Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2007, 11:06
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Hallo!

Ik studeer momenteel in Nijmegen op de Laboratorium opleiding, medische microbiologie. Vanaf februari loop ik een half jaar stage in het Elisabeth ziekenhuis in tilburg. Daarvoor ben ik opzoek naar een kamer in Tilburg want de reisafstand is net iets te lang. Een tijdelijke gemeubileerde kamer zou ideaal zijn gezien de korte tijd.

De keuken, toilet/douche te delen is geen probleem.

Qua prijs hoop ik voor ongeveer 150-250 euro toch wel een kamer van minimaal 8m2 te kunnen krijgen. Althans dat basseer ik op de prijzen die o.a. op kamernet aangeboden worden.

Over mezelf: In m'n vrije tijd zit ik graag bij vrienden, filmpje kijken en
kijk al uit naar de zomer om weer lekker op het terras te
zitten. Verder heb ik altijd graag gedanst en ben ik kort
geleden begonnen met aikido, maar dat is allebij een beetje op
een laag pitje momenteel. Ben bijna altijd vrolijk, geen ochtendhumeur en sta open voor gezelligheid.

Tips voor waar ik het nog meer kan proberen zijn ook welkom, in Tilburg zelf heb ik namelijk geen contacten.

Groetjes Marloes
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Advertentie
Oud 29-12-2007, 14:36
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Hey Marloes!

Ik woon nu zo'n 5 maandjes in 'n rijtjeshuis waarvan de kamers verhuurd worden aan studenten, zeg maar. De oorspronkelijke woonkamer wordt bezet door 'n stelletje, op de eerste verdieping zijn er 3 slaapkamers (2 zijn bezet, door mij en nog 'n ander meisje) en de zolder, als 't ware 'n zelfstandige kamer, wordt sindskort bewoond door 'n jongen. We zijn alle vijf rond de 20 jaar, rustig en behulpzaam, maar ieder doet z'n eigen ding (dus we spreken elkaar niet zo vaak). We delen de keuken, de badkamer (douche, toilet en wasbak) en beneden is ook nog 'n toilet. Ik weet even niet zo gauw de prijs en de grootte van de kamer, maar ik weet wél dat je 'n eigen wasbak hebt . En 't St. Elisabeth ziekenhuis is 3,4 km bij ons vandaan (volgens routenet.nl ). Verder ligt er 'n Appie en 'n Nettorama op loopafstand. Tegenover de Appie vertrekt 'n bus die rechtstreeks naar 't CS gaat, zo'n 7 minuutjes rijden.

Mocht je interesse hebben: PM me even, dan kan ik je 't nummer van m'n huurbaas geven .
__________________
En dat meen ik!
Oud 29-12-2007, 17:13
Verwijderd
Dan woon ik waarschijnlijk vlak bij jou, want vanuit mij zijn de Appie en Nettorama ook op loopafstand.
Oud 29-12-2007, 17:24
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
jamaar jij hebt je kamer net een paar weken geleden verhuurd en das dan weer minder
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 30-12-2007, 18:49
Verwijderd
Had je maar eerder moeten komen.

(hoewel ik me afvraag of we iemand voor een half jaar hadden gekozen op de kijkavond. No offence. )
Oud 30-12-2007, 18:50
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Heb het toen zien staan maar bewust niet gereageerd omdat ik eigenlijk toch een tijdelijke gemeubileerde kamer zoek In m'n enthausiastme gisteren vergeten dat dat die kamer van AzN ook niet is...
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 30-12-2007, 20:26
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Sorry!
Ik had zelf ook beter moeten lezen en ja, ik kan me inderdaad voorstellen dat 'n hele verhuizing voor 'n halfjaartje niet zo praktisch is. Ik zal 't je in ieder geval direct laten weten als ik iets over 'n vrijstaande, gemeubileerde kamer hoor of zie!

En @ MadameMinke:
Bredaseweg, had ik gelezen? En 't Korvelplein op loopafstand? Dan loop jij vast graag .
__________________
En dat meen ik!
Oud 01-01-2008, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Sorry!
Ik had zelf ook beter moeten lezen en ja, ik kan me inderdaad voorstellen dat 'n hele verhuizing voor 'n halfjaartje niet zo praktisch is. Ik zal 't je in ieder geval direct laten weten als ik iets over 'n vrijstaande, gemeubileerde kamer hoor of zie!

En @ MadameMinke:
Bredaseweg, had ik gelezen? En 't Korvelplein op loopafstand? Dan loop jij vast graag .
Uhm... de Bredaseweg is lang, hè? Goed, als je helemaal in het begin of aan het einde van die straat woont, is het een eind ja, maar de AH ligt praktisch achter mijn huis, met alleen de Korenbloemstraat ertussen.
Oud 01-01-2008, 11:50
PV
PV is offline
hmm ik denk niet dat mijn huisbaas gemeubileerde kamers verhuurt. maar als ik op school kom zal ik ns kijken of er briefjes ophangen.
Oud 01-01-2008, 16:36
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
Uhm... de Bredaseweg is lang, hè? Goed, als je helemaal in het begin of aan het einde van die straat woont, is het een eind ja, maar de AH ligt praktisch achter mijn huis, met alleen de Korenbloemstraat ertussen.
Ik dacht meer richting de UvT en dan is 't 'n behoorlijk stuk lopen . Maar oké, je woont dus vlakbij dat kruispunt van Ringbaan-West en de Bredaseweg. In dat geval fiets ik dagelijks langs je huis!
__________________
En dat meen ik!
Oud 01-01-2008, 19:55
Verwijderd
Ik woon áán dat kruispunt.

Maar ontopic: ik zal wel eens rondkijken voor je, marrel, maar ik heb zo even geen idee...
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54.