Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is gwoon vaag ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-06-2005 om 20:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Bart, het is toch juist andersom? Jij kan door snel te reizen de tijd voor jou langzamer laten voorbijgaan voor anderen. Als jij dus, voor jou doen een jaar lang op .99c reist en daarna terugkeert naar de aarde, zal op de aarde al meer dan een jaar zijn verstreken. Je resit dan dus in de toekomst. Maar je zit dan wel weer met de vraag wat de absolute 0-velocity is in het universum. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
EDIT: Bart Klink niet gelezen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
uitstappen kan natuurlijk niet want dan zouden ze de geschiedenis beinvloeden en misschien wel ervoor zorgen dat ze nooit hebben bestaan. maar in de quest heb ik gelezen dat het gewoon niet kan.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat verhaal met dat licht en terugkijken in de tijd: aangezien je niet even snel kunt gaan als het licht, is het niet zo van belang dat je in het verleden kijkt; je kunt er toch niet heen. dit principe is wel handig (geweest) bij het achterhalen van de geschiedenis van het heelal. Je kijkt als het ware naar een soort opname van een vroegere situatie, maar tegelijkertijd kun je de huidige situatie niet zien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en op sommige hebben we geen invloed..sommige wel... dus of ie echt vaststaat...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Want ook al zou ik tijdreizen naar het verleden, de toekomst van het heden verander ik daar niet mee. Omdat de toekomst niet vast staat en er dus niks te veranderen valt. Maar nu ik dit zo doorlees zou het ook best kunnen dat wanneer ik iets in het verleden doe, waardoor het heden veranderd en daarmee de toekomst van het heden. Dan verander je de toekomst dus wel. Omdat dat wat ik veranderd heb anders nooit gebeurd zou zijn, maar wie weet wat er dan wel gebeurd zou zijn. En als we dan kunnen tijdreizen dan is het dus logisch dat de dingen anders verlopen in de toekomst dan wanneer dat niet zou kunnen. Sorry voor als ik het onderwerp te vaag heb gemaakt. Maar om eerlijk ze zijn is het ondewerp tijdreizen zo wie zo al vaag en dan kom je op dit soort dingen uit. @willypirate: het zou kunnen dat ik je reactie verkeerd heb opgevat. Maar als ik hem op de andere manier zou moeten opvatten, die ik niet ga uitleggen want dan word het nog vager, dan.. niks eigenlijk, maar het zou kunnen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Leesclub] Audrey Niffenegger - De vrouw van de tijdreiziger Verwijderd | 52 | 20-09-2012 21:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
John Titor, tijdreiziger? Just Johan | 146 | 28-10-2004 21:04 | |
tijdreizen The0 | 45 | 10-08-2003 10:18 | |
Zou tijdreizen mogelijk zijn? sgoku01 | 81 | 12-02-2003 17:13 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Tijdreizen... Hornyboy | 41 | 21-02-2002 18:09 | |
Psychologie |
Tijdreizen... Hornyboy | 18 | 17-02-2002 23:47 |