Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Perfect is saai. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Er zijn maar 2 dingen die je nodig hebt als je er redelijk tot goed uit ziet. Hoe beter je eruitziet hoe beter natuurlijk, maar het is niet nodig.
Kijk s naar hoe je zelf denkt. Wanneer je zo'n foto model ziet denk je toch ook niet dat dat het enige is waar je op kunt vallen? En dat terwijl, zoals het er naar uitziet, mannen meer met uiterlijk hebben dan vrouwen. Dus een vrouw zal zich er nog minder van aantrekken. Nu ik eraan denk zijn de meisjes die het hebben over 'die leuke jongen' of wat dan ook nou niet de meisjes om voor naar huis te schrijven, dus wees maar niet bang. |
![]() |
|
![]() |
Als ik eerlijk ben, alle meisjes zijn allemaal stuk voor styk oppervlakkig! Ik bdw ga totaal niet af op uiterlijk, oke oke ik wil niet echt een dikke vetzak maar mijn vriend heeft wel een vetbuikje, maakt mij niet uit! Want hij is super lief en zorgzaam! Als jij dat ook gewoon bent kom je wle iemand tegen die ook op innerlijk afgaat!
Xxxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee da's niet oppervlakkig van jou wil je zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Die jongens als Robert Pattinson zijn totaal onbereikbaar :') en dat weten we zelf ook, maar ik denk dat echt een meidending is om daarover te praten.
Het is dus heus niet zo dat we alleen Robert Pattinson willen en niemand anders en dat je een look-a-like moet zijn ofzo, ik ben trouwens helemaal niet zo'n meisjes dat gek is van een bepaalde bekende acteur of zanger. Je hoeft niet perfect te zijn, niemand is perfect, meisjes willen echt niet alleen fotomodellen, maar het plaatje van innerlijk en uiterlijk moet gewoon kloppen en iedereen vindt wat anders aantrekkelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-06-2011 om 00:00. Reden: Typo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en vriendinnen van mij vinden hem knap. (geen idee wat ze in dat mens zien) En als ze vragen wie vnd jij knap. (\ze weten best wie ik knap vind) Noem ik gewoon de naam van degene waar ik op ben. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Lusi: Heb je een bron? Ik vind dat echt heel vaag klinken hoor, want wie bepaalt nu wat wel en niet knap is? Wel heb ik eens gehoord dat de eeh... lichamelijke aantrekkelijkheid (of hoe je het wil noemen) van partners ongeveer overeenkomt, dat je dus automatisch een partner kiest die ongeveer even knap is ofzo. Maar of ik dat meot geloven weet ik ook niet helemaal, aangezien ik genoeg voorbeelden ken van een heel lelijk meisje met een heel knappe jongen en vice versa.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Over wat mooi is kun je moeilijk doen, maar het komt neer op symmetrie, lengte, gezonde uitstraling, etc.
Ik heb wat zitten zoeken. Het oorspronkelijke artikel dat ik erover las kan ik niet vinden (dacht dat het nu.nl was, dat 'lelijke' mensen onbewust minder kijken naar deze kenmerken), maar dit hele boek gaat er ook op in. Mirror, mirror: the importance of looks in everyday life |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben en blijf nou eenmaal een liever hebben van krulletjes :3 (en niet gemillimeterd haar) Laatst gewijzigd op 23-06-2011 om 00:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |