Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2006, 23:17
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ik heb 2 weken geleden een date gehad (3e pas dit jaar, dus t valt mee) maar we hadden aan t einde van die date wel zoiets van "waarom ook niet" t was heel gezellig. uur gesproken op t terras, klikte wel goed, dus toen mee naar haar huis, en ja.

Maar achteraf, altijd t hetzelfde bij mij, spijt dat ik dat heb gedaan. t voelt nogal...té snel. maarjah
Ze wilt geen relatie met me, maar k vind dr wel leuk

Waarom doet ze dat, k heb niets verkeerds gezegd.

lullige opmerkingen niet a.u.b

Laatst gewijzigd op 26-07-2006 om 23:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2006, 23:26
Verwijderd
Er zijn wel meer mensen die niks verkeerds zeggen, maar daar wil je niet direct een relatie mee.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 23:30
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Dat is inderdaad behoorlijk lullig, maar wat wil je met dit topic bereiken?

??
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 23:54
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Vice schreef op 27-07-2006 @ 00:30 :
Dat is inderdaad behoorlijk lullig, maar wat wil je met dit topic bereiken?

??
Misschien dat iemand n idee heeft wat ik op n date nog zou kunnen doen om t meer richting de relatie te krijgen, en minder op de sks .... jah, da's ook wel leuk natuurlijk, maar da's bijzaak.




ohjah smokin', ik ken david deangelo goed genoeg
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 00:50
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 27-07-2006 @ 00:54 :
Misschien dat iemand n idee heeft wat ik op n date nog zou kunnen doen om t meer richting de relatie te krijgen, en minder op de sks .... jah, da's ook wel leuk natuurlijk, maar da's bijzaak.

ohjah smokin', ik ken david deangelo goed genoeg
Seks is niet belangrijk voor mij in het begin stadium van een relatie. Je leert elkaar eerst goed kennen voordat je met elkaar het bed ingaat. Seks is speciaal, toch?

Anyway, als jij het meer richting een relatie zou willen krijgen zou ik geen seks hebben na 1 of 2 dates. Dat is misschien puur omdat jij/zij 'zin' heeft.. Je wilt elkaar niet, maar seks.. Probeer dus háár te leren kennen. Haar intresses, hobby's, etc..

Medeforummers, corrigeer me als ik fout zit... Ik date namelijk nooit (heb ook nooit gedate) omdat ik al een vriend heb...
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 09:25
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Het lijkt mij wel van belang dat je elkaar en elkaars intenties eerst even ontdekt voor je iets gaat doen als seks. Blijkt na 2 dates dat de ander niet zo zit te wachten op een relatie en alleen maar seks wil, en dat is niet wat jij wil, dan zou ik weglopen. Wil jij ook alleen maar seks en geen relatie,nou gaan met die banaan. Maar dan moet je wel weten wat voor vlees je in de kuip hebt.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 09:31
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 27-07-2006 @ 00:54 :
Misschien dat iemand n idee heeft wat ik op n date nog zou kunnen doen om t meer richting de relatie te krijgen, en minder op de sks .... jah, da's ook wel leuk natuurlijk, maar da's bijzaak.
En ze wil geen relatie...
Lijkt me duidelijk, toch
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 09:55
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 27-07-2006 @ 01:50 :
Seks is niet belangrijk voor mij in het begin stadium van een relatie. Je leert elkaar eerst goed kennen voordat je met elkaar het bed ingaat. Seks is speciaal, toch?

Anyway, als jij het meer richting een relatie zou willen krijgen zou ik geen seks hebben na 1 of 2 dates. Dat is misschien puur omdat jij/zij 'zin' heeft.. Je wilt elkaar niet, maar seks.. Probeer dus háár te leren kennen. Haar intresses, hobby's, etc..
Dit. Het is leuk als je graag seks wil en het daarom ook doet, maar niet als er andere gevoelens in het spel zijn. Daar kwets je jezelf of haar alleen maar mee.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 27-07-2006 @ 00:54 :
Misschien dat iemand n idee heeft wat ik op n date nog zou kunnen doen om t meer richting de relatie te krijgen, en minder op de sks .... jah, da's ook wel leuk natuurlijk, maar da's bijzaak.
ohjah smokin', ik ken david deangelo goed genoeg
Je date dan consequent het verkeerde type meisje denk ik.
Ga na wat voor type je date, en zoek dan bv. eens het tegenovergestelde type? Dus niet de breezer daten die alles uit haar blouse heeft hangen, maar een alternatief meisje?
Zoiets. Of juist andersom?

Wat nu wel jammer is dat jij meer met haar wil, maar dat het andersom niet zo is. Het verkeerde type meisje dus als je 't mij vraagt.

Of nog simpeler: wat gebeurd er als je seks zou weigeren?
Maakt dat je minder mans? Ik denk zelf van niet. We gaan zo lang mee tegenwoordig, je hebt nog minstens 60 jaar om te seksen!

Uit onderzoek blijkt dat de 2e date meestal op seks uitloopt. Waarom weet ik niet precies en ik mis even een bron, maar het schijnt zo te zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 10:25
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Idd. Als je zoekt naar een relatie en niet naar vluchtige seks, dan moet je gewoon die seks voorkomen. Dat is misschien lastig als het meisje in kwestie leuk is, maar dan weet je wel meteen of er eventueel een relatie in zit.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 10:29
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulismf schreef op 27-07-2006 @ 11:25 :
Idd. Als je zoekt naar een relatie en niet naar vluchtige seks, dan moet je gewoon die seks voorkomen. Dat is misschien lastig als het meisje in kwestie leuk is, maar dan weet je wel meteen of er eventueel een relatie in zit.

__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 11:15
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Het is je al meerdere keren overkomen? Als je haar echt leuk vindt, hoef je toch niet meteen seks te hebben? Willen is een ander verhaal. Veel leuker om elkaar eerst beter te leren kennen dan een uur praten op terras.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 11:15
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Neuh, geen probleem mee; seks is voor mij een belangrijk onderdeel van de relatie en dat moet gewoon goed zitten wil er überhaupt een relatie van komen.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 11:25
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Ik zat begin deze maand ongeveer met hetzelfde scenario, ze voelde wel wat maar het was het net niet ofzo :/
Maargoed ik had zoiets van what the hell en ben tot het irritante aan toe aan blijven dringen..je weet wel veel achterlijke smsjes sturen en bellen..maar net niet dat het stalkerig is.
Anyway voor mij werkte het, hebben nu 2 weken wat ....denk alleen dat het meer uitzondering dan regel is...
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 11:55
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 27-07-2006 @ 12:15 :
Neuh, geen probleem mee; seks is voor mij een belangrijk onderdeel van de relatie en dat moet gewoon goed zitten wil er überhaupt een relatie van komen.
Bij sommige mensen vraag ik me altijd af hoe ze uberhaupt aan een relatie komen.
??
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 11:56
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Vice schreef op 27-07-2006 @ 12:55 :
Bij sommige mensen vraag ik me altijd af hoe ze uberhaupt aan een relatie komen.
??
is dat een referentie naar de algehele toestand in mijn woonomgeving?
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 27-07-2006 @ 12:56 :
is dat een referentie naar de algehele toestand in mijn woonomgeving?
Na het zien van de foto's kom ik hier met een volmondig 'ja'
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 12:15
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Vice schreef op 27-07-2006 @ 12:55 :
Bij sommige mensen vraag ik me altijd af hoe ze uberhaupt aan een relatie komen.
??
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-07-2006, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 27-07-2006 @ 12:56 :
is dat een referentie naar de algehele toestand in mijn woonomgeving?
Iets zegt me dat die pan met schimmel er nog staat.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 13:56
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 14:13
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ik vond haar echt geen sletterig meisje. Met dat soort meisjes wil ik niets te maken hebben.

Nee juliah, ik doe dat soort dingen niet vaker. En het ging vanzelf, ik had helemaal niet de intentie om dat te willen, zo was t niet geplanned.

Captain N. Ik denk niet dat zo'n relatie lang stand houdt. Als jij haar rebound ben, of ze staat er niet volledig achter dat ze wat met jou heeft, dan is het een paar maanden leuk maar dan kan je gedonder verwachten. Jonge meisjes (15,16,17) zijn erg veranderlijk, ze weten ook doorgaans niet wat ze willen. En als er verleidingen komen laten ze vriendjelief snel in de steek. Geldt ook voor jongens, maar minder, kan ik wel uit zekerheid zeggen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 14:19
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 27-07-2006 @ 00:17 :
Ik heb 2 weken geleden een date gehad (3e pas dit jaar, dus t valt mee) maar we hadden aan t einde van die date wel zoiets van "waarom ook niet" t was heel gezellig. uur gesproken op t terras, klikte wel goed, dus toen mee naar haar huis, en ja.

'vanzelf' ..?

ik vind het niet aantrekkelijk als iemand zo makkelijk is en ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 14:35
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 27-07-2006 @ 15:13 :
Jonge meisjes (15,16,17) zijn erg veranderlijk, ze weten ook doorgaans niet wat ze willen.
Die neem je toch een meisje die ouder is dan 20 jaar.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 15:57
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Als je elke keer spijt hebt omdat je te snel met iemand naar bed gaat, en je naar bed gaat omdat je iemand wel erg leuk vindt, lijkt met me handig als je gewoon wacht met het naar bed gaan met iemand. Kijk eersteens hoe het loopt, of het wat kan worden, hoe leuk jullie elkaar vinden. Doe je dat niet en ga je na een uur? al met een meisje het bed in, zul je elke keer gekwetst worden.
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 16:57
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Maar achteraf, altijd t hetzelfde bij mij, spijt dat ik dat heb gedaan. t voelt nogal...té snel. maarjah
Ik begreep uit bovenstaande quote dat het je vaker is overkomen, vandaar.

Maar ik hoop dat de rest van de boodschap wel is overgekomen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2006, 17:28
Papillonne
Avatar van Papillonne
Papillonne is offline
Is het echt zo moeilijk om op een date alleen te zoenen? Of uberhaupt niets, gewoon een leuke tijd hebben en dan afscheid nemen met 'tot ziens' of met de afspraak nog eens iets af te spreken? Je doet net alsof je er totaal niets aan kon doen en het je 'overkwam', terwijl je het toch echt zelf gedaan hebt.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 17:53
Verwijderd
Als ze geen relatie met je wil vanwege de seks, zal dat louter zijn omdat je slecht bent in bed en niet vanwege de seks an sich.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 19:29
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-07-2006 @ 18:53 :
Als ze geen relatie met je wil vanwege de seks, zal dat louter zijn omdat je slecht bent in bed en niet vanwege de seks an sich.
Ik kreeg een dag erna wel te horen dat ze t leuk vondt, dus dat lijkt me sterk.

Best lullig dat een meisje om die reden geen relatie met je wilt, Mephostophilis.

Laatst gewijzigd op 27-07-2006 om 19:31.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 27-07-2006 @ 00:17 :
Waarom doet ze dat, k heb niets verkeerds gezegd.
Als je d'r zo snel hebt geneukt geloof ik niet dat je iets verkeerds hebt gezegd nee
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 20:09
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-07-2006 @ 20:43 :
Als je d'r zo snel hebt geneukt geloof ik niet dat je iets verkeerds hebt gezegd nee
Nee, maar ik krijg ook niet wat ik wil. Achja, jammer dan. Op naar de volgende dan maar
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 27-07-2006 @ 20:29 :
Ik kreeg een dag erna wel te horen dat ze t leuk vondt, dus dat lijkt me sterk.

Best lullig dat een meisje om die reden geen relatie met je wilt, Mephostophilis.
Ik zei niet dát het zo was. Leer begrijpend lezen. En wat ze zegt hoeft natuurlijk niks te betekenen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 00:57
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 27-07-2006 @ 15:13 :
Captain N. Ik denk niet dat zo'n relatie lang stand houdt. Als jij haar rebound ben, of ze staat er niet volledig achter dat ze wat met jou heeft, dan is het een paar maanden leuk maar dan kan je gedonder verwachten. Jonge meisjes (15,16,17) zijn erg veranderlijk, ze weten ook doorgaans niet wat ze willen. En als er verleidingen komen laten ze vriendjelief snel in de steek. Geldt ook voor jongens, maar minder, kan ik wel uit zekerheid zeggen.
Ten eerste is ze 21 en weet heel goed wat ze wel en niet wil, maar punt was dat het allemaal nogal snel ging en ze mij anders voor ogen had dan ik eigenlijk ben, ze wilde daarom in eerste instantie de gok niet wagen.
Maargoed na enig aandringen + wat meer tijd met dr kwam ze dr dus achter dat ik toch wel ben wat ze zoekt (haar eigen woorden )
Daarom zei ik, gewoon niet opgeven en haar aandacht bij jou laten houden, misschien draait ze dan wel bij
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 07:16
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 27-07-2006 @ 00:54 :
Misschien dat iemand n idee heeft wat ik op n date nog zou kunnen doen om t meer richting de relatie te krijgen, en minder op de sks .... jah, da's ook wel leuk natuurlijk, maar da's bijzaak.
Gewoon je leuter in je broek houden
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 09:05
Verwijderd
Ik zie het probleem niet hoor. Doe het dan gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 11:56
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Morgan schreef op 27-07-2006 @ 13:02 :
Na het zien van de foto's kom ik hier met een volmondig 'ja'


ik vraag het me ook regelmatig af maar heb nog nooit serieuze klachten gehoord
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 12:37
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
N00dles schreef op 27-07-2006 @ 13:51 :
Iets zegt me dat die pan met schimmel er nog staat.
Waarschijnlijk heeft het al een eigen leven gekregen en is er vandoor gegaan.

"Het dappere pannetje met schimmel."
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-07-2006, 20:36
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Zegt meer over die chick als jou..
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 12:59
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
Gewoon doorgaan met daten, en niet meer sex hebben tot ze wel een relatie wil. Show some backbone.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hij wil niets serieus
Coos1415
13 17-12-2014 14:43
Liefde & Relatie Eerste stap
Verwijderd
25 30-03-2003 21:22
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.