Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2007, 16:42
monet
monet is offline
ik wil muziek op mijn i-pod zetten, en dat is altijd gelukt, maar nu laadt hij alleen nog maar op als ik hem op mijn pc aansluit.

wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2007, 16:43
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
--> Gadgets & Electronica
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 16:45
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Iets duidelijkere beschrijving alsjeblieft, geeft de computer niet aan dat er iets is aangesloten, krijg je niets in Itunes?
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 16:56
monet
monet is offline
als ik mijn i-pod koppel aan mijn pc, dan reageert mijn pc daar helemaal niet op--> hij laadt mijn i-pod alleen maar op.

meestal staat er op mijn i-pod dat ik hem niet mag loskoppelen van de pc, en dan doet hij het. maar nu doet hij dat niet.

en ik wil er ook al filmpjes erop zetten, en dat lukt al helemaal niet.

itunes reageert ook helemaal niet op de aansluiting...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 16:59
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Filmpjes is een ander verhaal btw.


Maar heb je al eens geprobeerd om iets anders aan die usb/firewire poort te hangen?
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 17:07
monet
monet is offline
niet dat ik weet

ik heb wel al een hele tijd geen dingen meer op mijn i-pod gezet.

owja en ik moest itunes helemaal opnieuw erop zetten, misschien dat het daar aan ligt.

maar zo zou je toch geen zin meer hebben om een i-pod te hebben? voor mijn i-pod had ik een mp3-spelertje, en die was zo chill. en met mijn i-pod heb ik tot nu toe niets dan last van gehad. heel irritant
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 17:10
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Het is niet het product maar de gebruiker die meestal de problemen veroorzaakt

Ik heb nooit problemen gehad.

Misschien is er geen driver geïnstalleerd ofzo, ik heb die installatie nooit hoeven doen (zelf ook mac os x), je zou kunnen proberen om te herïnstalleren.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 17:11
monet
monet is offline
hmmm, misschien ligt het wel aan mij. maar ik geef het op...ik ga morgen echt naar de apple winkel, en neem mijn pc mee. mogen zij het fixen.
haha
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 17:40
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
monet schreef op 10-01-2007 @ 18:11 :
hmmm, misschien ligt het wel aan mij. maar ik geef het op...ik ga morgen echt naar de apple winkel, en neem mijn pc mee. mogen zij het fixen.
haha
Waarschijnlijk nog het beste idee. Ik neem aan dat het in je op is gekomen dat je daarvoor moet betalen?
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 17:50
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Ik vraag me af of men bij de Macstore in staat is een probleem met je PC te fiksen, want zo te horen is er met je iPod niets aan de hand. Heb je 'm al eens op een andere PC geprobeerd?

Loop anders ook eventjes de servicepagina van Apple zelf door, daarmee moet je er wel uit kunnen komen:

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61711-nl
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 14:41
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 10-01-2007 @ 18:10 :
Het is niet het product maar de gebruiker die meestal de problemen veroorzaakt

Ik heb nooit problemen gehad.

Misschien is er geen driver geïnstalleerd ofzo, ik heb die installatie nooit hoeven doen (zelf ook mac os x), je zou kunnen proberen om te herïnstalleren.
De iPod is in ieder geval geen perfect product, ik heb ditzelfde ook meerdere malen voorgehad, maar het is iets dat maar af en toe voorkomt.

Verder heeft een iPod geen echte drivers nodig, iTunes herkent hem automatisch (iTunes zorgt er dus voor dat de drivers geïnstalleerd zijn).

Normaalgezien is er niet echt iets mis met je iPod, meestal gewoon een of ander conflictje op de pc; dat niet echt wil verdwijnen. Misschien gewoon iTunes opnieuw installeren en anders kan je nog steeds proberen je iPod in disk mode te zetten (en dan bedoel ik de hardwarematige diskmode, niet dat vinkje in iTunes): bij het aansluiten houdt je de middelste knop ingedrukt samen met de onderste (as ik me niet vergis); dan komt er een zwartwitschermpje op je iPod en zou Windows hem moeten herkennen als externe harde schijf. Is dat niet het geval, dan ligt er ergens een probleem bij de USB-aansluitingen van je pc.

En om filmpjes over te zetten, dat werkt in iTunes ongeveer net zo als muziek overzetten, alleen moet iTunes dan wel eerst je iPod herkennen.
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 09:53
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
In dit geval dus ook: restoren Ik had precies hetzelfde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Probleem I-Pod
Verwijderd
1 11-09-2006 20:11
Software & Hardware [I-pod mini] opstartproblemen
fractuur
8 12-07-2006 22:50
Software & Hardware i-pod video....
monet
28 19-05-2006 12:50
Software & Hardware I-Pod problemen
Skilly
16 24-02-2006 22:35
De Kantine Gratis i-pod!
Ef
5 25-01-2006 19:53
Software & Hardware I-pod nano vraag!
Nijn*
6 07-01-2006 12:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.