Oud 08-07-2007, 12:10
Verwijderd
genoeg geblaat over nicks en forumnamen, waarom heet je irl zoals je heet? wat was de gedachte van je ouders er achter? naar wie ben je vernoemd? waar staat je naam voor? en ben je er blij mee?


ik zelf heet paulina andrea (ik ben gedoopt )
Paulina naar mijn "tante" Paula, een vriendin van mijn ouders sinds hun 17e. vroeger gingen ze samen zeilen, samen met de kinderen op vakantie, en tegenwoordig zien ze elkaar nog steeds best vaak. ze hebben zelfs in het huis van mijn ouders gewoond, voordat die daar woonden.
op deze venoeming ben ik best trots, want ik vind het ook gewoon heel lief je kinderen naar je beste vrienden te noemen. paula is ook mijn peetmoeder. als er iets mocht gebeuren met mijn ouders, dan worden zij en haar man mijn voogd. een prettige gedachte moet ik zeggen.

andrea komt denk ik van mijn oom andré. een beetje rare vernoeming, want die is toch wel een beetje het zwarte schaap uit de familie, maar wel grappig, en mijn papa's babybroertje.

het oorspronkelijke plan was om me pauline te noemen, als roepnaam, maar helaas zijn ze daarvan afgeweken, omdat vlak voor mijn geboorte mijn papa een patientje had met die naam. een klein babietje met een nogal ernstige ziekte, en toen wilde hij door die slechte associaties mij niet meer zo noemen. echt stom, want nu heet ik dus anneke.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2007, 12:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Kim Michelle (ben ook gedoopt)

Kim; vonden mijn ouders blijkbaar leuk. geen diepe gedachte.
Michelle; http://www.lyricsdomain.com/2/beatles/michelle.html
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 08-07-2007 @ 12:13 :
Kim Michelle (ben ook gedoopt)

Kim; vonden mijn ouders blijkbaar leuk. geen diepe gedachte.
Michelle; http://www.lyricsdomain.com/2/beatles/michelle.html
dat is wel lief eigenlijk! naar een liedje vernoemd worden
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 12:16
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik heet Corinna.
Me vader was een enorm grote fan van bodybuilding en er was zo'n vrouw die heette Corinna. Dus van daar.
Heel simpel

Ik ben er wel blij mee.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 12:25
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Mijn ouders dachten tot het laatste moment dat ik een jongetje zou worden. Toen ik een meisje bleek te zijn wisten ze niet zo goed hoe ze mij moesten noemen. Mijn moeder van Gabriëlle een hele mooie naam, maar mijn vader vond dat niet mooi. Toen kwam mijn vader met de naam Mieke aan. Mijn moeder vond het opzich wel leuk maar omdat mijn zus al een lange naam had vond ze dat ik ook een lange naam moest hebben en toen werd het dus Annemieke. Onze buurvrouw die heette Annemiek en die kon geen kinderen krijgen zij vond het superleuk toen dat ik Annemieke genoemd werd.

Mijn zus is vernoemd naar Radio Caroline
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 12:33
Verwijderd
Sarah Johanna Maria. Sarah omdat m'n ouders dat een mooie naam vonden, ze waren op het idee gekomen door 'Sara' van Bob Dylan maar vonden met een h mooier. Johanna Maria naar m'n moeder (en die is zo genoemd naar haar oma, die zo is genoemd naar haar moeder, etc). Oh en ben ook gedoopt dus.

Laatst gewijzigd op 08-07-2007 om 12:54.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 12:52
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Yvonne Anne-Hilde
Yvonne is geloof ik een oude vriendin van mijn moeder.
Anne is de naam van mijn oma aan moeder's kant, en eigenlijk zou de naam van mijn andere oma aan de andere kant van het streepje moeten staan, maar Anne-Agaat vonden ze niet mooi. Dus noemden ze het Hilde, naar het zusje van mijn vader dat overleed toen ze 15 was.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 12:54
Verwijderd
Ik heet Andrea. Niet gedoopt, geen doopnamen (is bij ons sowieso niet gangbaar; mijn ouders hebben ook allebei één voornaam, en hun roepnaam is daar op gebaseerd, maar die zijn wel gedoopt. Meerdere voornamen is volgens mij katholiek, toch?).

Andrea omdat mijn beide ouders dat een mooie naam vonden; heel normaal, maar je hoort 'm toch niet overal.

Mijn ouders doen niet aan vernoemingen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 13:04
Verwijderd
Ik had het verhaal van mijn eerste voornaam al eens eerder opgeschreven;
Minke is een Friese naam, maar er zit verder niets Fries in mij, mijn ouders hebben mij genoemd naar een studiegenootje van mijn vader destijds. Later leerde hij iemand kennen die zijn dochter ook Minke had genoemd, en die bleek naar datzelfde meisje genoemd te zijn. Ik heb mij voorgenomen ooit nog eens uit te zoeken hoe bijzonder dat meisje in godsnaam dan wel niet was.
Mijn tweede voornaam is Yvonne, omdat de moeder van mijn moeder zo heette. (maar ze is op erg jonge leeftijd overleden) Mijn vader vond het eigenlijk onzin om ook nog een tweede voornaam te geven, en toen hebben ze de discussie voorlopig maar even gelaten voor wat het was om het er later weer over te gaan hebben... Maar toen hij bij het gemeentehuis stond om me aan te geven en er naar een tweede voornaam werd gevraagd realiseerde hij zich dat ze het er nooit meer over gehad hadden en antwoordde 'Oh ja, uhh... nou, doe maar Yvonne'. Dat kwam een beetje nonchalant over voor iemand die het over de naam van zijn kind had.

Maar goed, zo heet ik dus. En ik ben niet gedoopt.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 08-07-2007 @ 12:54 :
Meerdere voornamen is volgens mij katholiek, toch?
Niet per se, dus.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 13:14
gewoonmax
Avatar van gewoonmax
gewoonmax is offline
ik heet max omdat mn moeder n liedje op de radio hoorde dat max heet en toen d8 ze dat is m.
__________________
Life is too important to be taken seriously
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 13:24
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 08-07-2007 @ 13:05 :
Niet per se, dus.
idd... ik ben (dacht ik) gereformeerd hervormd protestants ofzoiets... (samen op weg gemeente) opgevoed en dus gedoopt, maar heb eerder twee namen omdat mijn ouders dat mooi vonden dan omdat dat moest.

ik dacht dat katholieken trouwens vaak 3 namen hadden, en dan maria als derde naam ofzo, maar ik vergis me waarschijnlijk weer

Citaat:
MadameMinke schreef op 08-07-2007 @ 13:04 :
'Oh ja, uhh... nou, doe maar Yvonne'. Dat kwam een beetje nonchalant over voor iemand die het over de naam van zijn kind had.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 13:28
Verwijderd
Tuurlijk kan je ook meerdere namen hebben en niet katholiek zijn, maar van 'oudsher' is het katholiek, toch? Vervolgens vonden mensen van andere godsdiensten het ook leuk, en zijn sommigen het over gaan nemen.

Laatst gewijzigd op 08-07-2007 om 13:31.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 08-07-2007 @ 13:28 :
Tuurlijk kan je ook meerdere namen hebben en niet katholiek zijn, maar van 'oudsher' is het katholiek, toch? Vervolgens vonden mensen van andere godsdiensten het ook leuk, en zijn sommigen het over gaan nemen.
Dat weet ik eigenlijk niet, zou kunnen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 14:25
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Julius C.

Julius is de tweede naam van mijn opa.

De C. staat nergens voor. Gewoon leuk om een extra initiaal te hebben.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 14:31
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Ik heet Rudolf, dat vonden mijn ouwe genoeg noeste Germaanse uitstraling hebben I guess.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 14:34
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Marinus- vernoemd naar mijn ene opa
Jacobus- vernoemd naar mijn andere opa
Martinus - vernoemd naar mijn peet oom

roepnaam marcel vonden mijn ouders blijkbaar gewoon leuk en de Mar van mijn eerste naam zit erin.

edit: katholiek ja :')
__________________
Abc.

Laatst gewijzigd op 08-07-2007 om 14:37.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 14:34
Verwijderd
Eric omdat deze naam in alle talen uitgesproken kunnen worden. Verder heb ik nog 3 doopnamen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-07-2007, 14:46
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Jantine.

Ik heb geen doopnamen omdat de oma's 'op' waren. Dus ben ik vernoemd naar mijn opa 'jan'
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 14:52
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
De eerste naam omdat die mooi klinkt (komt uit Israel) en de tweede omdat de naam van mijn zus met dezelfde letter begint, voor het onderscheid bij post bijvoorbeeld wel handig.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 17:28
Princesse Suze
Avatar van Princesse Suze
Princesse Suze is offline
heb dan een best wel saaie naam eigg..
heet Suzanne Charlotte.. en allebei de namen zijn gekozen omdat mijn ouders ze gewoon mooi vonden..
Ben niet gedoopt trouwens, maar mijn ouders dachten dat als er nou heel veel mensen in mijn klas ofso, Suzanne zouden heten, dan zouden ze me Charlotte kunnen noemen...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 17:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heet Danielle Martine, roepnaam Dana. Ik ben wel gedoopt. M'n moeder vond Danielle een hele mooie naam maar toen ze in het ziekenhuis lag van mij noemde bijna iedereen z'n dochter zo en toen vond ze het niet origineel meer en is ze naar iets gaan zoeken wat erop leek, dat werd Dana (en later Daantje want ze vond m'n naam veel te groot voor zo'n klein baby'tje ). Martine vond m'n moeder ook een leuke naam maar niet als voornaam omdat m'n vader Martin heet, daar ben ik ook een beetje naar vernoemd.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 08-07-2007 @ 12:33 :
Sarah Johanna Maria. Sarah omdat m'n ouders dat een mooie naam vonden, ze waren op het idee gekomen door 'Sara' van Bob Dylan maar vonden met een h mooier. Johanna Maria naar m'n moeder (en die is zo genoemd naar haar oma, die zo is genoemd naar haar moeder, etc). Oh en ben ook gedoopt dus.

daar moest ik ook altijd aan denken als ik jouw naam hoor
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 17:47
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef op 08-07-2007 @ 14:34 :
Eric omdat deze naam in alle talen uitgesproken kunnen worden. Verder heb ik nog 3 doopnamen.
dat is nog best een handige gedachte idd!! (over die uitspraak)
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 17:51
Verwijderd
*knip*

Laatst gewijzigd op 10-03-2011 om 14:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2007, 17:52
Verwijderd
Elena (naar Helena van Troije geloof)
Petronella (oma1)
del Carmen (oma2)

Dan hebben we nog een Spaanse achternaam en als laatste mijn Mapuche naam: Quilodrán
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 18:07
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Officieel heet ik robert, geen idee hoe ze daarop gekomen zijn.
Maar vanaf dag 1 noemden ze me al bob, okdat ik beetje dik kindje was en vonden ze wel schattig
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 18:17
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik heet Lucia Gottfrida Maria - roepnaam is Lucille.


- Lucia komt van mijn moeder (die zelf in het dagelijks leven Lucie heet), die op haar beurt naar een tante van haar was vernoemd.
- Gottfrida komt van Gottfried (in het dagelijks leven is dat Frits, hoor), mijn grootvader (en tevens peetoom) van vaderskant.
- Maria komt van Maria (in het dagelijks leven is dat Mariet), mijn grootmoeder (en tevens peettante) van moederskant.


Ik vind dat ik toch wel het mooiste setje namen heb meegekregen, als ik kijk naar de namen van mijn twee zusjes (Angela Petra Hubertina en Simone Johanna Catharina).
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 18:30
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 08-07-2007 @ 17:47 :
dat is nog best een handige gedachte idd!! (over die uitspraak)
Ja ik ben een Europees mengsel dus met Duitstaligen, Franstaligen en Engelstaligen in mijn familie hebben ze daar toch enigszins rekening mee gehouden. Daarom heet ik bijvoorbeeld ook geen Erik maar is de schrijfwijze met een c. Bovendien vonden mijn ouders Eric met een 'k' boers staan.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 18:31
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef op 08-07-2007 @ 18:30 :
Ja ik ben een Europees mengsel dus met Duitstaligen, Franstaligen en Engelstaligen in mijn familie hebben ze daar toch enigszins rekening mee gehouden. Daarom heet ik bijvoorbeeld ook geen Erik maar is de schrijfwijze met een c. Bovendien vonden mijn ouders Eric met een 'k' boers staan.
hihihi.. en jij je hele leven maar zeggen: "eric, met een C!!"
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 18:34
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 08-07-2007 @ 18:31 :
hihihi.. en jij je hele leven maar zeggen: "eric, met een C!!"
Ja zolang ik me kan herinerren zeg ik al: Eric-CEEEEEEEEJ.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 18:34
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef op 08-07-2007 @ 18:34 :
Ja zolang ik me kan herinerren zeg ik al: Eric-CEEEEEEEEJ.
ach... ik leg al mijn hele leven uit waar dat anneke nou precies vandaan komt. om maar niet te beginnen over mn achternaam! *zucht*
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 18:40
Verwijderd
En ik moet mijn naam ook twintig keer vertellen.
Mieke? Nienke? Mienke?


Mijn vader heet Gérard, daar maken ze altijd Gerard van, mijn moeder heet Yolanda, dat schrijft men dus altijd met een J en mijn jongste zusje heet Yonne, daar plaatst men nogal eens een v tussen, ervan uitgaand dat ze Yvonne heet en niet kan spellen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 18:43
Verwijderd
Hoe spreek je Yonne uit dan? Jonne? Of Ijonne? Vind het wel een leuke naam
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 08-07-2007 @ 18:43 :
Hoe spreek je Yonne uit dan? Jonne? Of Ijonne? Vind het wel een leuke naam
Jonne.
Ik vind het de mooiste naam van ons drieën (mijn andere zusje heet Lara) En ze is vernoemd naar een streek en rivier in Frankrijk waar we vaak op vakantie gingen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 18:45
Verwijderd
Die naam zet ik op m'n lijstje
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-07-2007, 18:46
Verwijderd
Jonne klinkt ook mooi idd.
mijn broertje heet jerre, dan denken mensen ook vaak dat ik debiel ben "bedoel je niet jelle?"
ow natuurlijk!!! jij weet vast beter hoe mijn broertje heet dan ik! sorry dat ik zo'n domme fout maakte!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 08-07-2007 @ 18:45 :
Die naam zet ik op m'n lijstje

Ik vind meisjesnamen die op 'nne' vaak heel mooi. Anne en Sanne enzo komen wel erg vaak voor, maar namen als Fenne, Senne, Lonne, Hanne, Janne, Nanne etc. vind ik leuk!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 21:30
Verwijderd
Daar zijn mijn ouders nog steeds niet over uit.
Mijn vaders verhaal is dat hij mijn naam tegen kwam op z'n werk en het een mooie naam vond.
Volgens mijn moeder zijn mijn broer en ik vernoemd naar een drieling die bij haar op de afdeling heeft gelegen in het ziekenhuis. En als mijn zusje en ik een jongen waren geweest zouden wij naar het derde kind van die drieling zijn vernoemd (of iig die naam hebben gekregen).
Aangezien ik het tweede verhaal leuker vind, hou ik het daarop.
Ik heet btw Kirsten en had graag nog een tweede naam gehad, helaas mijn ouders niet.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 21:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 08-07-2007 @ 18:47 :

Ik vind meisjesnamen die op 'nne' vaak heel mooi. Anne en Sanne enzo komen wel erg vaak voor, maar namen als Fenne, Senne, Lonne, Hanne, Janne, Nanne etc. vind ik leuk!
Dochtertje van een collega van me op m'n stage heette Svenne
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 22:02
Verwijderd
Ik heet Martin omdat dat de roepnaam van mijn vader is. Nou, dat was het wel weer.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 22:03
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 08-07-2007 @ 18:44 :
Jonne.
Ik vind het de mooiste naam van ons drieën (mijn andere zusje heet Lara) En ze is vernoemd naar een streek en rivier in Frankrijk waar we vaak op vakantie gingen.
Ik vind Jonne ook mooi. Hoewel dus wel met een J om misverstanden te voorkomen.

Ik heet trouwens officieel Janine Floor, en daarmee ben ik vernoemd. Janine is naar mijn oma's, Jantine en Jentina. En mijn ene opa heette Roelof, dat hebben m'n ouders omgehusseld naar Floor. Maar mijn roepnaam is Nienke en die is niet vernoemd - nou ja, mijn moeder had vroeger een klasgenootje die Nienke heette, en die naam vond ze heel mooi en bijzonder. Pas toen ik al lang en breed bestond, kwamen ze erachter dat de laatste tijd best veel mensen Nienke werden genoemd
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 22:21
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Mijn moeder heeft zich ontfermd over mijn roepnaam, mijn vader had de grootste inspraak over de andere voornamen ( ).

Mijn roepnaam is Joyce, enigszins afgeleid van mijn moeder's naam José. Ze vond het wel een hippe naam.

Mijn vader beweerde dat er nog niemand in de familie naar zijn moeder vernoemd was en dat dit bij mij absoluut zou moeten gebeuren, anders zou er schande gesproken worden.. Uiteindelijk zijn mijn voornamen in stijf, harkerig Nederlands Janna Wilhelmina geworden.

Zodra ik het geld ervoor heb, wil ik bovenstaande namen veranderen. Het bleek trouwens zo te zijn dat de hele familie al naar zijn moeder vernoemd was en hij gewoon niet uit de toon wilde vallen Goed, de basis van een slecht huwelijk openbaarde zich al bij het verzinnen van een naam

edit: typefout
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.

Laatst gewijzigd op 08-07-2007 om 22:31.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 22:57
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Uit Frankrijk.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 23:29
Verwijderd
Marlies Evelien, ook zo gedoopt.

Marlies omdat er in de tijd dat ik geboren werd, honderdduizend Marloessen geboren werden, en dat wel leuk vonden maar niet meer apart. (Goddank dat ze Marlies gekozen hebben, en over Katja niet meerh ebben nagedacht)

Evelien omdat ze dat gewoon leuk vonden. Ik had zo graag naar mijn oma's vernoemd willen worden

edit: Maar tegenwoordig krijgt zels mijn moeder het voor elkaar om mij bij mijn bijnaam te noemen: Mies. En daar reageer ik dan ook beter op.

Laatst gewijzigd op 08-07-2007 om 23:36.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 23:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Marlies Evelien, wat een mooie combinatie.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 23:37
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Marit Anna Maria. Marit omdat het is afgeleid van Maria en mijn ouders dat een mooie naam vonden. Anna omdat mijn oma zo heet en Maria omdat mijn moeder's oma zo heette en natuurlijk de heilige maagd Maria.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 23:50
Verwijderd
Mijn naam is ook in elke taal uit te spreken alleen niet door mij.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 00:03
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 08-07-2007 @ 22:21 :
Mijn moeder heeft zich ontfermd over mijn roepnaam, mijn vader had de grootste inspraak over de andere voornamen ( ).

Mijn roepnaam is Joyce, enigszins afgeleid van mijn moeder's naam José. Ze vond het wel een hippe naam.

Mijn vader beweerde dat er nog niemand in de familie naar zijn moeder vernoemd was en dat dit bij mij absoluut zou moeten gebeuren, anders zou er schande gesproken worden.. Uiteindelijk zijn mijn voornamen in stijf, harkerig Nederlands Janna Wilhelmina geworden.

Zodra ik het geld ervoor heb, wil ik bovenstaande namen veranderen. Het bleek trouwens zo te zijn dat de hele familie al naar zijn moeder vernoemd was en hij gewoon niet uit de toon wilde vallen Goed, de basis van een slecht huwelijk openbaarde zich al bij het verzinnen van een naam

edit: typefout
Zonde van het geld, het is niet alsof iemand die namen gebruikt? Bovendien vind ik Janna een mooie naam
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 00:20
Verwijderd
Elmer Vincent Hendrik (nee, niet gedoopt, dopen FTL).

Elmer -> zomaar, vonden ze leuk ofzo.
Vincent -> naar de schilder volgens mij.
Hendrik -> naar mijn vader, die heet Cees Hendrik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie JC heeft de messiaanse profetieen NIET vervuld
Eliyahu
48 01-12-2008 15:41
Levensbeschouwing & Filosofie Dat zijn een hoop beestjes...
akumabito
498 24-12-2006 00:08
Verhalen & Gedichten Winnaar verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan
Een Tweeling
20 21-07-2004 23:54
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan.
Verwijderd
0 03-06-2004 21:43
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen essay
Verwijderd
17 25-02-2004 14:54
Levensbeschouwing & Filosofie de bijbel klopt niet
Korsakoff
122 21-10-2003 18:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.