Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik neem aan dat je al contact hebt gehad met de studieadviseur hierover? Zo nee, dat moet je dan zo snel mogelijk doen. Deze persoon kan je ook helpen met het bekijken van je studieplanning en je vertraging door deze omstandigheden. Bij ons op de uni (UT) is het zo dat er een of andere "3 maanden" regeling geldt (Alsin: risico voor jezelf) en dat ze daarna je wel willen helpen.
Vraag het dus na bij je studieadviseur, deze kan je ook helpen om het probleem te verwoorden. |
![]() |
|
Het bijwonen van colleges is één ding, dat is al een belemmering. Maar heb je je ook minder goed kunnen concentreren, heb je door die omstandigheden minder gelegenheid gehad om te studeren of heb je geen toegang gehad tot noodzakelijke materialen (computer, internet, studieboeken etc.)? Wees zo volledig mogelijk, zodat duidelijk wordt in welke mate jij niet goed hebt kunnen studeren.
Overigens is het misschien handig om een tipje van de sluier op te lichten; gaat het om zieke of overleden familieleden, een sociale crisis of financiële problemen en stress? Dat helpt de examencommissie ook je situatie in te schatten. Natuurlijk hoef je geen details te geven, maar het kan geen kwaad als ze een beetje een beeld hebben van je situatie. Daarnaast: denk jij wel af te kunnen studeren binnen de afgesproken tijd, mits deadlines wat verschoven worden en je een extra herkansing aangeboden krijgt? Als jouw cijfers uitwijzen dat je goed bent in je studie en je aangeeft hard te willen werken om de boel op tijd af te krijgen, dan maak je meer kans dat je verzoek ingewilligd wordt.
||
![]() |
Citaat:
Het gaat hier om een scheiding van iemand die ik beschouw als mijn moeder (zij heeft mij vanaf mijn 12e opgevoed en opgevangen etc.), tevens is zij erg ziek op dit moment. Hopelijk is dit voldoende informatie? En bedankt he. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |