![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus je bent zeker niet de enige, en je hoeft ook heus geen homo te zijn om een overdaad aan hormonen te hebben. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dan klopt alleen je eerste redenatie van 100% hetero niet...
Ik heb nooit maar dan ook nooit de neiging gehad om ook maar iets intiems te doen met een andere man. Dus je bent misschien niet homo, maar dan maar 85% hetero ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wat een onzin dat als hij een keer wat zou willen proberen met een jongen, dat hem niet meer 100% hetero maakt zeg. Als hij geen gevoelens heeft voor jongens, maar wel een keer zoiets uit wilt proberen, maakt dat hem echt niet minder hetero.
Zelf heb ik niet (of nog niet) gehad dat ik zoiets zou willen proberen met een jongen, maar ik snap best dat hij nieuwschierig is naar hoe dat is. Niks mis mee lijkt me.
|
Een keer wat aanklooien met een jongen is 1 ding, maar hij heeft het ook over anale seks, en dat gaat me toch wel wat ver als je beweert dat je hetero bent. Dan zou ik eerder zeggen dat je op jongens én meisjes valt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar fantaseren maakt je toch niet meer of minder hetero of homo? Ik fantasees ook wel eens over seksuele handelingen die ik heel specifiek uit voer met een meisje, maar dat maakt toch niet dat ik minder hetero ben? Imo ben je pas homo als je verliefd wordt op iemand van t zelfde geslacht, niet als je erover fantaseert, hoe specifiek ook. Of ligt dat nu aan mij?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb echt nog nooit, maar dan ook nooit, gevoelens gehad voor een meisje (als in: verliefd), maar toch was ik nieuwsgierig naar seks met een meisje. Achteraf heeft het alleen bevestigd dat ik echt hetero ben, want ik vond het helemaal niet interessant. Ik hoop wel dat je nu echt niet gaat beweren dat ik plots geen hetero meer ben omdat ik seks heb gehad met een meisje. Don't get me wrong: ik heb niets tegen homo's, lesbiennes of biseksuele mensen, maar ik weet toch zeker zelf wel wat ik ben?! ![]() |
![]() |
|
Okee, heb me een beetje onhandig uitgedrukt, want het is natuurlijk niet meer dan mijn mening
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens snap ik dat je niets tegen homo's hebt, hoor. ![]() Voor zover ik weet heeft de TS het nog nooit gedaan, dus misschien vindt hij de fantasie wel geil, maar heeft hij na één keer ook zoiets van "Never again!". ![]() Hij moet het toch zelf ontdekken. En daarbij: Who cares wat je bent en hoeveel %.. Mensen houden er teveel hokjes op na wat mij betreft. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ben wel benieuwd hoe andere mannen hierover denken ![]() Het gaat me verder niet echt om de ts, dit soort topics (en ook de reacties) verbazen me nogal. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het niet normaal. Maar wie ben ik ? En wat is normaal ?
Als jij daar zin in hebt, dan doe je dat. Wie houd je tegen ? En waarom ? Dus, doen.. Maar ik vind niet dat je 100 procent hetro bent als je dit soort ideeen/behoeftes hebt. Ik ben hetro, 100 procent of niet, kzou het niet weten, maar ik zou echt nooit op dit soort ideeen komen, laat staan dat ik het zou willen ![]()
||
Citaat:
Daarbij is fysieke aantrekkingskracht niet nodig voor een aangename seksuele reactie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik ben ook 100% hetero maar toen ik laatst bij een vriend van mij bleef slapen hebben we gezoend gepijpt afgetrokken en anaal gedaan en het was wel leuk en ik zou het ook best vaker doen (die vriend zei ook al dat hij het best vaker zou doen) maar dan ben je niet meteen gay of bi dan ben je gewoon aan t experimenteren
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Tiende planeet in zonnestelsel ontdekt. Hydrogen | 19 | 20-08-2005 11:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |