Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En dit zegt iemand die niet van nepnagels houdt en nagels bijt....
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind voeten echt walgelijk en ik bedek mijn voeten dan ook zo veel mogelijk. Ik draag katoenen, allesbedekkende sokken, 'gewone' of tot aan de knie. Ik draag wel graag fancy shoes ![]() |
![]() |
|
In de winter gewone sokken, allerlei kleurtjes, als ze maar bij elkaar horen. Onder gympen altijd enkelsokjes, in ballerina's pantysokken.
Ik heb trouwens een hekel aan het dragen van kapotte of verschillende sokken, vind het zo slordig staan als iemand zn schoenen uitdoet en er aan de linkervoet een blauwe zit en aan de rechter een gele. Om nog maar niet te spreken van gaten. |
![]() |
|
![]() |
Kniekousen zijn lekker warm, op het moment heb ik helaas maar 1 paar, maargoed, het is ook warm dus ik trek ze eigenlijk niet aan. Verder draag ik gewoon enkelsokjes, allerlei verschillende kleuren. En soms een panty onder een jurk of rok(je), ligt er aan hoe warm het buiten is.
Ik had gister toevallig m'n kniekousen (zwart wit gestreept) onder mn (zwarte) rokje aangedaan, 's avonds. Lekker alto. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() WTF waarom weet ik dit.. ![]()
|
Verwijderd
|
Sportsokken
![]() ![]() |
![]() |
|
In de winter gewoon zwarte sokken, als het niet meer zo koud is van die enkelsokjes, ook meestal zwart. Onder een rokje liever een legging dan een panty en dan gewoon met sokken er onder en met laarzen want dan zie je m'n sokken niet.
Ik heb eigenlijk vrijwel alleen zwarte sokken zodat je weer een nieuw paar kan maken als er een stuk gaat of kwijt raakt.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet er natuurlijk geen sportsokken in gaan dragen, maar de juiste kous met de juiste outfit kan soms wel leuk staan... Goed: ![]() Fout: ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heeft trouwens niemand met die korte sokjes dat ze afzakken en de rand dan onder je schoenrand gaat zitten? Ik word daar knettergek van ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik draag vooral gewoon normale sokken, en zoals al eerder genoemd werd, die van mij zien er allemaal hetzelfde uit (zwart) en zijn ook allemaal van hetzelfde merk enzo XP makkelijk voor tijdens het was opvouwen XP |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vooral effen katoenen sokken in felle kleuren. In laarzen kniekousen, in gewone schoenen sokken van gewone lengte en in zomerschoenen enkelsokken (niet in sandalen natuurlijk). Ik heb ook wel wat ballerinasokjes maar die vind ik irritant want ze glijden van m'n hak af en vormen dan een propje onder mijn voet.
En die persoon in de OP heeft geen french manicure of french pedicure of wat dan ook nagels, maar gewoon ongeknipte nagels met rouwrandjes. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik draag bijna nooit sokken, tenzij ik kisten ofzo aan heb en dan nog niet eens altijd. Als ik sokken draag zijn het vrijwel altijd felle kleurtjes of streepjes of Garfield erop ofzo. En dan ook nog verschillende, overgebleven uit mijn alto-tijd
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
[QUOTE=Daantje_0705;30334446]Dat heb ik idd vaak ook, hoewel het wel per paar scheelt. Vind het wel lastig met ballerina's want ik vind zonder sokken niet fijn met m'n steunzolen.
![]() Meisje dat ik ken heeft dacht ik zo'n sokken voor in haar ballerina's. Met lintjes aan. Blijft mooi op zijn plaats zitten denk ik zo. Als je zo'n sokken in zelfde kleur als je ballerina's draagt, zie je denk ik zelfs bijna niet dat het sokken zijn, maar juist de bandjes van je schoen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|