![]() |
||
Citaat:
En dat de hele dag lang Dus kom op, doe mee Want rijmen is tof en wat minder doorsnee!
|
![]() |
|
![]() |
ach, die arme Calyx
is het een keer feest, krijgt ze niks om haar wat op te fleuren mag ze deze plaat in gaan kleuren ja het is flauw sorry ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik rijm niet altijd goed, hier speelt toch wel het moment. Dus over twee weken (uh volgend weekend) hoop ik het nog niet te zijn verleerd; dat de 'rijmcortex' dan spontaan weer activeert. Overigens, ik hou het kort, maar dit moet gezegd, ook jouw rijmkunsten zijn bepaald niet slecht! Ten slotte wil ik je met het lezen en leren, veel succes toewensen, dus: succes met studeren! ![]()
||
Citaat:
Dus kadootjes kreeg ik toch al niet Pech voor jou, jammer en helaas ![]() Ik mis geen presentvan onze zwarte piet ![]() |
![]() |
|
Goh, dit moet toch wel worden gezegd
Chapeau voor Sint en zijn knecht! Want ieder jaar door weer en wind kopen ze cadeautjes voor ieder kind ik denk dat het nu wel duidelijk moge zijn Het studeren lukt niet, maar het SOG'en gaat als een trein!
||
Citaat:
daar kunnen mijn docenten nog wat van leren Namen zij maar genoegen met wat zinnen zoals hier Dan hadden zij -én ik- veel meer plezier
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alleen vindt de uni dat nooit, wat een zonde! Een klein beetje werk heb ik echter toch verricht Dat is heus een goed bericht! En ah, Sterrenmeisje, ik zie het zo op mijn netvlies staan zo'n lief klein poesje dat helemaal tegen je aan ligt dat is vast een schattig gezicht! ![]() Citaat:
Handig, zo'n tekening die je op kunt slaan Want te vaak krijgt Sint tekeningen mee Die op weg naar Spanje verdwijnen in de zee Maar zo'n slim meisje zoals jij Maakt de sint spontaan weer blij ![]()
|
Applausje voor QP, dat is één,
ik ben zelf nooit zo goed met Pain(t). Daarnaast Yana, ook voor jou een ovatie, niet zoveel schoolwerk, maar wel leuke dichtcreatie(s)! Zelf heb ik gelukkig gedaan wat ik moest, al word ik wel moe van die irritante kriebelhoest. Wat ik deed was geen werk voor de uni en dat scheelt, het was leuk om te doen, dus ik raakte niet verveeld. Toch ben ik blij dat ik nu bijna alles heb gedaan, het is immers tijd om naar bed toe te gaan. Morgen om half zeven gaat het weer van pieppiep, dan moet ik bij patienten, met rugpijn en met griep, gesprekjes af gaan nemen en op video gaan zetten, dat vind ik wel een beetje eng - moet ik daar óók nog op letten! Nuja wat moet, dat moet, zo luidt een wijze spreuk, maar toch blijf ik bang dat ik het morgen verneuk. 'Wat kan me gebeuren' spreek ik mezelf toe - hup vlug je bed in, anders ben je te moe! Dus na een lange dag wens ik ieder hier een goede nacht, slaap dus lekker, droom maar zacht!
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Help ons met onze studie over smartwatches Remyrm | 5 | 13-05-2013 17:15 | |
Software & Hardware |
Help ons met een onderzoek naar Smartwatches! Remyrm | 1 | 13-05-2013 13:40 | |
Studeren |
Het grote IBG/DUO-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #4 Verwijderd | 500 | 25-06-2010 15:44 | |
De Kantine |
Christiansaaihug nummer 762 TopDrop | 500 | 08-12-2009 12:35 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 11 Verwijderd | 500 | 12-10-2003 11:49 |