Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2009, 15:49
jwzz
jwzz is offline
Heeeeij,

van welke beenmode hou je het meest? welke sokken vind je het lekkerst zitten?

Ik vind iig die korte sokjes lekker zitten, waarbij alleen je tenen en onderkant van je voet is bedekt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2009, 15:56
jwzz
jwzz is offline
http://blogsimages.skynet.be/images_...8c5c36c037.jpg
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 16:25
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik laat deze even open als je echt wat wil weten over wat voor soort sokken mensen dragen maar heb het idee dat je gewoon een vreemde obsessie hebt.
Oud 22-03-2009, 17:27
foefighter
foefighter is offline
Oud 22-03-2009, 18:33
sabrosa
sabrosa is offline

Gettin' horny already?!
Oud 22-03-2009, 19:33
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ieuw, knip je teennagels eens.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 20:04
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Ieuw, knip je teennagels eens.
Dat heet french manicure

on topic: Het liefst van die hele dikke anti-slip sokken, zodat ik geen sloffen hoef te dragen!
Oud 22-03-2009, 20:29
Nona
Nona is offline
Onder een broek draag ik meestal kniekousen, altijd als het kwik tot onder de 20 daalt, onder een rok ligt het er een beetje aan wat er toevallig acceptabel bij staat.
Oud 22-03-2009, 21:27
Vice
Vice is offline
Als het koud is een panty en anders gewoon simpele sokken.
Oud 22-03-2009, 22:59
fargo
fargo is offline
Eew.

Ik draag gewoon zwarte of donkergrijze sokken van de H&M.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 21:05
Batser
Batser is offline
Kniekousen in de winter en die kleine kousjes in de zomer. x]
Oud 23-03-2009, 21:24
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ligt eraan wat ik voor kleren draag. Het liefst grijze sokken, als ik een legging, rok of korte broek draag halve sokken, anders maakt het me niet uit. Ik houd ook van felgele voetbalkousen, of roze sokken, of geruite kniekousen, of gijtewollen sokken, of streepjessokken, of witte sokken met melkmeisjes in delfts blauw achtig iets erop van blond, of wat voor sokken dan ook. Als het om de sokken gaat moeten ze tof zijn, en als het om de andere kleren gaat moeten ze niet erg opvallen en gewoon de juiste kleur hebben.
Oud 24-03-2009, 11:44
Verwijderd
waarom zijn er mensen die zich druk maken over sokken? het is pure noodzaak en dan maakt het toch niet uit of ze roze, blauw of zwart zijn mij niet iig.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 19:02
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Dat heet french manicure
Waarom zou je dat op je voeten doen? Slaat toch nergens op.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 23:28
cenerentola
cenerentola is offline
beenwarmers en teensokken
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 01:48
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
waarom zijn er mensen die zich druk maken over sokken? het is pure noodzaak en dan maakt het toch niet uit of ze roze, blauw of zwart zijn mij niet iig.
eten is ook noodzaak maar veel mensen buiten het uit om er van te genieten. Je moet van alles in het leven een feestje maken zeg ik altijd maar, en van sokken dus ook. Nja, moet niet, maar het is leuk.
Oud 25-03-2009, 10:48
gurl19
gurl19 is offline
In de winter kniekousen en in de zomer panykousjes of van die miniscule sokjes die in mijn ballerina's kunnen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 13:49
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Waarom zou je dat op je voeten doen? Slaat toch nergens op.
Voor als je zomers slippers draagt! Zo lelijk is het toch niet

En dit zegt iemand die niet van nepnagels houdt en nagels bijt....
Oud 25-03-2009, 17:10
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Voor als je zomers slippers draagt! Zo lelijk is het toch niet

[afbeelding]

En dit zegt iemand die niet van nepnagels houdt en nagels bijt....
Nee, bah. Voeten zijn het minst lelijk als de nagels gewoon kort zijn. Alsof iemand de hele tijd naar je tenen zit te staren (handen daarentegen). Een subtiel lakje vind ik wel mooi bij slippers in de zomer, want nagels zijn zo bleek bij bruine voeten.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2009, 16:00
ChiliPeppertje
ChiliPeppertje is offline
Ik ben gek me AC/DC Sokken
Rock my Socks Off!
Oud 02-04-2009, 14:22
Verwijderd

jwz
Met citaat reageren
Oud 02-04-2009, 15:09
Verwijderd
kkgeil
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 20:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat heet french manicure

on topic: Het liefst van die hele dikke anti-slip sokken, zodat ik geen sloffen hoef te dragen!
french manicure is voor je handen. Pedicure is voeten. Maar goed.

Ik vind voeten echt walgelijk en ik bedek mijn voeten dan ook zo veel mogelijk. Ik draag katoenen, allesbedekkende sokken, 'gewone' of tot aan de knie. Ik draag wel graag fancy shoes
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 21:04
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
In de winter gewone sokken, allerlei kleurtjes, als ze maar bij elkaar horen. Onder gympen altijd enkelsokjes, in ballerina's pantysokken.

Ik heb trouwens een hekel aan het dragen van kapotte of verschillende sokken, vind het zo slordig staan als iemand zn schoenen uitdoet en er aan de linkervoet een blauwe zit en aan de rechter een gele. Om nog maar niet te spreken van gaten.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2009, 00:20
AzN
AzN is offline
Ik vind 'n rokje met panty's eronder best mooi, maar ik voel me dan net 'n travestiet. Ligt dat nou aan mij of hebben wel meerdere (échte) meiden dat?
Oud 26-04-2009, 17:51
sabrosa
sabrosa is offline
Sokken met meestal gaten er in.
Oud 26-04-2009, 19:09
Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
dit is best een rare topic.
Oud 26-04-2009, 20:15
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik heb nieuwe sokken nodig, iemand tips?
Oud 26-04-2009, 21:27
sabrosa
sabrosa is offline
Ik zou voor deze gaan

Oud 27-04-2009, 16:59
*oma*
*oma* is offline
Ik draag in ballerina's weleens van die rare sokjes die ook de vorm van een ballerina hebben, maar je ziet ze toch zitten. Verder heb ik heel veel van die bundels van de H&M met verschillende kleurtjes.
Oud 28-04-2009, 21:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb veel van die el cheapo krengen van de primark. Felle met streepjes en gewoon zwarte. Ze gaan gauw kapot (3 keer dragen en nu al slijtplekken), maar voor 3 euro per 6 paar moet je niet zeuren.
Oud 01-05-2009, 15:17
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Bah, zie ik daar vuil onder de nagels?

Anyhoo, ik draag kousen in de winter en sokken in de zomer.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 18:42
Alyssia
Alyssia is offline
Kniekousen zijn lekker warm, op het moment heb ik helaas maar 1 paar, maargoed, het is ook warm dus ik trek ze eigenlijk niet aan. Verder draag ik gewoon enkelsokjes, allerlei verschillende kleuren. En soms een panty onder een jurk of rok(je), ligt er aan hoe warm het buiten is.

Ik had gister toevallig m'n kniekousen (zwart wit gestreept) onder mn (zwarte) rokje aangedaan, 's avonds. Lekker alto.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 15:06
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik vind 'n rokje met panty's eronder best mooi, maar ik voel me dan net 'n travestiet. Ligt dat nou aan mij of hebben wel meerdere (échte) meiden dat?
Bedoel je huidskleurpanty's? Die vind ik echt walgelijk onder een rokje, vooral als ze dan een beetje glimmen en dan zwarte laarzen met hak eronder! Als ze een kleurtje hebben en niet te dun zijn vind ik het wel kunnen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 21:31
AzN
AzN is offline
Nee, ik had 't eigenlijk over zoiets:

...maar dan zonder die ladder .
Oud 04-05-2009, 09:16
Nona
Nona is offline
Ik houd ook niet zo van die ik-ben-zwart-en-toch-kijk-je-dwars-door-me-heen panty's. Liever gewoon een echt zwarte waar je vrijwel niets doorheen ziet.
Oud 09-05-2009, 16:35
janosch
janosch is offline
Jewel die zwarte doorzichtige panty's zijn cool! Met of zonder scheur

En die french manicure, kan wel, alleen mag je wel eerst je nagels schoonmaken inderdaad
Nu vestig je de aandacht op vieze tenen Niet cool.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2009, 20:12
Rivka
Rivka is offline
I <3 legging!!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2009, 22:54
sicilion
sicilion is offline
Citaat:

En die french manicure, kan wel, alleen mag je wel eerst je nagels schoonmaken inderdaad
Nu vestig je de aandacht op vieze tenen Niet cool.
Die tenen zijn niet vies, dat is hip . Dan doe je French pedicure en dan een gekeurd randje tussen het wit en en de kleur van je nagel. Beetje zoals dit (alleen is dit met steentjes):

WTF waarom weet ik dit..
Oud 27-03-2010, 20:47
Verwijderd
Vandaag heb ik deze aan:

Met doodskopjes dus

GOFFIK...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 21:34
Verwijderd
Sportsokken Als niemand ze kan zien, dan, in laarzen enzo. Ik hou niet zo van die dunne sokjes, dan gaan schoenen snel schuren (mogelijk omdat ik vrij smalle voeten heb en schoenen dus heel vaak iets te wijd zijn bij mij). Ze zijn alleen wel vaak lelijk Ik hou wel van feestsokken met leuke kleurtjes en patroontjes, ookal ben ik de enige die ze ziet, maar ze zijn dus te dun. In blote schoenen natuurlijk panty's of blote voeten, ik vind het echt vreselijk als mensen sokken in ballerina's doen of pumps ofzo.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 22:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In de winter gewoon zwarte sokken, als het niet meer zo koud is van die enkelsokjes, ook meestal zwart. Onder een rokje liever een legging dan een panty en dan gewoon met sokken er onder en met laarzen want dan zie je m'n sokken niet.

Ik heb eigenlijk vrijwel alleen zwarte sokken zodat je weer een nieuw paar kan maken als er een stuk gaat of kwijt raakt.
Oud 27-03-2010, 22:05
Verwijderd
Citaat:
In blote schoenen natuurlijk panty's of blote voeten, ik vind het echt vreselijk als mensen sokken in ballerina's doen of pumps ofzo.
Hangt er vanaf vind ik.
Je moet er natuurlijk geen sportsokken in gaan dragen, maar de juiste kous met de juiste outfit kan soms wel leuk staan...

Goed:

Fout:

Citaat:
]Ik heb eigenlijk vrijwel alleen zwarte sokken zodat je weer een nieuw paar kan maken als er een stuk gaat of kwijt raakt.
praktische bekeken eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Hangt er vanaf vind ik.
Je moet er natuurlijk geen sportsokken in gaan dragen, maar de juiste kous met de juiste outfit kan soms wel leuk staan...

Goed:
[afbeelding]

Fout:
[afbeelding]

Ja ik zie altijd alleen dat laatste

Heeft trouwens niemand met die korte sokjes dat ze afzakken en de rand dan onder je schoenrand gaat zitten? Ik word daar knettergek van
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 22:49
WAT
WAT is offline
Citaat:
Ja ik zie altijd alleen dat laatste

Heeft trouwens niemand met die korte sokjes dat ze afzakken en de rand dan onder je schoenrand gaat zitten? Ik word daar knettergek van
lol, ja ik, maar ik draag dan ook kisten XP

ik draag vooral gewoon normale sokken, en zoals al eerder genoemd werd, die van mij zien er allemaal hetzelfde uit (zwart) en zijn ook allemaal van hetzelfde merk enzo XP makkelijk voor tijdens het was opvouwen XP
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 10:04
Verwijderd
Ik heb vooral effen katoenen sokken in felle kleuren. In laarzen kniekousen, in gewone schoenen sokken van gewone lengte en in zomerschoenen enkelsokken (niet in sandalen natuurlijk). Ik heb ook wel wat ballerinasokjes maar die vind ik irritant want ze glijden van m'n hak af en vormen dan een propje onder mijn voet.

En die persoon in de OP heeft geen french manicure of french pedicure of wat dan ook nagels, maar gewoon ongeknipte nagels met rouwrandjes.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 15:32
Verwijderd
Ik draag bijna nooit sokken, tenzij ik kisten ofzo aan heb en dan nog niet eens altijd. Als ik sokken draag zijn het vrijwel altijd felle kleurtjes of streepjes of Garfield erop ofzo. En dan ook nog verschillende, overgebleven uit mijn alto-tijd Wel heb ik voor in ballerina's pantysokjes die alleen om de teen en de hiel gaan, die zijn op zich wel fijn.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 16:17
Verwijderd
Heb ook nog garfield sokjes

Die daar dat hij in de brievenbus zit

Maar draag die alleen nog maar als slaapkousjes of als ik echt eens een rustdag heb
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 17:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik heb ook wel wat ballerinasokjes maar die vind ik irritant want ze glijden van m'n hak af en vormen dan een propje onder mijn voet.
Dat heb ik idd vaak ook, hoewel het wel per paar scheelt. Vind het wel lastig met ballerina's want ik vind zonder sokken niet fijn met m'n steunzolen.
Oud 28-03-2010, 17:44
Verwijderd
[QUOTE=Daantje_0705;30334446]Dat heb ik idd vaak ook, hoewel het wel per paar scheelt. Vind het wel lastig met ballerina's want ik vind zonder sokken niet fijn met m'n steunzolen.

Meisje dat ik ken heeft dacht ik zo'n sokken voor in haar ballerina's. Met lintjes aan. Blijft mooi op zijn plaats zitten denk ik zo.
Als je zo'n sokken in zelfde kleur als je ballerina's draagt, zie je denk ik zelfs bijna niet dat het sokken zijn, maar juist de bandjes van je schoen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten