Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2007, 11:06
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Hallo!

Ik studeer momenteel in Nijmegen op de Laboratorium opleiding, medische microbiologie. Vanaf februari loop ik een half jaar stage in het Elisabeth ziekenhuis in tilburg. Daarvoor ben ik opzoek naar een kamer in Tilburg want de reisafstand is net iets te lang. Een tijdelijke gemeubileerde kamer zou ideaal zijn gezien de korte tijd.

De keuken, toilet/douche te delen is geen probleem.

Qua prijs hoop ik voor ongeveer 150-250 euro toch wel een kamer van minimaal 8m2 te kunnen krijgen. Althans dat basseer ik op de prijzen die o.a. op kamernet aangeboden worden.

Over mezelf: In m'n vrije tijd zit ik graag bij vrienden, filmpje kijken en
kijk al uit naar de zomer om weer lekker op het terras te
zitten. Verder heb ik altijd graag gedanst en ben ik kort
geleden begonnen met aikido, maar dat is allebij een beetje op
een laag pitje momenteel. Ben bijna altijd vrolijk, geen ochtendhumeur en sta open voor gezelligheid.

Tips voor waar ik het nog meer kan proberen zijn ook welkom, in Tilburg zelf heb ik namelijk geen contacten.

Groetjes Marloes
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Advertentie
Oud 29-12-2007, 14:36
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Hey Marloes!