Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2009, 08:18
baby_chikkie
baby_chikkie is offline
ik ben 19 jaar en heb een relatie van 1jaar en 4maand.
maar het gaat al een tijdje niet goed. en k heb verleden week iemand leren kennen en ik ben er nu op verliefd geworden.
hij weet van mijn gevoelens, maar als ik vraag over wat hij echt voor mij voelt zegt hij dat het nog een verassing is en dat ik wel zal zien wat het is.
we zitte constant te sturen al. hij zegt dan meestal van mis je en wil u bij mij hebben.
ik heb ergens schrik dat hij met men voeten wilt spelen, maar ik heb met een vriendin van mij gepraat dat zij hem goed kent en volgens haar is hij echt een goeie jongen.
ik geloof haar, de jongen wilt mij eerst beter leren kennen enzo.
maar mijn huidige vriend heeft ruzie met die jongen waar ik op verliefd ben.
maar ik ben zo benieuwd naar die verassing omdat ik hem niet snap met een verassing.
enzo ik ik met die jongen voor een relatie heb dan wil ik gedaan make met men huidige vriend.

maar wat denke jullie ervan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2009, 09:36
Verwijderd
volgens je profiel ben je 18...

het is verrassing, met 2 r anders staat er iets anders dan je bedoelt

als je relatie niet goed gaat: uitmaken
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 09:38
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
hij weet van mijn gevoelens, maar als ik vraag over wat hij echt voor mij voelt zegt hij dat het nog een verassing is en dat ik wel zal zien wat het is.
wtf?

wat is dat nou voor een puberantwoord?! vraag hem gewoon om duidelijkheid, desnoods word je eens lekker boos, het is toch normaal dat je wil weten waar je staat
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 14:43
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Met jouw voeten spelen? Of bedoel je misschien, dat je niet wil dat hij met jouw gevoelens speelt?

Als ik jou was zou ik maar oppassen met die jongen! Hij heeft immers ruzie met jouw vriendje en het zou goed kunnen zijn dat zijn gevoelens voor jou niet oprecht zijn. Kijk uit dat hij jou niet gebruikt als middel om jouw vriendje een hak te zetten. Je moet goed bedenken wat je wilt! Wil je proberen om de problemen met jouw vriendje op te lossen of ben je toe aan iets nieuws en spannends met die andere jongen? Besef wel dat die andere jongen niet te vertrouwen is, maar als je huidige relatie niet meer voorstelt, dan kun je misschien best een gokje wagen! succes!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 15:43
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Met jouw voeten spelen? Of bedoel je misschien, dat je niet wil dat hij met jouw gevoelens speelt?
Met iemand zijn voeten spelen = Iemand voor de gek houden.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 15:45
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Met iemand zijn voeten spelen = Iemand voor de gek houden.
Ik kende die uitdrukking niet, maar bedankt
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 15:56
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Ik kende die uitdrukking niet, maar bedankt
't is een Vlaamse uitdrukking dan, waarschijnlijk graag gedaan
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 16:00
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Het is ook een typisch Vlaamse uitdrukking.

OT: Eigenlijk wil je dus eerst weten of die jongen meer voor jou voelt; en als dat zo is, dan verbreek je de relatie? Maar als dat niet zo is, dan is je oude vriendje prima, tot de volgende verliefdheid zich aandient.
Als je geen gevoelens meer hebt voor je vriend, is dat reden genoeg om het uit te maken. Ongeacht of je verliefd bent en ongeacht hoeveel jongens interesse in jou hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 16:14
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
't is een Vlaamse uitdrukking dan, waarschijnlijk graag gedaan
zo'n vermoeden had ik al door het gebruik van het woordje u ipv jou
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 17:36
Verwijderd
Misschien bedoelt hij dat je als verrassing wel een ferrari krijgt. Nog even wachten met uitmaken dus.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 21:24
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Misschien bedoelt hij dat je als verrassing wel een ferrari krijgt. Nog even wachten met uitmaken dus.
het is een beetje onduidelijk, maar die verrassing krijgt ze juist niet van haar vriendje, maar van die andere jongen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 21:49
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik denk dat als je geen gevoelens meer hebt voor je huidige vriendje dat het het beste is dat je het uitmaakt. Ik vraag me echter af of het verstandig is om iets te beginnen met iemand waar je huidige vriend ruzie mee heeft en die je zelf eigenlijk nauwelijks kent.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 22:01
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ja ehh verrassing, die jongen heeft ruzie met je vriend, mooie actie om dan te regelen dat zijn vriendin hem dumpt. kriebels en een beetje spanning, okee. maar hoe kun je nou verliefd zijn op iemand die je een week geleden één keer hebt gezien? hoe is de relatie met je vriend? als dat goed zit, zou ik gewoon stoppen met smsen met die ander. dan is die spanning ook zo weg en kun je verder met je vriend. als je niet meer van je vriend houdt, is ook duidelijk wat je moet doen lijkt me he.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie homosexualiteit is een geestelijke ziekte
Verwijderd
266 11-04-2003 13:46
De Kantine dagboeken en andere privacygevoelige zaken
stout!
21 19-11-2002 20:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17.