Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005 / VWO
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2005, 21:56
Verwijderd
Donderdag ckv2 examen, zijn jullie al begonnen met leren, staan jullie er goed voor, gaat het lukken?
Advertentie
Oud 02-04-2005, 18:01
miss_isabella
miss_isabella is offline
ja ik heb ook donderdag dat examen... Ben nog niet begonnen met leren... Moet ik maar eens doen! Maar heb ook gewoon toetsweek en moet voor andere dingen leren... Ik kijk er best wel tegen op, dat examen wordt wel moeilijk!
Oud 02-04-2005, 19:21
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Ik heb alles op ckv-gebied al achter de rug
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Oud 03-04-2005, 10:25
lilo
Avatar van lilo
lilo is offline
ja heb donderdag ook het examen.... blegh...
ik sta er wel goed voor, maar toch.
volgens mij is het wel lastig en ik ben nog niet begonnen met leren.

welke methode gebruiken jullie?
ik de bespiegeling..
__________________
er is geen garantie op een lang en gelukkig leven
Oud 03-04-2005, 16:53
kebkebe
kebkebe is offline
Ik wist niet dat dat een soort landelijk examen was, maar blijkbaar wel? Ik heb het ook donderdag.

Ik sta er wel goed voor en ik heb geen zin meer om te leren. We moesten eigenlijk een examen-cd-rom kopen, maar dat heb ik niet gedaan. Ik heb wel de antwoorden gekregen op de vragen die dus op die cdrom staan. Misschien neem ik die antwoorden nog een keer door, dan weet ik wel waar het over gaat
Oud 03-04-2005, 19:57
Verwijderd
Citaat:
lilo schreef op 03-04-2005 @ 11:25 :
ja heb donderdag ook het examen.... blegh...
ik sta er wel goed voor, maar toch.
volgens mij is het wel lastig en ik ben nog niet begonnen met leren.

welke methode gebruiken jullie?
ik de bespiegeling..
Wij gebruiken ook de Bespiegeling, stom boek.
Oud 03-04-2005, 21:29
lilo
Avatar van lilo
lilo is offline
ja stom he!! en het is zoveeeeel....
__________________
er is geen garantie op een lang en gelukkig leven
Oud 04-04-2005, 13:45
kebkebe
kebkebe is offline
Maar je hebt het op zich toch allemaal een keer gehad?

Ik vind het ook veel hoor. En op je examen krijg je natuurlijk maar over 3 ondewerpen vragen ofzo, heb je zoveel voor niks geleerd.
Oud 04-04-2005, 13:52
Verwijderd
Ik hoop dat er niks over de hofcultuur komt, hoe saai is dat.
Oud 04-04-2005, 14:37
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Als je geschiedenis hebt vind ik eigenlijk dat je de meeste antwoorden zo wel kunt bedenken. Gewoon je ogen open houden en goed lezen en kijken naar de fragmenten. De meeste antwoorden zijn zo lógisch!
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 04-04-2005, 16:07
Fatality
Fatality is offline
Ik heb het ook donderdag, een computertoets.
Ik sta een 6.9 of iets dergelijks, maar mijn cijfers zijn dit jaar in een stijgende lijn voor ckv2. ik ga er ook niet echt voor leren, het is meestal toch niets anders dan schilderijtjes en beeldjes beschrijven.

Ik ben hier de enige man
Oud 04-04-2005, 16:08
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Wij gebruikten ook de Bespiegeling.

Het schoolexamen was verdeeld over drie toetsperiodes dus dat was wel lekker
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Oud 04-04-2005, 21:02
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Wij gebruiken ook de Bespiegeling maar wij doen het nog oude stijl, dwz het Tehatex-examen tijdens de gewone CE periode.
Oud 04-04-2005, 22:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 04-04-2005 @ 22:02 :
Wij gebruiken ook de Bespiegeling maar wij doen het nog oude stijl, dwz het Tehatex-examen tijdens de gewone CE periode.
dat examen is echt lachwekkend
hoe heet de examenbundel dit jaar?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-04-2005, 22:36
engeltje
engeltje is offline
ik ga wat oude samenvattingen nog eens doorlezen, dan vind ik het wel best. Andere schoolexamens hebben we al via oudere cd-roms gedaan en ik kon nou niet echt zeggen dat ik veel aan het leerwerk had. Vorig jaar ging er een heel stuk over hiphop/rappers enzo, dat kon je gewoon niet weten. Dus ik vind het weinig zin hebben om te leren.
Oud 05-04-2005, 13:03
Verwijderd
Moet je namen als Kandinsky, Flinck en Suger kennen? Ik vind ze namelijk nogal vervelend
Oud 05-04-2005, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Marloser schreef op 05-04-2005 @ 14:03 :
Moet je namen als Kandinsky, Flinck en Suger kennen? Ik vind ze namelijk nogal vervelend
Wie is Flinck?

Suger en Kandinsky lijken me in ieder geval wel belangrijk. Ik weet niet of je de namen moet kunnen noemen maar het lijkt me wel handig om te weten wat ze deden en welke stroming ze aanhingen ;p
Oud 05-04-2005, 14:24
HmmIk
HmmIk is offline
TIP: H2, H3, H11 t/m H16
Ads door Google
Oud 05-04-2005, 14:31
miss_isabella
miss_isabella is offline
Wat is er met die hoofdstukken? Zijn die het belangrijkst? En zijn die van het boek De Bespiegeling?
Oud 05-04-2005, 14:43
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
Heeeel veel succes allemaal komende donderdag!!
k heb het vorig jaar gedaan en had ook n twijfels maar k haalde uiteindelijk gewoon een 8.2

logisch nadenken en ALTIJD IETS INVULLEN



toytoytoy!
__________________
...::: buy me some happy :::...
Oud 05-04-2005, 14:46
HmmIk
HmmIk is offline
Op school is ons idd verteld dat die hoofdstukken het belangrijkst zijn voor deze toets!!!!Concentreer je daar dus op.
Oud 05-04-2005, 14:48
miss_isabella
miss_isabella is offline
Citaat:
HmmIk schreef op 05-04-2005 @ 15:46 :
Op school is ons idd verteld dat die hoofdstukken het belangrijkst zijn voor deze toets!!!!Concentreer je daar dus op.
Dank je!! Dan ga ik die maar even het best doornemen!
Oud 05-04-2005, 14:51
HmmIk
HmmIk is offline
Benk ook meej bezig, nu met Butoh dans van H13, die mensen zijn zo vies
Oud 05-04-2005, 16:34
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-04-2005 @ 23:01 :
dat examen is echt lachwekkend
hoe heet de examenbundel dit jaar?
Hij heet Kunst Kennis Kunde I. Wat is daar zo lachwekkend aan?
Oud 05-04-2005, 20:18
Verwijderd
Oh oh, wij moeten hele andere hoofdstukken .

H 2,3,5,6,7,11,12,15,16 van de bespiegeling

Laatst gewijzigd op 05-04-2005 om 20:22.
Advertentie
Oud 05-04-2005, 20:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 05-04-2005 @ 17:34 :
Hij heet Kunst Kennis Kunde I. Wat is daar zo lachwekkend aan?
huh, wat raar! Kunst Kennis en Kunde I had men 2 jaar terug ook. Vorig jaar kregen wij toen Kunst, Kennis en Kunde II, dus ik dacht dat ze nu een ander onderwerp zouden gaan doen.

En het was lachwekkend, omdat het niks voorstelde. Wij hadden dat examen op 4 juni: de allerlaatste examendag. Bijna heel examenNederland was al klaar, behalve wij van ckv2. Met als resultaat: wij feestten vrolijk mee met alle andere mensen die al klaar waren en niemand had voor het examen geleerd (woog toch maar 25% mee). Vervolgens heeft bijna heel onze klas enkel voldoendes gehaald. Ik had zonder te leren een 6,8 terwijl wij bijna geen ckv2 lessen hebben gehad en ik in de 6e klas met mijn examen nog geen enkele bouwstijl kon onderscheiden.
Daarom hebben wij ons na afloop dus rotgelachen om dat examen. één meisje uit onze klas had het hoogste cijfer dat onze docent ooit voor ckv2/kunstgeschiedenis had gegeven!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 05-04-2005, 22:58
Fatality
Fatality is offline
is het veel?
Oud 06-04-2005, 10:26
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Citaat:
H 2,3,5,6,7,11,12,15,16 van de bespiegeling
Ja, wij ook. En het is wel veel, maar volgens mij gaat het meer om doorlezen dan echt leren. Op

http://www.bespiegeling.epn.nl/bespiegeling/Leerling/frameset.asp kun je trouwens opdrachten van vorig jaar bekijken, geeft misschien een idee.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 06-04-2005, 15:31
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Balance schreef op 05-04-2005 @ 21:52 :
huh, wat raar! Kunst Kennis en Kunde I had men 2 jaar terug ook. Vorig jaar kregen wij toen Kunst, Kennis en Kunde II, dus ik dacht dat ze nu een ander onderwerp zouden gaan doen.

En het was lachwekkend, omdat het niks voorstelde. Wij hadden dat examen op 4 juni: de allerlaatste examendag. Bijna heel examenNederland was al klaar, behalve wij van ckv2. Met als resultaat: wij feestten vrolijk mee met alle andere mensen die al klaar waren en niemand had voor het examen geleerd (woog toch maar 25% mee). Vervolgens heeft bijna heel onze klas enkel voldoendes gehaald. Ik had zonder te leren een 6,8 terwijl wij bijna geen ckv2 lessen hebben gehad en ik in de 6e klas met mijn examen nog geen enkele bouwstijl kon onderscheiden.
Daarom hebben wij ons na afloop dus rotgelachen om dat examen. één meisje uit onze klas had het hoogste cijfer dat onze docent ooit voor ckv2/kunstgeschiedenis had gegeven!
Hehe het is dit jaar ook op mijn laatste examendag, ben benieuwd
Oud 06-04-2005, 15:44
HmmIk
HmmIk is offline
Het is zoooooo veel dat CKV2, en als je die oefenexamens doet heb je die stof uit 't boek amper nodig leer je dus voor nix!
Oud 06-04-2005, 17:01
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Veel succes jullie allemaal morgen. Het examen op havo was heel goed te doen, alleen wel opvallend veel video en muziek fragmenten t.ov andere jaren. Ik hoop dat jullie examen ook niet al te moeilijk is.

Nogmaals, succes,

Groetjes,

Laura
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 06-04-2005, 22:28
knir
Avatar van knir
knir is offline
het meest nutteloze examen wat ik ooit heb gedaan, meerderheid van de antwoorden is gewoon logisch nadenken en een eind uit je nek lullen.

en tadaa een 7
dus maak je vooral niet te druk & succes!
__________________
i am not a nugget
Oud 07-04-2005, 11:57
reddy
reddy is offline
Zow mijn examen was echt bagger
Maar hoe is dat van jullie gegaan?
Oud 07-04-2005, 12:15
Suziewafel
Suziewafel is offline
Hoe saai kun je een examen maken?!! Het was ook veel te veel, ik heb vijf a-4tjes vol geschreven (voor en achterkant!). Ik vond het best lastig, vooral de vragen rond dat filmpje van Fokine en dans van Graham. Achja, ik ga me er niet druk om maken hoor. Ik hoop alleen dat m'n modeling Duits strakjes beter gaat...
__________________
You're schizophrenic? Gee, that makes four of us.
Oud 07-04-2005, 12:46
Fatality
Fatality is offline
Hij was werkelijk dodelijk saai. Dat van Graham ging niet echt lekker. Het eerste deel was vrij eenvoudig en het laatste was ook te doen.
Katja
Oud 07-04-2005, 13:06
clantestino
clantestino is offline
Kunnen jullie ergens de correctievoorschriften vinden?!?
__________________
tja
Ads door Google
Oud 07-04-2005, 13:22
Verwijderd
Die laatste vraag over Katja sloeg echt nergens op. Ik heb echt het gevoel alsof ik dat hele boek voor niks heb zitten leren . Heb 14 kantjes volgeschreven en ik weet nu al dat ik een paar dingen fout heb, maar goed. Er zullen wel geen ongelukken gebeuren.
Oud 07-04-2005, 13:50
miss_isabella
miss_isabella is offline
ik vond het examen nog best te doen! Maar pfoe ik was echt moe na die 3 uur... Ik heb ook 14 kantjes vol geschreven en dat is wel erg vermoeiend hahaha. Ik vond het begin het makkelijkst en dat van Graham enzo was idd best lastig. Blok 3 moest ik wel een klein beetje afraffelen ivm tijdnood. Ben ontzettend benieuwd naar mn cijfer. Ik reken maar niet op iets al te hoogs, maar ja ik zie het wel... Ben blij dat ik er vanaf ben!!

O ja, als iemand die correctievoorschriften heeft gevonden, wel even zeggen he?
Oud 07-04-2005, 13:53
miss_isabella
miss_isabella is offline
Ik lees net dit:

Publicatie normering
- 19 april vanaf 17.00 uur, N-term

De normen worden gepubliceerd op www.citogroep.nl . Als er geen bijzonderheden zijn is de norm voor de toets voor de tweede afname gelijk aan de norm voor de toets voor de eerste afname.


Dus we moeten nog even wachten!
Oud 07-04-2005, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Moenbloem schreef op 07-04-2005 @ 14:22 :
Die laatste vraag over Katja sloeg echt nergens op. Ik heb echt het gevoel alsof ik dat hele boek voor niks heb zitten leren . Heb 14 kantjes volgeschreven en ik weet nu al dat ik een paar dingen fout heb, maar goed. Er zullen wel geen ongelukken gebeuren.
omg, 14 kantjes?!?!
ik had er maar 8
Oud 07-04-2005, 21:17
lilo
Avatar van lilo
lilo is offline
ik vond blok 3 het vervelendst... de rest was ok!
ik heb 10 kantjes
__________________
er is geen garantie op een lang en gelukkig leven
Oud 08-04-2005, 14:11
engeltje
engeltje is offline
hm, ik vond dat ik met mn 4 blaadjes al veel had (ruim 6 kantjes)....
Oud 08-04-2005, 17:53
Verwijderd
Waah man, blok 1 was echt zo simpel!

Blok 2 daarentegen was echt vervelend.. Wat is de klankkleur van Strawinksky's muziekstuk...uhhh..??

Ik kon overal wel wat verzinnen en het zal hopelijk wel meevallen, maar het was toch heel wat moeilijker en minder "leer"vragen dan ik gewend ben.

Ik had overigens nog best wat last om op tijd klaar te zijn.. Het was half 12, toen ik dat filmpje van Katja nog moest bekijken.. Was uiteindelijk om kwart voor 12 klaar, maar ik dacht dat ik ruim binnen de 3 uur klaar zou zijn.

Had overigens ook redelijk wat kantjes volgeschreven.
Oud 11-04-2005, 11:04
Fatality
Fatality is offline
Bij ons zijn ze nu nagekeken, ik had om en rond de 8 maar omdat er nog geen normering is is het nog niet helemaal duidelijk wat het echt is.
Oud 11-04-2005, 11:26
Amisha
Avatar van Amisha
Amisha is offline
Gelukkig heb ik geen CE voor ckv
Oud 11-04-2005, 13:07
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
Amisha schreef op 11-04-2005 @ 12:26 :
Gelukkig heb ik geen CE voor ckv
Volgens mij is het officieel ook geen CE
Oud 11-04-2005, 16:46
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
^ klopt
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Oud 11-04-2005, 21:25
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Ik zou wel willen dat al mijn CE's zo zijn . Ik had een 8, dat was bij ons het hoogste cijfer maar wel het laagste wat ik voor se's/ce's van ckv2 heb gehaald . Ik sta nu een 9 op mijn eindlijst.

Help nu kom ik arrogant over, het is gewoon mijn beste vak hoor .
__________________
eight days a week
Oud 11-04-2005, 22:05
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
xineof schreef op 11-04-2005 @ 22:25 :


Help nu kom ik arrogant over, het is gewoon mijn beste vak hoor .
Misschien kom je later zo eerder aan een baan met een 9 voor ckv2 op je eindlijst
Oud 12-04-2005, 14:15
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Citaat:
Fatality schreef op 11-04-2005 @ 23:05 :
Misschien kom je later zo eerder aan een baan met een 9 voor ckv2 op je eindlijst
was het maar zo'n feest .

Op alle open dagen: 'Als je aan de faculteit Letteren of Filosofie wilt gaan studeren, moet je niet rijk willen worden'. En daar beginnen ze dan ook gewoon echt mee .
__________________
eight days a week
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Ckv2
lautie
14 15-11-2005 16:15
HAVO Ckv2
sweetblondgirl
6 26-05-2005 07:51
Algemene schoolzaken CKV2 en CKV3 samengenomen?
Kaaskopper
16 25-04-2005 16:43
Eindexamens 2003 wat is je score van CKV2?
Bianca16*
22 26-04-2003 17:01
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie bijbels en boeken(ckv2)
*charm girl*
0 27-10-2001 15:02
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Heeft iemand samenvattingen van CKV2?
boeh
0 06-04-2001 18:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16.