Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2006, 10:43
Verwijderd
Ik ben sinds 3 maanden extreem vermoeid. Dat wil zeggen dat ik me overdag op school soms niet kan concentreren en dan vooral als ik vroeg opgestaan ben.
Als ik de wekker om bijv 10 uur sochtends zet en ik ben de vorige dag om 11 uur naar bed gegaan kan ik mijn bed niet uitkomen, zo moe ben ik dan.
Ik heb ook erg last van extreme vergeetachtigheid. Ik vergeet altijd dingen mee te nemen en omdat ik in het weekend bij mn ouders ben en door de week op mn kamer vergeet ik heel vaak hele belangrijke spullen van het ene huis naar het andere te nemen. Ik vergeet ook afspraken enz.
Ik ben naar de huisarts geweest en ik heb me op alles laten testen. Mijn HB was perfect, ik had 7. Voor de rest heb ik me op pfeiffer en allerlei soorten infecties laten testen maar er kwam niks uit.
Mijn huisarts en psycholoog denken dat het misschien psychisch ligt. Ik ben sinds kort op kamers en dat loopt nog niet helemaal lekker. We hebben een heel close huis (met vriendinnen) maar ik val daar een beetje buiten. Dat ligt ook aan mezelf, ik ben van mezelf erg verlegen.
Ik heb een vriend en das heel leuk maar soms twijfel ik eraan of ik de relatie door wil zetten omdat hij nogal wat niet leuke eigenschappen heeft.
De mensen waar ik vorig jaar mee omging op school spreek ik niet meer omdat ik veel dingen van vorig jaar in moet halen. Dit geeft mij ook veel stress, mede doordat ik mijn opleiding niet af kan maken in de tijd wat er voor staat.
En ik vind het ook jammer dat ik die contacten kwijt raak. Het is op school moeilijk om met anderen in contact te komen want ik ben daar erg moeilijk in. Mijn opleiding is erg zwaar voor me en ik heb soms het gevoel dat ik op mijn tenen moet lopen hoewel ik dit jaar tot nu toe alles heb gehaald.
Ik heb dus veel stress.