Gefeliciteerd CSN en Elfe

, en bedankt de rest voor de stemmen.
Grappig inderdaad Vogelvrij, ik ben fan van jouw gedicht hoor, oh die laatste zin! En ja hm, ik heb de beslissing om mee te doen met dit gedicht aan de wedstrijd laten afhangen van kop of munt, dus toen was ik er nog niet zo blij mee. Maar toen ik het hier gepost zag staan (en dan kijk je er toch iets meer met afstand naar) dacht ik: OJEE IK ZIE EEN PATROON. Als in: ik dicht in patronen, ofzo. Ik weet nog niet of dat positief is of negatief

maar ja, nu kan ik er niet meer onderuit, yay.
Wat ik vooral zo leuk vind aan deze wedstrijden is dat iedereen anoniem een kans krijgt om zijn gedicht beoordeeld te zien, of je nou dieharddop of netdop bent. En van sommigen had ik een vermoeden, Michel wist ik gelijk zeker, 15 van Sketch ook, maar ik ben erg verrast dat 2 van jou is, Lieke. Positief dan wel. Ja. Ik vind een woord als kattensnoet niks voor jou, daarom had ik het nooit geraden. Maar 'Vandaag is dat
vannacht begonnen.'
vind ik wel heel Liekiaans. Maar ik had het gedicht eerder aan Malou gelinkt. En nu kan ik alles herlezen en de mensen eraan linken en dat is heel grappig.