![]() |
|
Verwijderd
|
euhhm, nee, heb jij thuis nooit geen ouders/school/tv/computer gehad? 0_o
ik neem dan maar aan dat je wel een geslachtsdeel hebt, in dit geval hopelijk voor jou een mannelijk. voor het gemak zal ik dit geslachtsdeel de Lul noemen, daar kan je seks mee hebben als ie meewerkt, je lul gaat in een random gat in de vrouw, jij hebt nergens last van, zolang je geen soa hebt that is. oh en nog even als extra note: een orgasme doet geen pijn groetjes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, ik ben trots bezitter van een penis, En ik weet dat een orgasme geen pijn doet, ik heb ook 2 handen
![]() Maar bij ouders/school/tv/computer heerst vaak een taboe op het onderwerp ontmaagding. En ik weet er dus weinig vanaf. Ik weet verder prima "hoe seks werkt" Ik heb een vriendin gehad etc. (ga ik niet te veel op in) maar tot aan ontmaagding zijn we niet gekomen. Ik ben niet wereldvreemd, alleen ontmaagding is een onderwerp waar ik bar weinig vanaf weet en ik vroeg me af of mensen met ervaring me hier wat meer over konden vertellen.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dat heeft een man niet kerelvent. Alleen vrouwen hebben een vlies dat bij de eerste penetratie kán 'scheuren' (eerder oprekken) wat eventueel pijn kan doen. Dit hoeft niet, en tevens kan het maagdenvlies al opgerekt zijn door sporten, tampons en wat al niet. Jij hoeft je nergens druk over te maken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Of heb je t nu over smerige lui die t smegma opbouwen en vervolgens vrij pijnlijk de voorhuid niet meer wegkrijgen? ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ontmaagding vaginaal en anaal bij meisjes Verwijderd | 14 | 21-11-2012 17:01 | |
Seksualiteit |
Bloeden bij ontmaagden melmo | 6 | 31-07-2012 17:31 | |
Seksualiteit |
ontmaagd Fietsenmaker19 | 29 | 29-07-2012 19:00 | |
Seksualiteit |
Helemaal ontmaagd? SweetStrawberry | 9 | 28-06-2011 07:31 | |
Games |
PainStation dystopia | 137 | 19-02-2003 07:39 | |
Seksualiteit |
do's and donts bij ontmaagding Last Resort | 70 | 02-10-2002 21:01 |