Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2006, 12:55
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Stel, je partner heeft een fantasie op seksueel vlak. Een vrij "extreme" (het gaat wel ietsje verder dan een voorkeursstandje, locatie of zo) fantasie dan, wel te verstaan, niet iets wat je elke week zou doen.

Jij staat hier in principe niet negatief tegenover (het lijkt je wel opwindend), maar je weet niet of je het in de praktijk ook wel zo leuk zou vinden. Als je partner het niet had vertelt, dan zou je het zelf in elk geval niet zijn gaan opzoeken, maar het stoot je nou ook niet echt af; je fantaseert er bv. wel 'ns over.

Het is geen must, meer een leuke bijkomstigheid, de relatie is goed, het balletje ligt bij jou. Het wordt alleen gedaan op jouw voorwaarden en als jij je er goed bij voelt.

Wat zou jij doen? Het doen, grotendeels voor je partner, omdat zijn of haar wensen voor jou belangrijk zijn? Of toch maar niet, want waarom dingen doen die ook gewoon alleen maar een leuke fantasie zijn?

Hoe ver ga je dus op seksueel vlak om je partner te plezieren als het gaat om heftige dingen?
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.

Laatst gewijzigd op 23-03-2006 om 14:01.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 13:04
eelco
Avatar van eelco
eelco is offline
Ik zou het niet doen, mijn (ex)vriendin wilde ooit eens een trio met haar beste vriendin erbij en hoewel ik het zeker heel erg naar me zin heb gehad was het het niet waard.

Hun vriendschap ging er compleet kapot aan en ook onze relatie was vrij snel voorbij....

Mocht je het toch echt willen doe het dan met een onbekende...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 13:10
Verwijderd
(ervan uitgaande dat het om een willekeurige fantasie gaat)
Als de fantasie mij ook aanspreekt en het ligt bij mij, zou ik het best willen doen. Ik vind het juist leuk om samen fantasieën waar te maken! Dat ik er nog nooit aan gedacht heb, wil niet zeggen dat het me tegenstaat.

Ik zou alleen nooit of te nimmer er andere mensen bij willen halen, en gelukkig voor mij staat dat idee hem ook heel erg tegen

Het valt me alleen wel op dat jij alleen maar fantasieën noemt waarbij er andere mensen aan te pas komen... Bedoel je dat dan niet eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 13:16
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 23-03-2006 @ 14:10 :

Het valt me alleen wel op dat jij alleen maar fantasieën noemt waarbij er andere mensen aan te pas komen... Bedoel je dat dan niet eigenlijk?
Nee hoor, het gaat me puur even hypothetisch over hoe ver men gaat om een partner te plezieren, mits de fantasie jezelf ook niet geheel tegenstaat.

Ik kon even niet op andere seksuele fantasieën komen die ik zelf niet zonder meer zou willen doen - want inderdaad, zelf heb ik ook niet zo héél veel met het erbij halen van andere mensen. Vandaar.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 13:24
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Zolang het idee waar hij mee komt mij niet gelijk tegenstaat en ik mijn voorwaarden duidelijk heb gemaakt en hij daar ook mee akkoord gaat, wil ik veel voor hem uitproberen hoor. Ik vind het wel leuk om dingen uit te proberen, zeker als ik weet dat ik hem daar ook een groot plezier mee doe.

En ook wat betreft een derde persoon erbij of parallelseks (zijn zelfs mijn eigen ideeën ). Probleem daarbij is alleen dat het me nu heel leuk lijkt, maar ik niet weet hoe ik daar achteraf over denk. Met andere fantasieën is dat wat makkelijker. Als me iets niet bevallen is, doen we het gewoon niet meer en is er verder niks aan de hand. Maar een negatieve ervaring met een ander erbij, zorgt voor meer problemen achteraf denk ik.

Maar goed, i.p. sta ik voor veel dingen open en wil ik ook wel veel uitproberen. Op voorwaarde dat als het tijdens het uitproberen zelf niet bevalt, we er gelijk mee stoppen. Maar dat lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 13:32
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Mwet bepaalde standjes heb ik moeite, die mijn viend best eens zou willen proberen. Helaas voor hem.
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 13:50
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 23-03-2006 @ 14:24 :
Zolang het idee waar hij mee komt mij niet gelijk tegenstaat en ik mijn voorwaarden duidelijk heb gemaakt en hij daar ook mee akkoord gaat, wil ik veel voor hem uitproberen hoor. Ik vind het wel leuk om dingen uit te proberen, zeker als ik weet dat ik hem daar ook een groot plezier mee doe.

En ook wat betreft een derde persoon erbij of parallelseks (zijn zelfs mijn eigen ideeën ). Probleem daarbij is alleen dat het me nu heel leuk lijkt, maar ik niet weet hoe ik daar achteraf over denk. Met andere fantasieën is dat wat makkelijker. Als me iets niet bevallen is, doen we het gewoon niet meer en is er verder niks aan de hand. Maar een negatieve ervaring met een ander erbij, zorgt voor meer problemen achteraf denk ik.

Maar goed, i.p. sta ik voor veel dingen open en wil ik ook wel veel uitproberen. Op voorwaarde dat als het tijdens het uitproberen zelf niet bevalt, we er gelijk mee stoppen. Maar dat lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk
Ja, ik ga daarin volledig met je mee. Maar soms wilde ik wat sterker zijn. Sommige gevolgen achteraf zijn niet te overzien en dan is m'n eigen peace of mind me toch meer waard dan geilheid.

Soms denk ik ook wel eens dat mannen het veel meer waarderen dat je 'nee' zegt als je niet zeker bent of je iets wilt, dan dat je het gewoon maar voor hem en de goede vrede doet.

Het is jammer dat je zoiets vaak niet "van een afstandje" kunt proberen, vrijblijvend. Als je naar een club wilt, bijvoorbeeld, kun je daar moeilijk heengaan, de volle mep betalen, om aan de bar met je biertje de kat uit de boom blijven kijken.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 13:51
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Lelle_* schreef op 23-03-2006 @ 14:32 :
Mwet bepaalde standjes heb ik moeite, die mijn viend best eens zou willen proberen. Helaas voor hem.
Stoer.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 13:54
Mariekje*
Mariekje* is offline
Als hij een fantasie heeft die mij niet gelijk tegen staat, dan ben ik bereid heel ver te gaan, zeker als ik hem daarmee plezieren kan. Overigens wel op voorwaarde dat stoppen ook écht stoppen is, mocht het om wat voor reden dan ook toch niet bevallen. Maar dat lijkt me niet meer dan logisch.

Zelfs al is het voor mij maar gewoon een leuke fantasie, boeiend; Ik probeer graag dingen uit en kan daarin best heel erg ver gaan - Gelukkig! -, en ik zie niet in waarom ik 'gewoon een leuke fantasie' gewoon maar moet laten voor wat het is.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 13:58
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
HvJ schreef op 23-03-2006 @ 14:54 :
Als hij een fantasie heeft die mij niet gelijk tegen staat, dan ben ik bereid heel ver te gaan, zeker als ik hem daarmee plezieren kan. Overigens wel op voorwaarde dat stoppen ook écht stoppen is, mocht het om wat voor reden dan ook toch niet bevallen. Maar dat lijkt me niet meer dan logisch.

Zelfs al is het voor mij maar gewoon een leuke fantasie, boeiend; Ik probeer graag dingen uit en kan daarin best heel erg ver gaan - Gelukkig! -, en ik zie niet in waarom ik 'gewoon een leuke fantasie' gewoon maar moet laten voor wat het is.
En als die fantasie van je partner best wel "extreem" is? Geen vieze of enge dingen, maar toch wel iets wat voorbij gaat aan buitenseks, triootjes of zelfs aan parallelseks?

Kijk, als mijn vriend mij op 't balkon of zwembad wil neuken of iets in die geest dan zeg ik meteen "wie regelt 't balkon of zwembad", maar ik vraag me af hoe het werkt met een heftige fantasie die je niet elke week zou doen, normaal gezien.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 14:02
Gent
Avatar van Gent
Gent is offline
Citaat:
Kindmeisje schreef op 23-03-2006 @ 14:58 :
En als die fantasie van je partner best wel "extreem" is? Geen vieze of enge dingen, maar toch wel iets wat voorbij gaat aan buitenseks, triootjes of zelfs aan parallelseks?

Kijk, als mijn vriend mij op 't balkon of zwembad wil neuken of iets in die geest dan zeg ik meteen "wie regelt 't balkon of zwembad", maar ik vraag me af hoe het werkt met een heftige fantasie die je niet elke week zou doen, normaal gezien.
Voor de draad ermee!!!
Blijf niet rond de pot draaien. Of PM gewoon even.
__________________
The Gent
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 14:10
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Gewoon doen. Als je niet weet of je het in het echt ook zo leuk zou vinden, maar het lijkt je wel opwindend is er maar één manier om erachter te komen. Uiteraard met de afspraak dat je meteen stopt als het je echt tegenstaat.

Maar bij de meeste dingen is mijn antwoord wel redelijk duidelijk; ik weet wel wat ik zou willen en wat niet. Dus ik zou me geen voorbeeld kunnen bedenken.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 14:26
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Gent schreef op 23-03-2006 @ 15:02 :
Voor de draad ermee!!!
Blijf niet rond de pot draaien. Of PM gewoon even.
Details doet er niet toe, ben gewoon benieuwd naar hoe andere mensen met dit soort dingen omgaan.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 14:27
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 23-03-2006 @ 15:10 :


Maar bij de meeste dingen is mijn antwoord wel redelijk duidelijk; ik weet wel wat ik zou willen en wat niet. Dus ik zou me geen voorbeeld kunnen bedenken.
Handig. Bij mij is er véél wat ik misschien wel - misschien niet wil, maar vooral ook wel, maar toch ook weer niet. Snap je.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 14:42
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Kindmeisje schreef op 23-03-2006 @ 15:27 :
Handig. Bij mij is er véél wat ik misschien wel - misschien niet wil, maar vooral ook wel, maar toch ook weer niet. Snap je.
Dat "maar toch ook weer niet" snap ik niet nee.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 15:12
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 23-03-2006 @ 15:42 :
Dat "maar toch ook weer niet" snap ik niet nee.
Eh, zoals ik al in de OP zei; het staat me niet tegen, maar het hoeft ook niet persé. En zo zijn er een heleboel dingen op seksueel gebied die bij mij grijs zijn, i.p.v. jouw over-all zwart of wit.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 15:26
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Kindmeisje schreef op 23-03-2006 @ 14:58 :
En als die fantasie van je partner best wel "extreem" is? Geen vieze of enge dingen, maar toch wel iets wat voorbij gaat aan buitenseks, triootjes of zelfs aan parallelseks?

Kijk, als mijn vriend mij op 't balkon of zwembad wil neuken of iets in die geest dan zeg ik meteen "wie regelt 't balkon of zwembad", maar ik vraag me af hoe het werkt met een heftige fantasie die je niet elke week zou doen, normaal gezien.
Extreme(re) dingen zal ik over het algemeen ook nog wel overwegen, en als het me echt niet aanstaat... Tsja dan is dat jammer voor hem. Echter heb ik bij mij en mijn vriend het idee, dat juist ik degene ben die gewoon nog veel dingen wil proberen en in tegenstelling tot hem, dus dat probleem hebben wij niet zo. Maargoed stel dat hij iets écht extreems zou willen... Waar moet ik volgens jou dan aan denken?
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 15:43
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
HvJ schreef op 23-03-2006 @ 16:26 :
Waar moet ik volgens jou dan aan denken?
Ik zou me voor kunnen stellen onder extreem dingen als:

- Parterruil (zou ik zelf niet doen) en seks in hetopenbaar, waarbij anderen actief kunnen deelnemen, bv in een club
- SM (bondage, vernedering, rollenspel en dergelijke)
- Gangbang
- Bukkake
- Anaal toch ook wel

Dat soort dingen.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 16:55
cornershop
cornershop is offline
Citaat:
Kindmeisje schreef op 23-03-2006 @ 16:43 :
Ik zou me voor kunnen stellen onder extreem dingen als:

- Bukkake


wat is dat
__________________
don't hate me 'cause you ain't me.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 16:58
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Kindmeisje schreef op 23-03-2006 @ 14:50 :
Het is jammer dat je zoiets vaak niet "van een afstandje" kunt proberen, vrijblijvend. Als je naar een club wilt, bijvoorbeeld, kun je daar moeilijk heengaan, de volle mep betalen, om aan de bar met je biertje de kat uit de boom blijven kijken.
Ja, dat vindt ik ook wel jammer. Maarja, ik denk dat je soms gewoon dat 'risico' moet nemen, i.p. kan zoiets natuurlijk net zo'n groot probleem worden als je het zelf maakt achteraf. Maar daarom wil ik wel eerst heel zeker zijn van onze relatie en duidelijk weten wat we aan elkaar hebben. En ik weet nu wel dat onze relatie zo goed is dat dat niet zomaar door een negatieve seksuele ervaring kapot gaat. Vandaar dat we ook wat 'verder' aan het kijken zijn zeg maar. Maar daarbij overwegen we wel heel veel dingen, we forceren niets. Doordat we bijvoorbeeld duidelijk van elkaar weten wat onze verwachtingen en voorwaarden wat betreft een trio zijn, wachten we nu gewoon totdat dat moment zich een keer voordoet, we gaan er dus niet actief naar op zoek. Maar als je zoiets van te voren duidelijk met elkaar besproken hebt, blijft het ook lekker spontaan áls het moment zich dan voordoet en zit je (hopelijk) niet met gezeik achteraf.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 17:35
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
cornershop schreef op 23-03-2006 @ 17:55 :
wat is dat
Dit
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 17:45
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Kindmeisje schreef op 23-03-2006 @ 16:43 :
Ik zou me voor kunnen stellen onder extreem dingen als:

- Parterruil (zou ik zelf niet doen) en seks in hetopenbaar, waarbij anderen actief kunnen deelnemen, bv in een club
- SM (bondage, vernedering, rollenspel en dergelijke)
- Gangbang
- Bukkake
- Anaal toch ook wel

Dat soort dingen.
Oke, nu begrijp ik wat beter waar je op doelt.

Ik denk dat wanneer je een sterke relatie hebt en elkaar goed kent, negatieve (seksuele)ervaringen niet gelijk een dooddoener hoeven te zijn. Ik ben vrij zeker van mijn relatie met mijn vriend, en dat maakt het misschien ook wel zo dat ik met sommige dingen niet zo moeilijk ben. Overigens hebben wij geen van beide (voor zover ik weet) écht heel extreme fantasieën, maar dat even terzijde. Dit is toch meer een 'stel dat...' kwestie

Partnerruil is niet iets waar ik zelf snel aan zou denken, nu nog niet tenminste. Maar stel dat mijn vriend me ooit zou vertellen, dat hem dat fijn lijkt om een keer uit te proberen... Dan zou ik het wel in overweging durven nemen, mits hij zich aan mijn voorwaardes houdt. Overigens weet ik niet of ik het helemaal zou begrijpen, en dat heb ik het over 'de behoefte hebben aan iemand anders' en 'het fijn vinden om te zien hoe je vriendin seks heeft met een ander, en soms zelfs wildvreemde'. Toch denk ik dat wanneer je in staat bent elkaar een dergelijke vrijheid te geven, dit in sommige gevallen wel positief kan zijn voor je relatie. En dan heb ik het bijvoorbeeld over een dergelijk scenario: Je partner wil graag anale seks en SM, jij als vrouw hebt hier totaal geen behoefte aan maar het lijkt jou bijvoorbeeld wel weer leuk om een keer seks te hebben met een wildvreemde. Jij geeft je partner de ruimte zijn fantasieën werkelijkheid te maken met een andere vrouw en hij geeft jou de gelegenheid jouw fantasie waar te maken, bijvoorbeeld door partnerruil.
Ik denk dat een dergelijk iets veel onnodige spanningen en frustraties weet te vermijden, wat ook weer een positieve invloed heeft op je relatie. Dit gaat mij persoonlijk overigens wel wat ver, maar ik begrijp het idee voor sommigen achter partnerruil wel. Want feitelijk gezien ben je, in de meeste gevallen, toch 'samen' en maak je het eigenlijk ook 'samen' mee.

Even heel plat gesproken over een bukkake of een gangbang; Ik vind het prima als mijn vriend me onder zou willen stiften, maar ik persoonlijk zou er weinig behoefte aan hebben om me door 10 man te laten doorneuken en onderkalken, dan huurt hij maar een hoer in als hij dat 'plaatje' zo fijn vind. Over bukkake of een gangbang met (vrijwel) alleen mannen hoef ik dan ook niet lang na te denken, want dat gebeurt dus gewoon niet. Een trio of een kwartet is in mijn ogen toch wel een wereld van verschil in vergelijking met een bukkake-sessie of een complete gangbang, en een stuk minder smerig.

Met vernedering, SM, bondage, rollenspellen, anale seks, blinddoeken e.d. heb ik overigens geen problemen, zolang stoppen ook daadwerkelijk STOPPEN is en je beide blijft beseffen dat je normalite een zeker respectsniveau voor elkaar kent. SM zou in dat geval zelfs best extreem mogen zijn...
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 18:05
Mindfields
Mindfields is offline
Nou, ik vind anaal en groepseks toch echt NIET met elkaar vergelijkbaar hoor qua extreemheid..
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 18:44
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
HvJ schreef op 23-03-2006 @ 18:45 :
Toch denk ik dat wanneer je in staat bent elkaar een dergelijke vrijheid te geven, dit in sommige gevallen wel positief kan zijn voor je relatie.
Dat vind ik dus een beetje een moeilijke. Mijn vriend heeft ook wel eens verteld dat hij het geil zou vinden om mij seks te zien hebben met een andere man. Oke, zou ik opzich ook best geil vinden, zeker als ik idd duidelijk kan zijn dat mijn vriend er ook van geniet. Maar als ik daar op in ga, voel ik me tot op zeker hoogte verplicht om hem ook die 'vrijheid' te geven. Terwijl ik er dan weer helemaal niet op zit te wachten hem aan een andere vrouw uit te lenen. Denk niet dat ik het geil zou vinden hem seks te zien hebben met een andere vrouw (want dat is dan toch in een andere vorm dan een trio). Maar zelf lijkt het me wel een geil idee om seks te hebben met een ander terwijl hij toekijkt. Hypocriet? Misschien. Maar aan de andere kant, door daar op in te gaan kom ik tegemoed aan een fantasie van hem. Dat ik daar zelf ook van geniet is mooi meegenomen, maar moet er dan niet ook iets tegenover staan in dezelfde trand?

Mar dat ligt puur aan een stuk jaloezie of onzekerheid. Want zo laat hij mij ook heel vrij in het experimenteren met een andere vrouw, omdat hij weet dat ik daar nieuwsgierig naar ben en hij dat niet als bedreiging voor onze relatie ziet. Tenzij ik natuurlijk verliefd op die betreffende vrouw zou worden, maar hij heeft het vertrouwen in mij dat ik het dan afkap. En zo durf ik hem ook vrij te laten om te experimenteren met een man. Niet dat hij daar de behoefte aan heeft, absoluut niet. Maar als dat wel zo was, zou ik dat ook goed vinden, omdat ik dat ook niet als een bedreiging voor onze relatie en voor mijzelf zou zien.

Dus i.p. ben ik heel erg voor het geven van dezelfde vrijheden aan elkaar, maar word ik daarin wel tegengehouden door mijn jaloezie. Wat misschien maar goed is ook, anders zouden we net zo goed een open relatie kunnen hebben volgens mij
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 18:50
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 23-03-2006 @ 19:05 :
Nou, ik vind anaal en groepseks toch echt NIET met elkaar vergelijkbaar hoor qua extreemheid..
Eh, oké. Dat staat er ook helemaal niet - het zijn gewoon dingen die mensen afzonderlijk van elkaar extreem zouden kúnnen vinden.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 18:53
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 23-03-2006 @ 19:44 :
Oke, zou ik opzich ook best geil vinden, zeker als ik idd duidelijk kan zijn dat mijn vriend er ook van geniet. Maar als ik daar op in ga, voel ik me tot op zeker hoogte verplicht om hem ook die 'vrijheid' te geven.

[...]

Dus i.p. ben ik heel erg voor het geven van dezelfde vrijheden aan elkaar, maar word ik daarin wel tegengehouden door mijn jaloezie. Wat misschien maar goed is ook, anders zouden we net zo goed een open relatie kunnen hebben volgens mij
Ook hier denk ik hetzelfde over. Ik heb trouwens totaal geen behoefte aan seks met een andere kerel, dus zou het voor mij best moeilijk zijn áls (gelukkig maar, want dat is niet zo) m'n vriend wel behoefte had aan seks met een andere vrouw. Parenruil is dan ook iets wat ik niet zou doen. Maar goed, "behoefte aan" klinkt meteen weer zo needy. Het is meer dat iets "extreems" als bijv. SM of wat sommige mensen over swingen zeggen iets leuks is voor een keertje.

En een beetje jaloezie en behoudenheid is ook goed hoor. Voor je het weet zit je anders elke zondag in de fun4two.

En lekker burgelijke seks is net zo lekker. Vind ik dan. Maar ik ben dan ook een beetje saai aan het worden.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 19:06
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Kindmeisje schreef op 23-03-2006 @ 19:50 :
Eh, oké. Dat staat er ook helemaal niet - het zijn gewoon dingen die mensen afzonderlijk van elkaar extreem zouden kúnnen vinden.
Ja, maar bij elkaar in één rijtje staat zo gek.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 21:12
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Kindmeisje schreef op 23-03-2006 @ 19:53 :
Ook hier denk ik hetzelfde over. Ik heb trouwens totaal geen behoefte aan seks met een andere kerel, dus zou het voor mij best moeilijk zijn áls (gelukkig maar, want dat is niet zo) m'n vriend wel behoefte had aan seks met een andere vrouw. Parenruil is dan ook iets wat ik niet zou doen. Maar goed, "behoefte aan" klinkt meteen weer zo needy.
Idd. Het is ook echt niet dat ik nou zo graag een keer seks met een andere man wil, maar in die situatie lijkt het me best wel eens het uitproberen waard. Maar andersom zou ik wel geneigd zijn om het te zien als behoefte van mijn partner aan een andere vrouw. En dat staat me dan dus weer tegen.

Citaat:
Het is meer dat iets "extreems" als bijv. SM of wat sommige mensen over swingen zeggen iets leuks is voor een keertje.
Swingen?


Citaat:
En lekker burgelijke seks is net zo lekker. Vind ik dan.
Oh ja, zeker weten Zo klinkt het echt alsof wij heel avontuurlijk zijn op seksueel gebied, maar dat valt best mee hoor Gewoon lekker met z'n tweeën op bed en heerlijk de tijd voor elkaar nemen vind ik meestal gewoon nog het lekkerst!
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.

Laatst gewijzigd op 23-03-2006 om 21:17.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 06:59
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 23-03-2006 @ 22:12 :
Swingen?
Swingen:

Als m'n vriend dát zou willen, zou ik hem - helaas pindakaas - moeten "teleurstellen". Vraag me zelfs af of het dan mijn vriend wel zou zijn, ik val niet zo op die vrijgevochten types. Het echte neuken vind ik gewoon bij de exclusiviteit van een relatie horen. Ik ben Heleen van Rooyen niet. Voor de verdere rest kan er veel. Zolang er ook maar burgerlijke seks is, in dat soort dingen zit ontzettend veel leuks en liefde.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 08:25
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik zou het alleen doen als ik het zelf ook leuk zou vinden, er plezier aan zou beleven. als ik er niks aan zou vinden, doe ik het niet.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 10:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Haha, ik ben wel behoorlijk nieuwsgierig naar de fantasie van je vriend
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 11:47
Verwijderd
Als ik niet weet of ik het misschien leuk ga vinden, wil ik dat best een keer uitproberen. Als het niet bevalt dan was het éénmalig, als het wel bevalt kunnen we 't vaker doen. Als ik denk dat ik het niet leuk ga vinden doe ik 't niet.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 12:37
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 24-03-2006 @ 11:06 :
Haha, ik ben wel behoorlijk nieuwsgierig naar de fantasie van je vriend
Hehe, ik laat 't wel weten mochten we 't ooit in de praktijk gebracht hebben.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 14:57
Rioto
Citaat:
Muzzle schreef op 24-03-2006 @ 15:55 :
Respect voor hoe je erover praat en denkt . Zo zouden meer meisjes moeten zijn. Niet gelijk dat stomme: IEUWWW NEE HOOR! gedrag . Echt goed van je.
ben jij ff noob
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 14:58
Muzzle
Avatar van Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
Maypole schreef op 24-03-2006 @ 15:57 :
ben jij ff noob
Edit: laat maar.

Laatst gewijzigd op 24-03-2006 om 15:01.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 15:03
Rioto
goedzo
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 15:43
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 24-03-2006 @ 11:06 :
Haha, ik ben wel behoorlijk nieuwsgierig naar de fantasie van je vriend
ik ook
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 15:46
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Tiño schreef op 24-03-2006 @ 16:43 :
ik ook
Ik meer naar jullie ontopic meningen, eigenlijk.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 16:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik zou een fantasie van mijn vriend alleen uitvoeren als ik er compleet achter sta. Als ik me er niet 100 procent goed bij voel, heeft het gewoon geen zin. Dan kan ik er niet echt van genieten.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 20:26
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben wel in voor rare, nieuwe, spannende dingen, dus denk wel dat ik het iig zal proberen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 13:05
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 25-03-2006 @ 21:26 :
Ik ben wel in voor rare, nieuwe, spannende dingen, dus denk wel dat ik het iig zal proberen.
Goede instelling.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 14:46
Mousse
Avatar van Mousse
Mousse is offline
Ik ben bereid te luisteren naar zijn idee, te kijken of het eventueel zou lukken/spannend/fijn zou zijn. Maar niets tegen mijn zin.
__________________
if you cannot remember your past, you might repeat your mistakes
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 12:58
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Mousse schreef op 30-03-2006 @ 15:46 :
Ik ben bereid te luisteren naar zijn idee, te kijken of het eventueel zou lukken/spannend/fijn zou zijn. Maar niets tegen mijn zin.
My words exactly
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 00:10
Mousse
Avatar van Mousse
Mousse is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 01-04-2006 @ 13:58 :
My words exactly
Ik ben er alleen nog niet uit waar de grens ligt. Dat kan anaal zijn, maar ook wel een triootje of SM. Ik denk iig niet gangbang of bukkake.
__________________
if you cannot remember your past, you might repeat your mistakes
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Mousse schreef op 30-03-2006 @ 15:46 :
Ik ben bereid te luisteren naar zijn idee, te kijken of het eventueel zou lukken/spannend/fijn zou zijn. Maar niets tegen mijn zin.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 11:35
2B!
2B! is offline
Citaat:
Mousse schreef op 30-03-2006 @ 15:46 :
Ik ben bereid te luisteren naar zijn idee, te kijken of het eventueel zou lukken/spannend/fijn zou zijn. Maar niets tegen mijn zin.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 17:18
lieve
lieve is offline
Nu echt extreem is het niet.
Maar mijn vriend had het leuk gevonden mocht ik eens een corsette aandoen.

En tot mijn grote verbazing heb ik dat dus gekocht en vond ik het nog ontzettend makkelijk zitten.... Je lijkt er echt zo afgelijnd mee... geen rondingen meer... alles mooi strak.

En de vriend??
Die was nog verbaasder dat ik het gekocht had, en dat ik het nog leuk vond ook.(en dat leuk heb ik het als eerste niet over hetgeen het op seksueel gebied teweegbracht.)
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 22:52
Monchoutaart
Avatar van Monchoutaart
Monchoutaart is offline
Hum, het hangt ervanaf wat het is.
Voor louter mijn eigen plezier ga ik geen anale sex hebben ofzo bijvoorbeeld maar heb het voor mijn (nu ex) vriend wel eens gedaan dus dat zou hiervoor wel kwalificeren. Maar met trio's enzo zou ik het niet weten. Ik heb absoluut niks tegen trio's (leuk juist, spannend ) maar de relatie kan er wel door veranderen. Dus daar moet je wel voor oppassen in zo'n geval.
En met kleding ofzo zou ik meteen doen, maakt het alleen maar leuker.
Alleen echt harde SM-dingen enzo ga ik niet doen, heb geen zin in uitgescheurde lichaamsdelen ofzo
__________________
Voorheen VirginVampiress - Mrhanky mag in mijn sig :)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 23:38
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Voor veel in, maar er is wel een grens
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 17:27
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
Kindmeisje schreef op 23-03-2006 @ 13:55 :


Wat zou jij doen? Het doen, grotendeels voor je partner, omdat zijn of haar wensen voor jou belangrijk zijn? Of toch maar niet, want waarom dingen doen die ook gewoon alleen maar een leuke fantasie zijn?

Hoe ver ga je dus op seksueel vlak om je partner te plezieren als het gaat om heftige dingen?
Als het mij niet afschrikt, dan probeer ik het voor haar.
Maar ik vind dat sex een spel moet blijven waar alleTWEE (of meer natuurlijk ) de personen van moeten kunnen genieten.
En misschien kan ik er ook van genieten, maar dat weet ik niet als ik het niet probeer. En halverwege stoppen kan altijd.
Indien het me niet echt iets lijkt, hangt 't nog van de omstandigheden af; hygiene, risico's, mijn 'positie'enz...

Ik zou zeggen; weeg alle voors en tegens tegen elkaar af, denk er rustig over na, doe het niet ALLEEN voor je partner en wees niet bang om iets te proberen...
__________________
You girls want a ladies' night? Go and try having it in the kitchen, cooking for a man!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Seksualiteit Fetish Clubs
Crocodi1e
8 08-11-2015 00:45
Liefde & Relatie Typische dingen van jou en je partner
Thee Muts
131 02-07-2006 14:46
Liefde & Relatie Mail gelezen van je partner, vertellen of niet?
Verwijderd
49 09-08-2004 02:30
Liefde & Relatie stelling: echtscheiding moet duurder
de abt van sion
115 15-09-2003 21:52
Liefde & Relatie met elkaar op vakantie: the ultimate test?
Optima
10 23-06-2002 12:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.