In India ben ik wel vaak betast. Maar daar is het bijna onmogelijk om dat niet te krijgen als enig meisje. In bussen en treinen vaak betast. Ook op het strand pakte een man volop mijn borsten.
Ook ben ik daar gestalkt door een Afrikaanse man van 28, een vriend van mensen die ik in Goa had ontmoet. Hij kneep in mijn bil, en later werd ik door hem achtervolgd naar mijn hutje van palmbladeren. Hij is een keer dronken in mijn kamer gelopen en zat op mijn bed te roken toen ik 's nachts geschrokken wakker werd. Ik schreeuwde dat hij moest oprotten, anders zou de politie er zijn, was me doodgeschrokken.
De nacht daarna stond hij op mijn deur te bonken en zei dat hij van me hield, en daarna dat hij me haatte. Hij smeekte om binnen te komen. Ik zei heel rustig dat het niet ging gebeuren, maar hij flipte helemaal. Hij zei dat hij me zou verkrachten of anders zich door zijn kop zou schieten als hij niet binnen mocht komen. Na lang schreeuwen van mij (hopend dat de buren wakker zouden worden) ging hij weg.
De volgende dag nam ik maar de trein naar een andere plek. Ik denk dat dit wel het engste is wat mannen me hebben aangedaan tot nu toe. Maar ik lijd er nu echt niet onder, ik kan me er echt heel makkelijk van afzetten. Mijn vrienden die hem kenden zeiden trouwens dat die gast is opgepakt met 6kg cocaïne op zak in India

Die zit nu lekker weg te rotten in een cel.