![]() |
||
Citaat:
Gewoon eerlijk zijn dus als de huisarts er naar vraagt, hij zal je echt niet uitlachen of veroordelen (en als hij dat wel doet is het tijd voor een andere huisarts ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dokters hebben beroepsgeheim. En als jij je er zo verschrikkelijk voor schaamt dat je mogelijk een SOA hebt, moet je zorgen dat je er geen kunt oplopen. Het is namelijk wel een beetje stom, vind ik, om informatie die er wel degelijk toe doet achter te houden voor mensen die je willen en kunnen helpen (en het ook nog eens niet mogen doorvertellen of er echt van zullen opkijken).
Wanneer ga je je trouwens laten testen op een SOA? Want dat lijkt me wel zo handig.
|
Oke, wees dan een snuggere vent en vraag ook even om een soa test. Je hoeft als man daarvoor alleen maar even in een potje te plassen dus het stelt niks voor. (dat verhaal met dat wattenstaafje in je plasbuis is allang verleden tijd)
||
Citaat:
pff... je doet me denken aan die mensen met aids die het expres gaan verspreiden. |
![]() |
||
Citaat:
Dat je voor je arts informatie achterhoudt vind ik vooral heel dom voor jezelf, maar als je andere personen daarmee nu ook zou besmetten omdat je te laf bent om te zeggen dat je mogelijk een SOA hebt (want ik krijg het idee dat het meer daarmee te maken heeft dan 'privacy') zou ik het wel heel stom vinden. Ik hoop maar voor je vriendin dat ze niets oploopt doordat jij niets durft te zeggen. Weet iemand trouwens of het mogelijk is dat wel de symptomen overgaan, maar je nog niet van de/een SOA af bent?
|
Bij vrouwen kan dat wel, met name chlamydia kan je ongemerkt bij je dragen. Wat betreft mannen én vrouwen: hiv merk je natuurlijk ook niet de eerste tijd. Ook het genitale wratten virus kun je ongemerkt bij je dragen, maar als je uiteindelijk de wratjes krijgt dan merk je dat echt wel. hetzelfde geldt voor het herpesvirus (hetzelfde virus dat ook de koortslip veroorzaakt)
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
En Martiño noemde gonorroe als een SOA die soms keelpijn veroorzaakt.
|
Verwijderd
|
Schrijf het gewoon in briefje aan je huisarts dat je afgeeft als je er bent, dan hoef je het niet te ZEGGEN, maar heb je het toch gezegd. En die man heeft beroepsgeheim en mag NOOIT en zal NOOIT dit soort info delen met WIE dan ook. Dus geen zorgen.
Sterkte en beterschap! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Soa-test? Verwijderd | 7 | 09-01-2008 19:24 | |
Seksualiteit |
[Enquete] SOA Megadeth | 59 | 13-02-2006 03:32 | |
Seksualiteit |
Hoe kan je een SOA krijgen justanothern00b | 4 | 25-01-2005 22:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
SOA preventie Verwijderd | 10 | 01-10-2004 11:04 | |
Seksualiteit |
Soa Onderzoek - Mijn ervaringen..... verbal-violence | 53 | 20-08-2002 18:03 | |
Seksualiteit |
Soa... babydoll | 6 | 16-06-2002 10:57 |