Oud 07-04-2012, 21:51
onlinedeniz
Avatar van onlinedeniz
onlinedeniz is offline
Ik heb al een dag of twee keelpijn loopneus koorts en sons benauwdheid maar sinds vandaag heb ik ook lonpijn er bij dat steeds heviger. Verder ben ik erg moe mijn eetlust is goed verder heb ik nu hoge koorts . Het longpijn doeet pijn bij diepe ademhaling als ik moet hoesten. Als ik wat beweeg en lichtpijn als ik me strek. Ik ben een 13 jarige jongenn met astma. Ps: sorry voir slechte spelling mar ben nogal haastig
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 00:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wat is 'longpijn'? Komt de pijn niet uit je ribben of vanaf je middenrif?

Je hebt hoge koorts en bent al twee dagen moe. Bel je huisarts of de huisartsenpost, ga naar bed, probeer goed te eten en drinken.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 07:18
HangInThere
Avatar van HangInThere
HangInThere is offline
Heb je afgelopen dagen veel gehoest? Kan een tussenribspiertje cq rib zijn die je voelt.
__________________
Freedom, is never having to say you're sorry.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 10:10
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
als je astma hebt en pijn bij de ademhaling met hoge koorts dan klinkt dat inderdaad wel als een longontsteking. tijd om naar de huisarts te gaan voor een antibioticakuur.

Verder idd zoals martino al zegt goed drinken en zorg er ook voor dat je al je pufjes goed neemt
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 16:13
Sihem
Sihem is offline
Bij ons in de buurt heerst op het moment de griep, hoge koorts enorme keelpijn en pijn in je ribben. Geen idee hoe het komt maar veel mensen hebben het... Denk spieren iets met die spieren. Ik had het ook.. en dat ik astma heb was gewoon toeval. Maar doordat ik die pijn in me ribben had ging ik hyperventileren en daardoor kreeg ik het benauwd. Probeer even wat ademhalings en ontspanningsoefeningen werkt dat niet dan naar de arts.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 18:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind pijn van een verrekt spiertje anders voelen dan pijn van een longontsteking. Bij een verrekt spiertje is het meer een ademhalingsgerelateerde stekende pijn terwijl bij een longontsteking het meer een doffe pijn is.

Hoe is het nu, onlinedeniz? Niet te lang afwachten met dit soort klachten hoor.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.