Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2009, 17:52
Nickson
Avatar van Nickson
Nickson is offline
Allen,

Laat je niet omverblazen door mijn (waarschijnlijk) stomme vraag, maar ik ben nogal een leek op het gebied van elektronica. Ik heb een relatief grote subwoofer die het afgelopen jaar in mijn auto lag en het goed heeft gedaan. (Laat ik daaraan toevoegen dat ik hem in heb laten bouwen, zoals ik al zei; zelf heb ik er totaal geen verstand van) Heb inmiddels een nieuwe, niks mis mee, maar ik vroeg me af of ik deze (oude) aan mijn PC kon aansluiten?

Het eerste probleem wat bij mij al opkwam was dat er maar 2 tulpstekkers zijn (links/rechts, dat snap ik dan nog wel) die alle2 in de versterker van de sub gaan. Maar dat is niet voldoende aangezien de sub alleen de bass genereert, en verder geen geluid, dus zou je 2 sound-outputs moeten kunnen toewijzen (links+rechts voor sub EN links+rechts voor gewone speakers) wat dus vanuit de PC niet kan.. (je kan nl. maar 1 sound-output poort toewijzen)

Ik heb een Magnat 480 Classic erop zitten. Zegt mij natuurlijk verder niks.

Voordat ik me er verder in ga verdiepen zou ik graag van iemand met wat meer verstand op dit gebied horen of het überhaupt haalbaar is?

Cheers
__________________
Through your palms it can slip like sand, if you don't respect another's stand
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Apple's nieuwe iMac...
NielZ
6 09-01-2002 06:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54.