Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2009, 18:20
Falhelsink
Falhelsink is offline
Hallo,

Ik ga in september aan mijn nieuwe opleiding beginnen en ik zoek een mooie laptop. Ik heb echter geen idee hoe zo'n ding precies in elkaar zit. Wat ik wel weet is dat ik erop wil kunnen gamen (Geen extreem veeleisende spellen zoals crysis maar wel bijvoorbeeld Empire total war.) naast mijn studeertaken die ik erop zal uitvoeren. Heeft iemand een tip? Of beter: een laptop tip?. Ik ben van plan om rond de 900 euro uit te geven.

Met vriendelijke groet,

Florian.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2009, 22:35
Black Box
Black Box is offline
Als ik jouw was zouw ik voor een pc gaanxd.... Maarre als ik jouw was zouw ik tot het laatste moment wachten met heyt kopen van zo'n ding, laptops veranderen heel snel van prijs, en voor je het weet zijn er al weer nieuwe versies van de laptop die je dan gekocht hebt... Gewoon tot september wachten en dan dat ding kopen scheelt egt!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 15:08
Sannah_x
Sannah_x is offline
Ik heb er eentje van 400 gekocht die dat allemaal kan.. 900 is echt fucking veel geld
Ga gewoon naar de winkel over een paar maandjes en vraag het daar ?
Oud 11-06-2009, 16:28
M@rco
M@rco is offline
Ik heb wel altijd mijn vraagtekens bij 'een laptop voor school'. Klinkt leuk, maar in de praktijk komt dat er in 9 van de 10 gevallen op neer dat hij ergens vastgeplakt op een tafel staat (m.a.w. je verplaatst hem nooit en gebruikt hem dus niet waar een laptop eigenlijk voor bedoeld is). Kun je net zo goed een gewone PC nemen.
Oud 12-06-2009, 09:33
Verwijderd
Pc is idd echt handiger als je niet heel mobiel hoeft te zijn, mijn ervaring is dat veel studenten inderdaad de eerste twee weken die laptop meenemen en daarna het ding thuis laten.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 22:42
reddragon
reddragon is offline
Dat ligt helemaal aan je opleiding of dat je vaak een laptop meeneemt. Ik geef toe je ziet heel veel studenten 2 weken met een laptop lopen en daarna niet meer. Maar ik doe een ict opleiding en op mijn opleiding heeft iedereen een laptop bij het is voor heel veel dingen handig.(zal niet op de details ingaan)
Oud 01-07-2009, 12:20
Verwijderd
t probleem met laptops is dat t meestal nogal kut is om de hele dag dat ding mee te zeulen plus nog je boeken al gebruikte ik m wel vaak voor school... (en om op school op te gamen met mn klasgenoten maar dat terzijde) maar aangezien de meeste scholen 150 pc's hebben op 1500 leerlingen is de kans dat je daarop dingen kan doen nogal nihil
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 12:49
Verwijderd
Citaat:
t probleem met laptops is dat t meestal nogal kut is om de hele dag dat ding mee te zeulen plus nog je boeken al gebruikte ik m wel vaak voor school... (en om op school op te gamen met mn klasgenoten maar dat terzijde) maar aangezien de meeste scholen 150 pc's hebben op 1500 leerlingen is de kans dat je daarop dingen kan doen nogal nihil
True, ik neem m'n laptop ook wel eens mee, omdat de pc's daar vaak bezet zijn óf gewoon niet fijn om lang op te werken (flutte muizen die uit zichzelf scrollen bv. omdat het scrollwieltje zo los zit, of toetsenborden waarvan de spatiebalk niet goed meer reageert, als je even snel moet e-mailen gaat dat wel, maar echt studeren niet). Maar ik ben vaker thuis dan daar en als ik thuis ben is m'n pc echt veel fijner, typt lekkerder, zit ergonomischer.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 13:18
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
als je voor schoolwerk per se een laptop wil ga dan voor een netbook/ ultrapotable, dan kan je met het geld dat je overhoudt voor thuis nog een PC halen..
Reageren

Regels voor berichten