Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2007, 10:27
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
#76

En laat ik het maar op blanco houden
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2007, 10:44
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Na iedere relatiecrisis laait dat verliefde gevoel weer op, tesamen met de twijfels en het verdriet. Liefde overwint alles, daar heb ik altijd in geloofd. Dan moet dat toch nu ook zo zijn? Het mag gewoon niet dat ook dit een leeg begrip blijkt te zijn. Het is alles waaraan ik me kan vastklampen, alles waarin ik geloof.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 10:48
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Zie laatste post.

verkapte terugvindpost. ;x
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 10:55
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik had helemaal niet door dat ik de laatste post had
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 11:06
Verwijderd
Ik missss hemmmmmm.
En vrijdag is hij er pas weer
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 11:29
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Bagger.

Ik ben kwaad op mezelf dat ik het zo lang laat aanslepen. Bij de volgende crush maak ik het binnen de maand duidelijk!! Met zo schijtig te zijn, word ik nog een spinster als Bridget Jones
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 11:39
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
@Stout: het zit er gewoon op, t lijkt best snel gegaan heh

ot: ja leuk al die berichtjes dat ik leuk ben haha.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 11:42
Verwijderd
Ik heb geweldige vrienden en dit weekend is zo geweldig Allemaal lieve mensen, lieve berichtjes (en cadeautjes natuurlijk )
En 2 vriendinnetjes die ik zo mis omdat ze zo ver weg zijn, zijn me gelukkig niet vergeten. Sterker nog, ik kreeg vanuit Bonaire een cd opgestuurd met allemaal foto's en lieve muziek en mijn vriendinnetje op Ambon was vanacht de eerste die een berichtje stuurde! Stiekem moet ik daar dan ook om huilen

En hij is zo geweldig. Als het hele huis volstroomt en ik niet meer weet wat ik moet doen, regelt hij alles even en zorgt hij dat iedereen kan zitten, wat te eten en te drinken heeft. En zo stoer; hij laat weer een wenkbrauwpiercing zetten omdat ik dat zo vreselijk goed vind staan bij hem! Jeej
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 11:55
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
@Stout: het zit er gewoon op, t lijkt best snel gegaan heh
Echt he. Al ben ik al best lang een beetje aan het aftellen (en met mij sommige andere mensen op t forum haha), dus ik weet wel dat 't ook anders gevoeld heeft.
Jij krijgt trouwens nogal veel aandacht, of niet?

Nu gaat de tijd tegelijkertijd te langzaam (ik wil hem weer zien) en te snel (ik moet nog veel studeren voor mijn toets morgen), en dat voelt een beetje bizar. Ik slaap ook al een paar nachten heel onrustig.

En soms gaat 't opeens een beetje stroef met vriendinnetje(s), maar volgens mij wordt dat vooral beinvloed door mijn eigen gevoel. Weet alleen niet precies hoe of waarom, nou ja.

@ Nala; gefeliciteerd
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 11:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
@ Nala; gefeliciteerd!


hmm verwarrend allemaal, maar het gaat wel goedkomen hoor. Ben een beetje onrustig nu, er moeten dingen uitgesproken worden.
Zo lekker wandelen, ik hou wel van kou. helemaal als je dan weer thuis komt en dan lekker samen op de bank onder een deken tv kijken <3
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 12:07
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Echt he. Al ben ik al best lang een beetje aan het aftellen (en met mij sommige andere mensen op t forum haha), dus ik weet wel dat 't ook anders gevoeld heeft.
Jij krijgt trouwens nogal veel aandacht, of niet?
@ Nala; gefeliciteerd
ahw heb je ook zo'n kalender gemaakt? dat deed ik toen ik heel klein was voor mn verjaardag en mocht ik elke dag een kruisje zetten haha

en ja ik weet niet waar die aandacht opeens weer vandaan komt, het zal wel de tijd van het jaar zijn. het zijn nog leuke jongens ook

gefeliciteerd Nala
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 12:09
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Jee, een kerstkaart van een brugklas-vriendinnetje. Wat leuk dat ze nog aan me denkt.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 12:28
Verwijderd
Stout: fijn dat je eindelijk niet meer af hoeft te tellen! hoe lang is hij nou weg geweest? fijn voor jullie om weer samen te zijn

OT:
ik wil dat houden van genoeg is. Dus ik sluit me grotendeels aan bij Yana's post. Gister was geen ruzie, maar wel rot. Niet omdat we tégen elkaar zijn, juist niet. Dat was een half jaar geleden wel anders. Nee, we zijn nu duidelijk samen. Maar soms willen we andere dingen. Ik wil nog zoveel doen, en zo weinig laten. nee, zelfs niet voor hem. En hij begrijpt het wel, maar voor hem is het anders. Hij heeft al zoveel gedaan en meegemaakt. Hij gunt mij dat ook, absoluut, maar hij zou willen dat ik al wat meer geleefd had.
We zien wel waar (en of!) we stranden. Voorlopig gaat het nog goed.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 13:49
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
ahw heb je ook zo'n kalender gemaakt? dat deed ik toen ik heel klein was voor mn verjaardag en mocht ik elke dag een kruisje zetten haha

en ja ik weet niet waar die aandacht opeens weer vandaan komt, het zal wel de tijd van het jaar zijn. het zijn nog leuke jongens ook
Uhm, ja . Had in m'n collegeblok zo'n aftelschema gemaakt, dat ik elke dag een bolletje mocht inkleuren (wel pas na 12 uur 's middags haha) en er ook per dag bijgezet wat op die dag net zo lang geleden was als dat het nog zou duren. Ik ben een nerd.
En volgens mij krijg jij altijd wel veel aandacht, van wat ik hier lees dan (enige bron natuurlijk)... fijn toch.
@ Ave; hij is 5 maanden weggeweest, waarin ik hem wel 2 keer eerder een paar dagen ben gaan opzoeken. Maar toch heel fijn dat het voorbij is inderdaad
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 14:12
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Offtopic: Ja. Past wel bij je, zo. De kat van mijn ex heet Neko. xD
Offtopic: Hmm, dankje Ik wil ook een kat! Maar kan niet. En volgens mij moet ik nog steeds n pm van je beantwoorden.


Hier gaat alles fijn. Vanavond (als ik tijd kan vinden) bellen met vriendinnetje. Wordt tijd, het voelt alsof ik d'r verwaarloos. Maar er is ook zoveel drukte en dingen die ik nog meot doen/regelen. Pff, waar blijft de vakantie?!

En ik denk dat ik oud en nieuw wel bij 'vriendliefs vrienden' wil vieren. Tenzij die bepaalde personen komen, maar dat zal wel niet. En toch blijf ik het eng vinden.. Oud en nieuw is voor mij echt een enórme drempel om met vrienden te vieren. Maar zal er toch ooit een keer overheen moeten.

Vrijdag waarschijnlijk met een vriendin naar Enschede. Beetje onzeker over, maar wordt vast leuk.. Moet ook andere mensen snel eens gaan bellen of mailen. Pff, ik blijf alles ook maar voor me uit schuiven, foei toch!
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 15:03
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Nala: Proficiat! (ik vind het gewoon een gaaf woord )

OT: ARGH! Sommige mensen zijn zo ontzettend dozig. Het ergste is dat ik me er druk om kan maken. Pfff.
Verder gaat alles wel relaxed, eigenlijk Gisteren leuke verjaardag gehad enzo. Ja.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 15:08
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Offtopic: Hmm, dankje Ik wil ook een kat! Maar kan niet. En volgens mij moet ik nog steeds n pm van je beantwoorden.
Offtopic: Ohja, dat klopt! XD

Oh en gefeliciteerd, Nala! *gooit een taart in jouw algemene richting*
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 16:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Na iedere relatiecrisis laait dat verliefde gevoel weer op, tesamen met de twijfels en het verdriet. Liefde overwint alles, daar heb ik altijd in geloofd. Dan moet dat toch nu ook zo zijn? Het mag gewoon niet dat ook dit een leeg begrip blijkt te zijn. Het is alles waaraan ik me kan vastklampen, alles waarin ik geloof.
Dat is toch precies wat ik bedoelde laatst? Ik denk niet dat het een leeg begrip is of zo, ik denk dat het heel veel inhoudt, maar ik weet niet of het genoeg is, of het alles kan overwinnen. Ik hoop het wel. En ja, dat verliefde gevoel
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-12-2007, 17:01
Verwijderd
Misschien kan ik het gewoon niet, technisch gezien, verliefd worden. Een andere verklaring heb ik er niet meer voor. Een genendefect.
Want sorry hoor, hoe veel leuke mensen ontmoet ik in een jaar? Véél. Maar nooit kriebels, gewoon nooit, helemaal niet. En dan snap ik niet. Want ook als je kritisch bent moet je íets kunnen voelen, maar ik kom niet verder dan wat halfbakken genegenheid.

Laatst gewijzigd op 17-12-2007 om 17:20.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 17:37
Verwijderd
Na gisteravond besef ik dat ik nog steeds ontzettend veel van hem hou. Bah, ik wil geen andere jongen, ik wil hem.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 21:05
Verwijderd
hmm gisteren wilde ik em bellen..maar hij nam niet op. Nu wil ik em weer bellen, maar laat hem maar es initiatief tonen. Vrijdag gaat hij al weg en hij zei dattie voor die tijd nog af wilde spreken, dus dan belt hij mij maar.

Scheit dat ik nog steeds twijfel. Hij is eigelijk perfect voor me. Zonder twijfel een kerel waar ik een potentieel huwelijks-kinder kandidaat in zie..beetje vroeg daarvoor..maar zo'n gevoel heb ik gewoon bij hem. Ik heb alleen het gevoel dat ik mn wilde haren niet bij hem kwijt kan. Stom, want ik kan mn wilde haren al 6 jaar bij hem kwijt.. maarja..hoe leg ik t uit. Ik hou van spannende mannen..die iets fouts hebben.. en dat mist hij heb het gevoel.. ondanks dat ik weet dat hij ook redelijk stout kan zijn Nouja kweet niet wat ik zeur..

Gvd ik wil em..maar hij is ook zo heer achtig dattie dat zelfs uit zn hoofd laat (voorlopig)

ahhhh frustraties... om gek van te worden.

edit: Nala gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 21:19
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Goed, I like him, he likes me. En lieve smsjes zijn
En toch ben ik in de war
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 21:22
Verwijderd
Nala, gefeliciteerd!

Ontopic: Ja, hier gaat het geweldig <3
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 21:24
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@ Get psycho: Hehe, ik kan me je gevoel heel erg goed voorstellen hoor. Ik heb ook de voorkeur voor de hele foute mannen, maar kom altijd uit bij een hele lieve schattige. Ik zelf ben tot de conclusie gekomen, dat ik toch liever een relatie aanga met de laatste. En sowieso, dat je hem ziet al een potentiele huwelijks-kinder kandidaat zegt toch al genoeg De foute zijn (meestal) alleen goed voor de kortstondige kick en daarop volgend liefdesverdriet. Terwijl je met de andere groep toch wel een goede kans hebt dat het echt iets wordt en mocht dat niet zo zijn, kan je je iig nog troosten met het idee dat hij het goed met je voor had ipv dat je je realiseerd dat je al die tijd gebruikt bent. (Een beetje generaliserend en ik heb denk ik niet helemaal precies verwoord wat ik bedoel, maar ik begrijp iig wel wat je voelt denk ik )

Pff, als het goed is zie ik hem morgen. We zullen zien, want ik heb nog niets van hem gehoord. Met een beetje geluk (op de langere termijn dan) ben ik morgen rond deze tijd helemaal naar de klote zodat ik iig helemaal doorheb dat ik hem niet meer moet zien. Waarom ben ik zo hardleers en zit er drie maanden later nog steeds een restje hoop?
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 21:28
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
En volgens mij krijg jij altijd wel veel aandacht, van wat ik hier lees dan (enige bron natuurlijk)... fijn toch.
ik mag niet klagen nee.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2007, 21:52
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Mjah. ghehe. Naughty Maar wel heel grappig.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 21:55
Verwijderd
Citaat:
ik mag niet klagen nee.
Offtopic: Oi, zoutvlaktes in Bolivia... aankomende zomer ga ik daar een maandje rondreizen. Ziet eruit alsof die de moeite waard zijn, klopt dat?

Gefeliciteerd Nala!

En hier eh... we zien donderdag wel. God, dat word nog wat - de ene semi-interessante sms-erd is er (die een foute player is ); een jongen die ik vorige week per ongeluk versierd heb en die speciaal voor mij naar die kroeg komt; en misschien de kennis die mij al het hele jaar aan het versieren is en die ik afwijs, terwijl ik er vorige week achter kwam dat ie een vriendin heeft - terwijl hij me, je raadt het al, vrij schaamteloos aan het versieren was. Verontschuldigende ik-was-dronken-smsjes de volgende dag.. eh ja.
La. Hoe houd je je leven spannend. Maar goed dat ik volgende week op vakantie ga Kijken of de Spanjaarden ook zo moeilijk doen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 22:05
Verwijderd
@metallica: Je zegt idd psies wat ik bedoel, behalve dat ik dus wel altijd op foute mannen uitkom. Dit is de eerste lieve zeg maar.

GVD had em net aan de telefoon en echt.. gewoon te saai.. beetje vertellen aan elkaar wat we van t weekend hebben gedaan. Vaag een afspraak dat we morgen bellen of hij woensdag tijd heeft. GVD hoe graag wil je mij nou zien? Ik heb echt zin om gewoon nix meer van me te laten horen. laat em maar lekker weg gaan met de kerst zonder dat we elkaar gezien hebben. Tering. Af ent oe wil ik een beetje pit in zn reet stoppen.. Jezus.. en het was zo leuk. Ik denk dat ik de boel maar afblaas. Alstie zo doorgaat word het echt nix. JEZUS zeg..frustratie.. Ik wil gewoon dattie zegt: Blijf waar je bent ik kom naar je toe, want ik wil je zien het duurt me veel te lang. En dattie dan hier is en de kleren van mn lijf rukt enzo

damn.. klootzak.. Mannen zijn zwijnen..ik word lesbisch.

.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 22:05
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik wil iets dappers doen maar ik durf niet. Haha nou ik heb het gedaan hoor, maar hij nam niet op. Oweee als hij niet terug belt!!! Hij heeft wel genoeg vaag gedaan, nu wil ik duidelijkheid.

Laatst gewijzigd op 17-12-2007 om 22:26.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 22:24
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk wel prima zo en heb besloten dat ik niet te moeilijk moet gaan denken want dan ga ik dingen afkappen en dat wil ik niet want ik vind het eigenlijk wel prima zo.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 23:36
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Offtopic: Oi, zoutvlaktes in Bolivia... aankomende zomer ga ik daar een maandje rondreizen. Ziet eruit alsof die de moeite waard zijn, klopt dat?
wat supercool dat je dat gaat doen! ik heb er ook ongeveer n maand rondgereisd en de zoutvlakte was absoluut het hoogtepunt.(al waren er welmeer hihi) zoiets moois/surrealistisch kom je niet vaak tegen, zeker heengaan dus!!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 06:20
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Om 6 uur opgestaan na een onrustige nacht, straks in mijn oogverblinde outfit naar mijn toets haha want ik moet meteen door . En hij komt me toch van het vliegveld halen (want anders moest ik een (half) uur alleen op de trein wachten en dat vond hij niet kunnen) dus ik zie hem al overrr.... minder dan 11 uur!! whoehoeee!
Jammer dat ik eerst nog briljant moet zijn op mijn toets, waar ik niet genoeg voor heb gestudeerd en toch een goed cijfer voor wil halen. Maar het boeit me even te weinig op het moment, ik denk steeds; over 4 uur ben ik toch klaar. Nog maar even naar kijken.

__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 08:46
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Wauw !

Wat een spannende dag vandaag voor je .

Heel veel plezier! Maar dat gaat wel goedkomen .

ot: smsjes krijgen waarin staat dat hij zin in me heeft, zijn leuk. En ook smsjes waarin staat dat ik een massage krijg om al mijn stress weg te krijgen... Hij is zo lief en het voelt zo goed dat ik me af en toe afvraag waaraan ik dit verdiend heb..maar voor zolang het duurt, geniet ik ervan .
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 08:50
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Om 6 uur opgestaan na een onrustige nacht, straks in mijn oogverblinde outfit naar mijn toets haha want ik moet meteen door . En hij komt me toch van het vliegveld halen (want anders moest ik een (half) uur alleen op de trein wachten en dat vond hij niet kunnen) dus ik zie hem al overrr.... minder dan 11 uur!! whoehoeee!
Jammer dat ik eerst nog briljant moet zijn op mijn toets, waar ik niet genoeg voor heb gestudeerd en toch een goed cijfer voor wil halen. Maar het boeit me even te weinig op het moment, ik denk steeds; over 4 uur ben ik toch klaar. Nog maar even naar kijken.

Hahaha! Wat leuk om dat zo te lezen! Veel succes met je toets en nog veel meer plezier met de rest van je dag! Je hebt er lang genoeg op moeten wachten.
Ik weet hoe moeilijk dat soort dingen kunnen zijn en hoe spannend 't is.
Restecp!
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 09:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hoe ik me voel op relationeel gebied lijkt de laatste tijd gelijk-evenredig te zijn aan de buitentemperatuur
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 09:08
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ow jaa veeel plezier stout!!
Nou hij heeft terug gebeld en het was wel gezellig en hij heeft wat dingen uitgelegd, dus dat is wel mooi. Ow en hij doet het niet alleen voor de seks! Het is allemaal een stuk minder vaag, en we spreken vast nog wel een keer af
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-12-2007, 10:59
Fayette
Hij smste gister. + wat Wolter zegt!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 11:05
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Hij is jarig deze week en hopelijk is hij erg blij met de cadeautjes want ik heb er te veel moeite in gestopt
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 11:22
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ja helemaal goed weer. Praten heel goed zijn. Even alle gevoelens weer op een rij en dingen uitspreken. Ik hou van hem en hij van mij, en dat is goed.
De emotionele achtbaan is klaar, ik sta weer op het platform en ben heel blij dat ik hierin heb gezeten.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 11:28
Verwijderd
@ Allemaal: Bedankt voor de felicitiaties en de gegooide taart

Ontopic: Hij gaat lekker Gisterenavond, toen het meeste bezoek weg was, bleef er nog een lekker klein groepje over. En dan vind ik het zo leuk dat de gesprekken vertrouwelijker worden en dieper gaan. Ik heb een groep mensen om me heen die nadenken over dingen en ik vind het leuk om mensen ook meer te leren kennen op een ander vlak. Onder het genot van een hapje en een drankje samen goede gesprekken voeren, helemaal goed.

En dan, als het bezoek om half 4 's nachts eindelijk besluit weg te gaan, kruip ik naast hem in bed (hij lag er al in omdat hij vandaag weer van alles moest doen) en voel ik zijn hand zoeken naar mijn hand. 'Heb je een fijne dag gehad Lief? Ik hou van je' en dat hij dan hand in hand met mij weer verder slaapt.
Als je een heel weekend lang allemaal mensen in huis hebt gehad, dan is zo'n klein momentje met z'n tweeën zo fijn!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 11:31
Verwijderd
hij is perfect. wij zijn leuk samen. de komende weken worden geniaal. en het leven is fijn.

jaaaaa
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 11:34
Verwijderd
Shit, ik heb er altijd zoveel moeite mee om van mensen af te komen en deze is nogal hardleers.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Hoe ik me voel op relationeel gebied lijkt de laatste tijd gelijk-evenredig te zijn aan de buitentemperatuur

Qft.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 12:16
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik heb nog steeds niets gehoord... Vanochtend nog gesmst dat hij mn spullen die nog bij hem liggen mee moet nemen. Maar ik hoor helemaal niets. Dus ga ik de komende zes uur 1001 verwensingen verzinnen voor het geval hij echt niets laat horen en niet komt opdagen. Maar waarschijnlijk ben ik weer para aan het doen, want ik kan me dat van hem echt niet voorstellen. Dat hij een een of andere kutsmoes verzint oke, maar er moet toch wel echt iets zijn wil hij me zoiets flikken, denk ik...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 12:19
Verwijderd
Citaat:
wat supercool dat je dat gaat doen! ik heb er ook ongeveer n maand rondgereisd en de zoutvlakte was absoluut het hoogtepunt.(al waren er welmeer hihi) zoiets moois/surrealistisch kom je niet vaak tegen, zeker heengaan dus!!
Offtopic: Ja, ik heb er ook héél erg veel zin in. Vriendin gaat er stagelopen en naderhand gaan we van Bolivia naar Peru toe reizen op de een of andere manier. Gaat wel erg offtopic trouwens maar hoe ben jij gevlogen? 'Normale' vlucht is via Miami, maar via Rio de Janeiro lijkt ons handiger en vooral goedkoper... geen idee alleen of dat een realistisch plan is.

OT: Ja eh same old same old. Genoeg aandacht hier maar vooralsnog van de verkeerde mensen. Of eigenlijk zijn er geen goede mensen. Wel allemaal leuke vrienden en studiegenoten en mensen om me heen <3
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 12:33
Verwijderd
Hij kwam me redden van school.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 14:30
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik ben weer eens zo ziek als een hond, hole! En meneer haalt dan lief asprientjes voor me, vicks snoepjes, masseert mijn rug, zorgt dat ik het weer wat warmer krijg en... Hmm, hij is lief <3
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 14:33
Verwijderd
we gaan vanavond een kerstboom halen voor in zijn huis
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 14:52
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Hij heeft het druk met tentamens, ik heb het druk met tentamens. Maar we missen elkaar.
Als ik een weekend alleen op mijn kamertje ben, dan besef ik me pas hoe fijn het is als we bij elkaar zijn.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 14:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik mis hem en ik wil hem graag weer zien en heb het helemaal niet naar m'n zin vandaag Maar nog drie kwartier stage, dan snel eten in de trein en reizen, anderhalf uur werken, dan weer een uur terug reizen en dan lekker bij hem slapen (en wel morgen om half zes op ) Dan nog een dagje en donderdagavond naar Brussel
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39.