Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2011, 12:49
Verwijderd
Hallo íedereen
Ik ben een jongen van 15, en ik ben 100% HETERO... Ik zou me graag eens seksueel (aftrekken, pijpen, anaal) amuseren met een andere jongen jonger of van mijn leeftijd... is dit normaal???

Als je zoiets al hebt gedaan, kan je hier je verhaal doen... vind Ik altijd wel spannend en geil om te lezen...

Greeeetz dreamboy_xx
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 12:53
Volk
Volk is offline
Ik ben een meisje, dus heb er geen directe ervaring mee. Maar ik weet dat het iets is wat meerdere jongens graag zouden willen. Ik vind het in ieder geval helemaal niet raar.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 13:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja, dat is normaal als je homoseksueel bent.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is normaal als je homoseksueel bent.
Mjaaaa, maar op andere forums staan er ook al zo'n berichten en er staat dat het normaal is dat de jongens van deze tijd op zoek gaan naar seksueel contact met elkaar. Er staat dat als je zo'n dingen (als pijpen) doet, dat je dan niet persé homo bent...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 13:13
Volk
Volk is offline
Citaat:
Mjaaaa, maar op andere forums staan er ook al zo'n berichten en er staat dat het normaal is dat de jongens van deze tijd op zoek gaan naar seksueel contact met elkaar. Er staat dat als je zo'n dingen (als pijpen) doet, dat je dan niet persé homo bent...
ben ik het met je eens. Ik denk niet dat zoiets je a meteen homo maakt.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 13:16
Verwijderd
Citaat:
ben ik het met je eens. Ik denk niet dat zoiets je a meteen homo maakt.
Het is nu ook niet dat ik dit elke dag wil doen hoor, gewoon zo af en toe
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 14:57
Verwijderd
nja ik doe dat liever met een meisje hoor..
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 14:58
Verwijderd
maar je bent egt geen homo als je zoiets wilt
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 15:33
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ook gewoon hier hoor! Nou ja, ik zie hier behoorlijk veel topic langskomen van jongens van jouw leeftijd in de richting van 'ik doe dit en dit met een vriend, is dit normaal?' of 'ik fantaseer over ... is dit normaal?' enzovoort. Zoals hier en hier natuurlijk ook hier en hier.

Dus je bent zeker niet de enige, en je hoeft ook heus geen homo te zijn om een overdaad aan hormonen te hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 16:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het is heus niet erg om homo te zijn, wees blij dat je in Nederland woont, waar dat weinig problemen oplevert. Als je ouders er problemen mee hebben zou ik wel even wachten met vertellen tot je eigen woonruimte hebt.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 17:18
Volk
Volk is offline
Citaat:
Het is heus niet erg om homo te zijn, wees blij dat je in Nederland woont, waar dat weinig problemen oplevert. Als je ouders er problemen mee hebben zou ik wel even wachten met vertellen tot je eigen woonruimte hebt.
Hij is alleen waarschijnlijk niet homo.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 17:52
bierkoning
bierkoning is offline
Dan klopt alleen je eerste redenatie van 100% hetero niet...
Ik heb nooit maar dan ook nooit de neiging gehad om ook maar iets intiems te doen met een andere man.
Dus je bent misschien niet homo, maar dan maar 85% hetero
Oud 10-06-2011, 18:13
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik heb nooit maar dan ook nooit de neiging gehad om ook maar iets intiems te doen met een andere man.
Ik heb wel uit nieuwsgierigheid iets gedaan met een vrouw, maar dat maakt me niet minder hetero.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel uit nieuwsgierigheid iets gedaan met een vrouw, maar dat maakt me niet minder hetero.
Dit.

Sterker nog, het heeft me juist doen inzien dat ik wel heel erg hetero ben, want achteraf gezien vond ik het echt niet interessant.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 18:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Bij vrouwen werkt dat anders, ook omdat het binnen bepaalde (alto)kringen gewenst is om wannabi te zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 20:21
Lente
Lente is offline
al die topics van jongens die (willen) experimenteren met hun vrienden maar vooral heel hard roepen ABSOLUUT ONTZETTEND VRESELIJK hetero te zijn, vind ik wel een beetje vreemd. zou dat een generatieverschil zijn?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 21:46
Verwijderd
Een hetero jongen die zich dreamboy_xx noemt moet ik nog tegenkomen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 05:59
Volk
Volk is offline
Citaat:
Bij vrouwen werkt dat anders, ook omdat het binnen bepaalde (alto)kringen gewenst is om wannabi te zijn.
Voor mannen geldt dat net zo goed.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 09:51
honkballertje
honkballertje is offline
Wat een onzin dat als hij een keer wat zou willen proberen met een jongen, dat hem niet meer 100% hetero maakt zeg. Als hij geen gevoelens heeft voor jongens, maar wel een keer zoiets uit wilt proberen, maakt dat hem echt niet minder hetero.
Zelf heb ik niet (of nog niet) gehad dat ik zoiets zou willen proberen met een jongen, maar ik snap best dat hij nieuwschierig is naar hoe dat is. Niks mis mee lijkt me.
Oud 11-06-2011, 10:13
Pluis
Pluis is offline
Een keer wat aanklooien met een jongen is 1 ding, maar hij heeft het ook over anale seks, en dat gaat me toch wel wat ver als je beweert dat je hetero bent. Dan zou ik eerder zeggen dat je op jongens én meisjes valt.
Oud 11-06-2011, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin dat als hij een keer wat zou willen proberen met een jongen, dat hem niet meer 100% hetero maakt zeg. Als hij geen gevoelens heeft voor jongens, maar wel een keer zoiets uit wilt proberen, maakt dat hem echt niet minder hetero.
Zelf heb ik niet (of nog niet) gehad dat ik zoiets zou willen proberen met een jongen, maar ik snap best dat hij nieuwschierig is naar hoe dat is. Niks mis mee lijkt me.
Dankjeeee
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 12:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Er is ook niks mis met geen hetero zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Of biseksueel, kan natuurlijk ook
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Of biseksueel, kan natuurlijk ook
wat koffie zegt
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 21:48
Verwijderd
Citaat:
wat koffie! zegt
Fixed
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 01:32
Thinus
Thinus is offline
Officieel zou je pas homo zijn als je verliefd word op hetzelfde geslacht. Maar als je constant fantaseert over seks met een andere gast ben je natuurlijk gewoon een flikker.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 05:36
Verwijderd
Citaat:
Officieel zou je pas homo zijn als je verliefd word op hetzelfde geslacht. Maar als je constant fantaseert over seks met een andere gast ben je natuurlijk gewoon een flikker.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Een keer wat aanklooien met een jongen is 1 ding, maar hij heeft het ook over anale seks, en dat gaat me toch wel wat ver als je beweert dat je hetero bent. Dan zou ik eerder zeggen dat je op jongens én meisjes valt.
Waarom is het zo dat, wanneer je een keer anale seks wil uitproberen met een jongen, je waarschijnlijk biseksueel bent?Ik snap dat neit zo goed.....
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 12:18
Verwijderd
Volgens mij omdat je dan niet alleen fantaseert over anale seks, maar specifiek over anale seks met een jongen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 12:23
Verwijderd
Maar fantaseren maakt je toch niet meer of minder hetero of homo? Ik fantasees ook wel eens over seksuele handelingen die ik heel specifiek uit voer met een meisje, maar dat maakt toch niet dat ik minder hetero ben? Imo ben je pas homo als je verliefd wordt op iemand van t zelfde geslacht, niet als je erover fantaseert, hoe specifiek ook. Of ligt dat nu aan mij?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 12:25
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Een keer wat aanklooien met een jongen is 1 ding, maar hij heeft het ook over anale seks, en dat gaat me toch wel wat ver als je beweert dat je hetero bent.
Wat is dit nou weer? o_O
Oud 12-06-2011, 12:26
Em.
Em. is offline
Citaat:
Maar fantaseren maakt je toch niet meer of minder hetero of homo? Ik fantasees ook wel eens over seksuele handelingen die ik heel specifiek uit voer met een meisje, maar dat maakt toch niet dat ik minder hetero ben? Imo ben je pas homo als je verliefd wordt op iemand van t zelfde geslacht, niet als je erover fantaseert, hoe specifiek ook. Of ligt dat nu aan mij?
Dat lijkt mij ook, eigenlijk. Maar los daarvan snap ik de hele discussie niet zo goed. Het gaat immers over fantaseren, niet over seksuele geaardheid, en als dat er wat mee te maken had, so what? Daar komt die jongen vanzelf wel achter als hij wel/niet verliefd wordt, en of ie dan homo of bi of hetero is en hoeveel "procent" maakt in mijn ogen niets uit. Nou ja, als ie homo is kan hij het met z'n vriendje doen, bi ook, maar ook dáár gaat het niet om, want wat hij wil is niet vanuit verliefdheid en hij heeft momenteel zowel geen vriendje en geen vriendinnetje, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 16:12
Lente
Lente is offline
waar komt dat fantaseren ineens vandaan? ts zegt toch juist dat hij dat allemaal wil doen met een jongen, niet dat hij er alleen over fantaseert? en of het normaal is als je 100% hetero bent dat je seks wil met een andere jongen, ehhhh
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 17:05
Verwijderd
Citaat:
waar komt dat fantaseren ineens vandaan? ts zegt toch juist dat hij dat allemaal wil doen met een jongen, niet dat hij er alleen over fantaseert? en of het normaal is als je 100% hetero bent dat je seks wil met een andere jongen, ehhhh
Aw, kom op. Je kunt heus wel nieuwsgierig zijn naar seks met iemand van hetzelfde geslacht zonder homoseksuele gevoelens te hebben.

Ik heb echt nog nooit, maar dan ook nooit, gevoelens gehad voor een meisje (als in: verliefd), maar toch was ik nieuwsgierig naar seks met een meisje. Achteraf heeft het alleen bevestigd dat ik echt hetero ben, want ik vond het helemaal niet interessant.

Ik hoop wel dat je nu echt niet gaat beweren dat ik plots geen hetero meer ben omdat ik seks heb gehad met een meisje. Don't get me wrong: ik heb niets tegen homo's, lesbiennes of biseksuele mensen, maar ik weet toch zeker zelf wel wat ik ben?! Dat geldt ook voor de TS.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 17:28
Lente
Lente is offline
Okee, heb me een beetje onhandig uitgedrukt, want het is natuurlijk niet meer dan mijn mening Ik ben hetero en nooit nieuwsgierig naar seks met een vrouw geweest, omdat ik me minstens aangetrokken moet voelen tot mijn sekspartner. Kan me om die reden niet voorstellen dat andere hetero's wel seks met iemand van hetzelfde geslacht willen. ts heeft het over 'niet iedere dag, maar zo af en toe'. Noem me bekrompen als je wil, maar ik kan me dat dus echt niet voorstellen van iemand die hetero is. Ik heb echt niks tegen homoseksualiteit en iedereen moet vooral doen wat ie zelf wil, maar kei hard roepen dat je echt ontzettend vreselijk hetero bent en tegelijkertijd af en toe anale seks met een andere man... dat begrijp ik écht niet.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Okee, heb me een beetje onhandig uitgedrukt, want het is natuurlijk niet meer dan mijn mening Ik ben hetero en nooit nieuwsgierig naar seks met een vrouw geweest, omdat ik me minstens aangetrokken moet voelen tot mijn sekspartner. Kan me om die reden niet voorstellen dat andere hetero's wel seks met iemand van hetzelfde geslacht willen. ts heeft het over 'niet iedere dag, maar zo af en toe'. Noem me bekrompen als je wil, maar ik kan me dat dus echt niet voorstellen van iemand die hetero is. Ik heb echt niks tegen homoseksualiteit en iedereen moet vooral doen wat ie zelf wil, maar kei hard roepen dat je echt ontzettend vreselijk hetero bent en tegelijkertijd af en toe anale seks met een andere man... dat begrijp ik écht niet.
Ja, maar anale seks heeft dan weer niets te maken met homoseksualiteit. De anus heeft nu eenmaal veel zenuwuiteinden en bij mannen kan via anale seks zelfs de prostaat gestimuleerd worden, dus echt vreemd is het niet dat mannen anale seks fijn vinden, of ze nu hetero or homo zijn.

Overigens snap ik dat je niets tegen homo's hebt, hoor. En het is wat mij betreft ook een beetje frappant dat het niet bij één keer blijft in het geval van de TS. Zelf heb ik dus één keer seks gehad met een meisje en dat was ook meteen de laatste keer, want ik vond het niet interessant.

Voor zover ik weet heeft de TS het nog nooit gedaan, dus misschien vindt hij de fantasie wel geil, maar heeft hij na één keer ook zoiets van "Never again!".

Hij moet het toch zelf ontdekken. En daarbij: Who cares wat je bent en hoeveel %.. Mensen houden er teveel hokjes op na wat mij betreft.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 17:49
Lente
Lente is offline
Citaat:
Ja, maar anale seks heeft dan weer niets te maken met homoseksualiteit. De anus heeft nu eenmaal veel zenuwuiteinden en bij mannen kan via anale seks zelfs de prostaat gestimuleerd worden, dus echt vreemd is het niet dat mannen anale seks fijn vinden, of ze nu hetero or homo zijn.

Overigens snap ik dat je niets tegen homo's hebt, hoor. En het is wat mij betreft ook een beetje frappant dat het niet bij één keer blijft in het geval van de TS. Zelf heb ik dus één keer seks gehad met een meisje en dat was ook meteen de laatste keer, want ik vond het niet interessant.

Voor zover ik weet heeft de TS het nog nooit gedaan, dus misschien vindt hij de fantasie wel geil, maar heeft hij na één keer ook zoiets van "Never again!".

Hij moet het toch zelf ontdekken. En daarbij: Who cares wat je bent en hoeveel %.. Mensen houden er teveel hokjes op na wat mij betreft.
Ik vind dat anale seks met een andere man wel met homoseksualiteit te maken heeft hoor, je gaat als man toch geen seks hebben met een andere man als je mannen seksueel niet aantrekkelijk vindt? Die anale stimulatie kan ook op andere manieren.
Ben wel benieuwd hoe andere mannen hierover denken

Het gaat me verder niet echt om de ts, dit soort topics (en ook de reacties) verbazen me nogal.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Fixed
Zeiksnor
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 13:01
-Richard-
-Richard- is offline
Ik vind het niet normaal. Maar wie ben ik ? En wat is normaal ?

Als jij daar zin in hebt, dan doe je dat. Wie houd je tegen ? En waarom ?

Dus, doen.. Maar ik vind niet dat je 100 procent hetro bent als je dit soort ideeen/behoeftes hebt.
Ik ben hetro, 100 procent of niet, kzou het niet weten, maar ik zou echt nooit op dit soort ideeen komen, laat staan dat ik het zou willen
Oud 13-06-2011, 15:03
Verwijderd
98.2% hetero.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 11:03
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik vind dat anale seks met een andere man wel met homoseksualiteit te maken heeft hoor, je gaat als man toch geen seks hebben met een andere man als je mannen seksueel niet aantrekkelijk vindt? Die anale stimulatie kan ook op andere manieren.
Ben wel benieuwd hoe andere mannen hierover denken

Het gaat me verder niet echt om de ts, dit soort topics (en ook de reacties) verbazen me nogal.
Waarom zou je geen seks hebben met een man als je als man weet dat de beste stimulatie in je anus te vinden is? Waarom zou je dan niet willen dat iemand dat gebied voor zijn rekening neemt terwijl jij je met je eigen penis bezig houdt, om maar een voorbeeld te noemen? Veel heteromannen stimuleren zichzelf ook in de anus. Het lijkt mij juist heel begrijpelijk om bij zo'n ontdekking iemand van hetzelfde geslacht te nemen die weet waar die mee bezig is in plaats van bv een vrouw met voorbinddildo die geen idee heeft van hoe het daarbinnen werkt bij een man (sowieso, waarom is vrouw met voorbinddildo niet homo en man met pik wel als je precies hetzelfde doet). Het hele ontdekken houdt in dat je op ontdekking bent, open staat voor mogelijkheden. Waarom meteen door een bekrompen houding de kans op leuke ontdekkingservaringen gigantisch verkleinen?

Daarbij is fysieke aantrekkingskracht niet nodig voor een aangename seksuele reactie.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 12:13
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Die laatste stelling vind ik een beetje gek, verder was ik t helemaal met Volk eens.
Oud 14-06-2011, 14:59
eenmeisje.
eenmeisje. is offline
Ik vind het echt niet raar als je een keer met een jongen verder gaat..
Het is toch logisch dat je wilt weten hoe het is?
Alles een keer uitproberen in je leven tochh.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een jongen van 15, en ik ben 100% HETERO
Caps doesn't make it true. Zeker niet als je daarna je interesse in andermans plassers tentoonstelt. Blijkbaar is 100% toch een lichte overschatting.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 20:42
Lente
Lente is offline
Citaat:
Waarom zou je geen seks hebben met een man als je als man weet dat de beste stimulatie in je anus te vinden is? Waarom zou je dan niet willen dat iemand dat gebied voor zijn rekening neemt terwijl jij je met je eigen penis bezig houdt, om maar een voorbeeld te noemen? Veel heteromannen stimuleren zichzelf ook in de anus. Het lijkt mij juist heel begrijpelijk om bij zo'n ontdekking iemand van hetzelfde geslacht te nemen die weet waar die mee bezig is in plaats van bv een vrouw met voorbinddildo die geen idee heeft van hoe het daarbinnen werkt bij een man (sowieso, waarom is vrouw met voorbinddildo niet homo en man met pik wel als je precies hetzelfde doet). Het hele ontdekken houdt in dat je op ontdekking bent, open staat voor mogelijkheden. Waarom meteen door een bekrompen houding de kans op leuke ontdekkingservaringen gigantisch verkleinen?

Daarbij is fysieke aantrekkingskracht niet nodig voor een aangename seksuele reactie.
zoals ik al eerder zei, kan ik me niet voorstellen seks te hebben met iemand die ik niet aantrekkelijk vind. om die reden kan ik me dus niet voorstellen dat een heteroman seks heeft met een andere man. dat is alles en wat iedereen doet moet ie vooral zelf weten. wel opvallend dat vooral vrouwen hier fel op reageren
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 09:53
Volk
Volk is offline
Citaat:
zoals ik al eerder zei, kan ik me niet voorstellen seks te hebben met iemand die ik niet aantrekkelijk vind. om die reden kan ik me dus niet voorstellen dat een heteroman seks heeft met een andere man. dat is alles en wat iedereen doet moet ie vooral zelf weten. wel opvallend dat vooral vrouwen hier fel op reageren
Het was niet fel bedoeld hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2014, 20:41
gaatjenixaan
gaatjenixaan is offline
ik ben ook 100% hetero maar toen ik laatst bij een vriend van mij bleef slapen hebben we gezoend gepijpt afgetrokken en anaal gedaan en het was wel leuk en ik zou het ook best vaker doen (die vriend zei ook al dat hij het best vaker zou doen) maar dan ben je niet meteen gay of bi dan ben je gewoon aan t experimenteren
Met citaat reageren
Oud 21-09-2014, 02:27
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik ben ook 100% hetero maar toen ik laatst bij een vriend van mij bleef slapen hebben we gezoend gepijpt afgetrokken en anaal gedaan en het was wel leuk en ik zou het ook best vaker doen (die vriend zei ook al dat hij het best vaker zou doen) maar dan ben je niet meteen gay of bi dan ben je gewoon aan t experimenteren
Als je 100% hetero bent, doe je dat niet. Sorry.
Oud 21-09-2014, 04:21
Verwijderd
Citaat:
Als je 100% hetero bent, doe je dat niet. Sorry.
Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2014, 11:12
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waarom niet?
100% is redelijk definitief in dat opzicht.

Regels voor berichten