Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2002, 19:00
irisje01
irisje01 is offline
Ik vraag me af hoe ik een jongen moet pijpen....ik zou het heel graag willen doen bij mijn vriend....

HELP ME!!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 19:10
Verwijderd
ik zou t niet weten

maar deze gaat naar sex
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 19:11
Lindansje
Avatar van Lindansje
Lindansje is offline
-> seksualiteit
__________________
No sig today.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 19:17
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
gewoon die penis pakken en helemaal aflebberen en af en toe aan zuigen denk gewoon tis een lollie
__________________
;)I'm tha girl in your dreams i'm benz wit tha 20's I'm tha thug in your life Got ya hooked coz I'm bringing everything you like
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 19:31
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
lil weedy girl schreef:
gewoon die penis pakken en helemaal aflebberen en af en toe aan zuigen denk gewoon tis een lollie
en dan maar hopen dat jij niet, zoals ik, het laatste stuk altijd van e lolly afbijt
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 19:31
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Koop een calippo en ga oefenen...
Zo moeilijk ist niet hoor
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 19:32
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Citaat:
CryptapiX schreef:

en dan maar hopen dat jij niet, zoals ik, het laatste stuk altijd van e lolly afbijt
en dan is de kauwgom het sperma hahahahha
__________________
;)I'm tha girl in your dreams i'm benz wit tha 20's I'm tha thug in your life Got ya hooked coz I'm bringing everything you like
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 19:34
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Je moet gewoon rustig aan doen, beetje likken af en toe zuigen. Je merkt dan vanzelf wat je vriend het lekker vindt. Hij zal ongetwijfeld zeggen wat hij lekker vindt en wat niet.
En als hij dat niet doet, luister je gewoon naar zijn gekreun
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 19:37
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Citaat:
Tsu schreef:
Je moet gewoon rustig aan doen, beetje likken af en toe zuigen. Je merkt dan vanzelf wat je vriend het lekker vindt. Hij zal ongetwijfeld zeggen wat hij lekker vindt en wat niet.
En als hij dat niet doet, luister je gewoon naar zijn gekreun
PRECIESS !! DIS NOU EEN (SIRIEUS) MEISKE
__________________
;)I'm tha girl in your dreams i'm benz wit tha 20's I'm tha thug in your life Got ya hooked coz I'm bringing everything you like
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 19:41
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
lil weedy girl schreef:


PRECIESS !! DIS NOU EEN (SIRIEUS) MEISKE
Thanx
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 19:48
Verwijderd
Citaat:
lil weedy girl schreef:
gewoon die penis pakken en helemaal aflebberen en af en toe aan zuigen denk gewoon tis een lollie
Nou was het maar zo simpel. Volgens mij is er toch echt veel meer bij nodig hoor.

Ik persoonlijk vind het gewoon lekker als ze em vastpakt. over me eikel likt maar dan wel met wat meer druk op haar tong, zodat ik het ook echt voel. Niet alleen de eikel in der mond neem maar heel mijn penis. Klein stukje haar keel binnen (jah dat kost wel wat ervaring om zoiets te kunnen en geen braakneigingen krijgt). Dat ze een beetje hard zuigt. En tijdens het pijpen dus ook aftrekt zeg maar. Verder is het ook fijn als ze de ballen erbij betrekt. In der mond neemt, zuigt. Zachtjes in knijpt met haar handen.

Dat vind ik totnu toe de lekkerste manier (Maar ik voel er zowiezo niet echt veel van) En er zullen nog wel meer zijn die dat op die manier lekker vinden. Maar sommige houden ook van een wat tedere aanpak.
Eigenlijk zou je het gewoon allemaal moeten proberen. Kijken wat jij prettig vind en hij. En samen dus uitzoeken wat de lekkerste manier is voor jullie beide. En er dus ook gewoon over praten.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:07
LM
LM is offline
3307 you are making me horny
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:10
Verwijderd
Citaat:
LoveMaster schreef:
3307 you are making me horny
uhhh
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:10
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
Citaat:
LoveMaster schreef:
3307 you are making me horny
__________________
Mining in the river standing in the rain. Down on your knees, while you heave that through your brain.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:47
nieuwbe
nieuwbe is offline
Ik geloof dat er meer serieuze info staat op:


* www.nietvoordepoes.nl
*www.sekswoordenboek.nl (of het www.sexwoordenboek.nl ?)
__________________
I don't pretend to be cool, I'm hot!! :P
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 21:00
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
je stopt zijn lul in je mond.. en likt en zuigt eraan...
Maar het verschild per jongen wat hij lekker vind..
DUS ik zou gewoon je vriendje om advies vragen


of zeg ik nu weer iets super doms???
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 21:12
Verwijderd
Citaat:
ZHAzha schreef:
je stopt zijn lul in je mond.. en likt en zuigt eraan...
Maar het verschild per jongen wat hij lekker vind..
DUS ik zou gewoon je vriendje om advies vragen


of zeg ik nu weer iets super doms???
Nee hoor je zegt niks doms. Vooral dat laatse is gewoon het beste dat je kun doen.

Maar zoals de meeste zeg jij ook gewoon; lul in de mond likken en zuigen. Kijk dat klopt natuurlijk. Dan zijn ook de 3 basis dingen dat gedaan moet worden bij het pijpen. Maar het gaat er eigenlijk gewoon om HOE je het doet. Zo geld dat ook bij zoenen,beffen, neuken.. eigenlijk alles dat met sex te maken heeft.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 21:56
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
3307 schreef:


Nee hoor je zegt niks doms. Vooral dat laatse is gewoon het beste dat je kun doen.

ging ook daarom eigenlijk.. aangezien somige mensen wel een vriend hebben waarmee ze het doen.. maar alles hierzo vragen en niet aan hun vriend.. dus van dat "of zeg ik nu weer wat doms"
was dus een beetje sarcastisch bedoeld..

ja maar het is dus de "basis" opzich en de rest kan ze beter aan d'r vriendje vragen, want die weet het allerbeste wat hij fijn vind of niet !
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 22:03
Verwijderd
ZHAzha juh hebt helemaal gelijk... ik heb er niks meer aan toe tevoegen
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 22:07
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
3307 schreef:
ZHAzha juh hebt helemaal gelijk... ik heb er niks meer aan toe tevoegen
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 12:18
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Zo doe ik het toch:
eerst heel zachtjes likken over de 'schacht' (ghehe) om dan z'n eikel zachtjes te gaan likken (zodat die eventjes begint te trillen), dan hem in de mond nemen (terwijl ik met m'n hand hem onderaan aftrek of z'n ballen masseer) en terwijl je lippen op en neer over z'n l*l gaan (want let op voor je tanden), dus m.a.w je duwt hem dieper en dan weer minder diep in je mond, ondertussen beweeg je je tong (cirkeltjes, gewoon likken), en na een tijdje bij elke 'opwaartse' beweging van z'n l*l aan z'n eikel zuigen. Je kan ook proberen om telkens dieper te proberen, maar zie dan wel dat je niet begint te kokhalzen (zo'n half stikkend/kotsend persoon onder je is ook niet aan te raden denk ik). Hem af en toe aankijken of hij ervan geniet en niet 'in de weg' zitten; ervoor zorgen dat hij alles kan zien wat je doet (voor zover mogelijk), dat is wel opwindend voor hem denk ik. Oja en sommige jongens vinden aan de ballen likken/zuigen (niet té hard) wel lekker. Eigenlijk gewoon niet te veel dénken, vooral doén; je voelt wel intuitief wat hij lekker vindt en wat jij leuk vindt om te doen...

Iee wat heb ik dit ranzig uiteengezet ...Nogmaals, dit is wat IK doe, dus als je seksleven mislukt door deze poging, ik heb er NIETS mee te maken
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 12:27
Verwijderd
wow dat zijn pas boeiende antwoorden

Haha maar effe serieus, kijk zoiets wat hierboven staat. Precies in details vertelt hoe zij het doet. Daar heb juh wel wat aan vind ik. Op deze manier leer je dus van andermans ervaringen.
En juh kunt wel zeggen: ja elke jongen vind wat anders lekker, vraag het hem en blablabla. Maar dan heb je toch nog geen antwoord op je vraag.

Dus ~Sjeherazade~... jij geeft het goede voorbeeld

Sorry dit moest ik effe kwijt
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 18:36
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
3307 schreef:
wow dat zijn pas boeiende antwoorden

Haha maar effe serieus, kijk zoiets wat hierboven staat. Precies in details vertelt hoe zij het doet. Daar heb juh wel wat aan vind ik. Op deze manier leer je dus van andermans ervaringen.
En juh kunt wel zeggen: ja elke jongen vind wat anders lekker, vraag het hem en blablabla. Maar dan heb je toch nog geen antwoord op je vraag.

Dus ~Sjeherazade~... jij geeft het goede voorbeeld

Sorry dit moest ik effe kwijt
*proest*
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 07:13
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef:


....... als je iets met je tanden doet doe het niet te veel en vooral niet te hard...
Inderdaad want het kan nogal ergg onprettig aanvoelen, spreek uit ervaring
Maar heel zachtjes met de tanden over de penis is wel lekkah
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 17:23
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
lil weedy girl schreef:
gewoon die penis pakken en helemaal aflebberen en af en toe aan zuigen denk gewoon tis een lollie
Ja he, jij hebt er dus geen verstand van. 1 van de velen trouwens, want er zijn maar weinig meisjes die het egt kunnen.
Je moet gewoon goed zuigen en je hand erbij gebruiken!! Dat is de basis.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 17:53
Verwijderd
Citaat:
owlbeer schreef:

Je moet gewoon goed zuigen en je hand erbij gebruiken!!
juust zo moet 't... tenminste 't was goed geloof ik.... zo te horen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit please help me hoe pijp je een jongen echttttttt goed?
Suikermeid
58 22-05-2010 16:47
Seksualiteit hoe moet je pijpen???
kosamlover
4 20-12-2004 23:26
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Seksualiteit hoe moet je pijpen?
bloemje
3 05-06-2002 08:09
Seksualiteit pijpen en aftrekken, hoe moet dat?
ik hou ook van jou
4 07-04-2002 15:09
Seksualiteit Pijpen vs Beffen
C r Y p S
64 24-03-2002 22:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21.