![]() |
|
Het is weer zo ver
![]() Na uitgebreid overleg hebben jullie favoriete forumbazen het volgende thema gekozen: Het servies van ome Cor Doe er mee wat je wilt ![]() Stuur maximaal 1 gedicht op, per PM naar Dingaantouwtje of flyaway. Vermeld ook wat de eventuele titel is van je gedicht. Het hebben van een titel is niet verplicht. Opsturen kan tot 24 januari. Daarna volgt er een stemtopic. Na bekendmaking van de uitslag mag je zelf prijsgeven welk gedicht je hebt geschreven. De winnaar komt in de eregalerij te staan! Veel plezier iedereen ![]() Liefs van Dingaantouwtje en flyaway Laatst gewijzigd op 20-01-2011 om 18:23. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Jongens, doe er mee wat je wil, laat het je inspireren, schrijf desnoods iets over slechte thema's, het is slechts een richtlijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het probleem met mijn reclamemaaksels is dat ik me te persoonlijk betrokken ga voelen bij het al dan niet meedoen van mijn mededoppertjes, zeker na het plegen van de DoP-coup met Em, dus ik denk dat het me heel wat nachtrust zou kosten als je niets in zou sturen. Bij dezen mijn inspiratieverhaal. Geel, ik vind dat je wat in moet zenden, dat vind ik echt. Geen gemaar van geen tijd, geen zin, geen inspiratie of wat je dan ook allemaal zou kunnen verzinnen, want ik wéét dat je dat allemaal wel hebt, je moet je alleen nog even realiseren dat je dat hebt. Hoe dan? Nou, dat ga ik nu doen! Nu bijvoorbeeld, nu heb je tijd, want je leest dit. Misschien heb je geen tijd om een heel gedicht te schrijven, maar gewoon, elke keer dat je een stukje tijd hebt een stukje gedicht. Geen zin, dat is onzin. Natuurlijk heb je wel zin, dichten is het geweldigste dat er op aarde bestaat! (huhu moet ik nodig zeggen maar nu ik dit schrijf meen ik het echt.) Hoe kun je daar geen zin in hebben? Je kan hoogstens te moe zijn of zo, maar dan moet je maar gaan slapen en de volgende dag opgefrist en wel een gedicht schrijven. Geen inspiratie kan, maar die ga ik je nu geven. Namelijk: je schreef toch graag vanuit emoties? Jungske, ik zal oegij es emoties geven!
Spoiler
En bovendien: 22 januari is al heel snel! Stel het niet langer uit lieve Geel, doe het niet, doe het nu, dan ben je er vanaf en zijn al je pixelvriendjes en -vriendinnetjes ook weer blij! Doe het voor ons! Je kan het! Ik geloof in je! Succes met je gedicht, het wordt ongetwijfeld een meesterstuk! <333 doei xoxoxoxox |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Em, schiet op en zend iets in, anders zet ik al onze gênante informatie op het forum ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk, inspiratie-plaatjes die het goede dichtgevoel op moeten wekken!
Open deze spoiler als je een vrolijk gedicht wil:
Spoiler
Open deze spoiler als je een droevig gedicht wil: (DISCLAIMER: Sommige plaatjes zijn niet geschikt voor zachtmoedige ogen; openen op eigen risico. Ik wil met deze spoiler niets suggereren en er is geen enkel verband tussen genoemde zaken.)
Spoiler
En als het nou nog niet lukt moet je even pm'en, dan krijg je persoonlijke inspiratie, motivatie en hyperventilatie! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dichtwedstrijd flyaway | 32 | 29-12-2011 22:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Dichtwedstrijd! flyaway | 113 | 24-09-2011 17:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Dichtwedstrijd voor Studenten! sublime | 2 | 17-12-2010 13:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Dichtwedstrijden deel 3 gezweetwel | 30 | 27-06-2007 16:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Praat en lees hier over Dichtwedstrijden! Dreamerfly | 103 | 17-12-2004 20:42 | |
Verhalen & Gedichten |
dichtwedstrijd... boardbabe | 0 | 14-02-2002 16:52 |