Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2010, 16:03
StellaAviation
StellaAviation is offline
Poster


Klik hier voor de link naar de website!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2010, 16:26
dkhalid
Avatar van dkhalid
dkhalid is offline
lijkt me echt een toffe opleiding, alleen wat te hoge grepen voor me
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 12:40
StellaAviation
StellaAviation is offline
Als je het een toffe opleiding vind en je gaat er echt voor dan is elke opleiding te doen.

Het heeft voornamelijk met inzet te maken!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2010, 22:40
D.R
D.R is offline
Heel erg geintereseerd in deze opleiding maar de kosten zijn wel wat te hoog [100.000 euro heb ik begrepen]
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 16:14
Esther_peeters
Avatar van Esther_peeters
Esther_peeters is offline
Hallo Stella aviation,

Ik heb interesse maar zoveel geld heb ik niet, kan je hier ook een lening voor afsluiten?

xXx
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 18:14
StellaAviation
StellaAviation is offline
Hoi Esther,

Als je de selectie doorstaat kun je ism de ABN Amro een financiering krijgen om de opleiding te kunnen betalen.

Kijk anders eens op de website van Stella aviation academy.

www.stella-aviation-academy.nl
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 19:58
Esther_peeters
Avatar van Esther_peeters
Esther_peeters is offline
Oké dank je wel, ik ga kijken.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 09:44
Steintje24
Steintje24 is offline
Dat lijkt me echt vet! wat heb je hier allemaal voor nodig?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 15:22
Verwijderd
Een hoop geld zo te zien.
Maar serieus, hoeveel mensen kunnen het betalen om zo'n opleiding te volgen?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2010, 00:05
StellaAviation
StellaAviation is offline
Citaat:
Een hoop geld zo te zien.
Maar serieus, hoeveel mensen kunnen het betalen om zo'n opleiding te volgen?

Weinig mensen kunnen het zelf betalen. Als je eenmaal door de keuring komt heb je recht op een financiering in samenwerking met de ABN.

Iedereen kan dus de opleiding volgen.

Er worden de komende maanden informatiedagen gehouden op Stella aviation academy.
Data en plaats kun je vinden op de website

www.stella-aviation-academy.nl
Met citaat reageren
Oud 30-04-2010, 21:11
Steintje24
Steintje24 is offline
Bedankt, ik denk dat ik maar eens naar z'n infodag ga
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 20:58
Steintje24
Steintje24 is offline
Kun je trouwens kiezen waar je komt te zitten??

Teuge of Beek?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2010, 13:53
airworker
airworker is offline
Beste jongens en meisjes,

Voordat jullie met deze vliegopleiding in zee gaan wil ik jullie even vragen om eens een kijkje te nemen op de volgende website:http://www.airwork.nl/bulletinboard/

In de luchtvaartwereld heeft deze vliegschool een niet al te beste reputatie, en dan druk ik mij nog voorzichtig uit.
Op airwork.nl lopen er veel threads met nogal negatieve ervaringen, o.a. deze:http://www.airwork.nl/bulletinboard/...ad.php?t=10629

Ook is het op dit moment erg lastig om na een vliegopleiding een baan te vinden als verkeersvlieger, en dit kan een vervelende situatie worden aangezien de bank vroeg of laat toch de geleende euro`s terug wil zien.

Informeer jezelf dus goed voordat je met een vliegopleiding begint!

gr Airworker

Laatst gewijzigd op 09-05-2010 om 14:13.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2010, 14:37
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
De situatie voor pas afgestudeerde piloten is inderdaad beroerd. Mijn broertje zou aan de opleiding bij de KLS beginnen maar heeft hier (met pijn in het hart) van afgezien. Er worden op dit moment geen nieuwe piloten meer aangenomen en naar verwachting komen nieuwe piloten de komende jaren niet eens meer op de wachtlijst. De opleiding kost 120.000 euro en die moet je toch echt terugbetalen. Best moeilijk zonder baan en andere opleiding.
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Met citaat reageren
Oud 09-05-2010, 22:48
cohones
cohones is offline
Als je echt wil weten hoe het bij Stella is moet je gewoon naar een open dag gaan en met de studenten praten.
Dat is de allerbeste manier. De mensen die veel negatieve dingen zeggen op Airwork weten vaak helemaal niet hoe het echt op de school is !

Helaas is het wel waar dat de situatie voor afgestudeerde piloten op het moment beroerd is ! Van alle scholen zitten momenteel veel jongens & meisjes thuis te wachten op een baan. Het meest verstandige is om na de middelbare school even door te leren en wat levenservaring op te bouwen.
Maar, als je dan eenmaal piloot bent is het natuurlijk wel een ontzettend gaaf beroep !!!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 09:04
Boxplosive
Boxplosive is offline
Te duur yoh
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 19:13
Prince Anthony
Prince Anthony is offline
Goede dag beste mensen. Ik heb niets tegen Stella. Stella mag adverteren waar ze maar wil,dat is haar goed recht. Ik ga ook niet zeggen dat je niet naar Stella moet. Jullie zijn volwassen genoeg om een verstandige keuze te maken lijkt me. Nu, ter zake.

Een gemiddelde piloot staat aan het eind van zijn opleiding 120000 euro ROOD.
De rente die hij hierover betaalt bedraagt zo'n 600 tot 800 euro per maand.
Dan hebben we het nog niet eens over de aflossing gehad.
Ga er maar lekker van uit dat een piloot tussen de 1000 en 1200 afdraagt aan de bank, vijftien tot twintig jaar lang.
Dat is zowat het netto salaris van een politieagent!
En dan heb ik het nog niet gehad over de capriolen die piloten uit gaan halen op het moment dat ze geen baan vinden, zoals maatschappijen betalen om voor hun te werken a la euro 30.000 voor een half jaartje (echt waar)... investeren in peperdure training op jets om maar iets aantrekkelijker te worden voor maatschappijen (extra 30.000 euro bovenop die 120)

Maar hoor ik zeggen, een piloot verdient veel.
Juist. Klopt.
Een piloot in Nederland verdient goed. Maar helaas, in Nederland zijn er niet zo heel veel banen. Op dit moment bijna 0,0. Dus ga er maar lekker van uit dat je naar het buitenland moet. Engeland is heel goed qua verdiensten, maar helaas, honderden wachtenden voor u op het moment. Duitsland idem. Frankrijk? Parlez vous Francais? Non? Bye bey! Buiten Europa is het ook niet veel beter, en nu komt het: als je buiten Europa aan de slag kunt, dan is het haast onherroepelijk tegen een lokaal tarief. Hoe ga je dan je schuld af betalen?

Genoeg negativiteit, vliegen is een mooi boeiend vak! Echt waar. Vijf keer per week om 4 uur je nest uit om Sjonnie en Anita naar Antalya te vliegen. Heerlijk! Soms wel vier of zes vluchten op een dag. Heerlijk! Gewoon doorvliegen terwijl KNMI weeralarmen afgeeft. Hoort erbij! Een pracht vak. Maar glamour? Liggen op het strand? Dure hotels? Mwah...het is vooral hard werken. Leuk als luchtvaart je passie is, maar het kan vervelend en saai worden als je slechts op zoek bent naar glamour. Dan kun je beter stewardes worden bij de KLM, scheelt heel wat geld.

Kortom. Wil je vliegen, wil je per se vliegen, kun je echt niks beters verzinnen dan dat je echt moet gaan vliegen, wees dan welkom op www.airwork.nl/bulletinboard Het stikt enthousiaste beginnelingen, maar belangrijker, er zit een grote groep professionele piloten die dagelijks in het wereldje vertoeven en die alle zweepslagen van de opleidingen, banken, afbetalingen en dergelijke kennen. Ze zullen veelal negatief overkomen omdat het eenmaal een enorm risico is dat je loopt, als je nu, in deze crisistijd aan een vliegopleiding van HONDERDTWINTIGDUIZEND euro begint. Ze zullen je waarschuwen voor de mooie verhalen van de vliegscholen. Het woord baangarantie zal vaak vallen. Tipje van de sluier: geen enkele maar dan ook geen enkele school heeft een echte baangarantie. Ook Stella niet. Ze zullen met mooie constructies komen, maar een echte vaste baan is het nooit.Geen enkele maar dan ook geen enkele school in Nederland kan jou een baan garanderen. Onthoud dat vast! Hou daar rekening mee als je je afvraagt of je je echt voor 120.000 wilt binden aan de ABNAMRO. Zie, ik ben best positief, ik zeg niet dat je het niet moet doen, velen zijn je voor gegaan en als je je zaken goed op orde hebt dan kun je wat mij betreft best aan een opleiding beginnen, zolang je maar beseft waar je aan begint en welk risico je de komende jaren gaat lopen. En echt mensen, het is crisistijd. Ik zou even wachten.

Dus, lees het forum door. Bedenk je goed of je het echt wil, dat vliegen. Ga daarna pas naar een opendag van een vliegschool. Maar blijf vooral heel sceptisch. Het zou je wel eens 120 duizend euro kunnen besparen. Goede deal niet?

Laatst gewijzigd op 10-05-2010 om 19:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Beroep gezocht?
Jan159
9 10-04-2012 09:34
Studeren Piloten gezocht
StellaAviation
0 08-04-2010 16:02
Films, TV & Radio star wars nerds gezocht
goodfella
5 11-01-2006 12:16
Verhalen & Gedichten [verhaal]schrijftstijl
T_ID
10 28-10-2005 21:52
Games Titel gezocht voor een Playstation 1 game
Verwijderd
1 03-06-2005 02:23
Verhalen & Gedichten [Kort verhaal] We gaan winnen.
clubje
9 04-09-2003 20:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.