Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2006, 22:55
skaz
skaz is offline
Dat probleem heb ik dus, ik weet het gewoon niet wat ik wil. Ik heb nog nooit een vriendin gehad, maar ben ook niet echt onaantrekkelijk bij vrouwen. Het is dus niet dat ik niks te kiezen heb maar elke keer als er een meisje interesse in mij toont wijs ik haar op een of andere manier af, zonder dat ik zelf weet waarom ik dat doe.

Dus ik vraag me dus eigenlijk af hoe jullie weten of een jongen/meisje bij jou past?
Bijvoorbeeld een jongen/meisje kan heel erg aardig zijn en dat jij je daardoor aangetrokken voelt, maar misschien past iemand die heel gemeen is wel veel beter bij jou.

Ik weet niet of ik er iets aan heb als jullie op mijn situatie reageren,
maar ik wil eigenlijk graag weten: Hoe wist je dat je eerste partner goed bij jou paste? of zag je dat meer als een experiment om te kijken wat je echt wou?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2006, 22:59
Estar
Estar is offline
Omdat ik meer interesse in die persoon had dan in andere.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 23:08
Juanes.
Avatar van Juanes.
Juanes. is offline
1 woord: Proberen!

Ik heb velen jongens en mannen gezien en gesproken, me dagelijks rot geirriteerd aan eigenschappen en gewoontes, slapeloze nachten gehad omdat de lieve prins niet betrouwbaar over kwam en er uiteindelijk ook inderdaad met een ander vandoor ging. Tranen gelaten omdat hem elk (seksueel)inlevingsvermogen ontbrak, en me rot gestaard op jongens omdat zij juist wel die kledingstijl hadden die mij op dat moment aansprak.
S'avonds overdacht ik al mijn zonden, om de volgende ochtend wakker te kunnen worden met de gedachte 'Ik weet wat ik wil'.

Met mijn huidige aanbidder schijn ik volgens velen van het begin af aan al 'een match made in heaven' te vormen, en zo voelde dat ook toen ik hem ongeveer 3 jaar geleden leerde kennen. Alles leek gewoon te kloppen, om 9 maanden later alsnog tegen een irritatie-punt aan te lopen en te moeten concluderen dat je dit bij een eventuele 'volgende keer' en dus nieuwe relatie ook niet meer wilt terug zien of ervaren. Aldoende leert men!
__________________
Je moet waarheid niet verwarren met een mening van de meerderheid *Geeft kusje*
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 23:56
__
Avatar van __
__ is offline
ja gast je zult niet in een keer de toekomstige moeder van je kinderen tegengekomen maar als je het gezellig hebt met een meisje, het klikt, je vindt dr aantrekkelijk en meer van dat soort zaken.. waarom probeer je het dan niet? niemand kan je een 50-jarig huwelijk garanderen maar als het klikt, dan klikt het en dan zou ik er gewoon voor gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 00:04
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
skaz schreef op 22-10-2006 @ 23:55 :
Dat probleem heb ik dus, ik weet het gewoon niet wat ik wil. Ik heb nog nooit een vriendin gehad, maar ben ook niet echt onaantrekkelijk bij vrouwen. Het is dus niet dat ik niks te kiezen heb maar elke keer als er een meisje interesse in mij toont wijs ik haar op een of andere manier af, zonder dat ik zelf weet waarom ik dat doe.
Bang voor 't onbekende?

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je in die 21 jaar nog nooit een leuke meid tegengekomen bent.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 07:13
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Dr moet gewoon een klik zijn voor je gevoel.
Als die er niet is, schiet je toch nix op.

Ik heb nooit echt 1 standaard type gehad waar ik op viel, maar bij mij deden de ogen het van iemand altijd. Die moesten mij aanspreken.
Ogen laten het vaakst iemand zien zoals ze zijn.
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 09:51
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik wist niet wat ik wilde, totdat ik mijn huidige vriend tegenkwam

dus gewoon proberen, wie niet waagt, wie niet wint, nooit geschoten is altijd mis en nog een lading van dit soort clche's: ze zijn namelijk waar
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 10:35
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Door schade en schande wordt men wijs.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 10:51
Verwijderd
Gewoon een tijdje met elkaar omgaan en dan merk je vanzelf of je goed bij elkaar past.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 10:55
juno
Avatar van juno
juno is offline
Je hebt niet "een" type. Er is niet één ideaal meisje. Er zijn er duizenden, waar jij gelukkig oud mee kunt worden.

Jij durft gewoon niet. Koudwatervrees? Waar ben je zo bang voor? Als je dat weet kun je daar aan gaan werken, en dan zit de wereld opeens vol met ontzettend leuke meisjes die jij nu niet eens een kans geeft.

Relatiedeskundigen zijn het er wel over eens: opposites attract, maar verwacht daar niets langdurigs van. Dat spat ook weer uit elkaar. De meeste kans van slagen heeft een relatie waarbij beide partners van nature al bij elkaar passen, een beetje op elkaar lijken, afkomstig zijn uit een zelfde milieu, ongeveer hetzelfde willen in het leven.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 11:18
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 23-10-2006 @ 11:35 :
Door schade en schande wordt men wijs.
Juist. Door mijn vorige relatie weet ik nu vooral wat ik NIET zoek. En tegenwoordig val ik ook op het tegenovergestelde daarvan

Heb je trouwens uiterlijk een type? Dan kan je daar toch op selecteren? Al zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen en mag je niet kort door de bocht gaan.
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 11:29
skaz
skaz is offline
Citaat:
juno schreef op 23-10-2006 @ 11:55 :
Jij durft gewoon niet. Koudwatervrees? Waar ben je zo bang voor? Als je dat weet kun je daar aan gaan werken, en dan zit de wereld opeens vol met ontzettend leuke meisjes die jij nu niet eens een kans geeft.
Ik ga niet vaak uit en de aantal keer dat ik in een club/discotheek was heb ik me nooit echt op me gemak gevoelt. En de laatste tijd kom ik veel meisje tegen die wel zo zijn en elke week uitgaan.

Aan de andere kant wil ik natuurlijk niet elke dag met me vriendin op de bank voor de tv zitten. Dus ik weet niet of ik me dan gewoon aan moet passen aan zo'n meisje of gewoon op zoek gaan naar een ander soort meisje.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 11:32
Verwijderd
Citaat:
skaz schreef op 23-10-2006 @ 12:29 :
Ik ga niet vaak uit en de aantal keer dat ik in een club/discotheek was heb ik me nooit echt op me gemak gevoelt. En de laatste tijd kom ik veel meisje tegen die wel zo zijn en elke week uitgaan.

Aan de andere kant wil ik natuurlijk niet elke dag met me vriendin op de bank voor de tv zitten. Dus ik weet niet of ik me dan gewoon aan moet passen aan zo'n meisje of gewoon op zoek gaan naar een ander soort meisje.
Als je d'r verder heel erg fantastisch vindt, vind je echt wel een tussenweg (af en toe mee uitgaan, misschien vind je het wel heel leuk als je samen bent met iemand op wie je verliefd bent; af en toe samen op de bank hangen of iets heel anders gaan doen, poolen of film of etc; of afzonderlijke plannen op zaterdagavond, want je hoeft heus niet alles samen te doen). En anders zou ik zeggen, ga gewoon niet uit, dan kom je ook heus wel mensen tegen die er niet zo van houden.

Maar dat soort dingen wijzen zich echt wel vanzelf...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 11:44
Verwijderd
Je wordt niet van de ene op de andere dag wakker met de gedachte: zo is mijn droomvrouw/man en zo ziet ze/hij eruit! Dat is iets wat je moet ontwikkelen. Ik dacht eerder vaak ook dat de perfecte de droomman/vrouw was, maar dat is helemaal niet zo. Het gaat erom dat hij/zij lief voor je is, dat er natuurlijk aantrekkingskracht is en dat jullie je bij elkaar op je gemak voelen. Verder is alles meegenomen. Hebben jullie dezelfde interesses, fijn! Zo niet, nou dat is dan pech gehad. Veel mensen die een relatie hebben lijken helemaal niet op elkaar, maar houden toch ontzettend van elkaar.
En je leert ook alleen maar wat je wil, door mee te maken wat je niet wil. Zo was mijn eerste vriendje heel erg nuchter en kon ik niet goed met hem praten en dit vond ik niet leuk --> conclusie: ik wil een jongen die wat gevoeliger is en waarmee ik goed kan praten. Mijn tweede vriendje had een heel leeg leven en ik vond hem niet zo aantrekkelijk --> conclusie: ik wil toch iemand die ik aantrekkelijk vind (dat hoeft niet te betekenen dat hij knap moet zijn) en hij moet wat doen in z'n leven. En ga zo maar door. Tot je de persoon vindt, waarvan je z'n/haar 'foutjes' accepteert.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 11:47
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 23-10-2006 @ 12:18 :
Juist. Door mijn vorige relatie weet ik nu vooral wat ik NIET zoek. En tegenwoordig val ik ook op het tegenovergestelde daarvan

Zo is inderdaad mijn beeld ook veranderd. :] Hoewel uiterlijk niet, dat is altijd wel hetzelfde geweest, wat ik leuk vind. Maar innerlijk... Dat heb ik echt moeten leren: wat vind ik leuk, wat past bij mij, waar kan ik mezelf bij zijn etc.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 11:58
juno
Avatar van juno
juno is offline
Nouw...ik kan niet zeggen dat ik je huidige erg vind lijken op een van zijn voorgangers.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 12:01
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
juno schreef op 23-10-2006 @ 12:58 :
Nouw...ik kan niet zeggen dat ik je huidige erg vind lijken op een van zijn voorgangers.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik de looks van mijn huidige niet altijd al heb gewaardeerd.
(En een aantal van zijn voorgangers heb jij voor zover ik weet niet gezien. )
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 12:12
juno
Avatar van juno
juno is offline
Foto's. Nee, niet allemaal natuurlijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-10-2006, 14:15
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 23-10-2006 @ 14:05 :
Hoe zeker ben je daarvan?
Van wat? Juno en het zien van mijn ex-en? Vást niet allemaal.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 14:45
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ben je soms veeleisend? Moet een meisje bepaalde eigenschappen hebben die jou aanvullen? Als dit het geval is, dan weet jij volgens mij heel goed waar je zoeken moet.
Is dit niet het geval, waar de fuck wacht je dan op? Er zwemmen genoeg vissen in de zee waarmee je het heel erg leuk kan hebben.

Mijn vriend is ook niet dé ideale man van het universum, maar het is wel míjn ideale man, ook al heeft ie eigenschappen waar ik nee tegen zeg.
__________________
take a walk on the wild side ت
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 16:37
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 23-10-2006 @ 14:05 :
Hoe zeker ben je daarvan?
De enige exen die ik allemaal gezien heb, zijn de mijne.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 16:50
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Dat heb ik dus ook. Alhoewel ik er steeds meer achter begin te komen wat ik echt wil, maar ik weet het nog niet helemaal. Zoals anderen hier al zeggen, dit moet je gewoon leren. En trouwens, je komt er alleen maar achter wat je echt wil door echt eens iets aan te gaan, iets te proberen met meisjes.. De juiste komt wel hoor! Zoals iemand anders hier al zei: genoeg vissen in de zee!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 17:00
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
skaz schreef op 22-10-2006 @ 23:55 :
Dat probleem heb ik dus, ik weet het gewoon niet wat ik wil. Ik heb nog nooit een vriendin gehad, maar ben ook niet echt onaantrekkelijk bij vrouwen. Het is dus niet dat ik niks te kiezen heb maar elke keer als er een meisje interesse in mij toont wijs ik haar op een of andere manier af, zonder dat ik zelf weet waarom ik dat doe.

herkenning Dit heb ik nou ook. Ik zou best verkering willen hebben, maar wil het alleen met iemand die heel goed bij me past.. en heb al verschillende keren jongens afgewezen omdat het niet mijn types zijn.
De ene persoon wordt nou eenmaal snel verliefd of heeft geluk om iemand tegen te komen die perfect bij hem of haar past en de andere persoon heeft iets minder geluk daarmee.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 17:09
Verwijderd
't Klikte met hem. We hadden dezelfde interesses, we begrepen elkaar erg makkelijk en we hadden dezelfde soort humor. Dus het voelde eigenlijk al meteen heel goed, heel vertrouwd en ongecompliceerd. Ik heb zoiets eigenlijk nog nooit met iemand anders gehad, zo'n directe klik. Vanaf dag één waren we geïnteresseerd in wat de ander te zeggen had, en waren we ook geïnteresseerd in elkaar. Dat groeide voor mijn gevoel uit tot een enorm goede vriendschap. Mensen zeiden wel eens dat 't wel leek alsof we elkaar al 20 jaar kenden, terwijl het er pas 2 waren. We voelden elkaar écht héél goed aan.

En dat doen we nu nog steeds.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Verie schreef op 23-10-2006 @ 18:00 :
herkenning Dit heb ik nou ook. Ik zou best verkering willen hebben, maar wil het alleen met iemand die heel goed bij me past.. en heb al verschillende keren jongens afgewezen omdat het niet mijn types zijn.
Dat ja. En dan van die mensen die ''sorry, je bent mijn type niet'' gewoon écht niet willen begrijpen. Maar ik weet wel zo ongeveer wat ik wil, er zijn dr alleen niet zoveel van die soort. Of zo.
@ TS: je zegt toch al zelf dat je niet echt iemand zoekt die constant uitgaat? Nou, dat lijkt me al een heel duidelijk eis. Mensen die niet constant uitgaan hoeven echt niet het andere uiterste te zijn, dus er blijven er genoeg over. Misschien kun je eens nagaan wat je waardeerd in je vrienden. Heb je vrienden die héél anders zijn dan jij, of ben je meer van het ''soort zoekt soort''? En wat vind je het fijnste? Vind je het fijn als mensen interessen/hobby's met je delen, maakt politiek, religie, uiterlijk, ervaring, muzieksmaak et cetera uit, of wil je juist dat je overeenkomende karaktereigenschappen hebt?
Zo kun je lang nadenken. Of het iets helpt, weet ik niet. Je moet in elk geval niet té veeleisen proberen te zijn, maar wel een beetje een ''smaak'' ontwikkelen, lijkt me. Succes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2006, 19:19
SkYRyDEr
Avatar van SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Als je naar haar kijkt of met haar praat en het gaat zo van:

OMG!!!

dan zit het wel goed
__________________
Have you ever been mellow...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 19:43
deoxyribose
deoxyribose is offline
^^dat heb ik nou nooit.

heb ongeveer hetzelfde probleem als TS. Om een of andere reden klikt het nooit. Ik vraag me soms ook af waar mijn vrienden en kennissen hun fantastische vriend of vriendin vandaan hebben, want zulke leuke jongens kom ik nooit tegen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 20:40
SkYRyDEr
Avatar van SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 23-10-2006 @ 20:43 :
^^dat heb ik nou nooit.

heb ongeveer hetzelfde probleem als TS. Om een of andere reden klikt het nooit. Ik vraag me soms ook af waar mijn vrienden en kennissen hun fantastische vriend of vriendin vandaan hebben, want zulke leuke jongens kom ik nooit tegen.
Gewoon een kwestie van zoeken naar het missende O-deeltje?
__________________
Have you ever been mellow...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 20:52
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
SkYRyDEr schreef op 23-10-2006 @ 21:40 :
Gewoon een kwestie van zoeken naar het missende O-deeltje?
jezusallemachtig wat flauw
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 20:58
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 23-10-2006 @ 20:43 :
^^dat heb ik nou nooit.

heb ongeveer hetzelfde probleem als TS. Om een of andere reden klikt het nooit. Ik vraag me soms ook af waar mijn vrienden en kennissen hun fantastische vriend of vriendin vandaan hebben, want zulke leuke jongens kom ik nooit tegen.
Ik heb dat ook niet zo vaak, maar zo heel af en toe is er wel iemand waarvan ik totaal ondersteboven ben. Dat is niet altijd wederzijds en dat is dan jammer omdat het toch al niet zo vaak gebeurt, maar ik heb ook geen behoefte (meer) om dan maar met minder "genoegen te nemen".
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 21:03
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Bloem schreef op 23-10-2006 @ 21:58 :
Ik heb dat ook niet zo vaak, maar zo heel af en toe is er wel iemand waarvan ik totaal ondersteboven ben. Dat is niet altijd wederzijds en dat is dan jammer omdat het toch al niet zo vaak gebeurt, maar ik heb ook geen behoefte (meer) om dan maar met minder "genoegen te nemen".
Als ik zo bijv. in het fototopic kijk zijn de meeste jongens daar nou niet bijster aantrekkelijk, no offence hoor, maar ik vraag me af of dat nou deels het probleem is. Maar goed, uiterlijk hoeft niet per se iets over de uitstraling te zeggen. Mij is het trouwens maar 1 keer voorgekomen dat ik echt zwaar ondersteboven was van iemand, en die persoon bleek achteraf een grote teleurstelling. :/
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 21:06
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Haha, dat vind ik ook. En de types die ik aantrekkelijk vind vinden mij meestal niet zo leuk (a)

Nah ja, je kunt proberen om minder kritisch te worden. Om iemand niet meteen af te wijzen om iets dat je niet aanstaat (en dan ook écht niet, maar dat is wel lastig) maar hem zeg maar een tweede kans te geven. Als je opener naar iemand blijft kijken, hem niet bij voorbaat afschrijft, ga je misschien wel dingen in iemand zien die je voorheen niet zag.

Maar dat zijn leuke tips, ik kan er zelf ook vrij weinig mee Misschien ben ik wel erg kritisch, nou ja, so be it.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 21:14
deoxyribose
deoxyribose is offline
Ja idd, het heeft weinig zin om minder kritisch te zijn en dan in een ongelukkige relatie terecht te komen, dan maar wat veeleisender
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 21:22
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Uiterlijk natuurlijk.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 21:48
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 23-10-2006 @ 22:14 :
Ja idd, het heeft weinig zin om minder kritisch te zijn en dan in een ongelukkige relatie terecht te komen, dan maar wat veeleisender
Precies. Dan maar even geen vriend.. Het is ook niet zo dat ik perse een vriend moet hebben, zo wanhopig ben ik niet. Ik verdoe mijn tijd liever met iemand die ik echt super leuk vind en waar ik ook echt wat voor over heb.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 21:58
deoxyribose
deoxyribose is offline
Haha ja, ik heb het van beide kanten gezien en geloof me ongelukkig zijn in een relatie is honderden malen erger dan single zijn.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-10-2006, 22:53
Verwijderd
Citaat:
deoxyribose schreef op 23-10-2006 @ 22:03 :
Als ik zo bijv. in het fototopic kijk zijn de meeste jongens daar nou niet bijster aantrekkelijk, no offence hoor, maar ik vraag me af of dat nou deels het probleem is. Maar goed, uiterlijk hoeft niet per se iets over de uitstraling te zeggen. Mij is het trouwens maar 1 keer voorgekomen dat ik echt zwaar ondersteboven was van iemand, en die persoon bleek achteraf een grote teleurstelling. :/
Hm, ik ben eigenlijk zelden van puur zijn gezicht/figuur ondersteboven, want zo waanzinnig knap zijn de meeste mensen gewoon niet. Een aantal maanden geleden zag ik een jongen in de trein die ik echt zo bloedmooi vond dat ik er wel een beetje ondersteboven van was, maar dat was de eerste in twee jaar.

Het wow-gedeelte zit dus voor een groot deel inderdaad in uitstraling en inhoud. Bij vriendlief denk ik wow omdat hij gewoon een heel prettige uitstraling heeft die op de juiste momenten erg zelfverzekerd of juist guitig/jongensachtig is, omdat ik er vrij snel achterkwam dat we gewoon heel goed kunnen lachen en praten samen, omdat er gewoon zo'n klik is - zo'n gevoel van jee, dit past echt, dit werkt echt, wat zijn wij leuk samen. Wow. (Nou ja, en stiekem denk ik ook wel 'wow, die armen' en 'wow, wat een mooie ogen' Hij moet natuurlijk wel aantrekkelijk zijn).
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 22:59
juno
Avatar van juno
juno is offline
Oogjes doen een boel. En een mooie smile.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 21:26
SkYRyDEr
Avatar van SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 23-10-2006 @ 21:52 :
jezusallemachtig wat flauw
ik vond hem anders wel goed gevonden
__________________
Have you ever been mellow...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 23:36
skaz
skaz is offline
Citaat:
Quis schreef op 23-10-2006 @ 18:29 :

@ TS: je zegt toch al zelf dat je niet echt iemand zoekt die constant uitgaat? Nou, dat lijkt me al een heel duidelijk eis. Mensen die niet constant uitgaan hoeven echt niet het andere uiterste te zijn, dus er blijven er genoeg over.
Misschien klopt dat wel maar durf ik het gewoon niet toe te geven.

Er is een heel mooi meisje die ik zou kunnen ontmoeten maar zij gaat wel veel uit. Ik denk dat ik dat toch maar op moet geven eigenlijk. Maar iemand zoeken die meer op mij lijkt, ookal kom ik die helaas niet veel tegen.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 23:52
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
skaz schreef op 22-10-2006 @ 23:55 :
Dat probleem heb ik dus, ik weet het gewoon niet wat ik wil. Ik heb nog nooit een vriendin gehad, maar ben ook niet echt onaantrekkelijk bij vrouwen. Het is dus niet dat ik niks te kiezen heb maar elke keer als er een meisje interesse in mij toont wijs ik haar op een of andere manier af, zonder dat ik zelf weet waarom ik dat doe.
Serieus bedoeld:
Misschien val je op mannen, maar heb je het nog nooit op die manier bekeken, en daarom nog nooit je jachtgeweer op mannen gericht? Of anders stel je onbewust misschien veel te hoge eisen aan meisjes; wil je dat alles al perfect gaat, nog voordat je een relatie begonnen bent. In een goede relatie moet je natuurlijk ook nog serieus naar elkaar toegroeien.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 23:52
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
juno schreef op 23-10-2006 @ 23:59 :
Oogjes doen een boel. En een mooie smile.
oh, ja !!
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 10:49
Verwijderd
De test doen in de Fancy.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 11:18
Verwijderd
Citaat:
skaz schreef op 25-10-2006 @ 00:36 :
Misschien klopt dat wel maar durf ik het gewoon niet toe te geven.

Er is een heel mooi meisje die ik zou kunnen ontmoeten maar zij gaat wel veel uit. Ik denk dat ik dat toch maar op moet geven eigenlijk. Maar iemand zoeken die meer op mij lijkt, ookal kom ik die helaas niet veel tegen.
Dat is de moeilijkheid inderdaad. Dat als je eenmaal een beetje weet wat je wilt, je dat soort mensen amper tegenkomt. Niet te hard zoeken wil wel eens helpen. Veel ontmoetingen komen ''toevallig'' tot stand, als je te hard op zoek gaat wil dat nog wel eens averechts werken. Laat ze naar jou komen.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 12:30
juno
Avatar van juno
juno is offline
Nee. Gericht zoeken, dat helpt. Niet zoeken niet, alleen in de film.

Of liever gezegd: beweeg je in kringen waar meer mensen zoals jij komen, en dan is het rustig afwachten tot het spontaan gebeurt dat je iemand tegenkomt die jij leuk vindt en die jou ook wel ziet zitten.

Als je op een disco-type valt ga je naar de disco, ben je sportief dan wordt je lid van een gemengde sportvereniging, (want er zijn weinig meisjes die worstelen, bevobbeld), ben je erg religieus dan ga je bij een Bijbelclub.

Dit forum is trouwens ook een relatiekweekvijvertje.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 12:38
Verwijderd
Nja, je moet dus niet té gericht zoeken, maar vooral er voor zorgen dat je heeeel vaak in situaties bent waar je toevallig iemand tegen zou kunnen komen
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 19:37
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
@skaz: misschien kijk je rond bij het verkeerde geslacht.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 12:20
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
juno schreef op 25-10-2006 @ 13:30 :
Dit forum is trouwens ook een relatiekweekvijvertje.
onder het motto: "codaz zoekt een vrouw"... heeft dit forum uiteraard een reputatie te verdedigen
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 20:46
Verwijderd
Dat weet je niet, dat besef je.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zwanger worden #3
Verwijderd
500 15-07-2008 18:51
Drugs & Alcohol het gevoel van blowen
little nemo
55 09-08-2005 18:57
Liefde & Relatie nooit gezoend...
Romie
136 08-05-2005 17:02
Psychologie Niet meer naar school willen, voel me gevangen en depressief
Lil'Girl
3 04-11-2003 14:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Extreem-rechts (NVU) mag demonstreren in Apeldoorn
Rabbi Daniel
174 19-05-2003 21:08
Flora & Fauna Plegen dieren zelfmoord ?
Bikinie-meisje
68 28-07-2002 21:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11.