![]() |
|
Update 4 juni:
Lieve iedereen, De afgelopen weken ben ik o.a. hier bezig geweest met een onderzoek naar studiekeuze. Ik heb al veel response, maar opeens is het blijven steken. Ik ben nog op zoek naar VMBO-scholieren in jaar 3 of 4 (jaar 4 dus de mensen die dit jaar examens gedaan hebben) die de enquête voor mij zouden willen invullen, zodat ik éindelijk verder kan en kan afstuderen. Jullie zouden me enorm helpen! Het duurt maar een minuutje of 5 en onder de mensen die hem invullen verloot ik een VVV-bon twv 30 euro. De link is: www.thesistools.com/studiekeuzemotieven. Ik hoop ongelofelijk dat jullie hem willen invullen, want op dit moment zit ik helemaal klem. Alvast heel, heel, heel erg bedankt!!
Laatst gewijzigd op 04-06-2012 om 12:30. Reden: Update |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Dank jullie wel!
![]() @ arPos: haha, ik twijfel er ook niet aan dat het goed ingevuld is ![]() ![]()
|
Op dit moment heb ik er 50 online gekregen. Daarnaast door een persoonlijke connectie nog 50 havisten erbij, daar ben ik superblij mee! Het probleem nu is dat VMBO ondervertegenwoordigd is en ik nog zo'n 50 mensen van het VMBO nodig heb. Hopelijk gaat dat lukken!
Laatst gewijzigd op 24-04-2012 om 19:05. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Centraal eindexamen |
[VMBO] Verloop van college-examen pj eilander | 5 | 01-06-2016 12:24 | |
Studeren |
Talencursus in Engeland Chariot | 0 | 08-05-2009 18:39 | |
Algemene schoolzaken |
VMBO-kader naar gemengd. Wie kan mij helpen?!:) Sann789 | 7 | 19-02-2009 19:08 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Iemand Aub??? Samar | 6 | 19-10-2008 20:31 | |
Studeren |
Nieuwe opleiding, help help ! Afwezig | 5 | 20-09-2005 08:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leraren pesten Yamyam | 27 | 23-08-2005 00:33 |