Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2010, 17:50
Kyuki
Kyuki is offline
Mijn verstandkies wordt over 2 dagen getrokken (op dinsdag), maar dan gaan ze mijn tandvlees opensnijden o.O
Hij is nog niet doorgegroeid, want als het wel doorgroeit gaan al mijn kiezen scheefstaan dus moeten ze er nu al uit.
Het probleem is dat ik geen prik in mijn tandvlees wil, omdat dat ongelooflijk veel pijn doet (super gevoelig tandvlees + vaak ontstoken) maar ik wil ook weer niet onder narcose, omdat ik bang ben om over te geven >_< Wat moet ik nou doen?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 17:58
Verwijderd
Zonder verdoving laten trekken lijkt me geen optie...het zal dus toch of het één of het ander zijn. Onder narcose kan alleen niet zomaar, daarvoor moet je echt naar het ziekenhuis en is er ook een anesthist en operatiekamer nodig...als je dat nu nog niet geregeld hebt, gaat hem dat niet worden als het al over twee dagen is...

Geef bij de kaakchirurg heel duidelijk aan dat je bang bent, dan kan hij/zij er rekening mee houden.

Succes en sterkte! Hopelijk valt het mee.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 19:30
Verwijderd
Kunnen ze niet eerst de plek lichtjes verdoven waar de spuit ingaat, met een spray ofzo? Ik heb het zelf onder narcose laten doen. Van wat ben je bang dat je gaat overgeven? Wel had ik even het gevoel dat ik stikte, maar dan nog, stel dat je overgeeft, het is een ziekenhuis, van een beetje braaksel zijn die niet bang.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 19:55
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
ik heb er even een nieuw topic van gemaakt, aangezien het origineel uit 2006 kwam.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid verstandskiezen trekken
spark88
24 10-12-2011 21:13
Lichaam & Gezondheid Verstandskiezen onder tandvlees
anjali
45 16-04-2009 20:15
Lichaam & Gezondheid Verstandskiezen
Verwijderd
21 05-12-2008 20:03
Lichaam & Gezondheid verstandskiezen
@Moon
6 14-07-2005 00:52
Lichaam & Gezondheid scheve tanden....verstandskiezen?
PrimRose
9 13-06-2003 16:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.