Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2011, 19:28
Maxmale
Maxmale is offline
Hee mensen
Ik had even een vraagje over iets wat ik me al erg lang afvraag.
Meestal praten de meiden allemaal over die erg knappe jongens van het stappen
of over Robert Pattinson o.i.d. En dan krijg ik steeds het gevoel, aangezien ik niet perfect ben,
dat ik erg ver buiten het bereik lig. Maakt het voor meiden, al heeft ieder haar eigen mening, veel uit of je er als een foto model uitziet of niet?
Oud 13-06-2011, 19:30
Verwijderd
Lol @ Robert Pattinson. Die gast is echt zo lelijk als de nacht.

Niemand is perfect, en je moet je niet zo druk maken. Niet iedereen valt op hetzelfde en iedereen heeft een andere smaak. Persoonlijk vind ik juist het fotomodel-type man helemaal niet interessant.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 19:30
Verwijderd
Robert pattinson :r verder maakt het voor mij geen reet uit of je eruit ziet als een fotomodel of niet, als het maar niet te afzichtelijk is heaaa
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 19:35
Maxmale
Maxmale is offline
En als je dan de ene keer een erg knap vriendje/vriendin hebt(jouw keus :$)
en daarna een minder knappe, heb je dan niet snel het gevoel van: Ik kan
beter krijgen?
Oud 13-06-2011, 19:38
Verwijderd
Citaat:
En als je dan de ene keer een erg knap vriendje/vriendin hebt(jouw keus :$)
en daarna een minder knappe, heb je dan niet snel het gevoel van: Ik kan
beter krijgen?
Ja, maar 'knap' is nogal aan meningen gebonden. Ik neem aan dat niemand bewust voor een lelijke vriend/vriendin kiest. Dat de persoon in kwestie door anderen lelijk gevonden wordt is natuurlijk niet belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 19:40
*oma*
*oma* is offline
Fotomodel hoeft niet, maar het oog wil ook wat. En een goed stel hersenen is ook niet verkeerd en een leuke uitstraling. Het plaatje moet gewoon kloppen. Maar dat plaatje is voor iedereen anders .
Oud 13-06-2011, 19:41
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ja, maar 'knap' is nogal aan meningen gebonden. Ik neem aan dat niemand bewust voor een lelijke vriend/vriendin kiest. Dat de persoon in kwestie door anderen lelijk gevonden wordt is natuurlijk niet belangrijk.
Ik heb een keer gelezen dat mensen die een relatie hebben over het algemeen even aantrekkelijk zijn.
Oud 13-06-2011, 19:45
Verwijderd
Citaat:
wat zij zegt, als je weet dat je beter kan krijgen ga je daar heus wel voor lijkt me?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 19:48
Maxmale
Maxmale is offline
Mooi dat heb ik volgens de meeste mensen wel,
en komt dat even aantrekkelijke dan doordat
personen andere mensen met zichzelf vergelijken?
Oud 13-06-2011, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Mooi dat heb ik volgens de meeste mensen wel,
en komt dat even aantrekkelijke dan doordat
personen andere mensen met zichzelf vergelijken?
Ik denk dat aantrekkelijkheid juist ontstaat als mensen zich niets aantrekken van andere mensen. Van die 100 in een dozijn mensen zijn juist helemaal niet interessant.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 19:51
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Hee mensen
Ik had even een vraagje over iets wat ik me al erg lang afvraag.
Meestal praten de meiden allemaal over die erg knappe jongens van het stappen
Hm.. dat valt wel mee, met het 'meestal' dan, al hebben we het wel over leuke jongens (dit betrek ik op school, niet op 'na het stappen')

Citaat:
of over Robert Pattinson
hahahaa pff daar hebb ik het dus totaaal NIET over (alleen de échte meisjes-meisjes, en daar zijn er niet al te veel van in m'n klas, of in de omgeving) :')

Citaat:
En dan krijg ik steeds het gevoel, aangezien ik niet perfect ben, dat ik erg ver buiten het bereik lig.
Dat is niet zo. Dat lig je dus niet. Alleen als je zo doet.
Perfect is saai.
Citaat:
Maakt het voor meiden, al heeft ieder haar eigen mening, veel uit of je er als een foto model uitziet of niet?
Getver liever niet-fotomodel, dan wel. Dat maakt niets uit. Als het maar niet belachelijk-afzichtelijk word.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 19:52
Maxmale
Maxmale is offline
Citaat:
wat zij zegt, als je weet dat je beter kan krijgen ga je daar heus wel voor lijkt me?
Dat is waar maar insinueer je nu dat je dan liever voor een knappe vent met een innerlijk van niks gaat i.p.v. een minder knappe man met een beter innerlijk?
Oud 13-06-2011, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar maar insinueer je nu dat je dan liever voor een knappe vent met een innerlijk van niks gaat i.p.v. een minder knappe man met een beter innerlijk?
Nee, daarmee insinueert zij dat een combi nog altijd de beste keuze is.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 19:54
Maxmale
Maxmale is offline
Citaat:
Hm.. dat valt wel mee, met het 'meestal' dan, al hebben we het wel over leuke jongens (dit betrek ik op school, niet op 'na het stappen')

hahahaa pff daar hebb ik het dus totaaal NIET over (alleen de échte meisjes-meisjes, en daar zijn er niet al te veel van in m'n klas, of in de omgeving) :')

Dat is niet zo. Dat lig je dus niet. Alleen als je zo doet.
Perfect is saai.

Getver liever niet-fotomodel, dan wel. Dat maakt niets uit. Als het maar niet belachelijk-afzichtelijk word.
Dat van robertje was maar een voorbeeld, een paar meiden uit mijn klas zijn er gek van
Oud 13-06-2011, 19:55
sanni
sanni is offline
Citaat:
Nee er wordt hier bedoeld dat als je weet dat je beter krijgen kan je nooit instemt met het eerste en doorgaat tot je dat gekregen hebt wat jij "beter" vind. Nou ja zo vat ik dat dan op.
Oud 13-06-2011, 19:55
Maxmale
Maxmale is offline
Okay bedankt voor jullie antwoorden.
ik maak me nu totaal geen zorgen meer
Oud 13-06-2011, 19:57
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Dat van robertje was maar een voorbeeld, een paar meiden uit mijn klas zijn er gek van
Dan ben ik ontzettend blij dat ik niet in jouw klas zit. Ik kots al bijna bij de gedachte!

Citaat:
Mooizow!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Nee, daarmee insinueert zij dat een combi nog altijd de beste keuze is.
Precies,natuurlijk wil het oog ook wat maar het innerlijk blijft het belangrijkste en vaak weten mooie jongens ook dat ze mooi zijn en maken daar gebruik van, hetzelfde met mooie meisjes.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 20:35
FrankB93
FrankB93 is offline
Citaat:
Dan daalt je zogenaamde 'Status'
Oud 13-06-2011, 20:38
Maxmale
Maxmale is offline
Citaat:
Dan daalt je zogenaamde 'Status'
Nee, ik bedoelde meer van: Nu ga ik er gewoon voor
Oud 13-06-2011, 22:13
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Er zijn maar 2 dingen die je nodig hebt als je er redelijk tot goed uit ziet. Hoe beter je eruitziet hoe beter natuurlijk, maar het is niet nodig.
Kijk s naar hoe je zelf denkt. Wanneer je zo'n foto model ziet denk je toch ook niet dat dat het enige is waar je op kunt vallen? En dat terwijl, zoals het er naar uitziet, mannen meer met uiterlijk hebben dan vrouwen. Dus een vrouw zal zich er nog minder van aantrekken. Nu ik eraan denk zijn de meisjes die het hebben over 'die leuke jongen' of wat dan ook nou niet de meisjes om voor naar huis te schrijven, dus wees maar niet bang.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 00:10
Rachelll
Rachelll is offline
Als ik eerlijk ben, alle meisjes zijn allemaal stuk voor styk oppervlakkig! Ik bdw ga totaal niet af op uiterlijk, oke oke ik wil niet echt een dikke vetzak maar mijn vriend heeft wel een vetbuikje, maakt mij niet uit! Want hij is super lief en zorgzaam! Als jij dat ook gewoon bent kom je wle iemand tegen die ook op innerlijk afgaat!
Xxxx
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Als ik eerlijk ben, alle meisjes zijn allemaal stuk voor styk oppervlakkig! Ik bdw ga totaal niet af op uiterlijk, oke oke ik wil niet echt een dikke vetzak maar mijn vriend heeft wel een vetbuikje, maakt mij niet uit! Want hij is super lief en zorgzaam! Als jij dat ook gewoon bent kom je wle iemand tegen die ook op innerlijk afgaat!
Xxxx
Tuurlijk alle meisje van de hele wereld zijn oppervlakkig behalve jij.

Nee da's niet oppervlakkig van jou wil je zeggen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 12:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Innerlijk is sowieso niet zo belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 13:04
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Innerlijk is sowieso niet zo belangrijk.
Nee, want als je een machoman/sletje die/dat heel knap is krijgt, die elke dag dat je weg bent zich laat naaien/ anderen naait, draait het toch nog steeds alleen maar om de looks (zwaar sarcasme)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2011, 14:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee, want als je een machoman/sletje die/dat heel knap is krijgt, die elke dag dat je weg bent zich laat naaien/ anderen naait, draait het toch nog steeds alleen maar om de looks (zwaar sarcasme)
Wat heeft dat nou weer met "innerlijk" te maken? Trouw is natuurlijk wel belangrijk. Maar ik bedoel dat je niet aardig hoeft te zijn ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Wat heeft dat nou weer met "innerlijk" te maken? Trouw is natuurlijk wel belangrijk. Maar ik bedoel dat je niet aardig hoeft te zijn ofzo.
Dus jij date liever een knappe vrouw die je alleen maar afsnauwt dan een iets minder mooie maar hele lieve vrouw?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 17:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dus jij date liever een knappe vrouw die je alleen maar afsnauwt dan een iets minder mooie maar hele lieve vrouw?
Ligt eraan.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Ligt eraan.
waar ligt dat aan?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 18:07
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
waar ligt dat aan?
Hoe knap, hoe lief, en hoeveel afsnauwen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Hoe knap, hoe lief, en hoeveel afsnauwen.
Ik zei alleen maar afsnauwen oftewel heel veel
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 18:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik zei alleen maar afsnauwen oftewel heel veel
Ja, wat is veel. Hoe dan ook, het topic gaat over wat belangrijk is bij mannen, niet om wat ik belangrijk vind bij vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Ja, wat is veel. Hoe dan ook, het topic gaat over wat belangrijk is bij mannen, niet om wat ik belangrijk vind bij vrouwen.
nou knappe vrouwen hebben andere eisen dan lelijke vrouwen, dat is bij mannen net zo
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 18:30
Bird.
Bird. is offline
Die jongens als Robert Pattinson zijn totaal onbereikbaar :') en dat weten we zelf ook, maar ik denk dat echt een meidending is om daarover te praten.
Het is dus heus niet zo dat we alleen Robert Pattinson willen en niemand anders en dat je een look-a-like moet zijn ofzo, ik ben trouwens helemaal niet zo'n meisjes dat gek is van een bepaalde bekende acteur of zanger.
Je hoeft niet perfect te zijn, niemand is perfect, meisjes willen echt niet alleen fotomodellen, maar het plaatje van innerlijk en uiterlijk moet gewoon kloppen en iedereen vindt wat anders aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 19:52
Verwijderd
Citaat:
nou knappe vrouwen hebben andere eisen dan lelijke vrouwen, dat is bij mannen net zo
Wait wut?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 23:54
Verwijderd
Ik vind Robert Pattinson trouwens niet echt een lekker ding.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Ik snap de hype ook niet. Als hij niet bekend was geweest zou iedere vrouw er langsheen lopen zonder hem een tweede blik waardig te gunnen, maar nu is hij opeens superhot. Wat een onzin. Zijn hele hoofd ziet er misvormd uit.

Laatst gewijzigd op 22-06-2011 om 00:00. Reden: Typo
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 11:41
Verwijderd
Citaat:
[makkelijk]En in welk opzicht verschillen jouw eisen dan van die van een mooie vrouw? [/makkelijk]

Verder is Robbert Pattinson (ofzo) écht heel erg lelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niet.

en vriendinnen van mij vinden hem knap. (geen idee wat ze in dat mens zien)
En als ze vragen wie vnd jij knap. (\ze weten best wie ik knap vind) Noem ik gewoon de naam van degene waar ik op ben.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Wait wut?
Dit is echt waar Als je zelf aantrekkelijk bent, vind je dat bij een partner belangrijker. Je hecht meer waarde aan het uiterlijk van de ander, dan wanneer je zelf lelijk bent.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 12:32
Verwijderd
Kijk ze allemaal non conformist bird zijn en Robertje afkraken. Waarschijnlijk zijn het ook allemaal lelijke meisjes dus die dat doen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 12:37
Verwijderd
@Lusi: Heb je een bron? Ik vind dat echt heel vaag klinken hoor, want wie bepaalt nu wat wel en niet knap is? Wel heb ik eens gehoord dat de eeh... lichamelijke aantrekkelijkheid (of hoe je het wil noemen) van partners ongeveer overeenkomt, dat je dus automatisch een partner kiest die ongeveer even knap is ofzo. Maar of ik dat meot geloven weet ik ook niet helemaal, aangezien ik genoeg voorbeelden ken van een heel lelijk meisje met een heel knappe jongen en vice versa.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 13:21
Verwijderd
Over wat mooi is kun je moeilijk doen, maar het komt neer op symmetrie, lengte, gezonde uitstraling, etc.

Ik heb wat zitten zoeken. Het oorspronkelijke artikel dat ik erover las kan ik niet vinden (dacht dat het nu.nl was, dat 'lelijke' mensen onbewust minder kijken naar deze kenmerken), maar dit hele boek gaat er ook op in.

Mirror, mirror: the importance of looks in everyday life
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Kijk ze allemaal non conformist bird zijn en Robertje afkraken. Waarschijnlijk zijn het ook allemaal lelijke meisjes dus die dat doen.
Lol.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Lieverd, da's een kwestie van smaak. Ik vind zo ontzettend veel jongens prachtig om naar te kijken, maar Robertje zit daar niet bij. Dat kan toch?

Ik ben en blijf nou eenmaal een liever hebben van krulletjes :3 (en niet gemillimeterd haar)

Laatst gewijzigd op 23-06-2011 om 00:36.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 11:32
Verwijderd
Natuurlijk is dat mogelijk schat. In de ogen van sommige sujetten zullen jullie ongetwijfeld ook wel enigszins meevallen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk is dat mogelijk schat. In de ogen van sommige sujetten zullen jullie ongetwijfeld ook wel enigszins meevallen.
Je wordt steeds leuker.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Wat reageer jij bekrompen zeg.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 20:01
Verwijderd
Citaat:
in welke post beweer ik dan knap te zijn? het valt me gewoon op dat de eisen van een knappe vrouw en een minder knappe vrouw heel anders zijn, dat hoeft niks te zeggen over hoe ik mezelf vind.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2011, 02:23
Verwijderd
In welke post beweer ik dat jij beweert dat je knap bent?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten