Ik doe mijn WoW account van de hand want ik speel niet meer wegens tijdgebrek en zou het zonde vinden als alle tijd die ik in deze account heb gestopt voor niets is geweest.
Dus iemand anders mag met mijn characters verder gaan waarbij m'n Draenei Shaman de meeste speeluren d'r op heeft zitten. Hij zit op een goed bevolkte PvE server zonder een queue.
Deze heb ik uitgerust met gear tot The Eye itemlevels met als mainhand weap. Talon of Al'ar en de offhand weap Fury uit Zul'aman. Alle gear is ge-enchant met alle duurste/beste enchants. Hij is gericht op attack power met ruim 1500ap unbuffed (dit is érg goed en zit op hetzelfde niveau als beginnende Black Temple Shamans) en 27% critchance.
Voor de rest is alles mail gear en zit er een set enhancement PvP gear bij met 300 resilience wat een mix is van s1/s2/s3 gear. Voornamelijk s2 en s3. Er zit een epic flying mount bij de Shaman en is exalted bij de meeste factions.
Ik ben begonnen als resto Shaman dus daar zit ook een set voor bij. Met als je healing specced bent ~1750 +healing en ~300 mp/5 en zeer leuke healing trinkets en consumables. Ook is de Shaman master leatherworker met 375 skill en heeft veel zeldzame recipees plus alle PvE recipees uit The Eye/SSC en heeft veel LW items om spullen mee te craften in de bank.
Ook zit er nog een level 69 warrior (night elf) bij de account, dit was m'n pre-TBC character en heeft o.a. rank 10 pvp title en is prima om een warrior class mee te beginnen want die heeft nog een hoog aantal honor points om te besteden.
Op de account zitten ook nog de volgende alts: 52 warlock (human), 40 hunter (dwarf), 36 rogue (night elf), 30 druid (tauren) en 27 mage (undead). Allemaal met normale namen en een goede reputatie. Op de account zit nog ongeveer 500 gold en veeeel items en consumables.
Richtprijs: 100,-
Wat je koopt: de accountnaam & password, het antwoord op de geheime vraag, de cd-key van de originele WoW & de cd-key van TBC.
Als er meer vragen zijn kan je me PM'en.