Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2010, 13:14
hometownheroine
hometownheroine is offline
Titel zegt het al:
Post hier je domste/grappigste/genantste actie van vandaag/afgelopen week/afgelopen maand/je hele leven.
Hangt er vanaf hoeveel domme acties je maakt .

Ik viel eergister, heel beschamend van een krukje af in het "bijzijn" van 3 vrienden ^^
Oud 29-06-2010, 13:31
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik was helemaal aan het stressen gister dat ik mijn lenzenspul vergeten was, maar ik had gewoon mijn bril op
Oud 29-06-2010, 16:07
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik ben gister 2 keer gevallen. De eerste keer was op school, iemand had besloten om water op de grond te leggen. Ik had het niet door en viel zó op de grond. (Mijn jurkje ging helemaal om hoog dus ik lag daar in mijn onderbroek.)
En toen ik thuis was dacht ik lekker te gaan chillen in onze hangmatstoel, krak ik er door heen..
Dus nou heb ik een mega blauwe plek op mijn kont, een elleboog met een schaafwond, en een pijnlijke knie.
Oud 29-06-2010, 17:18
Sherlock
Sherlock is offline
Teveel om op te noemen.

Met een hectometerpaal speerwerpen was niet heel erg handig.
Oud 29-06-2010, 19:23
Rysair
Rysair is offline
Was niet echt handig van mij om dronken te worden in de nabijheid van een crush (die niet dronken is). Alhoewel zij ook begrijpt dat ik onder invloed van alcohol was.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 19:49
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
nou me domste was beginnen met roken

me grappigste was een x op een slaap feestje toen was er zon jongen die dee de hele tijd super irritand ! echt de hele tijd, dus toen hij ging slapen hadden we zijn fingers in een glas water gelegd, als je dat doet moet je plassen in je slaap, toen had hij ik zijn broek geplast

me genangste is toen een x in het zwembad zat beetje te kloten met jongens die ik niet heel goed kende maar die maakten me bikini los en namen hem mee naar mijn stoel dus wouden ze dat ik het water uit ging wat een rot streek! maar me vriendinnen hielpen me en pakten me bikini terug maar ik vond het als nog te genant!

alle 3 dit jaar bebuerd
Oud 29-06-2010, 23:04
silentbob
silentbob is offline
ik liep zonet tegen een deur aan
ging even naar de badkamer om mn tanden te poetsen, blijkt de badkamerdeur dus open te staan(lette niet op, kwam net van mn verlichte kamer in een onverlichte overloop)
kna eerst met mn kop tegen de deur en dan gaat de deur nog even lekker over mn voet heen, nu komen mn lakens vanacht vast weer onder het bloed te zitten(van de schram op mn voet/teen)
nou ja, gelukkig is het niet pijnlijk alleen grappig
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 01:02
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
@silentbob
wat je grappig noemt
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 15:35
Infidel
Infidel is offline
Ik loop elke week wel een keer tegen een deur op. Ik wil er altijd éérst doorheen, daarna doe ik 'm pas open. Er zit echt iets niet helemaal goed in mijn hoofd, haha.
Oud 30-06-2010, 17:46
liquidRain
liquidRain is offline
Ik had gistere mijn kleine teen tegen een openstaande deur gestoten... de tranen schoten ijn mijn ogen. Ook heb ik ooit deo te lang op mijn huid gespoten en nu heb ik een litteken (was in de kleedkamers na LO en toen zaten ze te roepen dat die shit bevriest als je dat lang op je arm doet dus ik zeg, kom dan maar. En guess what: die shit bevriest echt en laat een nare donkere vlek achter lol)!
Oud 01-07-2010, 14:25
Megan Cleo
Megan Cleo is offline
^ dat lijkt mij zeer pijnlijk.

laatst in een of andere club wou ik langs de deur lopen
knal ik er heel erg hard tegen aan. de portier kwam niet meer bij en de rest van de avond
heb ik het aan moeten horen. "Megan, kijk je uit. een deur!"
en er zat een hele grote blauwe plek op mijn wang, dus er werd nog drie weken lang
iedere dag gevraagd hoe ik aan de blauwe plek kwam.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2010, 17:37
Rysair
Rysair is offline
ik liep laatste een keer tegen iemand op in een soort discotheek/kroeg iets.. niet echt handig, allemaal van die laagbegaafde wietrokende gasten om mee heen schreeuwen dat ze een nieuw biertje willen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 10:56
degenenaastje
degenenaastje is offline
nou mijn genatste actie: ik liep met een paar vrienden in een smal een beetje modderig wegje en ja het moest mij weer gebeuren ik gleed uit in de modder en knalde met mijn voorhoofd tegen een paal aan en omdat ik toen bijna weer uitgleed hield ik me vast aan het prikkeldraad dat was lekker pijnlijk daarna heb ik nog een paar weken lang met een blauwe bult op me voorhoofd gelopen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 20:04
silentbob
silentbob is offline
ah, uitglijden
met dat winterweer deze winter had ik ook een uitglijgeval, lag allemaal gladde sneeuwpap nen weer bevroren sneeuwpap rond de school, en bij de achteringang/uitgang van de school gingen wer net naar binnen of kwamen we net naar buiten, ik geef een vriend een klap en vervolgens lig ik zelf op mn gat

maar dat was in elk geval nog niet zo erg als wat ik later zag, ik moest nablijven en kom dus wat later de school uit, bij die achteringang loopt een weg(met aan 1 kant die aan de grote weg zit fietspaaltjes) en op die weg lag een enorme lag bevroren sneeuwpap
toen ik op die achteruitgang afliep zie ik daar een fietser fietsen die ineens keihard in de rem gaat, en tegelijk van verticaal naar horizontaal gaat terwijl z'n achterwiel op gelijke hoogte schuift met z'n voorwiel
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 13:09
-Mara-
-Mara- is offline
ik weet er zo al 2..

wij moesten met de klas een keer aan een sportdag meedoen.
we waren bij het hoogspringen, en ik was al bij een redelijke hoogte gekomen.
Nu moest ik nóg hoger springen.
Ik nam en aanloop, en op het moment dat ik wou springen gleed ik onderuit.
volgens mij zag het er net zo uit als in een tekenfilm ofzo.
Iedereen moest lachen, want er stonden precies op dat moment heel veel kinderen te wachten.

en dit is de andere:

op vakantie vori jaar deden we zo'n parcour door de bomen.
je weet wel, dat er van alles tussen de bomen is bevestigd, en dat je dan bij de overkant moet komen.
Nou ik deed dat dus, en niemand viel.
en je begrijpt het al, ik viel.
Maar wel op ene heel rare manier.
ik maakte een soort koprol/salto om het draad heen.
Mijn reactei was dat ik het draad vastgreep. En teon hing ik daar.
Ik kon niet zomaar weer boven op dat draad gaan staan, want die zaten helemaal door de war gedraaid.
De enige oplossing was wweer een koprol/salto achteruit.
dus dat deed ik maar. Na wat moeite stond ik weer boven op die draden.
Iedereen gaf mij een applaus

Ik liep ook een keer keihard tegen een lantaarnpaal op.

Laatst gewijzigd op 05-07-2010 om 13:39.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 14:20
silentbob
silentbob is offline
nog 1 bij gym:
ik sta daar, we doen basketbal, en ik sta dus voor de basket
komt er ineens een bal van opzij(waar ze voeybal deden) keihard tegen de zijkant va m'n hoofd aan
iedereen gelijk vragen of ik okee was, aangezien het nogal een luid geluid maakte(ik had alleen de rest van de les wat last van mn nek)
schijnt er heel komisch uitgezien te hebben, bal keihard tegen mn kop en mijn hoofd echt zo opzij knakkend zeg maar en ik daarna gewoon verder ga met waar ik mee bezig was alsof er niks gebeurde
niet echt een blunder door mijn schuld dus
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 16:20
Rysair
Rysair is offline
ohja op vakantie. we hadden die dag een tennistoernooitje ofzo, dus er waren best veel mensen aan t kijken. opeens kwam het bakken uit de hemel, het regende echt keihard. iedereen gauw schuilen onder een boom of hard naar de receptie rennen. ik bleef eerst schuilen onder de boom maar besloot later de run te maken naar de gebouwen van de camping. het was nogal glad en gleedt fking hard onderuit
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 20:47
Verwijderd
Iets dromen over school, en een dag later denken dat het echt is. Je gaat dan van alles tegen je klasgenoten vertellen en het blijkt later dat het niet klopt
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 09:03
Verwijderd
ironisch: van mijn stokje gaan in een ziekenhuis (op bezoek).
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 10:00
veer2110
veer2110 is offline
mijn vriendin heeft een huis waarbij de voordeur tegelijk een achterdeur is.
maar een achterdeur gaat naar buiten open en een voordeur naar binnen open.
omdat ik die deur dus beschouw als een achterdeur duw ik dus altijd tegen die deur aan en knal vervolgens tegen de deur. dat gebeurd zo ongeveer altijd, dus ook toen we met de klas op excursie gingen en tussendoor bij haar gingen eten. toen zag zo ongeveer iedereen dat ik tegen de deur aan knalde
gelukkig geen blauwe plek.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 13:23
Chantal072
Chantal072 is offline
Voordat we een proefwerk hadden, kwam ik erachter dat ik geen pen had. En aangezien niemand (zoals gewoonlijk) geen 2e pen bij zich had mocht ik even naar de concierge lopen. Ik kreeg een pen en ik liep de klas binnen.. (dacht ik) dus ik schreeuw heel hard: JEFFREY HEB JIJ ME PEN NIET GEWOON SUKKEL? Bleek dat ik het verkeerde klaslokaal in was gelopen waar ze rustig een so'tje aan het maken waren.

OEPS. Ik kijk die klas nooit meer aan :$
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 13:17
ansjuh
ansjuh is offline
Nou dat was 2 jaar terug. toen in de winter op het ijs waren we aan het schaatsen het was steendruk... en dus ook mijn crush was er dat was zoiezo al niet erg prettig omdat ik wel kan schaatsen maar het ijs was niet erg goed en daar ging ik op me plaat en ik begin te gillen als een mager speenvarken dat is ook niet gek als je je arm breekt
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 18:20
jacobdb
jacobdb is offline
euhm, waarschijnlijk electrocutsie was gelukkig niet met zon hoge spanning. ik moest helaas wel naar het ziekenhuis.
Oud 18-07-2010, 15:32
Verwijderd
Iemand 5 minuten negeren omdat ik dacht dat diegene zat te bellen.

En vast nog wel wat dingen, maar die schieten me nu niet binnen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2010, 13:21
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
^
hahahaha
Oud 21-07-2010, 17:33
Verwijderd
Ik was op kamp en we waren aan het eten ik had al me bestek aan de zijkant gelegd en me vork had ik in me hand.
Daarna schreeuw ik heel hard waar me vork gebleven is ..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2010, 18:33
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik ging een keer plassen, terwijl de kap nog op de wc-bril zat, echt een gore bende.

Vorige week was ik onderuitgegleden als serveerster, tien bierglazen vlogen door de lucht en ik met slappe lach naast de parasolstandaard.. Ze hebben het wel overleefd trouwens, en allemaal mensen renden naar me toe, haha

In de klas ging ik met een liedje meezingen met mijn koptelefoon op, en hij heeft een verlengsnoer maar die zat er niet aan vast dus ik helemaal headbangen terwijl iedereen kon zien dat er geen muziek aanstond met mijn snoertje van 10 cm, ik wist niet dat ze dat konden zien, ghehe
Oud 21-07-2010, 18:42
strawberry1996
strawberry1996 is offline
hmm, mijn domste actie...
op school de slappelach hebben en dan struikelen over me vriendin en dan terwijl ik opsta tegen me crush aanknallen
heb hem 1 week niet durven aankijken
Met citaat reageren
Oud 21-07-2010, 18:52
Taksi
Taksi is offline
Ik was laatst in de stad in zo'n winkel. Stond er met megakoeienletters op de deur TREKKEN.
Drie keer raden wat ik doe?? Ik knal er met mn hele gewicht tegen die deur aan. Gevolg: ik en mijn vriendinnen komen natuurlijk niet meer bij van het lachen. Na een paar boze blikken van mensen om ons heen worden we weer rustig. Maar bij het naar buitenlopen loop een hele knappe jongen omver....

Ik moet bnog steeds lachen als eraan terugdenk XD
Met citaat reageren
Oud 22-07-2010, 19:35
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik ben net in een hele domme grap van een vriend getrapt.

Ik heb hem een hele tijd geleden een soort code gestuurd. Mijn geheimtaal, met een geheime boodschap. Nou is hij natuurlijk veels te nieuwsgierig, maar ik vond dat hij het zelf maar moest uitvinden.

Stuurd hij me net een sms met dat hij in de achmea kennisquis zit, en dat hij perse moet weten wat die code was, omdat hij anders een computer mis zou lopen!

Ik die code geven, zit hij helemaal niet in die stomme quis, was hij gewoon te nieuwsgierig. ¬¬

Dat vond ik aardig dom van mezelf ^^

Laatst gewijzigd op 23-07-2010 om 12:50.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 10:34
Verwijderd
Met iemand ergens afspreken, bij een voetbalclub, op een bepaalde tijd. En dan vervolgens 10 minuten naast elkaar wachten omdat je denkt dat degene er nog niet is. Dan maar even bellen, en dat degene naast je dan de telefoon opneemt.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 13:51
hometownheroine
hometownheroine is offline
Haha Abzg
Oud 26-07-2010, 13:58
moyra
moyra is offline
bij lo op school moesten we eens in bijzijn van 3 klassen op de trampoline springen.In 1 van die 3 klassen zat een jongen waar ik al een tijdje een oogje op had, dus wou ik natuurlijk indruk maken door de perfecte sprong te maken dus ik nam een aanloop en ik bleef heel leuk haken met mijn voet aan de trampoline, waardoor ik pal met men gezicht op de grond viel. ik had een bloedneus en mijn lip moest gehecht worden...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 04:22
wour
wour is offline
Teveel om op te noemen...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 11:10
deadlytown
deadlytown is offline
ik had een x een flesje cola in mn hand ik heilig er van overtuigd zijn dat er een dop op zat, dus ik draai dat flesje halve slag,en ja hoor het valt zo op de grond...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Teveel om op te noemen...
Noem de beste
Met citaat reageren
Oud 11-08-2010, 08:52
JUR-95
JUR-95 is offline
LEEZZZZ.......
Ik was een keer bij een vriend en we hadden dorst dus we pakte een pak dubbelfris uit de kast
vervolgens schonk hij het in...
het eerste glas zat vol met schimmel
en toen hij het tweede glas inschonk zag het er schoon uit ( uit hetzelfde pak )
dus ik pak snel het tweede glas en drink het op terwijl het hartstikke over datum was
daarna gingen we stuk van het lachen ....
Met citaat reageren
Oud 11-08-2010, 21:01
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
het eerste glas zat vol met schimmel
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 13:48
Verwijderd
Ach, als je niet ziek bent geworden was er dus niks aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2010, 01:11
Em.
Em. is offline
Oh, ik moest laatst weer aan iets heel genânts denken.
Nou ja, het was lang terug, dat scheelt. Ik was negen, vermoed ik, niet ouder in ieder geval.
Het speelde zich af in de bus, met de héle klas (groep 6) en de buschauffeur en de juffen. We gingen van het gymlokaal - dat op de andere locatie zat - terug naar ons gebouw. En het gesprek ging op gegeven moment over een meisje in de klas (dat werd echt de hoer van de buurt, in groep 7 al vragen om condooms, in groep 8 uitgebreid aan iedereen vertellen hoe lang de lul was van 'r zoveelste scharrel, en van alles wat komen moest merkte je toen al het begin) en die had dus al schaamhaar. En daar waren de jongens achtergekomen en die zaten dat luidruchtig te bespreken en alles. Want het was zeer interessant - en het was ook niet zo lief gesprek. Ik vond het lullig naar haar toe, en hé, ze was nog niet zo hoerig en ze was best aardig, dus ík riep in een opwelling door de héle fucking bus 'NOU EN DAT HEB IK OOK'.

Great.

De volgende seconde besefte ik dat dát waarschijnlijk niet het meest verstandige was, ten overstaan van een volle bus schreeuwen dat je schaamhaar hebt en zeker niet als je in groep zes zit.

Maar ze waren daarna wel even stil. Geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2010, 21:24
JUR-95
JUR-95 is offline
Citaat:
Ach, als je niet ziek bent geworden was er dus niks aan de hand.
ik ben er een week ziek van geweest....
maar ik kan er nu van lache
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 00:32
saartjevangorp
saartjevangorp is offline
mij en spinnen dan krijg je dit soort acties....

ik zag een spin boven bij mijn bed zitten dus ik kruip er zo voorzichtig voorbij en loop naar benden.
mijn moeder komt naar boven met de plumo en haalt hem weg en komt zo achter mij aan met die spin....
maar mijn deur stond ee kleinbeetje open dus ik ren zo tegen de deur aan en val door de opening op de trap....

de dag erna had ik een dikke bult midden op mijn kop zitten...

daarom haat ik dus spinnen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 11:08
deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
mij en spinnen dan krijg je dit soort acties....

ik zag een spin boven bij mijn bed zitten dus ik kruip er zo voorzichtig voorbij en loop naar benden.
mijn moeder komt naar boven met de plumo en haalt hem weg en komt zo achter mij aan met die spin....
maar mijn deur stond ee kleinbeetje open dus ik ren zo tegen de deur aan en val door de opening op de trap....

de dag erna had ik een dikke bult midden op mijn kop zitten...

daarom haat ik dus spinnen
Ik snap nog steeds niet waarom meiden bang zijn voor spinnen...

Nou mijn verhaal( best beschamend)
Ik moest met bus van school naar huis toe,en het was ook nog is super druk, de enige oplossing was dat ik moest staan, kreeg ik op de helft van de rit een stijve,dus iedereen kon het bewonderen dat was pas erg...
Oud 29-08-2010, 11:41
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik moest met bus van school naar huis toe,en het was ook nog is super druk, de enige oplossing was dat ik moest staan, kreeg ik op de helft van de rit een stijve,dus iedereen kon het bewonderen dat was pas erg...
Oud 07-09-2010, 14:40
JUR-95
JUR-95 is offline
Citaat:
Ik snap nog steeds niet waarom meiden bang zijn voor spinnen...

Hahahahaha!!!
sorry, maar zoiets grappigsheb ik in tijden niet gehoord
wat zou jij je K*T voelen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 15:38
deadlytown
deadlytown is offline
T was ergens in de 2de leerjaar.
Oud 16-09-2010, 16:58
Em.
Em. is offline
Zo. En nu gaan we het hier over spinnen hebben en blijven we hier weer netjes ontopic. (:

Ik ging een paar dagen geleden trouwens heel charmant op m'n bek in de gang. Uitgegleden. Gelukkig keek maar een iemand mijn richting op, maar die stond te praten en heeft het niet meegekregen. Dus eigenlijk viel het wel mee. Alleen m'n knie deed pijn, achteraf.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 17:22
deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
Zo. En nu gaan we het hier over spinnen hebben en blijven we hier weer netjes ontopic. (:

Ik ging een paar dagen geleden trouwens heel charmant op m'n bek in de gang. Uitgegleden. Gelukkig keek maar een iemand mijn richting op, maar die stond te praten en heeft het niet meegekregen. Dus eigenlijk viel het wel mee. Alleen m'n knie deed pijn, achteraf.
ach gut..
ben je nu zielig.
Oud 16-09-2010, 17:34
k@rlijn
k@rlijn is offline
ik heb er wel een paar

1.
dan loop je naar de kamer en zie je niet dat een van je vrienden een telefoon vast heeft en lijkt het net als of hij tegen jou praat.
dus ik heel netjes terug praten.
en toen keken ze me raar aan

2.
op de kermis in het glasen labhyrint.
d8 ik toch echt een opening te zien en er door heen kunnen rennen.
en toen kaboem daar lag ik

3.
je broer betrappen als hij op zn kamer bezig is met zn vriendin.
ik was toen 7 jaar en had geen idee waar hun mee bezig waren
Oud 27-09-2010, 15:22
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Op een krukje staan in een vol restaurant en toen POOOOOKEEEEEEEEEEERFFAAAAAAAACEEEEEEEEE roepen!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten