Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2010, 22:03
Verwijderd
Om even in de zomerstemming te komen!

Ga je naar een hutje op de hei? Trek je de wereld over met een backpack? Ga je fietsen in de ardennen of wegregenen op Texel? Ga je chickies playen in Spanje? Of blijf je lekker thuis en ga je de hele vakantie lang spelletjes spelen?
Advertentie
Oud 10-01-2010, 22:18
Verwijderd
Nou, die moet ik nog maken!
Ik wil iets warms, vriend wil niet in een tent. Verblijf mag maximaal 50 euro per nacht kosten. Vervoer heen en terug maximaal 200 euro per persoon. We zijn meer van de wandelingen dan van het strand of musea. Iemand een tip?

We twijfelen nu vooral tussen een caravan in Frankrijk/Spanje huren of een appartementje in Griekenland/Turkije.
Oud 10-01-2010, 22:28
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb nog geen enkel idee. Vooral omdat ik het vaak lastig vind om iemand te vinden met wie ik op vakantie kan. Vrienden hebben altijd óf compleet andere vakantiewensen of een partner met wie ze natuurlijk op vakantie gaan.
Als ik zelf mag kiezen dan blijf ik met de zomervakantie thuis en ga ik daarna nog even weg. In de zomervakantie werken vind ik namelijk heerlijk, het is dan rustig, geen files en als je thuis komt lekker in de tuin genieten. En als iedereen terug komt heb je nog wat om naar uit te kijken. Plus dat het een hoop geld scheelt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 10-01-2010, 22:33
Verwijderd
Ik hou niet zo van op vakantie gaan. Misschien neem ik een weekje vrij maar dan blijf ik gewoon thuis. En ik heb bovendien ook geen geld voor vakantie.
Oud 10-01-2010, 22:36
Verwijderd
Ik ga in elk geval naar Oerol en naar de Gentse feesten. En verder weet ik het nog niet. Een vriendin van me stelde laatst voor om met een groepje naar een huisje in Frankrijk te gaan, dus misschien wordt het dat. Maar misschien wil ik wel gaan interrailen ofzo. Ik zie wel.
Oud 10-01-2010, 22:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vind het vreselijk om al in januari bezig te zijn met de zomervakantie.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-01-2010, 22:37
Verwijderd
Ik wil nog even niet aan de zomer denken. Winter <3
Oud 10-01-2010, 22:40
Verwijderd
Vriendje en ik hebben bedacht dat we op fietsvakantie gaan Vanuit huis gewoon en dan richting Frankrijk. Lijkt me superleuk, als ik hem in ieder geval zo zwaar kan beladen dat hij niet 3x zo hard fietst als ik En hij wil me op de racefiets hebben, weet ook niet hoe blij ik daar nou van word...

Oh en met Qimm heb ik Oost-Europa-autoplannen, maar ik denk dat dat moet wachten tot ik wat meer geld heb... vooralsnog kan ik me geen dure vakanties veroorloven, zelfs al wordt deze in verhouding niet extreem duur.
Oud 10-01-2010, 22:40
Verwijderd
Ik heb een hekel aan de winter en ik kan niet wachten tot het weer warm weer is en de jurkjes weer uit de kast mogen, dus ik fantaseer maar wat graag over mijn zomervakantie

Ik ga met 2 vriendinnen met de auto een beetje door Europa touren, beetje richting Frankrijk/Spanje/Italië denk ik! Tenten mee achterin en maar zien waar we uitkomen (L)

En dan aan het eind van de vakantie sowieso weer naar Lowlands!
Oud 10-01-2010, 22:42
surimeid
Avatar van surimeid
surimeid is offline
Wel de zon dat zeker
Oud 10-01-2010, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een hekel aan de winter en ik kan niet wachten tot het weer warm weer is en de jurkjes weer uit de kast mogen, dus ik fantaseer maar wat graag over mijn zomervakantie

Ik ga met 2 vriendinnen met de auto een beetje door Europa touren, beetje richting Frankrijk/Spanje/Italië denk ik! Tenten mee achterin en maar zien waar we uitkomen (L)

En dan aan het eind van de vakantie sowieso weer naar Lowlands!
Wat klinkt dat als een ultieme zomervakantie
En verder heb ik hetzelfde als jij, weg met die rotwinter! En de lente vind ik ook altijd wel heel erg leuk.
Oud 10-01-2010, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Wat klinkt dat als een ultieme zomervakantie
En verder heb ik hetzelfde als jij, weg met die rotwinter! En de lente vind ik ook altijd wel heel erg leuk.
Ja dat vond ik ook wel, vooral omdat we het er nu al een beetje over hebben en wat dingetjes regelen enzo, dan krijg je er zoveel zin in

Lente is ook wel oke, zolang die rotkou maar weg is
Oud 10-01-2010, 22:54
IKBENBABSNIET
Avatar van IKBENBABSNIET
IKBENBABSNIET is offline
Lowlands natuurlijk en ik wil ook wel eens naar mysteryland en verder heb ik nog geen flauw idee!
Oud 11-01-2010, 00:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ga zoals altijd weer allerlei gratis festivalletjes af in Nederland en in Juli naar Dour en hopelijk in Augustus weer naar Boardmaster in Engeland om op een strand te zitten, te kijken naar surfers en teringvette muziek te horen. En om daarna met den auto door Engeland te cruisen.
Ik had mezelf vorig jaar gezegd dat ik voor het eerst in 10 jaar niet meer naar Lowlands zou gaan, maar ik denk dat dat me nog wel enigszins zwaar gaat vallen. Wrs ga ik toch, voor de line-up en m'n vrienden, maar het publiek vind ik écht kut.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-01-2010, 01:03
Verwijderd
Ik heb nog niks gepland.
Oud 11-01-2010, 01:19
Verwijderd
Ik ga sowieso weer zeilen.
Oud 11-01-2010, 08:26
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Dit hoort toch echt meer op er-op-uit.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 11-01-2010, 09:03
Verwijderd
Eigentijdsfestival, Kurtzooien, Zuid Frankrijk, ongelovelijk veel weg in ieder geval
Ads door Google
Oud 11-01-2010, 09:09
WAT
WAT is offline
werken in engeland waarschijnlijk zodat ik kan bewijzen dat ik behalve student daar ook werkende ben en ik dus extra financien kan regelen daar....
Oud 11-01-2010, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een hekel aan de winter en ik kan niet wachten tot het weer warm weer is en de jurkjes weer uit de kast mogen, dus ik fantaseer maar wat graag over mijn zomervakantie

Ik ga met 2 vriendinnen met de auto een beetje door Europa touren, beetje richting Frankrijk/Spanje/Italië denk ik! Tenten mee achterin en maar zien waar we uitkomen (L)

En dan aan het eind van de vakantie sowieso weer naar Lowlands!
Dit eigenlijk precies, maar dan met man ipv girlfriends. En waarschijnlijk belanden we dan in Frankrijk. Of we gaan iets heel anders doen. Ik hou namelijk wel veel van dromen over zomer en op vakantie gaan, maar van concrete plannen maken komt het nooit
Oud 11-01-2010, 11:28
LiquidRemembers
Avatar van LiquidRemembers
LiquidRemembers is offline
Ik ga waarschijnlijk 2 weken naar Gothenburg of Stockholm =]
Oud 11-01-2010, 12:01
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Als het lukt, wil ik wel in de zomervakantie verhuizen. Als dat er niet in zit, heb ik voorlopig mijn zinnen gezet op Denemarken. Maar dat zien we dus tegen die tijd wel.
Oud 11-01-2010, 17:04
Verwijderd
Ik ga met mijn vriend van Moskou naar Stockholm reizen, in elk geval via St. Petersburg en Helsinki. Heen- en terugreis vliegen, de rest met de trein of de boot. Verder hebben we het nog niet uitgewerkt
Oud 12-01-2010, 23:04
gioia221
gioia221 is offline
Mn vader en ik willen al ons hele leven langs naar rusland, moskou en st petersburg.
Deze zomer gaat het eindelijk gebeuren
Oud 13-01-2010, 17:07
Verwijderd
14 dagen Chersonissos met 14 vrienden.

Ik gok geen cultuurvakantie

Maar ik probeer (aangezien 2e x kreta) met een paar vrienden nú wel iets te gaan zien van het eiland. Zal hoogstwaarschijnlijk een van de laatste keren zijn dat ik met zoveel goede vrienden op vakantie ga want ik ga die zomer erna hopelijk een wereldreis maken.
Advertentie
Oud 13-01-2010, 20:14
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Wanneer ga je Archont? Misschien kom ik je nog tegen!

In de meivakantie waarschijnlijk een weekendje Gent/Antwerpen met een vriendin, duikvakantie rond de Middelandse zee. Een week Kreta of Rimini, plus nog een weekendje weg met moeder + zusjes.

En veel werken om dit te bekostigen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 14-01-2010, 08:39
Carova
Avatar van Carova
Carova is offline
Met een vriend de mountainbike pakken en fietsen tot we wel zien waar we uitkomen.
Tentje erbij en lekker koken in een pannetje
eerste vakantie er alleen met een vriend op uit
Oud 15-01-2010, 09:47
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik wil naar de VS omdat ik daar een vriendin wil zien. Maar het gaat waarschijnlijk wel betekenen dat ik een groot deel van de tijd alleen ben (niemand die mee wil/kan) dus ik moet nog even zien hoe ik dat doe. Het is toch wel leuker om bepaalde dingen samen te doen.
Verder heb ik nog geen heel vast plan wat ik verder ga bezoeken. Misschien weer naar NY, misschien langs mount rushmore, misschien naar Boston, Washington, ik weet het eigenlijk nog niet. Ook nog niet waar ik op ga vliegen en op welke manier ik door het land wil reizen. Auto huren zou wel relext zijn, maar wel kostbaar in je eentje. Voor de alternatieven heb ik nog niet echt gekeken.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 17-01-2010, 13:47
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Ik vermoed een dispuutsvakantie, mogelijk nog een jaarclubvakantie. in het geval van beide is het al wel weer genoeg voor de zomer.
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Oud 17-01-2010, 20:07
Verwijderd
Ik ga de Kilimanjaro beklimmen (Tanzania), daarna op safari en een aantal dagen duiken. Totaal bijna 4 weken foetsie. Yeah .
Oud 18-01-2010, 07:25
geekalosic
Avatar van geekalosic
geekalosic is offline
Zuidafrika ;D 4 weken lang ;D

handig als je daar vriende heb wonen ;D
Oud 20-01-2010, 12:17
MiniTokje
Avatar van MiniTokje
MiniTokje is offline
Backpacken in Italië met mn vriendinnetje 3 weken! Te beginnen in Rome
__________________
Pourquoi tu m'appelles Janine alors que je m'appelle Thérèse?
Oud 20-01-2010, 17:02
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Spanje, Lowlands, misschien Graspop. Verder veel op grasveldjes zitten en genieten van muziek en vrienden.

(oh, en als de geruchten waar zijn ook Sundance)
Oud 23-01-2010, 13:02
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ben er nog niet uit. Vakantie met vrienden zit er dit jaar door allerlei redenen niet in. Ben aan het kijken om mee te gaan met zo'n single reis naar bijvoorbeeld Egypte ofzo. Weet nog niet helemaal of het mijn ding is maar hoop toch iets leuks te vinden.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 24-01-2010, 10:27
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik kom in de zomer net terug van vier maanden backpacken in Zuid-Amerika en schat zo in dat ik dan blut ben. Ik ga dus werken in de zomer. Ik ga wel twee weken met les parents mee naar hun huis in Frankrijk en m'n zus gaat ook mee, dus da's gezellig. Lekker luieren, zonnen, lezen, lekker eten, etc.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 25-01-2010, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Zuidafrika ;D 4 weken lang ;D

handig als je daar vriende heb wonen ;D
WK
Ads door Google
Oud 25-01-2010, 14:45
mxshaun
mxshaun is offline
Ten eerste: Ik ga nog lekker 3 keer op wintersport

Daarna in juni: ff lekker chillen in Italie met mijn familie..
In juli: rondtrekken in Frankrijk met vrienden.
Aug: Nogmaals op vakantie naar een tot nu toe nog onbekende bestemming

Het lijkt me trouwens ook heel vet om te backpacken. Lijkt me zeker nog een keer het proberen waard

greetz S
Oud 26-01-2010, 12:00
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ff 3 weken niks doen met mijn ouders op vakantie in zuid Frankrijk

Daarna ook nog een weekje met vrienden ergens heen
__________________
Yoloswag 420
Oud 26-01-2010, 19:28
michatrini
Avatar van michatrini
michatrini is offline
eerst week naar fmilie op faeroer, dan moeten we eerst met vliegtuig naar ijsland en dan met vliegtuig daraheen(laaaaaaaaaang!!!!) en daarna 4 weken naar vakantiehuis in benelup ofzo iets zuid spanje
dara is lkkr zwembad en ook copmputer op m'n kamer (als ie het nog doet na een jaar zonder gebruik)
Oud 30-01-2010, 13:32
Peew
Peew is offline
Citaat:
Backpacken in Italië met mn vriendinnetje 3 weken! Te beginnen in Rome
Backpacken zo zie je nog eens wat

Ik ben persoonlijk nog aan het kijken wat ik met mijn vrienden ga doen, maar kwam net deze website tegen en die hebben wel snel leuke informatie over de verschillende plaatsen van Beachmaster en tevens ook voor andere reisorganisaties.

http://beachmasters.eigenstart.nl/
Oud 30-01-2010, 13:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mij ligt het er toch wel heel erg aan of ik in de zomervakantie m'n rijbewijs heb of niet. Ik wil of naar Tsjechië of naar Portugal maar m'n vriend had het er vorige week over dat ie ook wel graag naar Italië wil en dat vind ik ook wel tof. Tsjechië of Italië wil ik dan met de auto doen, Portugal liever met het vliegtuig denk ik. En dan een beetje rondreizen want ik vind het sowieso niets om lang op dezelfde plek te zitten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-02-2010, 14:21
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Het ligt eraan. Als ik toegelaten wordt voor de master die ik wil gaan doen ga ik heel hard werken in de zomer zodat ik mn studie kan bekostigen, en dan misschien nog een paar dagen naar Londen.
Als ik niet toegelaten word ga ik eerst heel hard huilen en dan met een vriendin naar Canada: eerst een week New York en daarna Oost-Canada, dan vliegen naar Edmonton om een vriendin op te zoeken, vandaar naar Vancouver en dan weer terug. Lekker veel geld uitgeven omdat ik daarna toch aan het werkende leven moet beginnen (slik).
En eigenlijk wil ik sowieso wel weer eens naar Lowlands, als ik mensen vind om mee te gaan.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 06-02-2010, 19:09
samderaes
samderaes is offline
Hej iedereen ik wilt graag op vakntie naar Malta,
maar van mijn ouders moet het een begeleide vakantie zijn.
Weet iemand iets over begeleide vakanties naar Malta ?
shoot me !
Oud 07-02-2010, 20:17
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Hej iedereen ik wilt graag op vakntie naar Malta,
maar van mijn ouders moet het een begeleide vakantie zijn.
Weet iemand iets over begeleide vakanties naar Malta ?
shoot me !
Je kan het beste even zelf een topic openen. Dan zien de mensen je vraag beter en kunnen ze je helpen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 08-02-2010, 08:50
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Voor het eerst met mensen van school op vakantie! Lijkt me eeeeeenig!
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 08-02-2010, 18:52
Liquigas
Avatar van Liquigas
Liquigas is offline
Dit jaar eens niet op vakantie, maar veel werken
Oud 11-02-2010, 16:29
MiniTokje
Avatar van MiniTokje
MiniTokje is offline
Citaat:
Backpacken in Italië met mn vriendinnetje 3 weken! Te beginnen in Rome
We hebben onze route inmiddels vastgesteld. Van Rome naar Venetië via Elba, Florence, San Marino en nog wat kleine plaatsjes tussendoor
__________________
Pourquoi tu m'appelles Janine alors que je m'appelle Thérèse?
Oud 12-02-2010, 17:52
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Twee weken rondreizen in Schotland + stedentrip Berlijn
Oud 15-02-2010, 16:56
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
Met een vriendin naar Italië, Rimini! Wel met een organisatie mee,
verder ga ik als reisleidster binnen Nederland mee, organiseren en alles

De zomer en alles mag komen! En snel ook..
Oud 18-02-2010, 12:03
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Paar weken Spanje, sowieso. Ongeveer een maand naar Thailand en wat weekjes in België vertoeven! Heb er zin in! Ik ben in ieder geval wel toe aan warm weer...
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Lifestyle Summer of 2005
Mr.Ed.
89 20-05-2005 22:29
Psychologie Lijstjes &schema's
Delicate
18 21-02-2005 21:18
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.