Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2011, 02:32
Verwijderd


Advertentie
Oud 25-03-2011, 02:34
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Godver de poes loopt steeds over m'n laptop.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 25-03-2011, 02:38
Verwijderd
Nou, nou. Ik heb eigenlijk geen woorden voor Echte Meisjes In De Jungle. Het is écht beschamend, zeg. In de zin van dat de cast van Oh Oh Cherso/Tirol nog beschaving te noemen is.
Oud 25-03-2011, 02:40
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Dat is toch dat programma met dat genie van 'Take me Out'?
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 25-03-2011, 02:43
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Het is nog zo ver naar mijn bed, .
__________________
Schmach.
Oud 25-03-2011, 03:08
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch dat programma met dat genie van 'Take me Out'?
Mhm, het zijn alleen maar onrendabelen.
Oud 25-03-2011, 03:08
Verwijderd
Fuuuuuu. Meest recente drivers voor m'n ATI-kaart gedownload, oude drivers eraf gegooid, booten in savemode, automatisch geïnstalleerde Windows-drivers eraf gegooid, de boel opgeschoond met Driver Cleaner Pro, meest recente drivers geïnstalleerd. "O hai ik kan dit-en-dat bestand niet vinden, kusjes." Opnieuw opstarten, kijken of shit 't doet: neen. Catalyst Control Center crasht nog steeds direct na het opstarten, en nu is de boel ook extragratis traag. Lag als je een venster versleept enzo. Ffffff :') Even googlen wat ik nu kan proberen.

M'n volgende videokaart wordt er een van Nvidia, dit is geen doen.
Oud 25-03-2011, 03:10
Verwijderd
Booten in savemode, ja?

Overigens ben ik nooit echt fan van "handige" programma's als Driver Cleaner Pro. CCC deinstalleren en gewoon de laatste versie (of een rollback) d'r op klappen en c'est tout
Oud 25-03-2011, 03:21
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
FM'n volgende videokaart wordt er een van Nvidia, dit is geen doen.
Als je ruzie met drivers wil moet je vooral de overstap naar Nvidia maken. Op het moment dat je zo'n kaartje een beetje op gaat voeren klappen die er om de haverklap uit. Heb hier nooit echt problemen met CCC gehad. Ik doe het overigens op dezelfde manier als Dobermann, werkt prima. Op het moment dat jij moeilijk gaat doen gaat je computer dat ook doen
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 25-03-2011, 03:37
Verwijderd
Para, het is een long shot maar probeer anders eens CCC te verwijderen, zonder die rare tools, dus gewoon deinstalleren, vervolgens deinstalleer je je huidige .NET-framework en installeer je de laatste versie (desnoods opnieuw). *clicketyclick*. Even dat framework installeren en daarna nog eens die nieuwe CCC-drivert. Rebooten en see what happ0ns.

En nu ga ik naar bed. Want die grafvogels beginnen alweer te mauwen.
Oud 25-03-2011, 03:39
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Ik verwijder mijn oude CCC überhaupt nooit handmatig, die overschrijft hij vanzelf als je de nieuwe installeert
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 25-03-2011, 03:49
Verwijderd
Citaat:
Ik verwijder mijn oude CCC überhaupt nooit handmatig, die overschrijft hij vanzelf als je de nieuwe installeert
Nja dat is normaliter ook mijn procedure hoor. Maar in haar geval (lees: fubar situatie) lijkt het me een galantere en meer betrouwbare optie. Fuck knows wat d'r allemaal in de puinpoeier ligt en dan ben ik al snel voor de botte bijl in plaats van te gaan zoeken naar een speld in een hooiberg

En nu echt naar bed! Lekker met Mortiis!



Crypt of the Wizard! Briljant album vol duistere middeleeuwse ambient
Oud 25-03-2011, 03:52
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Dat is waar, je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen.
Trusten!
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 25-03-2011, 03:58
Verwijderd
Nou, CCC wilde zichzelf dus niet fatsoenlijk overschrijven, en op het internet lees ik eindeloos klaaggezang over dat dat problemen geeft. O.a. precies wat er bij mij gebeurde, namelijk, dat 'ie gewoon niet wil laden. Die driver cleaner werd daar dus ook aangeraden, omdat je anders niet van CCC en consorten afkomt. En de nieuwe driver update van ATI geeft diverse foutmeldingen bij het installeren, dus gewoon even updaten is er ook niet bij.

Nu klapte hij overigens opeens in 800*600 toen ik op de log van CCC wilde kijken wat er nu weer mis was gegaan. Maar ik ben wel van de traagheid af. Alleen zijn nu alle kleuren opeens heel licht. Ff ff ffff.

Even rebooten en kijken wat er dan gebeurt, en even testen met YouTube, Photoshop en dat ene filmpje dat toen vastliep. Dan ga ik daarna eventueel dat met de .NET-framework proberen, want dat heb ik her en der ook aangeraden zien worden.
Oud 25-03-2011, 04:02
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Wut? Raar probleem...
Wat voor kaart heb je precies en onder welk OS?
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 25-03-2011, 04:10
Verwijderd
XP (64 bit), Radeon HD4850. Overigens gaf dat crashen van CCC nooit problemen, maar de afgelopen maanden werd de boel er toch wat instabiel door, dus besloot ik het eens aan te pakken.
Oud 25-03-2011, 04:23
Verwijderd
De reden dat ik moeilijk doe is overigens omdat de makkelijke manieren allemaal niet hebben gewerkt.
Oud 25-03-2011, 05:08
Verwijderd
Nou, ik kap ermee voor vandaag. Backup maken en morgen weer verder
Ads door Google
Oud 25-03-2011, 06:03
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
XP (64 bit), Radeon HD4850. Overigens gaf dat crashen van CCC nooit problemen, maar de afgelopen maanden werd de boel er toch wat instabiel door, dus besloot ik het eens aan te pakken.
Hmm dan gebruik je een heel andere combinatie dan ik. Ik heb een HD6950 (HD6970 BIOS) met W7 32 bit.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 25-03-2011, 07:15
Verwijderd
Sukkelbaby die denkt dat half zeven een acceptabele tijd is om de dag te beginnen
Oud 25-03-2011, 08:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat denkt mijn vriend ook en die is verdomme stemgerechtigd
Oud 25-03-2011, 08:32
Verwijderd
Ik werd pas om 9 uur wakker van m'n wekker, ben echt zo ontzettend moe van alle korte nachten en lange dagen de laatste tijd. Maar ik MOET sporten, ik ga niet weer afzeggen
Oud 25-03-2011, 08:38
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Sukkelbaby die denkt dat half zeven een acceptabele tijd is om de dag te beginnen
Kick the baby
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 25-03-2011, 08:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik werd pas om 9 uur wakker van m'n wekker, ben echt zo ontzettend moe van alle korte nachten en lange dagen de laatste tijd. Maar ik MOET sporten, ik ga niet weer afzeggen
Maar sporten is toch helemaal niet fijn of nuttig als je al supermoe bent!
Oud 25-03-2011, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Maar sporten is toch helemaal niet fijn of nuttig als je al supermoe bent!
Of juist wel. Bovendien is het nogal laf om steeds als je moe bent, maar niet te gaan. Als je zo op alles in het leven zou reageren... Anyway, ik ben er weg van. Zonder ontbijt, dat is dan wel weer wat onhandig.
Advertentie
Oud 25-03-2011, 08:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Of juist wel. Bovendien is het nogal laf om steeds als je moe bent, maar niet te gaan. Als je zo op alles in het leven zou reageren... Anyway, ik ben er weg van. Zonder ontbijt, dat is dan wel weer wat onhandig.
Nouja, als je het leuk vindt
Het hangt er ook vanaf op wat voor manier je moe bent.

Wel ontbijten hoor! Een banaan ofzo.
Oud 25-03-2011, 09:01
Verwijderd
Moin!
Oud 25-03-2011, 09:04
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Goedemorgen!
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 25-03-2011, 09:07
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik krijg juist altijd energie van sporten. Oók als ik eigenlijk moe ben.
__________________
Tsja
Oud 25-03-2011, 09:18
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Nancy Kissel guilty of Hong Kong 'milkshake murder'

A Hong Kong jury has unanimously found American Nancy Kissel guilty of murdering her husband by lacing his milkshake with a sedative and beating him to death.

---

My milkshake brings all the boys to the yard...
Oud 25-03-2011, 09:19
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
XP (64 bit), Radeon HD4850. Overigens gaf dat crashen van CCC nooit problemen, maar de afgelopen maanden werd de boel er toch wat instabiel door, dus besloot ik het eens aan te pakken.
Die kaart heb ik ook!!!1111~ [/emotionele band]
Oud 25-03-2011, 09:24
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
XP (64 bit), Radeon HD4850. Overigens gaf dat crashen van CCC nooit problemen, maar de afgelopen maanden werd de boel er toch wat instabiel door, dus besloot ik het eens aan te pakken.
Over die HD4850 gesproken, daar heb je buiten die rattenpootjes nog een overeenkomst
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 25-03-2011, 09:41
Rationeel
Rationeel is offline
Goeeeeedemorgen!
Oud 25-03-2011, 09:42
Rationeel
Rationeel is offline
Ik ga even 3 ambtenaren om de oren slaan met mijn kennis! Of zij hakken mij volledig in de pan, dat kan ook! In ieder geval is er koffie
Oud 25-03-2011, 09:42
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Hoi!
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 25-03-2011, 09:50
Verwijderd
Hoi, slettekes.
Ads door Google
Oud 25-03-2011, 09:56
Verwijderd
Morning.
Oud 25-03-2011, 10:24
Verwijderd
Absinthe naamzoek: ik heb een kimono. Of eigenlijk is het een badjas. Maar het heeft wel een japansachtig printje. Er moet alleen niemand met een sigaret in de buurt komen dan verbrand ik waarschijnlijk levend

Ik heb nog geen stokjes, ik hoop dat ik daar nog tijd voor heb, anders worden het sateprikkers in ons haar
Oud 25-03-2011, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Nouja, als je het leuk vindt
Het hangt er ook vanaf op wat voor manier je moe bent.

Wel ontbijten hoor! Een banaan ofzo.
Te laat.

Blugh, ik voel me echt niet ok. Te veel stress, te veel vermoeidheid en ik zie door de bomen het bos niet meer. Belasting snap ik helemaal niets van, en ik moet daar gauw een mannetje voor regelen, wil ik nog een beetje starterskorting e.d. kunnen krijgen. En het gaat maar door en door en door.
Oud 25-03-2011, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Absinthe naamzoek: ik heb een kimono. Of eigenlijk is het een badjas. Maar het heeft wel een japansachtig printje. Er moet alleen niemand met een sigaret in de buurt komen dan verbrand ik waarschijnlijk levend

Ik heb nog geen stokjes, ik hoop dat ik daar nog tijd voor heb, anders worden het sateprikkers in ons haar
Dat geldt ook voor mij hoor, van die sigaret.
Blugh, en zelfs tegen dat feest zie ik nu dus op. Daar klopt toch iets niet.
Oud 25-03-2011, 10:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Of juist wel. Bovendien is het nogal laf om steeds als je moe bent, maar niet te gaan. Als je zo op alles in het leven zou reageren... Anyway, ik ben er weg van. Zonder ontbijt, dat is dan wel weer wat onhandig.
van sporten krijg je energie!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-03-2011, 10:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Te laat.

Blugh, ik voel me echt niet ok. Te veel stress, te veel vermoeidheid en ik zie door de bomen het bos niet meer. Belasting snap ik helemaal niets van, en ik moet daar gauw een mannetje voor regelen, wil ik nog een beetje starterskorting e.d. kunnen krijgen. En het gaat maar door en door en door.
hmm. 1 ding tegelijk is dan mijn advies.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-03-2011, 10:57
Verwijderd
Citaat:
van sporten krijg je energie!
Het was ook fijn
Oud 25-03-2011, 10:57
Verwijderd
Citaat:
hmm. 1 ding tegelijk is dan mijn advies.
Mja. Ik doe mijn best
Oud 25-03-2011, 10:59
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Te laat.

Blugh, ik voel me echt niet ok. Te veel stress, te veel vermoeidheid en ik zie door de bomen het bos niet meer. Belasting snap ik helemaal niets van, en ik moet daar gauw een mannetje voor regelen, wil ik nog een beetje starterskorting e.d. kunnen krijgen. En het gaat maar door en door en door.
Hé je lijkt mij wel. Ik feel your pain. En dan niet kunnen slapen door de stress en vervolgens weer extra moe zijn wat op je dag drukt. Het is een vicieuze cirkel.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 25-03-2011, 11:01
Verwijderd
Jep
Oud 25-03-2011, 11:13
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
nou ja, wat moet je nog allemaal regelen? Of is het deadline-stress?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-03-2011, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Te laat.

Blugh, ik voel me echt niet ok. Te veel stress, te veel vermoeidheid en ik zie door de bomen het bos niet meer. Belasting snap ik helemaal niets van, en ik moet daar gauw een mannetje voor regelen, wil ik nog een beetje starterskorting e.d. kunnen krijgen. En het gaat maar door en door en door.
Citaat:
Dat geldt ook voor mij hoor, van die sigaret.
Blugh, en zelfs tegen dat feest zie ik nu dus op. Daar klopt toch iets niet.
*aai*

Als je wilt kan ik wel naar je belastingaangifte kijken, ik heb er wel iets meer verstand van dan de gemiddelde Nederlander. (Al kan ik niet garanderen dat ik eruit kom, want over startersregelingen weet ik niet heel veel).

Kusjeplak.
Oud 25-03-2011, 11:18
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Lol ik ben al wakker.
__________________
Schmach.
Oud 25-03-2011, 11:26
Verwijderd
Citaat:
XP (64 bit), Radeon HD4850. Overigens gaf dat crashen van CCC nooit problemen, maar de afgelopen maanden werd de boel er toch wat instabiel door, dus besloot ik het eens aan te pakken.
Citaat:
Hmm dan gebruik je een heel andere combinatie dan ik. Ik heb een HD6950 (HD6970 BIOS) met W7 32 bit.
Citaat:
Die kaart heb ik ook!!!1111~ [/emotionele band]
Wat zijn jullie allemaal modern en bij de tijd, ik heb nog een 3870 Op W7-x64.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35.