Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2005, 20:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Omdat mijn Siemens M35 aan het afsterven is (de accu dan) ben ik een beetje op zoek naar een nieuwe simlockvrije telefoon voor niet al te veel geld (liefst rond de 50 euro). Ik hoef er niet al teveel dingen op, zolang ik er maar mee kan bellen, snel mee kan smsen (Nokia's vind ik daar traag in), het niet al te onoverzichtelijk is en de accu redelijk lang meegaat.

Weet iemand iets wat bij mijn budget en wensen past? Of heeft iemand een idee waar ik voor een leuke prijs een nieuwe accu vindt voor die Siemens (als je denkt dat dat nog zin heeft).
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2005, 22:09
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
nieuwe accu zou ik zeker niet doen, omdat de siemens oud is, oud alsin ,oud voor een gsm.De kans dat er binnen niet al te lang iets anders kapot gaat is aanzienlijk.

Tja voor 50euro kan je best wat, maar wat zijn je verdere eisen? moet ie perse uit de winkel komen, of ga je op zoek naar een aanbieding op marktplaats of 2ehands.nl of wil je via een forummer iets kopen?

Het is moeilijk te zeggen wat voor toestel het beste voor je is, dat nokia's traag zijn met smsen klopt half, vooral in de oudere serie was dit vaak zo,maar zeker de laatste 2jaar loopt dat allemaal redelijk gelijk,hoewel ik sonyericsson er wel van verdenk dat ze iets trager zijn soms.

Verder is het misschien voor jezelf het fijnste om een nieuwe siemens te kopen, een iets nieuwer model van siemens dat wel 100% functioneerd, zeker als je niet al te veel extra functies wil is er zeker wel ergens voor ong. 50eur iets leuks te vinden lijkt mij.

succes!
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 22:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bedankt voor je reactie.

Ik heb net zitten kijken voor een nieuwe accu en die zijn niet al te duur maar ik ben idd ook bang dat het niet alleen bij de accu blijft.

Ik wil eigenlijk het liefst wel een nieuwe telefoon, gewoon uit een winkel (dat mag in Nederland zijn maar ook in Belgie want ik stop er denk ik mijn Proximus-simkaart in). Ik bedacht me net trouwens ook wel dat ik als voorwaarde eigenlijk ook wel heb dat hij trilfunctie moet hebben. Ik weet niet of er dan gelijk veel afvalt?

Siemens bevalt me best goed eigenlijk dus ik zoek eigenlijk ook in die hoek omdat die relatief goedkope telefoons hebben maar ik ben benieuwd of er nog andere opties zijn en of mensen nog goede tips hadden. Die zijn nog altijd zeer welkom. Het is ook niet zo dat ik morgen een nieuwe telefoon nodig heb. Ik heb er nu twee: een nokia met een vodafone simkaartje (Nederlands) en die siemens met een proximus simkaartje (Belgisch) en hij doet het nog wel maar omdat ik binnenkort jarig ben kan ik dan misschien mooi een nieuwe vragen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 23:00
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
okee, ja ik snap je punt.

Ja ,dr zijn best een aantal siemensen waaronder de a52, kost iets van 30euro met n simkaartje erbij, als je em los koopt, zonder simlock of simkaart, zal die rond de 50euro zijn.

Maarja of je dat wat vindt weet ik uiteraard niet, het is maar een voorbeeldje.

Je kunt ook een goedkoper pakketje van proximus kopen, en dan het kaartje gewoon ergens bewaren en je eigen kaartje erin doen.

Verder heeft echt elke telefoon van na het jaar 2000 wel trilfunctie, dus dat doet niet veel veranderen aan je eisen.


edit:
ik bedenk me net dat in Belgie het locken van gsm verboden is bij de wet.Dus opzich kan je gewoon overal waar je wilt ,met wat er ook bijzit een pakketje kopen en je eigen kaartje erin gooien,dat nieuwe sim-kaartje kun je ook weggooien of verkopen ofzo.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 14:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Tiño schreef op 05-04-2005 @ 00:00 :
edit:
ik bedenk me net dat in Belgie het locken van gsm verboden is bij de wet.Dus opzich kan je gewoon overal waar je wilt ,met wat er ook bijzit een pakketje kopen en je eigen kaartje erin gooien,dat nieuwe sim-kaartje kun je ook weggooien of verkopen ofzo.
Dus als ik het goed begrijp bestaan er in Belgie geen simlock-telefoons. Als ik bijv. een telefoon met simkaartje van Mobistar koop kan ik daar dan ook gewoon mijn Proximus kaartje insteken?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 18:45
~
~ is offline
ga gewoon naar een turk op t station
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 20:44
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
@ daantje 0734863


ja klopt, zou t ff voor de zekerheid navragen, maar ik weet voor 99% zeker dat simlock niet mag in Belgie. Dus in dat geval kan ook in n mobistar toestel jouw proximus kaartje.

Maar ik ben zelf nederlander en woon in NL , heb t een keertje gehoord in n telefoonwinkel in Antwerpen,jaartje terug.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [GSM] goedkope mobiel
*gaapt*
4 20-12-2004 20:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.