Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Bekijk resultaten poll: ben ik nog normaal na mijn ongeval?
??? 1 50.00%
??? 2 100.00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 2. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2005, 19:25
pipooke
pipooke is offline
hoj

een 5tal weken geleden ben ik aangereden door een auto. ik was met de fiets. Veel had ik niet: een open kin die genaaid moest worden en nog een tal andere schaafwondes en kneuzingen. Maar dat litteken op mijn kin baart me zorgen
Ik voel me lelijk en soms lig ik nog te wenen in mijn bed om het feit dat het gebeurt is. Is dit normaal?? Wie heeft dat ook iets gelijkaardig meegemaakt??


groetjes
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 19:41
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
waar slaat die poll op?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 19:50
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
waar slaat dit hele topic op
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 19:51
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
pipooke
Lid

verstuurd op 15-10-2005 @ 20:49

--------------------------------------------------------------------------------
ik wil graag een normale reactie over het onderwerp ik ben namelijk nieuw hier!!


Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 19:53
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 15-10-2005 @ 20:51 :
pipooke
Lid

verstuurd op 15-10-2005 @ 20:49

--------------------------------------------------------------------------------
ik wil graag een normale reactie over het onderwerp ik ben namelijk nieuw hier!!


Is dat een soort nieuwe ledenbescherming, dat je pas mag gaan kutten vanaf 400 posts?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 19:55
Verwijderd
OT: No worries, komt wel weer goed. Er zijn ergere dingen dan littekens op je kin.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 20:27
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Olafant schreef op 15-10-2005 @ 20:53 :
Is dat een soort nieuwe ledenbescherming, dat je pas mag gaan kutten vanaf 400 posts?

post vd dag.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 20:30
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Het komt heus wel goed. Ik heb ook een litteken op m'n voorhoofd, wat bijna niet meer te zien is na een jaar of 10.
__________________
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 20:57
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Je bent gedoemd tot het eeuwig dragen van te hoge koltruien.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 01:12
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Naarmate het lidteken 'ouder' wordt zal het minder duidelijk worden.
Dat je het nog moeilijk hebt met wat er gebeurd is dat kan ik goed begrijpen, je kan het gewoon nog niet goed plaatsen. Wat ik je kan meegeven, uit ervaring, is dat het gewoon handig is om het een plaats te proberen te geven en gewoon verder te gaan met de normale gang van zaken. Gewoon lachen en het 'vergeten' (niet negeren!) iemand die lacht en vrolijk is altijd beter dan iemand die zich zorgen enzo maakt.

Naja, hoop dat je het een beetje snapt.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 08:47
Verwijderd
je hebt een ongeluk gehad, dus je bent geschrokken, en overdreven gesteld: je zou wel eens een trauma gehad kunnen hebben.
Dat vervaagt vanzelf tot een herrinnering.

Komt goed
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 10:42
notorius
Avatar van notorius
notorius is offline
Ja ik heb er ook 1 boven m'n wang van een fietsongeluk (7 jaar geleden). Zelfs als ik in de spiegel kijk valt het litteken me niet op (ook al is die duidelijk zichtbaar). Het hoort gewoon bij mij dus daar wen je vanzelf wel aan

Ik had toen ook een hersenkneuzing door dat ongeluk, dus er waren wel andere dingen waar ik me zorgen over maakte.
__________________
For real.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 11:56
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Uhhh.. aan een litteken kan je wennen, omdat je het op het laatst gewoon ziet als iets dat bij jou hoort.. ikzelf heb een autoongeluk gehad (ik zat achter de passagiersstoel achterin) en ik heb daar nogal last van m`n rug aan overgehouden.. dus ik was niet meer normaal na het ongeluk kon niet zo lang zitten (moest halverwege de lessen ook altijd ff een rondje lopen ) fysio heeft niet zo geholpen en nou moet ik dus mijn rug weer sterker maken dmv sport op zich gaat het nu goed, maar ik blijf er last van hebben.. maak je geen zorgen over dat litteken, mensen die je kennen zullen het vast niet meer opmerken
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 14:06
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Littekens wennen, geloof me.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 15:32
Verwijderd
ik heb ook een litteken op mijn kin, maar dan aan de onderkant (ik dook in een kleuterzwembad) dus je ziet 'm niet zo goed. Maar ik vind mezelf wel normaal .

Nee ook met een opvallend litteken ben je heus wel 'normaal'.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 18:29
flowergirl-B
Avatar van flowergirl-B
flowergirl-B is offline
hihi....dat heeft een vriend van me ook en hij beweert nu altijd dat zijn kin scheef zit....terwijl dat niet eens zo is....en alles went...ik moet ook leren leven met een litteken van 13 centimeter op mn lijf....
__________________
Een mens zonder dromen is armer dan een mens zonder geld!!!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 18:38
hi
hi is offline
wat een rare poll
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 18:40
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Gaan we opscheppen over lengte van littekens????
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 19:05
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 16-10-2005 @ 19:40 :
Gaan we opscheppen over lengte van littekens????
1,5 cm2!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 22:24
Replicator
Avatar van Replicator
Replicator is offline
Na ja, slechts een miezerig litteken op je kin.

Mijn hele lichaam is ermee getatoëerd, op elke ledemaat heb ik er minstens één. Ja, ook één op mijn kin.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 23:35
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Als het niet te groot is vervaagt ie langzaam aan wel.
Ik daarintegen heb een litteken wat nou al dik 15 jaar heel duidelijk zichtbaar is, gelukkig zit het op m'n elleboog.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 10:37
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Mijn vriend heeft al sinds zijn 4e een litteken, maar dan net onder zijn kin.
Ik moest in mijn gezicht een keer een bultje laten weghalen, daarvan heb ik ook een klein litteken, maar dat valt echt bijna niet op. Mijn vriend zei de eerste keer "als je niet gezegd had dat dat een litteken was was het me niet eens opgevallen."

Een andere vriend van me heeft tot 5x toe een klaplong gehad, er moesten drains in zijn borst en is geopereerd, en heeft daar ook littekens van. Maar de dokter had hem aangeraden calendulan zalf te gebruiken, het litteken goed in te masseren daarmee waardoor de bloedsomloop wordt gestimuleerd en het litteken vervaagt. Dus dat is misschien wat jij ook kan doen!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 12:02
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Een vriend van me is met zijn brommer door een autoruit heen geknald. Zijn hele gezicht is verminkt. Hij is nog precies de zelfde ik neem dus aan dat jij dat ook bent
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 12:25
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik heb ooit een litteken op m'n kin gekregen toen ik heelheel klein was en dus niet meer bewust van af weet. Daar heb ik verder nooit meer aan gedacht en het viel me ook niet op, totdat de orthodontist vroeg (toen ik 12 was) wat dat liteken was. Ik wist helemaal van niks en toen vertelde m'n moeder dat t kwam omdat ik op een kachel was gevallen .

Voordat ik elke keer erover begin zal ik m'n grote litteken maar ff vermelden . Ik heb er een op m'n hoofd staan die begint bij m'n linker oor en eindigd boven de rechter kant van m'n rechter oog. Hij loop welliswaar net helemaal in m'n haar, maar ik heb m'n haar meestal kort en aangezien er rond m'n litteken geen haar groeit zie je t meestal wel (en ik word kaal dus binnenkort is hij toch zichtbaar). In het midden van dat litteken zit ook nog eens een groter, rond litteken.
Maar ach, t went en daarnaast, ik kan t zelf alleen zien als ik in de spiegel kijk
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn

Laatst gewijzigd op 17-10-2005 om 12:27.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 17:19
supernova
Avatar van supernova
supernova is offline
ik heb een litteken boven mn wenkbrauw, ook best een zichtbare plek. gekregen toen ik een jaar of... ik gok 7 was, en nu (9 jaar later) ziet het er nog hetzelfde uit, op de kleur na. het is nu de zelfde kleur als de rest van mn voorhoofd, alleen het glimt een beetje, op zo'n littekenmanier.. maar het valt niet meer zo op.


en anders, wat dan nog? littekens zijn mooi, geven je karakter.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 18:51
Iveauh
Avatar van Iveauh
Iveauh is offline
littekens zijn stoer
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 19:54
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik heb een litteken van 2 centimeter op mijn bovenlip omdat onze hond me op mijn 12e daar had gebeten. Het is niet super-super-zichtbaar, maar als je goed kijkt, zie je het wel. Maar ik vind het niet erg. Het getuigt van een soort levenservaring, van de littekens en wonden die iedereen gedurende zijn/haar leven oploopt.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic #124
Missy1234567890
491 24-03-2008 19:46
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Psychologie ben ik nog normaal na mijn ongeval??
pipooke
1 15-10-2005 21:51
Lichaam & Gezondheid ben ik nog normaal na mijn ongeval?? correctie
pipooke
3 15-10-2005 21:51
Verhalen & Gedichten Alles kwijt
Saarah
4 30-03-2005 16:54
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 11:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.