Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2009, 09:49
Bananensplit
Avatar van Bananensplit
Bananensplit is offline
Ik wil graag van jullie weten hoe oud je was toen je begon met het drinken van alcohol en waarom? Wat vinden jullie een geschikte leeftijd om alcohol te drinken?

Laatst gewijzigd op 19-04-2009 om 16:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2009, 11:25
Verwijderd
Op mijn 12e niet nee. Op mijn 15e wel.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 12:27
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja. maar daar ben ik braaf op mn 16e pas mee begonnen. Als je 12 bent moet je duidelijk nog een paar jaar wachten tot je dat soort substanties in je hoofd giet imo.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 16:46
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb de titel even aangepast en de eerste post gewijzigd. Ook heb ik wat reacties verwijderd.

Laten we het ontopic houden.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 16:52
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik was zelf 15 toen ik begon met drinken. Ik wou het proberen en m'n moeder vond het prima.

Ik vind het prima als ouders hun kind op zo'n manier kennis laten maken met alcohol. Je kunt ze op die manier duidelijk uitleggen waar de grens ligt wat betreft de hoeveelheid en dat verkleint de kans dat je kind later te vaak te veel gaat drinken.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 18:23
wann
Avatar van wann
wann is offline
Ik was denk ik net 14 toen ik voor het eerst aangeschoten raakte (daarvoor ook wel af en toe een biertje of iets gedronken, maar dat tel ik niet mee omdat ik er geen effect van merkte). Was op een verjaardag en ik wilde wel eens weten hoe dat nou was.

Geschikte leeftijd vind ik moeilijk te zeggen. Was zelf misschien wat vroeg, maar heb er geen spijt van.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 19:31
Verwijderd
13, 14? ik weet niet meer....keertje tijdens een etentje een biertje. later op m'n 15e tijdens het uitgaan vaker en meer
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 22:31
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Ik was 12, ik was toen hockey keeper en ik viel een wedstrijd in voor de jongens uit het A1-team (leeftijd 16 - 18) en na afloop kreeg ik een paar biertjes van ze, die ik gelijk naar binnen spoelde. (dorst, je weet) Proefde er niet veel van moet ik zeggen.

Vind 16 een geschiktere leeftijd.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 22:33
Verwijderd
1e biertje toen ik 11 was. eerste keer dronken toen ik 13-14 was

16 is een mooie leeftijd om te beginnen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 22:44
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
13 Jaar Tipsy
14 Dronken
15 Stoned
16 Stronken
17 ...
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Met citaat reageren
Oud 20-04-2009, 14:28
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
Ik was 17 toen ik voor het eerst hele drankjes ging drinken.
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Met citaat reageren
Oud 20-04-2009, 15:40
Verwijderd
Citaat:
17 vijf dagen op speed wakker
Met citaat reageren
Oud 20-04-2009, 19:08
Bananensplit
Avatar van Bananensplit
Bananensplit is offline
En wie zegt :
"ik begin er gewoon nooit aan !"
?
Ik vind dat je je daarvoor niet moet schamen.
Ik denk en hoop dat ik er nooit aan begin Punt uit.
Maar jullie meningen respecteer ik.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2009, 19:18
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
ik heb voor het eerst gedronken toen ik 18 was.
was méde vanwege de 1000gulden die ik kreeg als ik het niet deed...
maar had eigenlijk weinig behoefte om te drinken.

ik snap best dat je zegt dat je hoopt en denkt dat je het nooit gaat doen;
dat zei ik ook toen ik 12 was wat betreft; seks, wiet en alcohol.
ik kon me níet voorstellen dat er iets leuks te beleven viel aan wiet en alcohol, ik vond het gevaarlijk en risicovol en was er van overtuigd dat je na een aantal keer doodging.
daarnaast leek me seks supersmerig en was ik er van overtuigd dat ik nóóit iemand zou aftrekken, pijpen of neuken.

things change. [voor mij dan]
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2009, 22:15
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Citaat:
En wie zegt :
"ik begin er gewoon nooit aan !"
?
Ik vind dat je je daarvoor niet moet schamen.
Ik denk en hoop dat ik er nooit aan begin Punt uit.
Maar jullie meningen respecteer ik.
Ik ben voorstander van verplicht gebruik van cannabis vanaf 12 jaar
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 00:25
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
En wie zegt :
"ik begin er gewoon nooit aan !"
?
Ik vind dat je je daarvoor niet moet schamen.
Ik denk en hoop dat ik er nooit aan begin Punt uit.
Maar jullie meningen respecteer ik.
Schattig.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 12:59
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
15, twee biertjes op een verjaardag fzo. Is langzaam meer geworden natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 13:17
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Denk dat ik op mijn 15e of 16e ben begonnen. Heel braaf dus
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-04-2009, 16:57
Verwijderd
Citaat:
En wie zegt :
"ik begin er gewoon nooit aan !"
?
Ik vind dat je je daarvoor niet moet schamen.
Ik denk en hoop dat ik er nooit aan begin Punt uit.
Maar jullie meningen respecteer ik.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 19:30
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik schaam me er diep voor, maar ik heb op m'n 13de elke smaak breezer wel gehad
Een jaar later ging ik over op bier
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 21:27
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Op mijn 13e mocht ik heel af en toe een glas wijn meedrinken. Toen ik 14 werd was ik radicaal tegen alcohol, toen ik bijna 16 was stapte ik daar vanaf. Vanaf dat moment dronk ik zo nu en dan licht alcoholische dranken, op mijn 18e was ik voor het eerst dronken.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 25-04-2009, 00:58
Verwijderd
14 toen ik voor het eerst serieus drank proefde, 15 toen ik voor het eerst aangeschoten was (en dat vond ik al heel wat!). Sindsdien met enige regelmaat wel gedronken, maar achteraf gezien toen nog best weinig.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2009, 10:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Op m'n 14e dronk ik wel van die bacardi-dingen en wijn op feestjes. Ben toen denk ik voor het eerst aangeschoten geweest. Vanaf m'n 15e ging ik wel een uit en begon ik bier te drinken. Maar toen ik 17 was werd ik een keer dronken. Ik dronk niet veel, maar begon wel vrij jong vind ik. Dat kwam vast omdat ik bij wat oudere mensen in de klas zat en ik gewoon met hen meedeed. Nu drink ik nog steeds niet echt veel.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2009, 18:37
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik vind het prima als ouders hun kind op zo'n manier kennis laten maken met alcohol. Je kunt ze op die manier duidelijk uitleggen waar de grens ligt wat betreft de hoeveelheid en dat verkleint de kans dat je kind later te vaak te veel gaat drinken.
Tja, dat zegt iedereen, maar als ik me niet vergis blijkt uit onderzoek dat kinderen van ouders die open staan voor alcoholgebruik op lange termijn meer drinken dan leeftijdsgenoten waarvan de ouders er afkeurend tegenover stonden/niet toestonden te drinken in bijzijn van etc. Dit zou niet zo vreemd zijn want ontdanks de tegenbeweging van kinderen op hun opvoeding (als je nooit mag snoepen en er is veel snoep eet je je misselijk etc.), komen mensen op lange termijn vaak terecht bij het gedrag van hun ouders.

Verder ontopic zou ik zeggen dat je dit soort dingen pas moet doen als je volgroeid bent, gebruik ervoor is compleet begrijpelijk, maar toch wel behoorlijk schadelijk. Niet alleen lichamelijk en geestelijk, maar vooral ook vormend.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 13:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Toen ik in de tweede klas zat (dus 13 of 14?) hadden wij feestjes waarbij veel drank aanwezig was. Meestal veel te sterke dranken die in limonadeglaasjes naar binnen werden gegoten.
Achteraf echt belachelijk. Niet alleen kan het veel schade aanrichten omdat je juist volop aan het ontwikkelen bent, ook besef je nog totaal niet waar je mee bezig bent. De huidige wetgeving vind ik daarom prima qua leeftijdsgrenzen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2009, 15:37
KreZor
Avatar van KreZor
KreZor is offline
Citaat:
Toen ik in de derde klas zat (dus 15) hadden wij feestjes waarbij veel drank aanwezig was. Meestal veel te sterke dranken die in limonadeglaasjes naar binnen werden gegoten.
Dit. Ik dronk toen echt wel 5/6 passoa-jus en bacardi-cola op een avond en dat is genoeg om best aangeschoten te worden als je net 15 bent. Overigens had ik geloof ik al wel gedronken voor die tijd, maar meer onder het motto "proeven" dan in grote hoeveelheden drank naar binnen gieten. Toen ik bijna 16 was ben ik regelmatiger gaan drinken maar ik ben nooit echt fan van grote hoeveelheden alcohol geweest.

Ik ben ook voor de huidige wetgeving, 16 is imo echt jong genoeg om met (licht alcoholische) drank te beginnen.
__________________
The thing about quotes on the Internet is that you can't confirm their validity - Ghandi
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 21:17
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Toen ik 13-14 was dronk regelmatig een biertje. Toen ik 15 was voor het eerst echt stomdronken geloof ik
__________________
Ąƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 12:17
Bananensplit
Avatar van Bananensplit
Bananensplit is offline
Citaat:
Schattig.



ha-ha Niet grappig !
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 19:52
Verwijderd
12
gewoon thuis
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 22:49
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
ha-ha Niet grappig !
Je bent je nog niet bewust van de gedragsveranderingen die veroorzaakt worden door de hormonale veranderingen die in de pubertijd optreden. En ja, dat vind ik schattig.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 22:53
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
Je bent je nog niet bewust van de gedragsveranderingen die veroorzaakt worden door de hormonale veranderingen die in de pubertijd optreden. En ja, dat vind ik schattig.
Nostalgie.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 16:58
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Genoeg nu over hormonale gedragsveranderingen enzovoorts. Laten we het weer gaan hebben over een geschikte leeftijd voor het drinken van alcohol.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 17:07
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Tja, dat zegt iedereen, maar als ik me niet vergis blijkt uit onderzoek dat kinderen van ouders die open staan voor alcoholgebruik op lange termijn meer drinken dan leeftijdsgenoten waarvan de ouders er afkeurend tegenover stonden/niet toestonden te drinken in bijzijn van etc. Dit zou niet zo vreemd zijn want ontdanks de tegenbeweging van kinderen op hun opvoeding (als je nooit mag snoepen en er is veel snoep eet je je misselijk etc.), komen mensen op lange termijn vaak terecht bij het gedrag van hun ouders.

Verder ontopic zou ik zeggen dat je dit soort dingen pas moet doen als je volgroeid bent, gebruik ervoor is compleet begrijpelijk, maar toch wel behoorlijk schadelijk. Niet alleen lichamelijk en geestelijk, maar vooral ook vormend.
Ik ben het compleet met je eens dat drinken voor je volgroeid bent (je 18e levensjaar dus) heel onverstandig is ivm de vorming.

Ik vraag me echter wel af in hoeverre mensen die tot hun 18e nooit wat gedronken hebben er dan op eens verstandig mee om kunnen gaan (bijvoorbeeld niet drinken als je nog moet autorijden of niet zoveel zuipen dat je in een coma terecht komt omdat je je grens niet kent). Ze kennen hun grens niet dus die moeten ze eerst ontdekken. Dit gebeurt dan buiten het zicht van de ouders (want welke 18 jarige gaat er aan het handje van pa en ma alcohol drinken?) en dus is er geen controle.

Ik denk daarom dat het helemaal niet zo verkeerd is om je kind al eerder met alcohol kennis te laten maken. Uiteraard dient er goede voorlichting bij plaats te vinden en moet er gewezen worden op de gevaren.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 19:08
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Ik was geloof ik 15 toen ik voor het eerst aangeschoten was. Heb daarvoor drank nooit boeiend gevonden en erna trouwens ook niet.. Drink af en toe wel wat, maar nooit veel

Een geschikte leeftijd voor het drinken van drank vind ik eigenlijk moeilijk te bepalen. Dus daarom ook het volgende:

Citaat:
Ik denk daarom dat het helemaal niet zo verkeerd is om je kind al eerder met alcohol kennis te laten maken. Uiteraard dient er goede voorlichting bij plaats te vinden en moet er gewezen worden op de gevaren.
Stimuleer als ouder het drinken van drank niet, maar als je kinderen het toch gaan drinken, licht ze dan genoeg voor!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 19:15
Maaikul
Avatar van Maaikul
Maaikul is offline
uhm..op m'n 14e dronk ik voor het eerst bier, maar vond er eiglijk nie veel aan.. ik denk dat ik in 2 jaar 2 of 3 biertjes heb gedronken mja..natuurlijk krijg je dan wel eens van die opmerkingen van: "Drink gewoon een biertje ook al vind je het niet lekker", maar ik zit liever te genieten van een cola dan dat ik tegen m'n zin bier zit te drinken.
__________________
"you got a bounty of 100,000"
Luffy: "Yay it went up!"

Laatst gewijzigd op 02-05-2009 om 19:28.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 19:52
$moky
$moky is offline
rond me 8ste jaat kreeg ik heeeeel afentoe een biertje met sprite van me pa.
maar rond me 13e ben ik voor het eerst dronken geworden.
ben nu inmidels 16 en als ik uitga drink ik meestal best veel(grenzen liggen ver)
en op me 16e verjaardag was ik zo dronken dat ik niet eens meer weet hoe ik ben gaan slapen maja(was bij me broer en die was gelukig weg voor het weekend)
maja ik vind eigenlijk 16 de beste leeftijt want dan pas besef je egt waar je mee bezig ben en wat het je alemaal kan aandoen.(geld niet voor iedereen)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-05-2009, 20:29
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik vraag me echter wel af in hoeverre mensen die tot hun 18e nooit wat gedronken hebben er dan op eens verstandig mee om kunnen gaan (bijvoorbeeld niet drinken als je nog moet autorijden of niet zoveel zuipen dat je in een coma terecht komt omdat je je grens niet kent). Ze kennen hun grens niet dus die moeten ze eerst ontdekken. Dit gebeurt dan buiten het zicht van de ouders (want welke 18 jarige gaat er aan het handje van pa en ma alcohol drinken?) en dus is er geen controle.
n.
Ik denk idd dat tijdelijk onverstandig gedrag vaker voorkomt bij deze groep, maar dat structureel gebruik op lange termijn op latere leeftijd minder voorkomt
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 11:05
Verwijderd
Citaat:
maja ik vind eigenlijk 16 de beste leeftijt want dan pas besef je egt waar je mee bezig ben
lol
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 16:36
LilyB
Avatar van LilyB
LilyB is offline
Ik was netjes 16, maar ging toen met sterke drank niet weer helemaal tot mijn 18e wachten ofzo. Mijn vriend drinkt helemaal niet, hij is 21, en dat vind ik wel knap. Maar stiekem toch een beetje ongezellig als iemand niet meedrinkt, ik weet niet hoe dat komt.
__________________
"De meeste mensen zijn andere mensen. Hun gedachten bestaan uit andermans mening, hun levens zijn imitaties, hun hartstochten zijn citaten." - Oscar Wilde
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 23:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
rond me 8ste jaat kreeg ik heeeeel afentoe een biertje met sprite van me pa.
maar rond me 13e ben ik voor het eerst dronken geworden.
ben nu inmidels 16 en als ik uitga drink ik meestal best veel(grenzen liggen ver)
en op me 16e verjaardag was ik zo dronken dat ik niet eens meer weet hoe ik ben gaan slapen maja(was bij me broer en die was gelukig weg voor het weekend)
maja ik vind eigenlijk 16 de beste leeftijt want dan pas besef je egt waar je mee bezig ben en wat het je alemaal kan aandoen.(geld niet voor iedereen)
Je geeft aan dat je 16 een goede leeftijd vindt, omdat je dan pas echt beseft waar je mee bezig bent. Maar tegelijk geef je aan dat je op je 16e zó stomdronken was dat je niet eens meer wist hoe je was gaan slapen. En dat je met het stappen best veel drinkt.

Als ik het zo lees is het maar de vraag of je op je 16e al wel beseft waar je mee bezig bent.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 19:11
$moky
$moky is offline
Citaat:
Je geeft aan dat je 16 een goede leeftijd vindt, omdat je dan pas echt beseft waar je mee bezig bent. Maar tegelijk geef je aan dat je op je 16e zó stomdronken was dat je niet eens meer wist hoe je was gaan slapen. En dat je met het stappen best veel drinkt.

Als ik het zo lees is het maar de vraag of je op je 16e al wel beseft waar je mee bezig bent.
ja ik weet waar ik mee bezig ben en ik weet dat heel slecht voor me is.
zo zijn er nog meer dingen die slecht voor me zijn ik rook ik blow ik weet wat het alemaal met me doet .
maja ik heb altijd gezegt leef je leven zoals je wil ,want je weet nooit waneer je dood gaat.
maar ik weet wel waar mijn grenzen ligen.
ik weet precies waneer ik moet stopen .
ik ben tenminste niet een van die gare shikies die zichzelf in coma zuipen
en onder best veel drinken versta ik 5 tot 7 schotjes rum

Laatst gewijzigd op 05-05-2009 om 19:24.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 11:18
Verwijderd
Je weet hoe de uitwerking van die drugs op je is, wat een blowtje met je doet. Ik heb geen idee hoeveel je blowt en dat maakt ook niet zoveel uit verder, maar weet je ook wat die blows op de lange termijn met je doen? Dat is iets wat alleen jij je na een poos kan realiseren. Wij niet, omdat dat per persoon heel erg verschilt.

Wel grappig, een jaar geleden dacht ik precies hetzelfde als jij. Maar nu op mijn 17e al heb ik me toch wel bedacht dat ik toen niet echt besefte waar ik mee bezig was. Ok, ging bij mij dan meer over speed en mdma maar het komt op hetzelfde neer.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 17:55
$moky
$moky is offline
Citaat:
Je weet hoe de uitwerking van die drugs op je is, wat een blowtje met je doet. Ik heb geen idee hoeveel je blowt en dat maakt ook niet zoveel uit verder, maar weet je ook wat die blows op de lange termijn met je doen? Dat is iets wat alleen jij je na een poos kan realiseren. Wij niet, omdat dat per persoon heel erg verschilt.

Wel grappig, een jaar geleden dacht ik precies hetzelfde als jij. Maar nu op mijn 17e al heb ik me toch wel bedacht dat ik toen niet echt besefte waar ik mee bezig was. Ok, ging bij mij dan meer over speed en mdma maar het komt op hetzelfde neer.
nou speed en mdma vind ik net iets te ver gaan .
maar ik praat regelmatig met me moeder over drugs dus ik weet wel warover ik praat .
en wat er met je gebeurt op lange termijn .

maja als je wil blowen zuipen of wat anders moet je het zelf weten is jou eigen keus. of niet?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 18:34
Verwijderd
Heb jij bij jezelf al ondervonden wat de effecten op de lange termijn zijn?

Het is inderdaad je eigen keus, maar ik vind het nogal gewaagd om op je 16e al te zeggen dat je helemaal weet waar je mee bezig bent. Niet dat ik als 17 jarige als een ouwe lul wil klinken maar ik hoop als bijna-leeftijdsgenoot over te kunnen brengen dat het allemaal zo simpel niet ligt. Nogmaals, een jaar geleden dacht ik precies hetzelfde als jij maar nu al weet ik dat ik toen nog echt niet zo goed besefte waar ik mee bezig was.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2009, 23:55
Verwijderd
Ben 19 en nooit meer dan een slokje op om het te proeven, snap de hele heisa eromheen niet zo. Een geschikte leeftijd om te drinken? Vanaf je 21ste doe je jezelf in ieder geval lichamelijk minder schade aan dan daarvoor. Maar ik sta zowiezo mensen niet aan te moedigen om te drinken, in tegendeel.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2009, 20:29
shybaby
shybaby is offline
Ik drink niet.

Laatst gewijzigd op 09-05-2009 om 00:50. Reden: Offtopic.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 22:15
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb alle offtopic reacties over taalgebruik ook maar even weg gehaald.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 22:16
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ben 19 en nooit meer dan een slokje op om het te proeven, snap de hele heisa eromheen niet zo. Een geschikte leeftijd om te drinken? Vanaf je 21ste doe je jezelf in ieder geval lichamelijk minder schade aan dan daarvoor. Maar ik sta zowiezo mensen niet aan te moedigen om te drinken, in tegendeel.
Wat bedoel je precies met integendeel? Keur je alcoholgebruik in het algemeen af en zo ja waarom?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2009, 19:34
Sannah_x
Avatar van Sannah_x
Sannah_x is offline
Ik was op mn 15e voor het eerst dronken na 5 biertjes ofzo =O Dat was op een schoolfeest en ik wilde het wel proberen..
Daarvoor dronk ik af en toe wel een breezer, maar nooit om aangeschoten of dronken van te worden, smaakte gewoon naar limonade
__________________
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 15:47
xCarolina
Avatar van xCarolina
xCarolina is offline
13
__________________
:)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Interview alcohol!!!
svdzee
32 14-11-2009 23:16
Drugs & Alcohol hoe oud voor blowen?
Anetj
66 14-11-2005 21:34
Drugs & Alcohol blow enquete...zou je willen invullen please?
evanescence
73 09-07-2005 22:50
Verhalen & Gedichten Lizelotte (nieuw verhaal)
Soapsie
420 24-12-2004 10:51
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08
Drugs & Alcohol POLL: Jouw Ervaring Met ...?
AXE
110 23-08-2003 17:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44.