Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2007, 18:03
Verwijderd
Hallo allemaal,

Sinds een paar weken is deze monitor (Belinea TFT, 1280x1024) lastig aan te zetten. Als ik 's ochtends de PC aanzet, geeft de monitor een fractie van een seconde beeld, maakt dan een 'klik'geluid en wordt weer zwart. Er staat dan nog wel steeds stroom op de monitor, hij staat nog aan, want het lampje brandt nog normaal. Als ik 'm dan weer uit en aan zet herhaalt dit zich een groot aantal keren. Als ik de PC een tijdje aan laat staan (en de monitor dus ook) pakt hij hem wél opeens. Het lijkt dus alleen te gebeuren bij het eerste aanzetten, alsof de monitor eerst moet opwarmen ofzo. Ook is het beeld op sommige stukken niet zo scherp meer, alsof de letters daar iets waziger zijn. Nu ik deze tekst zo bekijk valt op dat er in het midden een verticale balk zit, waarin de letters wat dikgedrukter lijken te zijn dan ergens anders. Als ik een screenshot bekijk op een andere PC is alles normaal. Is de monitor aan het overlijden (hij is pas 2 jaar oud) of is het iets anders?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2007, 00:10
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Als-ie net de twee jaar gepasseerd is, dan is-ie waarschijnlijk kapot. Consumentenapparatuur en twee jaar garantie etcetera.

Sluit de monitor op een andere PC aan. Verhuist het probleem mee, dan is het je monitor, anders je videokaart ofzo.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 09:28
Verwijderd
Ik zal dat laatste eens proberen ja. Raar is wel dat áls hij eenmaal aanstaat hij de hele dag zonder problemen (nou ja, m.u.v. die licht vervormde letters op plaatsen) blijft werken.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 18:20
Verwijderd
Dat scherm is gewoon kapot aan het gaan volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 20:28
Verwijderd
Hmm, hij lijkt het nu weer te doen. Ik heb 'm gereset en de stroom er een tijdje afgehaald, en sindsdien doet 'ie het weer perfect. Ik ga er dus maar van uit dat het iets tijdelijks was. Bedankt alle twee
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 03-03-2007 @ 21:28 :
Hmm, hij lijkt het nu weer te doen. Ik heb 'm gereset en de stroom er een tijdje afgehaald, en sindsdien doet 'ie het weer perfect. Ik ga er dus maar van uit dat het iets tijdelijks was. Bedankt alle twee
Dan was ie blijkbaar een beetje 'in de war'. Kan een keer gebeuren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.