Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2010, 12:05
stefanielove
Avatar van stefanielove
stefanielove is offline
Op deze druilerige dag waar ik achter me laptop zit "ziek" thuis te wezen vroeg ik me iets af,
we hadden vorige week een discussie met the girls over de deur op slot doen van de badkamer, waar je het al niet druk mee kan hebben.

Nu doe ik en de rest van de familie nooit de badkamer deur op slot, en zo afentoe staat dan me zus of moeder en enkel keer me vader ook in de badkamer,
ben ik dan de enige (van mijn vriendinnen wel) of zijn er meer die niet zoveel schaamte hebben?

net als slaapkamer deur, wel één regel over gemaakt.
als die dichtzit kloppen we eerst.
__________________
Smile, its confuses people
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2010, 12:25
CraftyByte
Avatar van CraftyByte
CraftyByte is offline
Bij ons thuis was de badkamerdeur altijd open, dat was de normaalste zaak van de wereld.
Volgens mij is dat trouwens goed voor de ontwikkeling van een kind, sexualiteit (al ziet een kind dat nog niet zo) mag geen taboe zijn of worden, en als een naakt lichaam onbekend is, kan dat volgens mij alleen maar leiden tot een surrealistisch of te ideaal beeld van het lichaam (mede dankzij de vele gephotoshopte afbeeldingen in tijdschriften en op internet). Je eigen gezin af en toe naakt zien kan dit verkeerd beeld misschien een beetje goedmaken...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 13:01
Verwijderd
Badkamerdeur was bij mijn ouders vroeger ook vaak open, en als hij echt dicht was, dan kwam er niemand zomaar binnen (dat was een beetje het teken van 'ik zit op de wc' of 'ik wil met rust gelaten worden'), maar als hij op een kier stond ofzo, dan was dat geen probleem. Er zat zelfs geen slot op, die is er pas op gezet toen mijn ouders het huis wilden verkopen. Ik ging vroeger ook heel vaak gezellig op de badkamer zitten als mijn moeder ging douchen, leuk kletsen samen. En andersom ook wel eens. Zelfde met mijn zus. Mijn vader is wat preutser wat dat betreft

Slaapkamerdeur had ik wel vaak dicht, want anders ging het gewoon enorm tochten.

Wel grappig om te merken dat ik nu nog steeds de badkamerdeur gewoon open heb staan, mijn man ook, geen probleem. Maar mijn zus dus absoluut niet, die deur gaat altijd op slot, voor iedereen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 13:22
Henck
Avatar van Henck
Henck is offline
Altijd op slot, kleine moeite
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 13:23
-x-Anoniem-x-
-x-Anoniem-x- is offline
Wij hebben geeneens een slot op onze badkamerdeur,, maar wij hebben ook een iniminibadkamertje dus ja,, een wasbak en een douche.. that's it.. Wij hebben wel zo'n schuifdeur in de badkamer, om de douche en wasbak te scheiden. Het maakt mij niet uit als me moeder,vader,broer ineens de badkamer in komt.. Die schuifdeur is toch meestal beslagen.

Slaapkamerdeur heb ik altijd dicht, behalve als het zomers is, dan gooi ik me deur meestal open om een beetje koelte de kamer in te laten gaan. Me moeder die klopt altijd netjes,, me vader eigenlijk ook wel, alleen me broer die komt nog wel eens binnenvallen,, maar ik zie hem meestal wel voor de deur staan, want heb er zo'n raampje in.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 14:11
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Wij hebben ook geen slot op de badkamer. :')
Maar ik vind het niet echt prettig als mensen binnenkomen, alleen mijn moeder heeft daar niet echt een boodschap aan. Die gaat ook gewoon douchen als ik m'n tanden sta te poetsen. De rest van de familie is wel preutser, hoewel m'n zusje er ook geen boodschap aan heeft om naakt rond te lopen. Maar dat had ik ook toen ik 5 was.


En jeeetje, scheer je weg oude mensen!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 14:18
CraftyByte
Avatar van CraftyByte
CraftyByte is offline
Citaat:
En jeeetje, scheer je weg oude mensen!
Wat is oud?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 14:25
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Wat is oud?
In dit forum is alles boven de 18 te oud. Eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 14:26
CraftyByte
Avatar van CraftyByte
CraftyByte is offline
"Tieners & Pubers", had het nog niet opgemerkt
Ik zal mij hier verder onthouden van commentaar...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 14:29
Verwijderd
Ik doe zelf altijd de deur op slot. Mijn familie doet dat niet.

Ik kwam ooit met een uitwisseling in Düsseldorf, waar die mensen niet eens een badkamerdeur hadden.
Echt vreselijk (zoals de hele uitwisseling trouwens).

PS. Verbeter de titel even.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 14:30
Verwijderd
Badkamerdeur deed ik altijd op slot en nog steeds..beetje prive vind k belangrijk
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 14:54
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Ik doe zelf altijd de deur op slot. Mijn familie doet dat niet.

Ik kwam ooit met een uitwisseling in Düsseldorf, waar die mensen niet eens een badkamerdeur hadden.
Echt vreselijk (zoals de hele uitwisseling trouwens).

PS. Verbeter de titel even.
Ik zal de titel even aanpassen voor de duidelijkheid.

Mijn ouders hadden altijd de deur van het slot, ikzelf doe hem altijd op slot. Al helemaal nu ik ook met stiefgezin te maken heb.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 15:12
Verwijderd
altijd op slot, ''kleine broertjes die de douchedeur open trekken gevaar''
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 15:21
Verwijderd
Citaat:
altijd op slot, ''kleine broertjes die de douchedeur open trekken gevaar''
Ook een zusje die de badkamerdeur opent als broertjes douchen gevaar?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Ook een zusje die de badkamerdeur opent als broertjes douchen gevaar?
yup dat telt imo ook, same thing here
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 17:00
Bright Blue
Bright Blue is offline
Iedereen doet hem altijd op slot hier, behalve mijn moeder.
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 17:03
Verwijderd
Hier in onze familie staat altijd de deur open. Als iemand dan naar de wc of iets moet hoeft degene niet helemaal naar beneden. Heb er overigens ook geen moeite mee als mijn broertje/vader/moeder me ziet.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 17:34
Verwijderd
Als vrouw is dat anders.. als bij een man vind ik ....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-09-2010, 18:25
stefanielove
Avatar van stefanielove
stefanielove is offline
@ dingaantouwtje bedankt voor het aanpassen van de titel.

lees dat onder de leeftijd genoten toch wel wat deuren dicht gaan en op slot zitten, hmm
ik zie niet zo heel groot porbleem, nou leef ik thuis wel met een oudere zus en geen broertjes, misschien een verschil..
maar me vader zie ik ook regelmatig naakt en eigenlijk zie ik het wel maar ook eigenlijk weer niet, begrijp je??
het zegt me niet veel (maar goed ook denk)
dank voor de reakties
__________________
Smile, its confuses people
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 18:32
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Vroeger vond ik het altijd gezellig om de wcdeur/badkamerdeur open te houden, dan kon je gezellig blijven kletsen. Daarna heb ik een periode gehad dat ik 'm niet op slot dúrfde doen, omdat ik een keer vast had gezeten in de wc. Tegenwoordig maakt het me niet zoveel meer uit. Hier in huis vind ik het wel fijn de deur op slot te doen, voornamelijk omdat mijn broertje begint te puberen en dat vind ik gewoon niet zo'n fijn idee. Terwijl ik met vriendinnen gewoon samen de douche in ga, dan maak ik daar absoluut geen punt van.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 19:02
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ik heb de deur liever op slot, vooral als ik douche. Ik ben eigenlijk best preuts. Maar ik laat de deur ook wel vaak gewoon openstaan. Het probleem is alleen dat mijn blaas ongewild blokkeert als er iemand in de buurt is, dat is een extra reden voor mij om de deur gewoon dicht te doen.

Mijn ouders laten de deur zonder problemen openstaan, mijn zusje ook (maar die is pas 7, haha). Mijn broertje (14) is écht heel preuts, die gilt het uit als je de deurknop aanraakt en hij op de wc zit/aan het douchen is. Hij heeft 'm ook áltijd op slot.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 20:47
ansjuh
ansjuh is offline
ik ben best preuts eingelijk maar dat ligt denk ik ook aan mijn leeftijd...
ik bedoel ik ben 13 en ook wel echt puber dus ik denk ook wel dat iedereen dat doet..
ik heb dan ook altijd de douchedeur dicht echt altijd en de wc deur ook XD
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 08:12
Zazum
Avatar van Zazum
Zazum is offline
Douche deur is altijd op slot,
Wc deur is altijd op slot,
Slaapkamer deur is altijd op slot(behalve als ik lig te slapen)
Zal wel bij het puberen horen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 13:50
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Het probleem is alleen dat mijn blaas ongewild blokkeert als er iemand in de buurt is, dat is een extra reden voor mij om de deur gewoon dicht te doen.
Dit heb ik ook
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 14:00
Verwijderd
Ik denk er eigenlijk nooit over na maar doe de deur sowieso op slot.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2010, 15:35
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
We hadden volgens mij niet eens een slot op de deur en mijn vader liep ook gewoon naakt door het huis (mijn zusje en ik niet, want onze kledingkast stond tegenover de badkamer, dus we hadden onze kleren gewoon bij de hand) en bij mijn moeder liep/loopt wel iedereen gewoon naakt rond na het douchen. Geen probleem.

Bij mijn vader hadden we uiteindelijk (na verhuisd te zijn) zelfs een douche in de (bij)keuken. Dus hij stond vrolijk te douchen als mijn zusje en ik stonden te ontbijten voor we naar school gingen. Geen probleem.
Mijn zusje en ik hadden toen overigens wel een eigen badkamer (of eigenlijk was mijn vader te lui om naar boven te lopen ) met douche en bad en we gingen ook wel tegelijk douchen/in bad.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 21:31
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
Ik heb de deur liever op slot, vooral als ik douche. Ik ben eigenlijk best preuts. Maar ik laat de deur ook wel vaak gewoon openstaan. Het probleem is alleen dat mijn blaas ongewild blokkeert als er iemand in de buurt is, dat is een extra reden voor mij om de deur gewoon dicht te doen.

Mijn ouders laten de deur zonder problemen openstaan, mijn zusje ook (maar die is pas 7, haha). Mijn broertje (14) is écht heel preuts, die gilt het uit als je de deurknop aanraakt en hij op de wc zit/aan het douchen is. Hij heeft 'm ook áltijd op slot.
ik denk dat je hem even duidelijk moet maken dat al die veranderingen normaal zijn... hij is vast heel onzeker.

voor de rest (ot) doe ik badkamer deur soms open soms dicht hangt er vanaf wat ik doe...
douchen: gewoon dicht tegen kou maar zonder slot
baden: open
plassen: (rechtop) deur op slot
(zittend) onopslot maar dicht.

en voor dingen als lichaam bekijken om tegen mezelf te zeggen dat ik niet normaal maar goed ben dicht
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 21:55
stefanielove
Avatar van stefanielove
stefanielove is offline
Ik heb zelf wel een periode gehad dat ik twijfelde over dicht en open van deuren, beetje in de tijd dat ik net schaamhaar kreeg bijvoorbeeld, ojee toen werd ik wel wat onzeker en de eerste paar keer dat ik ongesteld was. jeemig ben je aan het klooien met maandverband en het idee dat er dan net iemand binnen kwam..
Was toen ook nog maar net 12.
maar die periode hebben we gehad en het is ook niet zo dat er altijd 2 mensen in de badkamer staan, eigenlijk nooit want ongemerkt houden we er toch allemaal wel rekening mee.
Vooral me vader die zie ik eigenlijk nooit binnen, houd erg veel rekening met mijn privacy (ongevraagd).
Maar ik kijk er wel van op dat zoveel van mijn leeftijd er toch wel een probleem mee hebben dat er iemand anders binnen zou kunnen lopen.
__________________
Smile, its confuses people
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 21:58
Verwijderd
Ik vind het wel heel wat als mijn moeder binnenkomt als ik douche.. Ik vind naakt zijn mijn prive moment waar niet iedereen van mee hoeft te genieten.. Als ik een vriendin heb mag ze er best onderstaan of binnenvallen..dat vind ik niet erg .. maar voor de rest gaat de deur tijdens het douchen gewoon lekker op slot omdat niet iedereen mijn penis hoeft te gaan zien..
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 22:30
Verwijderd
Ik ben wel eenigst kind maar wij hebben ook nooit moeilijk gedaan over deur op slot of wat dan ook. Lijkt me ook erg lastig om steeds op iedereen te moeten wachten, nu kan 1 douchen en ander tanden poetsen ofzo. Verder heb ik ook niks om me voor te schamen eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 07:33
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik neem niet eens de moeite om de deur dicht te trekken. Ze staat altijd open. Behalve als ik moet poepen, dan trek ik haar dicht maar doe ik haar niet op slot. Ook toen ik nog bij mijn moeder in huis woonde stond de deur vaak open. Ik heb ook vaak mijn broertje en moeder naakt gezien en zij mij. Dat heeft er voor gezorgd dat ik helemaal niet onzeker ben over mijn lichaam.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 08:59
zuurstok
Avatar van zuurstok
zuurstok is offline
Wc altijd op slot !
Douche soms, als mijn vriend er ook onder komt dan gaat er het slot op (privacy)
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 09:44
KingKong1991
Avatar van KingKong1991
KingKong1991 is offline
Deuren van douches badkamers en wc's nooit op slot !
Wel zo handig gebruik maken van een indicatie bezet of vrij
maar de boel op slot draaien ? Dat nooit !
Stel je eens voor dat er iets gebeurd en wel iets waarbij elke seconde telt, dan kan zo'n slot fataal worden !
En hoe je er dan naakt uit ziet is in zo'n situatie is dan geen enkel thema meer !
Helaas een keer meegemaakt dat iemand een hartinfarct kreeg tijdens een douche
en op dat moment vervloekte we die sloten.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 11:26
-Inge-
-Inge- is offline
Ik laat de deur bij het naar de wc gaan/tanden poetsen gewoon open staan, als ik ga douchen doe ik hem niet helemaal dicht, maar ook niet helemaal open (vroeg viel ik vaak flauw onder de douche, daarom moesten mijn ouders het goed kunnen horen als er iets gebeurde), toen wij nog geen douchegordijn voor het bad hadden deed ik de deur altijd op slot als ik in bad ging, nu doe ik hem wel dicht, maar niet op slot (met douchegordijn dicht dus). Als ik een tampon ofzo in doe, doe ik de deur trouwens wel op slot.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 11:13
Bright Blue
Bright Blue is offline
Trouwens, als ik beneden naar de wc ga dan zit ik in een heel klein hokje, en daar laat ik de wc deur ook altijd open staan, anders kan ik het niet ofzo.
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 18:17
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Als ik een 'grote boodschap' moet doen is die dicht, verder altijd open.
(ik heb 3 zussen >.>)
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-09-2010, 18:24
Verwijderd
Altijd alles op slot & dubbelchecken op het wel degelijk op slot is !
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 18:25
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Ik durfde trouwens tot mn 12de de deur niet op slot doen omdat is een trauma had van vastzitten (ik ben ook claustrofobisch)
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 19:34
goeieboeie
goeieboeie is offline
Ik heb meestal de deur open tijdens het douchen. Waarom zou ik me schamen voor dat zootje wat ik onder me heb hangen tegenover de rest vant gezin?
Als ik op de wc zit doe ik het slot er wel op, vind dat toch iets minder prettig...

Trouwens, als ik na het sporten douche doe ik dat soms ook wel naakt, schijt... al die preutse pubertjes, bah
__________________
Wiepwapwoep!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 13:14
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Iedereen hier, behalve mijn broertje, heeft hem meestal open. Maar ik ben best wel preuts en mijn gezin ook, als er iemand inzit komt er gewoon niemand binnen, dus dat is ook niet echt nodig. Gek genoeg doe ik hem eigenlijk alleen dicht als ik mijn haar stijl of bezig ben met harsen o.i.d. Er staat ook nooit iemand anders bij als ik erin zit, dat doet gewoon niemand hier.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 18:24
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
We hebben geen slot op de badkamer. Maar we storen elkaar niet tijdens het douchen . Het is gewoon eventjes wachten totdat je naar binnen kan .
Is wel zo prettig. Ik denk niet dat het fijn is als je gestoord word als je je lekker aan het inzepen bent .
Dus....
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 19:47
tiepmiep95
tiepmiep95 is offline
Op slot.
Uhmm beetje privacy. ookal zijn het mn ouders. Mn zusjes vind ik niet erg. mn moeder minder maar mn vader toch wel.

mn slaapkamerdeur maakt me niet uit.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 21:23
Guinie
Guinie is offline
Wij hebben geen slot op de badkamerdeur, dus tijdens het douchen kan ook gewoon iedereen binnen komen lopen, wat dus ook regelmatig gebeurd. Maar daar heb ik niet zo'n moeite mee, tenzij ik weet dat er bezoek beneden zit xD. Slaapkamerdeur is áltijd dicht, maar dat komt o.a. door tocht, beestjes die altijd naar mí'jn kamer komen, en gewoon omdat ik privacy wil
Met citaat reageren
Oud 16-10-2010, 12:34
serac
serac is offline
vroeger : geen slot op de badkamer thuis, wie erin wil doet dat gewoon, ook als er een ander douch-t of zo ;
zomers liepen we ook gewoon naakt tussen badkamer en slaapkamer, winters is dat te koud ;
thuis altijd open over naakt, sex en zo geweest, ouders ook ; we kwamen niet in hun slaapkamer, maar het had best gekund ;
toen ik een vriendje kreeg, kwam er nooit iemand mijn kamer binnen zomaar ; nooit de deur op slot, gewoon vertrouwen ;
vroeger 2 keer m'n broertje 'betrapt' toen hij zich aftrok onder de douche, toen was ie 13 en 14, en ook een keer op z'n kamer ; daarna heel open erover tussen hem en mij (ik ben 2 jaar ouder) ;

nu: klein studentenhuis ; badkamerdeur nooit op slot (kan niet eens!), iedereen kan binnenkomen, doet dat ook wel, meestal niet, no problem ;
eigen kamer nooit op slot, medebewoners blijven gewoon weg als ze weten dat er iemand anders is ; dat gaat wel es mis, laatst nog een keer, no problem ;
wie blijft slapen met een huisgenoot, past zich aan, maar de badkamer is altijd vrij voor iedereen, zelfs naakt wie dat wil, zelfs middne in de nacht als het zo uitkomt (gebeurt soms , ff douchen ) ;

Laatst gewijzigd op 16-10-2010 om 12:46.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 11:30
RobbiePowerr
RobbiePowerr is offline
Ik nooit als, Mag ik niet, als ik uit glij dan kunnen ze niks doen zeggen ze maar je kunt met je pinpas oid de deur open maken
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 19:39
Koekiemonster.
Avatar van Koekiemonster.
Koekiemonster. is offline
Wij hebben geen badkamerdeur XD. Wij hebben een leuk roze gordijntje <3. Dat is ook simpel, gordijn dicht=bezet! En open=ga maar doen wat je moet doen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 19:43
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Waarom las ik batskamerdeur...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 21:39
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
wij hielden de deur altijd dicht, maar dat was eigenlijk hetzelfde als opslot want dat ding moest je bekant opentrappen om hem open te krijgen, maar met openlaten togte het enorm dus dat was ook niet echt een optie.
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 13:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, ik doe de deur op slot. Mag alleen niet als ik in bad zit, omdat mijn moeder dat gevaarlijk vindt. Het is een gewoonte geworden, doe het al een jaar of 7/8, dus zelfs als ik alleen ben, is de deur op slot.

Mijn ouders laten de deur wel altijd open, maar als mijn vader onder de douche staat, mag ik niet naar binnen. Niet dat ik daar enorme behoefte aan heb, maar goed he. Sinds de puberteit zijn ze daar een beetje, hoe zeg ik dat, voorzichtiger(?) in geworden. Bij mijn moeder kan ik wel gewoon naar binnen lopen, die loopt toch vaak bloot door het huis, dus what else is new
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 09:12
[untitled]
Avatar van [untitled]
[untitled] is offline
Iedereen bij mij thuis maakt blij gebruik van het slot, ik ben de enige die het niks kan schelen. de mogelijkheid dat er nou net iemand naarbinnen stormt als ik aan het douchen/afdrogen ben is toch al klein omdat ik na 20 min gewoon weer buiten sta..
__________________
Everything could have been everything else and it will have just as much meaning.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Verhalen & Gedichten Afscheid [vernieuwd]
tiram
45 12-05-2004 15:02
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 13:30
Liefde & Relatie Deur op slot
G.T.C.
76 16-03-2003 14:46
ARTistiek [verhaal] Vergeven & Vergeten
Myz
42 09-08-2002 19:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.