Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2007, 16:19
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
De vorige: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1645193
En hier is de nieuwe
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2007, 16:48
Verwijderd
Ohja. Oeps. ik heb wel nieuws, en ik ben een trut want ik was het vergeten.

Anyways, opa ligt in het ziekenhuis. Maar voor de tienduizendste keer inmiddels, dus ik schrik er niet meer zo van. Vrijdag hersenbloeding gehad, zoals al veel vaker. Ook toen weer wachten hoe hij opknapt. Kwam gister thuis en zag een ambulance staan die de deur niet kon vinden, even geholpen. Hij ging vooral naar t ziekenhuis omdat mn oma de zorg niet aankan, maar opa wil eigenlijk thuis blijven. Arme oma, want dan vindt ze het alleen maar erger om toe te geven dat ze het niet kan.
Nu dus in het ziekenhuis en het gaat alleen maar slechter. Mama zegt dat hij misschien maar het beste kan gaan dan, maar dat vind ik zo zielig voor oma. Mijn oma is zo lief. Ze moest gister huilen, ik heb oma nog nooit zien huilen. heb haar getroost en geholpen spullen pakken. Arme lieve oma. Arme opa ook natuurlijk, maar ik weet niet zo goed wat ik daar van vind. Hij moet óf beter worden, of het houdt op. opa wil niet in een verpleeghuis, oma kan niet voor m zorgen. Pf.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 16:51
Verwijderd
Ik hou niet van de winter, ik mis mijn vulpen en mijn vriendje en ik hou van slapen maar 't lukt nooit om ermee te beginnen. Tot zover mijn dag.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 17:02
Verwijderd
pfff, hm Hoe bedoel je iemand zoekt ruzie Vraagt ze iets, ik weet als ik t een antwoord, het verkeerd is, als je t andere antwoord, het ook verkeerd is, en maar gewoon nix zeggen, is helemaal dramatisch Ja wat wil je dan, dat ik weer de hele heisa op mn dak krijg, dat je t weer allemaal mijn schuld laat zijn, hmpf..
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 17:28
Verwijderd
Ihiii sms. En hij wil nog een keertje afspreken. Eeeeek. En nu en nu. Maar goed.

Err Shakespeare-opdracht is stom, ik ben zo ontzettend slecht in samenvatten. En wat moet ik nou met mn zusje. En argh.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 17:38
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
At times like these you remember the value of the lyrics is a song...

"I cannot sleep, I cannot dream tonight"
"It's what you do to me"
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 17:39
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Iemand nog wat discipline over?

__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 17:52
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Iemand nog wat discipline over?

Je mag een beetje van mij, maar niet teveel want ik kan het ook hard gebruiken

Ik wilde eigenlijk leren, maar spelletjes op de computer zijn leuker. En dan wil altijd 1 spelletje spelen, maar dan kan ik 'm niet uitspelen dus dan wil ik nog een keer tot het lukt. Alleen het lukt nooit, dus dat schiet niet op.

Is het een goed of een slecht teken als een jongen je heel vaak smst?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 18:03
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hahahahaha, to-do lijstjes.

*Holland's Next Topmodel kijken
*zeuren over wat ik allemaal nog moet doen

We moeten het wel realistisch houden. *zucht*
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Je mag een beetje van mij, maar niet teveel want ik kan het ook hard gebruiken

Ik wilde eigenlijk leren, maar spelletjes op de computer zijn leuker. En dan wil altijd 1 spelletje spelen, maar dan kan ik 'm niet uitspelen dus dan wil ik nog een keer tot het lukt. Alleen het lukt nooit, dus dat schiet niet op.

Is het een goed of een slecht teken als een jongen je heel vaak smst?
Goed natuurlijk! Zolang de berichtjes positief zijn dan.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 18:29
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
@Heksjuh: half uur college? Bestaat dat dan?

Ik ben zoo moe. Ik had van 11 tot 5 les en dat liep nog een half uur uit zodat ik pas kwart voor 7 thuis was. Nu is er een roosterwijzing voor donderdag en moet de vergadering verschoven worden, is nog steeds het verslag niet geprint en ga ik dat nú aan m'n tutor mailen. Boeiend wat de rest daarvan vindt.
Daarbij heb ik over een half uur een heel uur piano-les, moet ik nog het werkcollege intypen en op internet zetten en eigenlijk nog de twee hoorcolleges van vandaag uitwerken. Maar aaagh. Dat kan dus niet allemaal.

Ik ben zoooo moe.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 18:31
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Goed natuurlijk! Zolang de berichtjes positief zijn dan.
Ik dacht dat jongens nooit smsten

Citaat:
@Heksjuh: half uur college? Bestaat dat dan?
Wij hebben hoorcolleges van 45 minuten. Ik zou vandaag 1 hoorcollege hebben, alleen de docent was een kwartier later dus toen had ik maar een half uurtje.
Meestal heb ik wel twee hoorcolleges achter elkaar, met een kwartiertje ertussen.
Hoelang zijn de hoorcolleges dan bij jullie?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat jongens nooit smsten
Dan is het juist goed toch? Tenminste, ik zou denken van wel.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 18:35
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Dan is het juist goed toch? Tenminste, ik zou denken van wel.
Ik voel me alleen zo verplicht om iets terug te sturen en soms weet ik gewoon niet wat.
Het brengt me gewoon in de war dat iemand me opeens steeds smst En helemaal omdat ik hem eigenlijk niet zo goed ken.
Maar op zich is het wel een goed teken, want dan vind hij mij ieder geval aardig Denk ik.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 18:36
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik dacht dat jongens nooit smsten


Wij hebben hoorcolleges van 45 minuten. Ik zou vandaag 1 hoorcollege hebben, alleen de docent was een kwartier later dus toen had ik maar een half uurtje.
Meestal heb ik wel twee hoorcolleges achter elkaar, met een kwartiertje ertussen.
Hoelang zijn de hoorcolleges dan bij jullie?
Ja 45 min en dat standaard altijd minstens twee hoorcolleges. Net als bij jou dus, met een kwartiertje ertussen.

Maar ik snap nu het halve uurtje.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 18:37
Verwijderd
Meh. Ik wil gewoon weer eens bij iemand uithuilen. :/
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 18:42
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Pff, ik ken hem te goed.

Wat een dag wat een dag. Ben wel blij met al mn mensjes om me heen Heerlijk. En met mn neefjes naar Sinterklaas geweest t weekend, zoo schattig is dat!! Mn neefjes was overtuigd dat Sinterklaas niet zou komen want hij had op tv gezien dat de kolen van de stoomboot op waren

Verder allemaal leuke dingen de komende weekenden . Stappen met een vriendin, en winkelen, en wat drinken met een andere vriendin.. en de week erna, naar mn oom en tante en dan kerstsporten, haha. (Ja ik kijk alvast naar t weekend, lekker positief) En ook nog paardrijden morgen, zooo een zin in

Soms is t allemaal ook wel leuk
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 18:57
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
godszijdank, ze is aan de betere hand. Geen neurologische klachten meer.
Alleen nog die stomme diarree..

Please Kyra, wees sterk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-11-2007, 19:04
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
godszijdank, ze is aan de betere hand. Geen neurologische klachten meer.
Alleen nog die stomme diarree..

Please Kyra, wees sterk
take care *knuff*
ze redt t wel
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 19:14
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Iemand nog wat discipline over?

Neem het mijne maar: Ik doe er vandaag toch niets meer mee!

Slapen in de trein is fijn vooral omdat Utrecht - Enschede zo'n eind is. En om die reden heb ik altijd een klein kussentje bij mij in mijn rugtas. Lig ik tenminste niet met mijn hoofd tegen het glas aan. XD

Citaat:
Ik dacht dat jongens nooit smsten

Mijn telefoonrekening is dat niet met je eens.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 19:29
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Ik wil nu alleen maar huilen, onder de dekens gaan liggen en voorlopig niet meer opstaan.
En het gaat echt de verkeerde kant op. Straks houd ik het gewoon echt niet meer vol om mezelf geen pijn te doen.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 19:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Een dag stage lopen, een uur naar huis reizen, boodschappen doen, eten maken en eten, afwassen, een was draaien, centrifugeren en ophangen, strijken, je woon en slaapkamer, de gang en de trappen stofzuigen en een verslag schrijven, een mens kan veel doen op een dag

Toch wel eens handig als je vriend moet werken en daarom niet op msn is
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 19:51
Verwijderd
Ik heb vandaag echt veel goede gesprekken gevoerd. Eerst wat algemener over of er nou problemen zouden zijn, waarvan je echt niet weet wat je er mee aan moet. Waar nu echt geen oplossing vor is. Dat weet ik trouwens nu nog steeds niet. Daarna hebben we ook nog hele gesprekken gevoerd over vriendinnen. Het rommelde een beetje binnen onze klas, maar nu is het wel een beetje opgelost. We hadden het erover dat sommige meiden hun vriendin gewoon echt 'dumpen'. M. zei dat als W. mij zou 'dumpen', W. voor haar ook verleden tijd zou zijn. Toen zei ik: dacht je daar vorig jaar ook zo over? Het flapte er zo uit, en dat was misschien wel goed, want toen hebben we het daar nog over gehad. Alleen heb ik nu een beetje het idee dat alles van toen (en nu) mijn schuld is. Dat ik me vreemd opstelde, dat ik hen links liet leggen, enz. M. vroeg of het nu verleden tijd was, maar dat weet ik niet, er zijn nog zoveel momenten waarop ik weer terug moet denken aan toen. Dat gevoel van eenzaamheid, dat ik niks was, dat was echt zo verschrikkelijk. Wat er toen gebeurd is, heeft me echt heel erg gekwetst en ik heb het idee dat M. er veel luchtiger over denkt.

Vandaag werd er bij ons op school niet gestaakt. Er werd gedreigd dat als je zou gaan staken dat je dan geschorst werd. En niemand staakt. Wat zijn we toch weer een voorbeeldige school.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 20:19
Verwijderd
Ik heb echt het idee dat ik volkomen zinloos bezig ben. En dat voelt kut. En ik wil me ook niet meer zo klote voelen.
En hij mag wel es wat doen.
*mopperbui*
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 20:48
Verwijderd
Jeej, opgaven voor morgen af.

Vanochtend begon heel stom. Ik was het eigenlijk al vergeten. Ik zat op de fiets, steekt er ineens, zonder op of om te kijken, iemand vlak voor me over. Ik probeerde nog uit te wijken, maar dat lukte niet meer. Ik was echt superkwaad, heb d'r uitgescholden en ben doorgefietst. Achteraf denk ik, misschien had ik moeten stoppen en vragen 'gaat het', maar het was gewoon d'r eigen stomme schuld. Muts.
Maargoed, de adrenaline spoot wel uit m'n oren toen ik bij het GGz aankwam.
Maar 't was denk ik nog wel een nuttig gesprek.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2007, 20:57
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik hoop dat ze morgen niet weer ziek is, anders ga ik morgen weer niet naar de L.training,. Ik ga mezelf niet vrijwillig extra lopen kwellen zonder dat er daarna enige vorm van opvang is.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 21:07
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Sinds gistermiddag voel ik me weer zo kut... Waarom moet t zo gaan?
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 21:10
Verwijderd
Vanaf vrijdag is het uit met de pret, ik moet niet zeuren maar doen!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 21:30
Verwijderd
M'n buik is opgezet en dik en dat voelt heel naar. Bluh.
Oh en ik kwam iemand van de basisschool tegen -> flashback -> angst de hele dag. Gezellig weer.
En ik ben echt als de dood voor de weegschaal en het irriteert me dat ik daar nog zo mee zit. Maar goed.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 21:54
Verwijderd
Ik wil serieus genomen worden!
Godverdergodver. Niet met van die kutopmerkingen.
En meeen wat komt alles hard aan vanavond zeg.

Je kijkt de andere kant op als ik je zie op straat.
Niets moet je van me hebben, niets neem je van me aan.
Toch ben ik met mijn liefde niet bij je weg te slaan.
Jou kan het geen reet schelen dat ik doodga van verdriet.
Moet ik gaan of blijven? Ik weet de afloop al.
Dit onbegrepen hart, breekt in elk geval


Apart hoe 1 liedje op niet 1 maar 2 of 3 personen kan slaan.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 22:28
Wintran
Avatar van Wintran
Wintran is offline
Ik houd mij groot en het lijkt alsof ik stukken volwassener ben geworden. Oftewel: ik kan nu veel beter relativeren dan dat ik ooit had gedacht. In dat opzicht is dat wel een positieve ontwikkeling.

+ ik kan erg goed opschieten met mijn groepsgenoten. Het blijkt maar weer dat ik geen asociale stuud ben.

ergens heb ik de hoop nog dat alles goed zal komen
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 00:07
Verwijderd
pfff. Ik ben de kliniek uit. Op staande voet ontslagen als je het zo mag noemen.
Ik werd opgenomen omdat ik dissocieerde en ik ben de kliniek uitgezet omdat ik dissocieerde. Vanochtend tijdens koken weggeraakt. Daarna is er een groot zwart gat en het eerste wat ik me kan herinneren is dat ik op het station was en iemand me aansprak. Hij vroeg of het wel goed met me ging en heeft me naar de ticketinfo gebracht en die hebben me weer naar de spoorwegpolitie gebracht. Uiteindelijk met de taxi terug naar de kliniek en daar kreeg ik te horen dat ik kon vertrekken. Keine Ahnung wat ik verkeerd gedaan heb. Mijn ouders hadden sowieso een gesprek met de arts. Ze waren pissig over de gang van zaken. Maarja, wat doe je eraan. Ik ben met mijn ouders terug naar Limburg gegaan. Morgen mijn ambulant-behandelaar bellen voor een afspraak en snel de papieren van brinkveld insturen. Wat moet ik in piepsnaam de komende weken gaan doen???
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 00:21
Verwijderd
2 daagjes vrij! hoe relaxed en genezend kan dat voor een mens zijn zeg ik denk helder, ik bitch minder -maar wel venijniger-, ik trek sneller goede(!) conclusies, ik geef meer complimentjes, ben minder ongeduldig, minder jeuk,

toch wel weer;
minder sociaal, meer de neiging tot verdoven adhd d.m.v. alhocol, arroganter, recalcitrant, minder lacherig, raar gevoel ivm alles realisch zien

ha. het kan ook nog door mn ketting komen, ik hoop van wel en ook van niet. omdat het zonde is afhankelijk te moeten zijn van een object. maar als noodhulp is het zeer bevredigend. ik leer het zelf nu ook.
haaaaa! zelfreflectie repel, niet teveel, precies gedoseerd,
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 05:18
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline
Ik ben heel erg toe aan weekend/vakantie met haar dat langer dan twee dagen duurt, héél erg, maargoed, met kerst<3
__________________
The Deepest Circle Of Hell Is Reserved For Betrayers And Mutineers
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 06:51
Verwijderd
tis echt vroeg, en mn dagen zijn echt te lang. Benieuwd hoe ik dit nog ga trekken de rest van de week, echt elke ochtend rond 7 uur op, 8uur de deur uit, vervolgens pas savonds om 11 uur weer thuis oid. morgen krijg ik de sleutel daar heb ik zin in . Lekker klussen, meubels kopen (ben alleen aant twijfelen welk bed ik zal nemen) en gewoon ach eindelijk op kamers. Met een beetje geluk kan ik er aankomende maandag al in .
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 07:16
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hmpf, blijkbaar heb ik morgen pw engels. Oeps. Dat wist ik niet.. Toch maar weer iets meer naar school gaan dus. kutkutkut. En ik had nog wel een 'tegen vriendlief aanhangen en lam zijn dag' gepland. Naja, dan maar goed leren. En morgen op school vast beginnen met Natuurkunde. Ik haat dit, ik kan het gewoon niet. Nergens in mij zit de puf om ook maar iets wat ik leer vast te houden.

Waarom gebeurd dit elke winter? Maar! Gister was ik toch wel even blij dat vriendlief kwam. Alleen jammer dat hij mijn hints niet snapte dat ik wilde praten.. Ach. mannen..
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-11-2007, 07:18
Redhair
Redhair is offline
Ik ben teleurgesteld maar ik had het kunnen weten, ik wist het. Het is niet de eerste keer dat het zo gaat. Ik probeerde er ook aan te denken, rekening mee te houden, maar het is toch naar als het inderdaad zo is. Even met de neus op de feiten gedrukt worden. Waarom zou het ook anders gaan? Niemand schiet er iets mee op. Nou, dag contact, tot ziens maar weer. Komen, verdwijnen, komen, verdwijnen.

En ik kwam gister na mijn werk wat van mijn krakersvriendjes tegen. Ik moest mee naar hun nieuwe pand. Eerst naar mijn huis gegaan, daar gekookt, toen met mijn huisgenootje erbij naar hun gegaan.
Dat was leuk en gezellig en nu is het alweer vroeg. Gaat lekker dus.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 07:47
Verwijderd
Ik weet het niet meer.
Crisisdienst geweest. Opname, maar 3 instellingen in de omgeving zaten allemaal vol. Volwassen psychiatrie? Was ook niet echt een oplossing.
Vandaag word ik gebeld. ik wil niet meer. Ik ben bang. Ik wil dood.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 07:56
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@lentekriebel: wat raar dat je zomaar de kliniek kan worden uitgezet . Dit is toch precies de reden waarom je bent opgenomen? Hopen maar dat er gauw een andere oplossing gevonden kan worden en tot die tijd: probeer iets te vinden waarmee je je dagen wat kan vullen. Sterkte
@Queasy: hm, plotselinge opnames zijn nooit leuk. Hou vol he!

OT: tralaa ik ben echt een meester in niet doen wat ik moet doen. Dus ik ga maar weer snel aan het werk (A).
En oja ik droomde vannacht over B. Ik wist niet dat het nog zoveel invloed op me had, bah.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 08:14
Verwijderd
Het leven is mooi en de zon ook en de muziek ook en vriendje ook.<3
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 08:58
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik word een beetje gek. Voor een ander kan ik wel beslissingen nemen, maar voor mezelf niet. Dat is irritant en niet handig.

Om een stok achter de deur te hebben maar weer eens een lijstje (in willekeurige volgorde):
  • start to run les 5
  • boodschappen
  • badkamer poetsen
  • afwassen
  • alvast eten koken voor vanavond
  • opdracht Pedagogiek voorbereiden
  • ICT-opdrachten afmaken --> aan gewerkt, nog niet af
  • OJW-leerlijn maken
  • kamer opruimen
  • strijken
  • voor ziek Vriendje zorgen --> al de hele dag mee bezig
  • planten water geven

Hm, een matig resultaat dus. Morgen moet het beter. *moppert tegen zichzelf*

Laatst gewijzigd op 27-11-2007 om 21:19.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 09:49
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben een was aan het draaien, heel spannend is het. En ik vond warempel vandaag een artikel interessant dat ik moet lezen. Nu nog een opdracht erover maken. Ik bekijk alles per kwartier vandaag.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 10:27
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Alweer 2 mails terug op die van mij gister.
Het komt erop neer dat ik vooral zoveel mogelijk zélf moet doen (alletwee)
En ja, ik doe een master en dat zou je ook wel mogen verwachten, maar ik ben zo slecht in een goed essay resp. scriptieonderwerp te bedenken. En die docenten willen allebei best praten en overleggen, maar de onderliggende boodschap in de mails is wel dat ik het eigenlijk zelf moet bedenken. Nu met één een afspraak voor a.s. donderdag gemaakt. Misschien zeg ik nog wel af, want ik weet nu al niet waar ik het over moet gaan hebben, gezien zijn mail dat hij best wil praten maar dat ik zelf ook moet nadenken. Het klinkt echt alsof ik dat niet doe, terwijl ik me er behoorlijk druk over maak (maar daar dus niet veel verder mee kom, waarom ik dus gemaild heb...) Tis ook nooit goed.

Nu Plato even gauw afmaken, daar heb ik inmiddels ook méér dan genoeg van.
En dan nog 2 vage teksten waar ik geen vertaling van heb. Zucht.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 10:37
Verwijderd
Ik word opgenomen in het UMC utrecht. Jeugdafdeling. Vanmiddag.
Ik ben bang, en het is voor mij ver van huis.
Ik ben echt bang
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 10:47
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik word opgenomen in het UMC utrecht. Jeugdafdeling. Vanmiddag.
Ik ben bang, en het is voor mij ver van huis.
Ik ben echt bang
Wat snel (van wat ik opmaak uit de posts)! Je hebt amper de tijd om je echt voor te bereiden.
*knuffel* Moet je er lang blijven? Of weet je dat nog niet?
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 10:50
Verwijderd
@ Queasy: ik weet eigenlijk niet zo goed waarvoor je opgenomen wordt (moet beter opletten..) maar je zult daar ongetwijfeld goede zorg krijgen, en dat is het belangrijkste. Wanneer moet je? Veel sterkte en dikke knuf, volhouden he!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 11:00
Verwijderd
Heel veel sterkte en succes Queasy en ik hoop echt voor je dat het meevalt! :knuffel:

ontopic: volgens mij ben ik nog niet helemaal wakker, ik zag pas na twee minuten dat bovenstaande zin maar liefst vier woorden miste! Maar slapen is ook juist zo fijn, ik wil meerrr naar m'n bedje. <3
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 11:25
Verwijderd
@Queasy: sterkte ({)


Ik ga nu even héél hard m'n studieboek lezen en de vraag beantwoorden en dan om 2 uur gilmore girls kijken!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 11:34
Verwijderd
Hee Queasy,
Ik ben dus net gister ontslagen van de afdeling psychiatrie in het UMC. Ik zat op de volwassenen afdeling dus dat is wel anders. In ieder geval, bij mij op de afdeling was de verpleging heel aardig. We hebben een paar keer verpleegkundigen van jeugd gehad, omdat ze bij ons op de afdeling mensen te kort kwamen, en die waren ook allemaal heel aardig. Gelukkig heb je een andere arts dan ik, wie de arts van jeugd is weet ik niet. In ieder geval: heel vee sterkte meis! En laat je niet gek maken he!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 11:36
Verwijderd
Citaat:
pfff. Ik ben de kliniek uit. Op staande voet ontslagen als je het zo mag noemen.
Ik werd opgenomen omdat ik dissocieerde en ik ben de kliniek uitgezet omdat ik dissocieerde. Vanochtend tijdens koken weggeraakt. Daarna is er een groot zwart gat en het eerste wat ik me kan herinneren is dat ik op het station was en iemand me aansprak. Hij vroeg of het wel goed met me ging en heeft me naar de ticketinfo gebracht en die hebben me weer naar de spoorwegpolitie gebracht. Uiteindelijk met de taxi terug naar de kliniek en daar kreeg ik te horen dat ik kon vertrekken. Keine Ahnung wat ik verkeerd gedaan heb. Mijn ouders hadden sowieso een gesprek met de arts. Ze waren pissig over de gang van zaken. Maarja, wat doe je eraan. Ik ben met mijn ouders terug naar Limburg gegaan. Morgen mijn ambulant-behandelaar bellen voor een afspraak en snel de papieren van brinkveld insturen. Wat moet ik in piepsnaam de komende weken gaan doen???
Pff, dat is raar? Ze hadden tegenover je ouders ook geen goede verklaring?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.