Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Bekijk resultaten poll: Een vervolgmeeting op die in Utrecht!
Ja 28 80.00%
Nee 7 20.00%
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2008, 10:59
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Hallo allemaal,

vorig jaar ergens in juli, is er een meeting geweest voor het psychologieforum, in Utrecht (als ik me niet vergeet, opgezet door Faded-Away) en nouja, nu volg ik al een tijdje weer het ljh en nu had Faded weer gevraagd voor een meeting, en daar lijkt best wel wat animo voor te zijn, vandaar dat ik deze topic open.

Als we meeten is het sowieso na de examenstress e.d. dus dat is het probleem niet.
Anyway, geef even aan in de poll, of je mee wil, of niet en we kunnen ook meteen kijken, of er mensen zijn die al ideeën hebben.

Wat mij betreft, het liefst wel vóór 16 juli, doordeweeks, ivm OV-geldigheid.

Wat mij wel leuk lijkt, eerlijk gezegd, is een meeting op de Afsluitdijk, of eentje in Maastricht (waarbij we dan wss vanaf Roermond met vrijwel iedereen samen kunnen reizen.

Nouja, andere ideeën zijn ook welkom. Ik hoop iig dat er genoeg interesse is in een meeting, om die ook daadwerkelijk plaats te laten vinden.

Pruts0r
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2008, 16:08
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Jahaa, Maastricht Ik heb wel de eerste week van juli herkansingen, maar verder kan ik wel denk ik Maar hoe dan ook, als ik kan ben ik van de partij! (Damn, een driekwart jaar weer terug op het forum en dan al drie meetings gehad hebben )
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 16:12
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik heb trouwens nog een map waarin iedereen iets heeft gekrabbelt bij een meeting 4 jaar geleden. Die zal ik weer meenemen als er uberhaupt mensen zijn die er toen ook waren. Dat was iig wel heel erg leuk
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 17:12
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik kom oook! Mits het niet te ver weg is.. Lijkt me wel erg leuk.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 17:31
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik wil waarschijnlijk wel komen (beetje eng ), maar alleen als het in Utrecht/Amsterdam is, verder dan dat ga ik er niet voor reizen want ik heb geen OV. Oh en idd pas na de examens, liever niet op zaterdag en nou ja.. er zijn nog wel een aantal data waarop ik niet kan maar dat komt t.z.t. nog wel aan bod denk ik..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 17:34
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Lijkt me gezellig!
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 18:10
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
w00t, er is interesse. Nouja, wat plaatsen betreft, dat valt allemaal wel te regelen. Ik gaf alleen Maastricht aan, omdat dat gewoon een heel ontspannen en gezellige stad is. Voor mij maakt het allemaal niet uit, zolang het maar doordeweeks is, en niet tussen 16 juli en 16 augustus, ivm OV. Als ik anders het hele land door moet reizen, dat maakt mij helemaal niets uit. Wat me trouwens wel leuk lijkt, is een bepaalde stad kiezen en dan kijken, dat we met zoveel mogelijk mensen in dezelfde trein zitten. Vandaar verder ook nog mijn keuze voor maastricht.

Alles moet langs Venlo/Roermond. Ik zie dat Neko in de buurt van Hengelo woont, en ze wil niet te ver reizen. Utrecht is volgens mij toch nog wel een redelijk eindje dan. Ik weet niet waar Nijn woont, maar ze geeft aan niet verder dan A'dam/Utrecht. Oh dus @Nijn: Kun je eventjes pm'en waar je woont? Want ik weet dus niet of het onder boven, rechts of links van Utrecht/A'dam is.

Oh en Nijn, je moet je geen zorgen maken om de meeting. Iedereen die komt zit hier ook en het gaat zeker weten gezellig worden. En het is mss idd een beetje spannend, maar het is wel goed om onder de mensen te komen. En over hoe mensen over je denken, daar hoef je je geen zorgen om te maken.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 18:11
Verwijderd
Hm, ja, op zich wel leuk, maarreh, eng...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 18:21
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Pruts0r: dit is echt niet mijn eerste psych-meeting hoor, ik zwerf hier al veel langer rond dan jij dat doet en ben al bij een aantal meetings geweest. Ik ben niet bang om onder de mensen te komen of om wat anderen over mij denken, ik vind het gewoon eng als in spannend en benieuwd hoe het zal zijn, kijken of ik nog mensen herken e.d.
Ik woon in een buitenwijk van Utrecht trouwens.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Ik wil waarschijnlijk wel komen (beetje eng ), maar alleen als het in Utrecht/Amsterdam is. er zijn nog wel een aantal data waarop ik niet kan maar dat komt t.z.t. nog wel aan bod denk ik..
Zoiets dus.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 21:11
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
@ Pruts0r: dit is echt niet mijn eerste psych-meeting hoor, ik zwerf hier al veel langer rond dan jij dat doet en ben al bij een aantal meetings geweest. Ik ben niet bang om onder de mensen te komen of om wat anderen over mij denken, ik vind het gewoon eng als in spannend en benieuwd hoe het zal zijn, kijken of ik nog mensen herken e.d.
Ik woon in een buitenwijk van Utrecht trouwens.
Oh. Sorry dan. ;D Mja, dan is Utrecht idd wel het dichtst bij.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 09:13
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ik wil best, maar ik kom alleen als het op vrijdag, zaterdag of zondag is ivm weekend OV.
Doordeweeks alleen als het niet te ver is.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 09:18
Verwijderd
Ja! Duh, het was mijn idee dus dat is wel logisch.;x Het liefste doordeweeks ivm OV.
Niet zaterdags, want dan moet ik de hele dag werken.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 09:29
Verwijderd
@Pruts0r: Utrecht is voor de meeste mensen altijd het meest dichtbij. Vanaf Hengelo is Utrecht bv. ook 'ietsje' beter te doen dan bv. Maastricht.

Ik kom trouwens sowieso niet.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 11:14
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Hehe, ik weet wel dat Maastricht nu niet bepaald dichtbij is voor de meeste mensen. Mja, Utrecht is heel erg standaard, eigenlijk. Zou Arnhem niet een optie zijn? Ook een leuke, gezellige stad, minder groot, maar wel makkelijker bereikbaar voor de mensen uit het oosten, dan Maastricht. Bijvoorbeeld vanuit Hengelo, is het Hengelo-Deventer-Nijmegen-Roermond-Maastricht.

Mja, ik wilde wat anders eigenlijk dan Utrecht, aangezien daar al zoveel meetingen gehouden worden. Nouja, ook als het uiteindelijk Utrecht wordt, dan kom ik wel, als ik kan. En nouja, een vrijdag is voor mij geen probleem.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 11:24
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Oh en Arnhem is vanuit Amsterdam, Utrecht, Zwolle, Breda en Nijmegen in één keer te bereiken, zonder overstap. Vanuit Eindhoven, Venlo, Leeuwarden/Groningen/Enschede, Middelburg volgens mij maar één overstap.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 11:37
Verwijderd
Ik denk dat het de meeste mensen meer om de totale reistijd gaat dan om of je wel of niet over zou moeten stappen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 11:54
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Mja, wss ook om kosten, bij gebrek aan OV. Mja, Arnhem is vrij snel te bereiken, op zich. Arnhem-Utrecht is maar 40 minuten ongeveer.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-04-2008, 12:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Arnhem-Utrecht is wel een vrij duur traject, vind ik zelf. Over het algemeen is Utrecht voor meetings gewoon lekker centraal. Voor de meeste mensen het dichtst bij (niets voor niets midden van Nederland ) en er gaan veel treinen in, dus makkelijk te bereiken. Arnhem is inderdaad op zich ook wel een leuke stad, maar er wordt zo vaak geprobeerd een alternatieve locatie te zoeken voor meetings en altijd draait het uit op Utrecht. Puh, Utrecht is ook gewoon een toffe stad.

Misschien lijkt mij het ook wel leuk eens een keer naar zo'n meeting te gaan.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 12:11
Verwijderd
Wat leuk dat er zoveel mensen geïnteresseerd zijn nu. Utrecht lijkt mij ook het handigste, want anders komen sommige niet opdagen misschien omdat het voor hen dan weer verder weg is. Ik ga gewoon voor Utrecht.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 12:45
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Nouja, Utrecht dan maar, wat mij betreft.

Ik zou het fijn vinden als een van de fb's de topictitel eventjes zou kunnen veranderen in: [Meeting]Meeting: Vervolg op de meeting in Utrecht vorig jaar! Wéér in Utrecht!
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 13:43
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Zoals bij elke meeting draait het er toch altijd weer op uit dat hij in Utrecht plaats zal vinden
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 15:30
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Kunnen we niet naar één of ander gat gaan? Voor de verandering. (a)

Dat terzijde: Ik vind écht alles prima in het weekend. Toch gratisj. <3 Maar bij enorme afstanden eis ik slaapplek.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 16:07
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Utrecht is fine with me.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 17:23
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Utrecht is wel best. Hoewel ik met Arnhem ook niet zoveel problemen heb.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2008, 19:15
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Puik plan, heb wel weer eens een meeting nodig.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Mja, wss ook om kosten, bij gebrek aan OV. Mja, Arnhem is vrij snel te bereiken, op zich. Arnhem-Utrecht is maar 40 minuten ongeveer.
Arnhem is vanaf het station hier al bijna 1,5 uur reizen (met het half uur dat ik er over doe om hier op het station te komen dus twee uur reizen). En dan woon ik nog niet eens afgelegen.

En kosten en reistijd gaan vaak redelijk hand-in-hand.

Ik zal de topictitel even aanpassen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 08:48
kroot
kroot is offline
ik ben ook in voor een meeting!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 10:16
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Ik heb in ieder geval op ja gestemd.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 11:12
Verwijderd
Misschien kom ik wel, ja.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 11:52
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
@Rob: Een of ander klein gat is ook wel lachen, maar waar? En wat gaan we dan doen.

Erg gaaf dat er zoveel interesse in is, weer. Ik wilde vorig jaar heeeel erg graag mee, maar mijn loon kwam niet op die vrijdag, terwijl het normaal ALTIJD op die zoveelste vrijdag (ik weet niet meer de hoeveelste vrijdag dat toen was) kwam.

Mja, nu OV, dus dat is erg gaaf.

Nu nog een datumpje prikken. Ik wil eventueel wel het zaakje helemaal regelen (als er mensen zijn, die mee willen helpen, pm me dan) dus het is mss handig, als iedereen eventjes pm't welke dagen (het liefst een vrijdag, dan kan Rob ook mee), hij of zij wel en niet kan, dan maak ik eventjes een spreadsheet, zodat ik het overzicht heb. Wat mij ook leuk lijkt, is te kijken, of er op zo'n manier gereisd kan worden, dat we met een zo groot mogelijke groep richting Utrecht gaan. Voor mij is evt Tegelen-Nijmegen-Arnhem-Utrecht mogelijk, of Tegelen-Venlo-Eindhoven-Utrecht.

Dat lijkt me gezelliger met reizen. Oh en sowieso, als er veel mensen zijn, die bijvoorbeeld uit de richting Zwolle komen, dan reis ik eerst daar naartoe.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 12:34
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik neem aan dat ik iig met Rob samenreis als het op een vrijdag valt, en we beiden gaan. Want alleen reizen vind ik nog steeds eng. Het lijkt me wel erg leuk jullie een keer te zien, ben wel benieuwd!

Voor mij maken de dagen van de week nauwelijks uit, maar het liefst op vrijdag/zaterdag natuurlijk! En vrijdag lijkt me dan het meest practisch omdat dan elk OV geldig is.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 13:25
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik ga misschien mee en Utrecht vind ik prima.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 15:32
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Jeetje, Pruts0r je stopt er wel veel tijd in, enthousiast hoor!

Is het niet gewoon goed als mensen hier in het topic wat data noemen, en dan veelvoorkomende data in een poll zetten? Tenminste, zo ging het eerst steeds en dat was best overzichtelijk toch?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 21:03
Verwijderd
Nijn* wanneer zijn de examens afgelopen?
Vrijdagen zijn meestal wel handig, maar dan wel eind van de middag/avond want er zijn natuurlijk nog wel college's/werk etc.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 21:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
jammer dat het zo ver weg is.
anders wou ik wel komen.
jammer.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-04-2008, 00:37
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
30 mei is de laatste examendag (voor mij 29e al )
Darkfairy, waar woon je dan dat Utrecht zo ver weg is?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 09:11
Verwijderd
@Nijn*: Het staat in haar profiel. Qua reistijd woont ze precies even ver van Utrecht af als ik.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 15:17
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
jammer dat het zo ver weg is.
anders wou ik wel komen.
jammer.
Jij noemt dat ver? Ga je even diep schamen en kom alsnog.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 16:07
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Jij noemt dat ver? Ga je even diep schamen en kom alsnog.
het klinkt ver?.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 18:05
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het is een andere provincie en zo Ben ik even blij dat ik én in Brabant én in Utrecht woon. Misschien kom ik. Als ik kan en wil en zin heb en zo.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 22:05
Verwijderd
euh, maastricht, dan kom ik niet, das niet tof maar utrecht zou ik wel doen
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 08:13
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Oh leuk, ik heb ook wel zin om te komen. Was er niet vorig jaar, maar dat zal wel geen probleem zijn?
Volgens mij is vrijdag, zoals bij alle meetings, wel het handigste, omdat dan alle OV'ers mee kunnen. Nouja, maandag t/m donderdag is voor mij te duur, ik hoor wel wat het wordt.
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 08:45
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Nowee dat ik naar Maastricht kom. xD Verder vind ik het idee leuk, maar na de examens inderdaad. Kunnen we niet met z'n allen naar Enschede komen? (a)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Nowee dat ik naar Maastricht kom. xD
En Utrecht dan?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 10:08
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Utrecht is toch wel te doen vanaf Enschede? En het is ook weekend dan, dusja. Anyway, een poll kan ook.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 23:30
Verwijderd
noordoost groningen hier, stelletje watjes maar maastricht is echt 5 uur reizen, neh xD
utrecht is goed.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 13:21
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Het aantal mensen dat de veranderde topictitel en zo niet opmerkt, is wel schrikbarend hoog. Het was toch allang Utrecht?
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 14:43
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Utrecht is best!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 14:51
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Het is allang Utrecht. Btw, wie reist er allemaal via Zwolle? ;D Dan nemen we gewoon met een hele groep daar de IC naar Utrecht. ;D
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.