Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2005, 13:59
niempje
niempje is offline
hey
ik heb niet echt een probleem maar toch vind ik het iets vervelend
ik ben 17 en de meeste mensen gaan er namelijk zo vanuit dat ik geen maagd meer ben. maar dat is dus wel zo.

ik heb nog niet echt veel serieuze relaties gehad , of praat niet gemakkelijk met 'onbekenden' over seks dus ik vind het wat raar dat de mensen dat toch veronderstellen.
ik krijg dan van die opmerkingen zoals ' wil je direct aan het grote werk beginnen? ' of ' geniet van je vrijgezellenleven , pakt daar es eentje en heb daar goeie seks mee.. '
zo erg is het natuurlijk niet , ik zeg dan vaak wel van jah ik ben nog steeds maagd hoor.. maar het wordt gewoon vervelend

heeft iemand dit ook / gehad? wat zei jij dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2005, 14:11
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
wie zeggen dit allemaal? je vrienden?
en als het echt je neus uitkomt gewoon een if ander vunzig verhaal ophangen over donkere kelders, zweepjes, tepelklemmen, veel bloed, golden showers en voorbinddildo's... hoeven ze gelijk niks meer te horen...
of je moet erg extreme vrienden hebben natuurlijk
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:14
boredoflife
boredoflife is offline
ik ben 18, man, en ook nog maagd, en het interesseert me geen reet

meiden weten het en vinden het goed dat ik niet zo'n player ben als de meeste jongens (volgens hen) wel zijn

bij een meisje zou k het ook wel respecteren, beter dan zo'n 'slet' of iemand die er al snel bij was... 13e ofzo
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:17
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Oh, ik werd op de middelbare school (4e klas) ook gepest omdat ik nog groen was, toen was ik ongeveer net zo oud als jou. Trek je er maar niets van aan. Als je ongezien laatnemen omdat je een schuldgevoel hebt vanwege anderen krijg je daar later juist een schuldgevoel van. Je wilt toch niet dat je 1e lover een op seks beluste lelijke puber is? Even wachten op de juiste dus.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:18
Isabel Karamel
Avatar van Isabel Karamel
Isabel Karamel is offline
Nou bedankt, ik voel me aangesproken Nee hoor, ik was 15....
Maar om terug te komen op het onderwerp: ik vind dat het nix uitmaakt of iemand nog maagd is of niet. Ik ken een meisje en haar levensdoel is om ontmaagd te worden. En zo lopen er nog wel wat mensen rond. Hebben zij nix beters te doen ofzow?
__________________
No one else can speak the words on your lips
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:19
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
boredoflife schreef op 16-02-2005 @ 15:14 :

bij een meisje zou k het ook wel respecteren, beter dan zo'n 'slet' of iemand die er al snel bij was... 13e ofzo
Jah, dat zijn trieste mensen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:24
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Bij ons op school was je op je 18e nog een uitzondering als je wél seks ervaring had. Maar dat was dan een gymnasium, zal wel de uitzondering zijn...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:24
boredoflife
boredoflife is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 16-02-2005 @ 15:17

Oh, ik werd op de middelbare school (4e klas) ook gepest omdat ik nog

ik werd niet gepest, was wel groen tot de 4e onzekerheid en verlegen denk ik ... als iemand dat hoorde keken ze me echt zo aan van: JIJ?!?! :\ mjaaaa, et zijn dr intussen 3 nu .. nog nie veel maar togh...


punt is, je moet je nergens voor schamen, ieder mens is mooi, of ze nu maagd zijn of niet

(balkenende had geen vriendin tot zn 32e ofzo, had k gelezen, die zal wel naar de hoeren zijn geweest ---> en dat vind k helemaal kansloos )
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:26
niempje
niempje is offline
hmm eigenlijk gaat het er niet echt om dat ik er mij om schaam.. want dat is eigenlijk niet zo. alleen vind ik het vervelend dat de mensen het bijna vanzelfsprekend vinden dat ik het niet meer zou zijn.
maar ik word er dus absoluut niet mee gepest ofzo, mensen zijn dan gewoon verbaasd als ik hen dat zeg.

en verder zeggen sommige vrienden dat ja ,niet mijn beste vrienden omdat die dat natuurlijk weten , maar ook jogens die ook gewoon leer kennen op feestjes ofzo..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:28
boredoflife
boredoflife is offline
als mensen het raar vinden dat je maagd bent, zegt dat toch genoeg over die mensen


bij mij vind ook iedereen het raar die ik ken, heb er wel respect door (en mn vrienden zullen het wel 'loser' vinden --> boeie )
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:38
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Gothic schreef op 16-02-2005 @ 15:24 :
Bij ons op school was je op je 18e nog een uitzondering als je wél seks ervaring had. Maar dat was dan een gymnasium, zal wel de uitzondering zijn...
Ja idd zo is het bij ons een beetje ook. Nouja, misschien niet een uitzondering, maar nu (in de vijfde) zijn 'ontmaagden' iig sterk in de minderheid.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:41
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
boredoflife schreef op 16-02-2005 @ 15:24 :

punt is, je moet je nergens voor schamen, ieder mens is mooi, of ze nu maagd zijn of niet
Haha, dat is wel overdreven, alsof het zoveel boeit dat je een keer iemand hebt ge,

Citaat:
boredoflife schreef op 16-02-2005 @ 15:24 :

(balkenende had geen vriendin tot zn 32e ofzo, had k gelezen, die zal wel naar de hoeren zijn geweest ---> en dat vind k helemaal kansloos )
Oh, er zijn altijd net zulke kansloze (nouja, meisjes die zich ook schuldig voelen) meisjes te vinden, die lenen zich wel voor een partijtje. Op de middelbare school hadden we in de 4e een buitenlandse excursie, dat was allemaal heel ongecontroleerd (leraren vonden alles goed) en liep uit op een dwaze avond vol dronken studenten en geseks, Maar hoe groot de verleiding is, heb toen niet ff snel met een of ander meisje...afijn: je snapt wel wat ik bedoel: je gaat niet met iemand naar bed om de seks vind ik.

Laatst gewijzigd op 16-02-2005 om 14:45.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:46
boredoflife
boredoflife is offline
Citaat:
je gaat niet met iemand naar bed om de seks vind ik.
waarom denk je dat ik maagd ben.. ook nooit een vriendin gehad
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:49
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
boredoflife schreef op 16-02-2005 @ 15:46 :
waarom denk je dat ik maagd ben.. ook nooit een vriendin gehad
ook? Met mij is het beter afgelopen hoor

Ik had het over échte seks dat later kwam, niet die andere dingetjes.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:53
RoB!N
RoB!N is offline
naja op 17de nog maagd zijn is niet erg hoor ken ook nog wel mensen die maagd zijn.. Niet dat ze er voor kiezen maarja.. 1tje was al 18 geweest.
Mijn broertje was op zijn 14de ontmaagd en zat de hele tijd mee op te scheppen dat was wel zeer iritant.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:55
fractuur
fractuur is offline
@TS: Ik herken je verhaal. Op de een of andere manier denken mensen dat ik ook geen maagd meer ben, en daar gaan ze ook vanuit, vooral in zijdelingse opmerkingen zoals: "blablaseksblabla, toch?" Ach, ik vind het wel raar om te zien, blijkbaar gaan er al heel wat mensen al een tijd met jongens naar bed op onze leeftijd. Maar ik kan er echt niet meezitten. Als je al 13-jarige of als 18-jarige het alleen maar voor je vriendinnen doet om erbij te horen of als een jongen het van je verlangd vind ik de persoon in kwestie triest. Doe je het op de 15e of 17e omdat je het lekker vindt; fijn voor de persoon in kwestie.

Maaaargoed. Wat ik dus wil zeggen; ik herken je verhaal.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 15:14
Insane_Angel
Insane_Angel is offline
Ik ben ook nog maagd, nog nooit relatie gehad ook.
En het interesseert me allemaal helemaal niets.
mensen mogen van mij zeggen wat ze willen, ik doe het wanneer ik vind dat ik er klaar voor ben en ik een leuke vriendin heb, en eerder niet.
Gelukkig begrijpen mijn vrienden me wel, maar sommige andere mensen niet

Dus ik zou zeggen...gewoon zeggen dat je maagd bent, doe ik ook en als ze dan rare opmerkingen maken dan ist van: "jah en? ik vind dak er nog nie klaar voor ben dus waarom zou ik het met jou moeten doen?"

En dan zijn ze (meestal ) stil en beginnen ze maar over een ander onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 15:27
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Gothic schreef op 16-02-2005 @ 15:24 :
Bij ons op school was je op je 18e nog een uitzondering als je wél seks ervaring had. Maar dat was dan een gymnasium, zal wel de uitzondering zijn...
Jouw school is dan een uitzondering... het gymnasium heeft er zelf vrij weinig mee te maken, want volgens mij maakt het geen bal uit. Bij ons op school iig. sowieso niet.
OT, zou me er verder niet te druk om maken, zeg je toch gewoon dat je nog maagd bent... niemand die je daar op aan gaat vallen, lijkt mij.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-02-2005, 15:30
Sartre
Sartre is offline
Je moet eens weten hoeveel mensen van een jaar of 20 ik ken die ook nog maagd zijn. Dat is echt geen ramp hoor.
__________________
Единый, могучий Советски
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Experiment schreef op 16-02-2005 @ 15:38 :
Ja idd zo is het bij ons een beetje ook. Nouja, misschien niet een uitzondering, maar nu (in de vijfde) zijn 'ontmaagden' iig sterk in de minderheid.
Goh, dat was in mijn klas helemaal niet zo, ik denk dat het ongeveer de helft was of iets minder. En dat was gewoon een vwo klas.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 16:40
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Als het echt irriteert en je zegt er wat van en ze gaan door vraag ik me af of het je vrienden zijn. Ik ben 19 en ik heb doorgaans nergens last van. Er zijn daar natuurlijk wel uitzonderingen op, maar het komt zo weinig voor dat ik die gemakkelijk kan negeren. Net alsof je als maagd niet gelukkig kan zijn ofzo .

Maar zolang ze je er niet mee plagen zie ik het probleem niet zo in.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 16:58
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Daboman schreef op 16-02-2005 @ 17:40 :
Maar zolang ze je er niet mee plagen zie ik het probleem niet zo in.
Volgens mij is dat het probleem van de TS niet, maar draagt ze meer een algemeen punt aan over het fenomeen maagd zijn in de huidige maatschappij. (zeg ik dat zo goed? ) Dat er al snel vanuit wordt gegaan dat als je er een beetje leuk uitziet, niet al te contactgestoord bent en ook maar een beetje aandacht van jongens(/meiden) krijgt geen maagd meer bent. Dat dat de algemene tendens is.

Niet zozeer dat je er gepest mee wordt oid (zouden ze moeten proberen ).
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 17:21
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Waar maak je je druk om? Die mensen bedoelen het niet als belediging ofzo en het is ook niks om je voor te schamen. I don't get it.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 17:22
Verwijderd
Boeiend, dat is dan dom van die mensen, gezien het feit dat de gemiddelde leeftijd van ontmaagding nog altijd 17 ís en dus min-of-meer de helft van de 17jarigen nog maagd is. jij hebt toch verder geen last van dat soort opmerkingen? Laat ze gewoon lekker
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 17:28
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, nooit gehad, maar ik ben ook geen maagd meer
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2005, 17:30
niempje
niempje is offline
Citaat:
fractuur schreef op 16-02-2005 @ 17:58 :
Volgens mij is dat het probleem van de TS niet, maar draagt ze meer een algemeen punt aan over het fenomeen maagd zijn in de huidige maatschappij. (zeg ik dat zo goed? ) Dat er al snel vanuit wordt gegaan dat als je er een beetje leuk uitziet, niet al te contactgestoord bent en ook maar een beetje aandacht van jongens(/meiden) krijgt geen maagd meer bent. Dat dat de algemene tendens is.

Niet zozeer dat je er gepest mee wordt oid (zouden ze moeten proberen ).

zo bedoel ik het idd is misschien wat duidelijker en beter uitgelegd.
ik schaam mij er dus helemaal niet voor. ik ben er ook klaar voor , maar toch wil ik er niet met zomaar iemand aan beginnen , mijn tijd komt nog wel. ik laat het gewoon komen en pieker er dus niet elke dag over. en gepest word ik ook helemaal niet. ik weet ook zeker dat ik helemaal niet de enige ben , ik ga dan ook helemaal niet gaan vergelijken met mij klasgenootjes..dat heeft geen zin

ik heb dus gewoon gemerkt dat jongens er bij mij snel vanuit gaan dat ik geen maagd meer ben , erg vind ik het niet , maar ik vind het toch wel vervelend om ze elke keer bijna te doen moeten stoppen met praten om te zeggen dat ik eig nog wel maagd ben... ik vraag mij gewoon af om men zich dan niet meer de vraag stelt of die persoon voor je nog wel eens maagd zou kunnen zijn..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 17:34
Verwijderd
Persoonlijk vind ik het helemaal niet raar als mensen nog maagd zijn op hun 17e. Ik vind het tig keer raarder (is dat een woord? ) om te horen dat men op hun 13 ofzo al seks had.
Nee hoor meid, gewoon doen wat voor jou goed voelt en niets overhaasten.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 17:52
Verwijderd
Citaat:
niempje schreef op 16-02-2005 @ 14:59 :
hey
ik heb niet echt een probleem maar toch vind ik het iets vervelend
ik ben 17 en de meeste mensen gaan er namelijk zo vanuit dat ik geen maagd meer ben. maar dat is dus wel zo.

ik heb nog niet echt veel serieuze relaties gehad , of praat niet gemakkelijk met 'onbekenden' over seks dus ik vind het wat raar dat de mensen dat toch veronderstellen.
ik krijg dan van die opmerkingen zoals ' wil je direct aan het grote werk beginnen? ' of ' geniet van je vrijgezellenleven , pakt daar es eentje en heb daar goeie seks mee.. '
zo erg is het natuurlijk niet , ik zeg dan vaak wel van jah ik ben nog steeds maagd hoor.. maar het wordt gewoon vervelend

heeft iemand dit ook / gehad? wat zei jij dan?
hmm ken het ze vonden het heel raar dat ik nog maagd was maar ja dat is toch myn zaak, ik had er geen problemen mee bovendien accepteerden ze het wel dus ja......was verder dus niet erg of wat dan ook, maar ja soms lijkt het alsof je een freak bent omdat het niet meer normaal is oid
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 17:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
RoB!N schreef op 16-02-2005 @ 14:53 :
naja op 17de nog maagd zijn is niet erg hoor ken ook nog wel mensen die maagd zijn.. Niet dat ze er voor kiezen maarja.. 1tje was al 18 geweest.
Mijn broertje was op zijn 14de ontmaagd en zat de hele tijd mee op te scheppen dat was wel zeer iritant.
op je 17e maagd zijn vind ik eigenlijk heel erg normaal
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 18:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vind het totaal niet vreemd hoor. Het isbij mijn vrienden ook niet een onderwerp wat echt heel snel of vaak ter sprake komt, maar als we het erover hebben, blijkt eruit dat we allemaal willen wachten tot een goed moment en niet willen overhaasten.
Gewoon wachten tot je de juiste persoon tegenkomt waar het mee kan gebeuren en niet overhaasten.
Je kunt beter tot je 22e wachten en het voor het eerst met een ontzettend lief en geweldig iemand te doen, dan iemand zoeken om maar 'seks mee te hebben om geen maagd meer te zijn' zodat niemand het meer vreemd vindt...
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 18:36
Verwijderd
Tsjah mensen bepalen ook aan je gedrag en je uiterlijk dingen, zo van die is vast geen maagd meer.. Ik ken het, maar veel meer doen dan gewoon zeggen dat je maagd bent, kun je er niet aan doen. Of je negeert het een beetje, deed ik ook
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 18:50
Verwijderd
Is het niet meer gewoon om de (''stoere'') praat? Ik bedoel mss bedoelen ze het wel niet zo, maar is het gewoon ''leuk'' om het zo tegen je te zeggen, maar bedoelen ze er verder weinig mee.

Is het wel serieus, dan ligt het meer aan hun dan aan jou; ik bedoel als je 17 bent is het echt niet abnormaal dat je maagd bent.

Ik zou je er gewoon niet teveel van aantrekken, en mocht je het echt niet meer kunnen uitstaan, dan kan je toch een keer een grapje terug maken dat je wel een lief schattig meisje bent dus dat je dat soort dingen niet doet (ofzo iets...). Mwag niet te druk over maken joh!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 20:06
*carmen*
Avatar van *carmen*
*carmen* is offline
Citaat:
niempje schreef op 16-02-2005 @ 14:59 :
hey
ik heb niet echt een probleem maar toch vind ik het iets vervelend
ik ben 17 en de meeste mensen gaan er namelijk zo vanuit dat ik geen maagd meer ben. maar dat is dus wel zo.

ik heb nog niet echt veel serieuze relaties gehad , of praat niet gemakkelijk met 'onbekenden' over seks dus ik vind het wat raar dat de mensen dat toch veronderstellen.
ik krijg dan van die opmerkingen zoals ' wil je direct aan het grote werk beginnen? ' of ' geniet van je vrijgezellenleven , pakt daar es eentje en heb daar goeie seks mee.. '
zo erg is het natuurlijk niet , ik zeg dan vaak wel van jah ik ben nog steeds maagd hoor.. maar het wordt gewoon vervelend

heeft iemand dit ook / gehad? wat zei jij dan?
Ik ben zelf 18 en heb eigenlijk ook geen serieuze relaties gehad... maar men gaat er gewoon vanuit dat ik allang geen maagd meer ben. Weet niet waardoor dat komt. Ik werk achter een bar en afgelopen zaterdag had ik dus ook een dronkemans gesprek met de laatste achterblijvers, erg gezellig.. zij vroegen zich dus ook af of ik de afgelopen tijd een 'homerun' (ja, ze waren dronken) had gemaakt...
Ik laat het altijd in het midden.. ga niet uitleggen dat ik nog maagd ben en ga ik ook niet uitleggen waarom.
Nog makkelijker... een van de vorige keren dat ik dit had.. vroegen ze me welke bedpartner nou echt goed was. Welke man het echt lang kon volhouden. Mijn reactie: 'ik val op vrouwen' Ze hielden én hun mond, en ik heb ze er nooit weer over gehoord!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 20:16
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
wees er alsjeblieft trots op.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 21:17
waves
Avatar van waves
waves is offline
mijn vrienden/vriendinnen gingen er niet van uit dat ik geen maagd meer was. Zolang je alles op je eigen tempo doet, is het toch goed?
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 08:40
Custom
Avatar van Custom
Custom is offline
Ben bijna 18, ben ook nog groen, en wil het nog wel ff bewaren voor een echte liefde dan voor "zomaar wat rondneuken", maar goed, ben dan ook een hopeloze romanticus
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-02-2005, 08:48
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
ik vind het knap. Echt waar. ik was zelf ook 14 toen het gebeurde maja ik hecht dan ook absolut geen waarde aan sex. het is een ''hobby'' van me (klinkt best ziek maja)
gewoon doen wat goed voelt en de rest schoppen als ze lastig zijn.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 11:19
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Yep, op de unief, he... Die jongens daar hadden het vaak maar over één ding. En het liefst zouden ze het doen met werkelijk iédere meid die langs kwam lopen. En dan moest iedereeen dat horen, natuurlijk. En al hun 'ervaringen' met mij delen... ugh. Natuurlijk gingen ze er vanuit dat ik op m'n 19e 'het' ook al achter de rug zou hebben. Ik heb ze gewoon in die waan gelaten. Ik kende ze toch amper. Ik heb maar 4 maanden met ze op de universiteit gezeten, dus waarom zou ik ze allemaal dingen gaan vertellen waar ze toch geen fuck mee te maken hebben? Niempje, dat zou jij ook vaker moeten doen. Onbekenden hoef je dat allemaal niet aan hun neus te hangen. Laat ze maar lekker in de waan.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 17:10
Verwijderd
haha wat een bullshit, ben blij dat je dat nog bent, en dat je niet de dorpsfiets bent waar iedereen op heeft gereden...

Wat je hebt gemist heb je ook zo weer ingehaald en misschien veel beter omdat je er eerder nog niet klaar voor was
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 21:08
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
ooh ja ik heb dat ook
maar dat is misschien omdat ik me juist helemaaaaaaal niet verlegen opstel t.o.v. andere mensen
ik ben best uitgelaten, hang bij iedereen om z'n nek (om het maar ff grofweg te zeggen) en ben niet bang om uitdagende kleding te dragen
maar als het pubtje bij 't paaltje komt en sex komt tersprake gaan ze er idd allemaal van uit dat ik al laaannngggg ontmaagd ben
niet dus..
en echt weinig mensen geloven me, alleen maar omdat ik me "voordoe als slet" o.i.d.
ik ben gewoon mezelf, schaam me niet voor mn lichaam o.i.d. tis er alleen nooit van gekomen, iig niet met iemand waar ik het bij wou laten gebreuren (die gast wel, maar ik niet!!)

anyway, ik zit er niet mee, ben het gewend..
en het ligt misschien aan mn gedrag/kledingsstijl tijdens stappen
maar het boeit me echt niet
mensen denken maar over me zoals ze willen, as long as I know who I am!

xxx
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 14:51
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
mij idem.
Ik heb het ook altijd over sex en een gesprek met (mannelijke) vrienden eindigen of gaat altijd over sex. Ik praat er in het algemeen heel luchtig over en ik kan zo serieus er over praten maar als het echt over mij gaat dan ben ik net een klein kind die voor het eerst "piemel" hoort.
Maar ze gaan er ook gewoon van uit dat ik geen maagd meer ben. Niet dat ik dat erg vind ik lul gewoon mee. Het boeit mij niet zo. Ik heb gewoon zoiets van laat maar denken.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 15:02
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik heb dat ook wel, dat mensen van mijn leeftijd (of iets ouder) daar ook zo heel los over praten en ervan uit gaan dat iedereen geen maagd meer is.

Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen, ik ga er gewoon niet op in. Ze hebben sowieso niks te maken met mijn (eventueel) liefdesleven.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 16:45
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
boredoflife schreef op 16-02-2005 @ 15:14 :
ik ben 18, man, en ook nog maagd, en het interesseert me geen reet

meiden weten het en vinden het goed dat ik niet zo'n player ben als de meeste jongens (volgens hen) wel zijn

bij een meisje zou k het ook wel respecteren, beter dan zo'n 'slet' of iemand die er al snel bij was... 13e ofzo
Waarom zou je iemand die maagd is meer respecteren dan iemand die op haar 13e ontmaagd is? Dan hoef je niet ineens een slet te zijn, maar ben je er gewoon vroeg bij, net zoals mensen die er laat bij zijn heb je er ook die er wat vroeger bij zijn. Heel normaal
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 19:29
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
ik vind zelf persoonlijk dat je (zeker als meisje!) jezelf moet bewaren voor iemand waarvan je 100% zeker bent dat jij helemaal gek bent op hem en hij 100% voor jou gaat
niet dat ik mensen die ontmaagd zijn op hun 13e ofzo daarom minder respecteer, maar zo zijn mijn normen en waarden
en ik denk niet dat je op je 13e van echte liefde en echt houden van kunt spreken
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 11:31
Brasco
Avatar van Brasco
Brasco is offline
Ik doe dr nooit moeilijk over en als mensen dr naar vragen dan vertel ik het ze zonder blikken of blozen. Vrijwel altijd kijken mensen me dan idd wat vreemd aan en zijn ze idd verbaasd. Maar ik weet hoe ik in elkaar zit, en dat het feit dat ik nog maagd puur ligt aan het feit dat ik alleen met een meisje naar bed wil op wie ik echt verliefd ben. Ik ben wel een paar keer verder gegaan dan zoenen etc maar de "daad" doe ik alleen als ik echt verliefd ben op dat meisje en serieus iets met dr wil. En ik ben nou niet bepaald snel verliefd, en het is er dus nog niet van gekomen..
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 12:14
Custom
Avatar van Custom
Custom is offline
+1 (minus dat verder gaan dan zoenen ) Gefeliciteerd trouwens!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 12:22
Lintjuh
Lintjuh is offline
Ik wordt in april 18 en heb ook nog nooit seks gehad, maar ik heb nooit eigenlijk van die opmerkingen gehad waar jij over vertelt.Ik zou er niks om geven . Laat ze lekker zeggen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Brasco schreef op 20-02-2005 @ 12:31 :
Ik doe dr nooit moeilijk over en als mensen dr naar vragen dan vertel ik het ze zonder blikken of blozen. Vrijwel altijd kijken mensen me dan idd wat vreemd aan en zijn ze idd verbaasd. Maar ik weet hoe ik in elkaar zit, en dat het feit dat ik nog maagd puur ligt aan het feit dat ik alleen met een meisje naar bed wil op wie ik echt verliefd ben. Ik ben wel een paar keer verder gegaan dan zoenen etc maar de "daad" doe ik alleen als ik echt verliefd ben op dat meisje en serieus iets met dr wil. En ik ben nou niet bepaald snel verliefd, en het is er dus nog niet van gekomen..
ff offtopic: gefeliciteerd
ontopic: enne wat je zegt is helemaal juist
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [Enquete-achtig] Wat gaat te ver?
ShadowLady
49 19-02-2006 23:23
Verhalen & Gedichten [Verhaaltje] De momenten
Nienna*
10 30-01-2005 21:17
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Reactie van Moskee Tawheed over het boek.
Oum Taqiyyah
96 30-04-2004 19:42
Levensbeschouwing & Filosofie de bijbel klopt niet
Korsakoff
122 21-10-2003 17:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.