Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2011, 16:24
mielle
mielle is offline
voor de mannen ben je een gutser of een spuiter (sperma)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 18:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat zijn de respectievelijke definities?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 18:17
Verwijderd
Ik denk, dat als je een gutser bent, het sperma uit de penis sijpelt, ben je een spuiter, dan spuit het eruit.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 23:37
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Logisch toch?
Bij mij wisselt het...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 09:43
Verwijderd
Is dat dan niet bij iedereen zo, dat het wisselt? Alleen dat sommigen vaker het een hebben, en anderen het ander?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 10:30
Verwijderd
Ligt eraan hoelang het geleden is dat ik voor het laatst heb gerukt. Is het langer dan 3 dagen, dan spuit ik meestal wel en anders niet.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 11:11
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Ligt eraan hoelang het geleden is dat ik voor het laatst heb gerukt. Is het langer dan 3 dagen, dan spuit ik meestal wel en anders niet.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 15:48
veryniceguy
veryniceguy is offline
definitief spuiter
uiteraard hangt de hoeveelheid die eruit komt af van hoelang het geleden is dat ik voor het laatst kwam.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 17:21
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Oud 02-07-2011, 07:25
-Richard-
-Richard- is offline
Agree net Gerbino . Ligt er naar mijn idee ook aan hoe geil het is.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 09:54
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 10:47
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Bij mij wisselt het.
Idem.
Oud 02-07-2011, 18:41
Volk
Volk is offline
Hangt af van hoe lang ik hem laat wachten en hem blijf plagen. Laat ik hem binnen 5 minuten komen dan komt het er gutsend uit. Heb ik hem al een hele tijd geplaagd dan kan hij zo een gat door me heen spuiten.

Figuurlijk dan he...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 04:26
Verwijderd
Ligt aan de hevigheid van orgasme, is die heftig dan spuiten. Is die matig dan niet. Heeft verder niks te maken met hoe lang geleden.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 04:32
Pyro Power
Pyro Power is offline
Het spuiten heeft bij mij juist wel te maken met de hoeveelheid. Hoe minder er uit komt, hoe vaker er een druppel/guts uit komt. Enkel Als ik enkele dagen niet heb gemastrubeert, en dus een lading heb opgespaart, dan kom ik sneller en heftiger klaar. En anders sowieso de tweede keer. Maar dit heeft vooral te maken met dat het punt van ejaculatie later komt, na het eerste orgasme. Dan kom ik namelijk doordat er meer prikkels zijn opgebouwt.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 04:34
Verwijderd
Citaat:
Het spuiten heeft bij mij juist wel te maken met de hoeveelheid. Hoe minder er uit komt, hoe vaker er een druppel/guts uit komt. Enkel Als ik enkele dagen niet heb gemastrubeert, en dus een lading heb opgespaart, dan kom ik sneller en heftiger klaar. En anders sowieso de tweede keer. Maar dit heeft vooral te maken met dat het punt van ejaculatie later komt, na het eerste orgasme. Dan kom ik namelijk doordat er meer prikkels zijn opgebouwt.
Die lading spaar je niet op. Ja zaad misschien maar dat is zo weinig van het hele gedeelte. Maar het gros is prostaatvocht, wat meer wordt bij meer opwinding. Dit gebeurt dus ook pas bij het begin van de opwinding. Hoe langer hoe meer.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 14:02
mafkees416
mafkees416 is offline
Spuiter, altijd
Oud 19-07-2011, 10:28
mapimapi
mapimapi is offline
Citaat:
Hangt af van hoe lang ik hem laat wachten en hem blijf plagen. Laat ik hem binnen 5 minuten komen dan komt het er gutsend uit. Heb ik hem al een hele tijd geplaagd dan kan hij zo een gat door me heen spuiten.

Figuurlijk dan he...
Herkenbaar..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 21:38
DoubleG
DoubleG is offline
Het is vrij simpel. Gutsen of Spuiten ligt aan de hoeveelheid zaad dat is aangemaakt en de hoeveelheid eiwit dat de prostaat aanmaakt. Hoe geiler, en hoe langer de sexuele spanning hoe meer vloeistoffen. Hoe beter het orgasme, dus hoe harder de hartslag. Hoe verder het word gelanceerd. Geloof het of niet. Het heeft ook met circulatie te maken
Oud 19-07-2011, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Het is vrij simpel. Gutsen of Spuiten ligt aan de hoeveelheid zaad dat is aangemaakt en de hoeveelheid eiwit dat de prostaat aanmaakt. Hoe geiler, en hoe langer de sexuele spanning hoe meer vloeistoffen. Hoe beter het orgasme, dus hoe harder de hartslag. Hoe verder het word gelanceerd. Geloof het of niet. Het heeft ook met circulatie te maken
Het ligt nauwelijks aan de hoeveelheid zaad die is aangemaakt, want dit is zo'n miniem volumedeel van het sperma.. Het gaat vooral om de bijstoffen waardoor het ligt aan de persoon en de aanmaak van die bijstoffen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 17:26
Allochton
Allochton is offline
Waterval.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 20:10
django023
django023 is offline
dat ligt er compleet aan hoe geil ik ben

Regels voor berichten