Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2005, 12:03
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het lijkt dan eindelijk te gaan lukken voor Nederlands succesvolste F1 coureur ooit. Hij gaat aanstaande woensdag (en misschien donderdag) testen bij het subtop team HVM dat uitkomt in de champcar series.

Citaat:
Jos ‘past’ auto bij HVM

(21 maart 2005) Om 10.00 uur in de ochtend (plaatselijke tijd in Indianapolis) hadden we Jos Verstappen aan de lijn die vandaag een stoeltje laat schuimen en –waar nodig- de auto laat aanpassen waar hij aanstaande woensdag op het circuit van Sebring mee gaat testen. Zondagochtend vertrok Jos om 10.30 uur vanuit Brussel naar Chicago waar hij rond 13.00 uur plaatselijke tijd landde. Vervolgens was het nog een uurtje of drie rijden naar Indianapolis.




“Ik heb al met heel wat mensen kennisgemaakt”, aldus Jos door de telefoon. “Uiteraard ook met ‘mijn’ engineer. De auto is in elk geval het probleem niet, alles wordt passend gemaakt. De pedalen staan voor mij al goed, daar hoeven ze niets aan te veranderen. Hier bij HVM gaat het er heel professioneel aan toe. De mensen zijn erg enthousiast en die auto ziet er indrukwekkend uit. Mijn eerste indruk is heel goed. Vanavond of morgenvroeg vertrekken we naar het circuit van Sebring. Ik kan niet wachten tot het woensdag is!”
Zou fantastisch zijn als hij het stoeltje kan afdwingen. Helemaal omdat RTL5 van plan is om de champcar series dit seizoen uit te zenden. Kunnen we mooi van zijn verrichtingen genieten. Kansen op overwinningen zijn aanwezig, want dit team scoorde afgelopen 2 jaar een aantal overwinningen + wat podiumplekken...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2005, 12:47
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het zou een goede stimulans zijn voor Nederlandse autosport
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 16:40
Sandersss
Sandersss is offline
Idd, maar ook goed voor hem. Want in de F1 valt geen eer meer te behalen voor hem.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 23:59
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Een van de eerste foto's van de test die Jos vandaag reed. (of beter gezegd: nu nog rijdt)

De eerste berichten zijn positief. De testdag nadert zijn einde en Jos heeft de 3e tijd op de klokken gezet. Ruim 1 seconde sneller dan de andere coureur (Ronie Bremer) die vandaag bij het team test.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 09:53
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Uitslag test woensdag op Sebring:

Citaat:
1) Paul Tracy, Forsythe Championship Racing - 51.47
2) Timo Glock, Rocketsports Racing - 51.64
3) Jos Verstappen, HVM Inc. - 51.82
4) Andrew Ranger, Mi-Jack/Conquest Racing - 51.97
5) Ryan Hunter-Reay, Rocketsports Racing - 52.06
6) Rodolfo Lavin, Forsythe Championship Racing - 52.10
7) Nelson Philippe, Mi-Jack/Conquest Racing - 52.13
8) Jimmy Vasser, PKV Racing - 52.39
9) Alex Tagliani, Walker Racing - 52.57
10) Oriol Servia, Dale Coyne Racing - 52.60
11) Marcus Marshall, Walker Racing - 52.60
12) Ronnie Bremer, HVM Inc. - 52.62
13) Bjorn Wirdheim, Dale Coyne Racing - 52.92
Voor Glock was het al zijn 3e test... En Tracy is zeer ervaren. Vorig seizoen was hij 2e in de eindstands van de Champcar series.
Al met al niet een slecht resultaat denk ik zo.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 10:16
Verwijderd
Heel netjes. Zou leuk voor hem zijn als die weer eens een race wint.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef op 24-03-2005 @ 11:16 :
Heel netjes. Zou leuk voor hem zijn als die weer eens een race wint.
Het is nog niet eens zeker of ie een vast plaatsje heeft bij het team, dus dat zal wel weer mis lopen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.