Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2011, 13:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dag allemaal!

Een van mijn vakken is Italiaans. Inmiddels zit ik daarvoor al in het tweede jaar, maar ik heb het eerste jaar nog niet gehaald. Ik ga het niet nog een keer volgen, want het onderwijs is waardeloos. De leraar is Italiaans en snapt niet dat wij de taal niet al onder de knie hebben. Voor mijn toets ben ik erbarmelijk gezakt (ik had 1 antwoord goed. Van de 80 ofzo) en de enige manier om de volgende wel te halen is zelfstudie.
Heeft iemand goede ervaringen met een bepaalde online cursus of een boek of een lesmethode voor Italiaanse Grammatica? Ik hou me aanbevolen! Help dit arme studentje!

dankjulliewel!
Fizzle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2011, 22:56
Verwijderd
Ik heb hier nog een LOI cursus van Italiaans liggen. het is een vrij goed iets, alles wordt vrij duidelijk uitgelegd
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 09:06
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gratis online, maar misschien iets te veel basis: www.lesexpres.nl
Daar kun je op een, vind ik zelf, redelijk prettige manier wel iets van het Italiaans opsteken.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 21:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb hier nog een LOI cursus van Italiaans liggen. het is een vrij goed iets, alles wordt vrij duidelijk uitgelegd
Dat is een boek, neem ik aan?
Wil je die verkopen/uitlenen/weggeven?

Citaat:
Gratis online, maar misschien iets te veel basis: www.lesexpres.nl
Daar kun je op een, vind ik zelf, redelijk prettige manier wel iets van het Italiaans opsteken.
Oh dat is wel fijn, als ik de basis heb heb ik in elk geval iets, zal er in elk geval even naar kijken
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 23:06
Verwijderd
Het zijn (even kijken) 3 boeken en 2 cd-dingen. In 2 boeken staan opdrachten en uitleg, het derde boek is een woordenlijst en uitwerkingen van de opdrachten. Op de cd dingen staan woordenlijsten en korte gesprekjes zodat je weet hoe je dingen moet uitspreken enzo en ik wil hem je best lenen! ik wil zelf nog wel een keertje Italiaans leren alleen denk ik niet dat ik daar het komende jaar nog aan toe kom
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 10:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh, dat klinkt echt fantastisch! Ik zou hem supergraag lenen!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 11:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben hier zo blij mee!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.