Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2007, 17:49
*_*LoLllyS*_*
*_*LoLllyS*_* is offline
Heeej ik heb sinds vanmiddag een nieuw mobieltje, een samsung e570. Het probleem: als ik probeer iemand te bellen, of een smsje probeer te versturen doet ie dit niet! Bij het bellen krijg ik nadat ik op het telefoontje heb gedrukt: einde gesprek, zonder dat ik dit heb beeindigt.. bij het smsen zegt ie: fout bij het versturen sms.
Ik heb werkelijk geen idee waaraan dit ligt , heb nu al zo'n uur zitten zoeken bij instellingen of ik iets heb geblokkeerd ofzo , maar wordt daar niet veel wijzer van.... oh ja het netwerk dat ik heb is KPN mobiel, is daar soms iets mee aan de hand op dit moment Iemand nog suggesties
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2007, 23:25
Verwijderd
moet je niet voor de eerste keer 1244 bellen o.i.d. om de simkaart te activeren?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 10:31
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik had gisteren tussen half 7 en 7 ook problemen met KPN, kon niet smssen en geen beltegoed opvragen (bellen heb ik niet geprobeerd). Dus misschien was het wel gewoon een storing aan hun kant.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 22:17
*_*LoLllyS*_*
*_*LoLllyS*_* is offline
hoi,
bedankt voor jullie reacties, ik denk inderdaad dat het een storing bij kpn betrof want sinds vandaag doet ie weer alles perfect
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Jouw aangedikte belevenissen.
Broeder
500 22-04-2006 09:33
Lifestyle My favourite thing!
Verwijderd
155 16-05-2004 11:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.