Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Bekijk resultaten poll: Welk boek gaan we lezen en bespreken?
Umberto Eco - Het wonder van San Baudolino 2 11.76%
Onze oom - Arnon Grunberg 6 35.29%
Woensdag gehaktdag - Richard Klinkhamer 7 41.18%
De reis naar het kind - Vonne van der Meer 4 23.53%
Die laatste zomer - Tatiana de Rosnay 5 29.41%
Tegenlicht - Esther Verhoef 4 23.53%
Zomertijd - Suzanne Vermeer 5 29.41%
Cecelia Ahem - PS ik hou van jou 3 17.65%
Audrey Niffenegger - De vrouw van de tijdreiziger 9 52.94%
E.L. James - Vijftig tinten grijs 7 41.18%
Emma Donoghue - Kamer 8 47.06%
Loes den Hollander - Troostkind 3 17.65%
Margaret Mithchell- Gejaagd door de wind 2 11.76%
Colleen MacCullough- De Doornvogels 3 17.65%
Viktor Hugo- De Ellendigen 7 41.18%
Rowling - Harry Potter 1 6 35.29%
Rowling - Harry Potter 2 7 41.18%
Rowling - Harry Potter 3 6 35.29%
Rowling - Harry Potter 4 6 35.29%
Rowling - Harry Potter 5 6 35.29%
Rowling - Harry Potter 6 5 29.41%
Rowling - Harry Potter 7 5 29.41%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2012, 18:43
Verwijderd
Hoi allemaal!

In dit topic hebben we allemaal boeken geroepen, nu volgt er een keuzemoment! Stem dus op je boek naar keuze zodat wij allen dit kunnen ontleden en bespreken.

De poll loopt een week, meerdere keuzes mogelijk, meeste stemmen wint!

Laatst gewijzigd op 28-07-2012 om 18:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2012, 19:00
Verwijderd
Oh hee leuk. En Harry Potter

Ik ga eerst even kijken waar de andere boeken over gaan!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 19:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Gestemd!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 19:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Harry Potter, want ik heb de laatste dagen weer een bui en dat zijn de enige boeken die ik in huis heb
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 19:15
Verwijderd
Fuu :') ben ik keurig alle boeken aan het opzoeken en aanvinken welke ik leuk vind, crasht mijn laptop.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 19:20
Verwijderd
Zo, ook gestemd.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 19:28
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Gestemd!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 20:09
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
De ellendigen, want die wilde ik sowieso nog lezen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 20:44
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik heb maar op de Harry Potter-reeks gestemd. Omdat ik geen zin had om de andere boeken op te zoeken.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 20:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ah, fijn dat de luiheid niet alleen bij mij overheerst
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 21:22
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik zie wel wat het wordt, leuk dat de club er weer is!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Fuu :') ben ik keurig alle boeken aan het opzoeken en aanvinken welke ik leuk vind, crasht mijn laptop.
*geeft een chocoladekoekje*

Alles komt goed.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 22:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Voor alle luie mensen onder ons:

Het wonder van San Baudolino
In Het wonder van San Baudolino laat Eco zicj van zijn beste kant zien: het boek bevat spitsvondige, erudiete en hilarische stukken over de meest uiteenlopende onderwerpen, in Eco's bekende superieure stijl geschreven. Voor alle liefhebbers van het werk van Eco, maar ook voor iedereen die geinteresseerd is in taal, literatuur, cultuur en wonderen.

Onze oom
Als je kunt doden op commando, dan kun je ook liefhebben op commando.
De meeste mensen hebben overtuigingen, zolang die maar niets kosten. Majoor Anthony is bereid een prijs te betalen voor zijn idealen. Als hij op een dag, tijdens een uit de hand gelopen operatie, het meisje Lina in de woonkamer van twee verdachte individuen aantreft, besluit hij haar zonder aarzeling mee naar huis te nemen als teder geschenk voor zijn vrouw.

Onze oom is het verhaal van een meisje dat als een dode onder de levenden verkeert, van een majoor die zijn schaamte alleen kan overwinnen door heldendom na te streven en van een opstandelingenleider voor wie de revolutie een door hem te regisseren opera is.

Welke prijs moet er worden betaald voor het gebod om lief te hebben, wat kost de wens tot voortplanting, en wat de plicht om vrij te zijn? Met Onze oom schreef Arnon Grunberg een indringende roman over de prijs van de moraal.
'Oorlog, dat was vrijheid. De rest was amusement.'

Woensdag gehaktdag
Gevreesd, afgewezen, genegeerd, verworpen, verketterd en verafschuwd. Maar ook rauw, schokkend, confronterend, eerlijk, ontroerend en spraakmakend!
Het boek waar iedereen over praat, maar dat niemand heeft gelezen…

Op woensdag 30 januari 1991 'verdwijnt' de vrouw van schrijver Richard Klinkhamer. Al snel gaat het gerucht dat hij zijn vrouw heeft vermoord en door de gehaktmolen heeft gedraaid. Het politieonderzoek duurt maanden, maar er wordt geen lijk gevonden. Klinkhamer gaat vrijuit en begint te schrijven aan een nieuw boek. Bijna tien jaar later vinden de nieuwe bewoners van Klinkhamers huis menselijke resten in de tuin. Nog dezelfde dag wordt de schrijver in Amsterdam gearresteerd. Hij bekent onmiddellijk schuld.
In zijn boek Woensdag gehaktdag vertelt Klinkhamer over die fatale dag in januari. Ook beschrijft hij hoe het zover komt en welke gevolgen de gebeurtenissen hebben voor de rest van zijn leven.

Een lange rij uitgevers weigerde Woensdag gehaktdag uit te geven. Het publiek vormde zich, zonder de inhoud te kennen, een mening over het boek. Woensdag gehaktdag groeide daarmee uit tot een mythisch boek. Iedereen kende het, maar niemand had het gelezen.[/b]

De reis naar het kind
Julia, een vrouw die de leeftijd heeft bereikt waarop ze nauwelijks meer mag verwachten nog een kind te krijgen, besluit samen met haar echtgenoot Max een kind uit de Derde Wereld aan te nemen. Omdat de molens van het maatschappelijk werk langzaam draaien en zij haast hebben, stelt Julia in een opwelling haar vertrouwen in de obscure Ronald M. die ze op een voorlichtingsavond heeft ontmoet. Hij zal, tegen zeer goede betaling, zorgen voor een rechtstreeks in Peru op te halen kind. In Zuid-Amerika maken Julia en Max in afwachting van het kind eerst een rondreis en blijft Julia uiteindelijk alleen en steeds radelozer achter. Dan nemen de gebeurtenissen een schitterende, volkomen onverwachte wending.Vonne van der Meer slaagt er met veel talent in het groteske tot in uiterste, concrete details niet alleen bestaanbaar, maar ook zeer ontroerend te maken.Vonne van der Meer (1952) publiceerde Het limonadegevoel en andere verhalen (1985, bekroond met de Geertjan Lubberhuizenprijs); Een warme rug (roman, 1987); Zo is hij (roman, 1991); Nachtgoed (verhalen, 1993); Spookliefde (een Iers verhaal 1995)en Weiger nooit een dans (toneel, 1996). In 1996 stelde zij ook de bundel Na het bal en andere verhalen uit de wereldliteratuur samen.

Die laatste zomer
Leven, Liefde en Dood staan centraal in het boek Die laatste zomer van Tatiana de Rosnay, bekend van het succesvolle boek Haar naam was Sarah.


Hoe goed ken jij je moeder? Adembenemende roman over familiegeheimen.


Antoine Rey heeft het perfecte cadeau voor de veertigste verjaardag van zijn zus bedacht: een lang weekend aan zee op het eiland Noirmoutier, waar hij en Mélanie in hun kinderjaren de vakanties doorbrachten. Hoewel ze fijne herinneringen hebben aan de eindeloze zomers, zijn beiden nooit meer teruggekeerd naar deze plek.


Antoine bevindt zich in een moeilijke periode van zijn leven: zijn werk als architect biedt weinig uitdaging meer en hij is verlaten door zijn vrouw van wie hij nog steeds houdt. Noirmoutier brengt vergeten herinneringen aan hun vroeg gestorven moeder naar boven en Mélanie komt tot een schokkende ontdekking. Het familiegeheim dat zij hiermee ontrafelt maakt Antoine kwetsbaar en onzeker. Zijn zus vindt dat hij het verleden moet laten rusten, zijn vader zwijgt en zijn puberende kinderen vragen zijn aandacht voor heel andere zaken. Dan ontmoet hij Angèle, die nieuwe betekenis geeft aan de woorden leven, liefde en dood.

Tegenlicht
Vera Zagt heeft het niet gemakkelijk gehad als kind. Haar moeder zat vaker in een psychiatrische inrichting dan dat ze thuis was, haar autoritaire vader behandelde haar alsof ze een van zijn rekruten was en gepest worden op school was ook eerder regel dan uitzondering.

Als volwassene heeft Vera nog altijd een beschadigd zelfbeeld. Ze is inmiddels twintig jaar samen met Lucien Reinders, een succesvol ondernemer. Haar huwelijk, haar werk als dierenfotografe en haar huis - ‘t Fort - zijn de drie wankele pijlers waarop haar leven steunt.

Wanneer de relatie met Lucien onder druk komt te staan, raakt Vera in paniek en vlucht in een buitenechtelijke verhouding. Dan gebeuren er meer dingen waardoor ze langzaam maar zeker de controle verliest. Vera zal zich moeten losmaken van haar traumatische ervaringen en haar zorgvuldig opgebouwde muren moeten afbreken. Vera moet leren leven en vertrouwen krijgen. Maar is het daarvoor niet te laat?

Zomertijd
Wanneer de schoolvakantie aanbreekt, komen Menno en Isabel in de problemen met de opvang van hun dochter Bibi. Om een week te overbruggen voordat ze zelf met vakantie kunnen, brengen ze Bibi op aanraden van een vriendin naar een zomerkamp. Elke dag bellen ze met hun dochter om zichzelf gerust te stellen. Totdat ze zelf een telefoontje krijgen dat Bibi is verdwenen. Een grootscheepse zoekactie levert niets op. Dan blijkt dat ze ontvoerd is en dat Isabel een hoge persoonlijke prijs moet betalen.

PS ik hou van je
Holly en Gerry zijn een jong getrouwd stel. De twee maken vaak grapjes over het feit dat Holly niet zonder Gerry zou kunnen leven. Het idee van De Lijst was dan ook eigenlijk als grap bedoeld: als Gerry iets zou overkomen, zou hij een lijst voor Holly achterlaten met dingen die ze zou moeten doen.Wanneer het noodlot toeslaat en Gerry ongeneeslijk ziek wordt, stort Hollys wereld in. Een paar maanden na zijn dood besluit ze een mysterieus pakje op te halen bij haar ouders. Gerry blijkt zonder dat ze het wist woord te hebben gehouden, en heeft De Lijst opgesteld. In het pakje bevindt zich, voor elke maand, een envelop met een opdracht. Het geeft Holly de kracht om verder te gaan, nieuwe uitdagingen aan te gaan en erachter te komen dat liefde nooit verdwijnt maar altijd in je hart blijft bestaan.

Vrouw van de tijdreiziger
De vrouw van de tijdreiziger is het verhaal van Clare, een studente kunstgeschiedenis, en Henry, een avontuurlijke bibliothecaris. Ze leerden elkaar kennen toen Clare zes was en Henry zesendertig, en trouwden toen Clare drieëntwintig was en Henry eenendertig. Onmogelijk, maar waar: zonder dat hij er iets aan kan doen verplaatst Henry zich door de tijd, vooral op voor hem emotioneel zware momenten. Samen met zijn grote liefde Clare probeert Henry uit alle macht een leven te leiden zoals ieder ander. Dat dit alles bedreigd wordt door iets wat hij niet kan voorkomen maakt dit ontroerende verhaal onvergetelijk

Vijftig tinten grijs
Vijftig tinten grijs is het eerste deel van de zinderende trilogie die in Amerika en Engeland al honderdduizenden vrouwen in vuur en vlam heeft gezet. Vijftig tinten grijs vertelt hoe de jonge, onbevangen literatuurstudente Anastasia Steele onverwachts in aanraking komt met de charismatische, mysterieuze miljardair Christian Grey. Ze is direct betoverd door hem, maar probeert hem uit haar hoofd te zetten: hij is te rijk en te hoog gegrepen voor haar. Totdat Grey op een dag ineens in de winkel staat waar ze parttime werkt.

Vanaf dat moment zal Christian Grey Anastasia geen moment meer met rust laten. Steeds dieper trekt hij haar zijn wereld van duistere seksuele fantasieën in. Anastasia geniet aanvankelijk zeer van alles wat Grey haar op seksueel gebied leert en van de luxe en rijkdom waarmee hij haar omgeeft. Maar meer en meer krijgt Grey de verliefde Anastasia in zijn macht. Zijn donkerste en diepste wens: totale controle over haar. Christian Grey is verslavend gevaarlijk.
Vijftig tinten grijs is het boek waar elke vrouw het over heeft.

Tot voor kort werkte E.L. James, moeder van twee kinderen, als uitvoerend televisieproducent. Sinds haar jeugd droomde ze ervan om verhalen te schrijven, maar die droom stelde ze uit voor haar familie en haar carrière. Uiteindelijk nam ze de pen op. Het resultaat: de succesvolste erotische trilogie aller tijden.

[b]Kamer]
Een tergend fascinerend boek dat je nooit meer vergeet

'Kamer moet je in een keer lezen. Als je het uit hebt, kijk je op: de wereld is nog hetzelfde, maar jij bent op de een of andere manier veranderd en zo blijf je je nog dagen voelen.' Audrey Niffenegger, auteur van The Time Traveler's Wife

Het is Jacks verjaardag, hij wordt al vijf. Jack leeft met Mam in Kamer, waarvan de deur op slot zit. Kamer heeft alleen een dakraam en is elf vierkante meter groot. Jack is dol op televisie kijken; Dora de Explorer is zijn vriendin, maar hij weet dat wat hij op televisie ziet niet echt is. Alleen hijzelf is echt, en Mam, en de dingen in Kamer. En Ouwe Nick die 's nachts vaak komt. Dan zit Jack in de kast en kraakt het bed.

Op een dag vertelt Mam hem dat er buiten Kamer ook een echte wereld is. Een wereld waarmee Jack na hun ontsnapping zal kennismaken.

Kamer is het onvergetelijke verhaal van een moeder en haar zoontje die dankzij hun liefde het onmogelijke overleven. Het is onsentimenteel, soms grappig, soms gruwelijk, en altijd fascinerend.

Kamer is, kortom, volstrekt uniek.

Troostkind
Voor de buitenwereld lijkt het een gewoon gezin, dat het verlies van het jongste kind heeft verwerkt. Maar het ligt anders. Een van hen heeft de kenmerken van een tijdbom en brengt de anderen regelmatig in beroering. En in conflict. Astrid van Velzen is de moeder van dit gezin en op een dag in juni ontdekt ze iets wat niet alleen een gevoelige snaar raakt, maar ook de voorbode blijkt te zijn van geweld en dreiging. Ze vermoedt dat haar zoon hier iets mee te maken heeft. Hoever ga je als moeder om de daden van een kind goed te praten? Hoe lang lukt het je de andere kant op te kijken? Wat moet er gebeuren om je zover te krijgen dat je ingrijpt?

Het antwoord blijkt alle perken te buiten te gaan.

Gejaagd door de wind
Ze kon Rhett terugwinnen. Ze wist dat ze het kon. Er was nog nooit een man geweest die ze niet kon krijgen als ze eenmaal haar zinnen op hem had gezet. 'Morgen zal ik een manier bedenken om hem terug te krijgen. Tenslotte begint er morgen weer een nieuwe dag.' Zo eindigt een van de beroemdste liefdesverhalen ooit: dat van de mysterieuze Scarlett O'Hara en de even onstuimige als intrigerende Rhett Butler. Tegen de achtergrond van de Amerikaanse burgeroorlog in het zuiden van de Verenigde Staten speelt zich de gepassioneerde romance af.

De doornvogels
Dit is het aangrijpende, imposante verhaal van een eigenaardige familie: de Claery's. Het verhaal begint rond 1900, wanneer Paddy Cleary met zijn vrouw Fiona en hun zeven kinderen naar Drogheda, een groot Australisch landgoed, verhuist. Daar leert hun dochter, de ontembare Meggie haar grote liefde kennen: de knappe en ambitieuze priester Ralph de Bricassart. Maar kan deze liefde standhouden of blijkt het Vaticaan deze liefde onmogelijk te maken...

De ellendigen (Les miserables)
One of the great Classics of Western Literature, Les Miserables is a magisterial work which is rich in both character portrayal and meticulous historical description. Characters such as the absurdly criminalised Valjean, the street urchin Gavroche, the rascal Thenardier, the implacable detective Javert, and the pitiful figure of the prostitute Fantine and her daughter Cosette, have entered the pantheon of literary dramatis personae. Volume 2 of 2
(ik kon alleen een engelse vinden)


Harry potter boeken spreken voor zich..

Alle beschrijvingen komen van bol.com
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 22:04
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Offtopic: Balance verveelde zich .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 22:05
Verwijderd
Offtopic: Balance heeft dringend verering nodig <3
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 22:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Offtopic: @Balance
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 22:37
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Offtopic: @Balance
Idd!

Maar ik heb al gestemd anders had ik nu nog voor Kamer, Die Zomer en Troostkind gestemd.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 09:12
Verwijderd
Citaat:
*geeft een chocoladekoekje*

Alles komt goed.
Omnomnom.

En Balance
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-07-2012, 09:31
Vesta
Avatar van Vesta
Vesta is offline
De Ellendigen, want wereld literatuur en klassieker
En als het Harry Potter wordt, doe ik niet mee, ik ken al die boeken zowat uit mijn hoofd
__________________
Contrasting the snow, for the argony.
I'd rather know.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 10:40
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb ook gestemd. Ik heb de HP boeken ook nooit gelezen behalve boek 1 dus ik heb alleen op boek 2 gestemd. En op een aantal andere boeken.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 13:37
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb gestemd!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 13:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Offtopic: Balance verveelde zich .
Balance had geen zin in HP
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 14:28
Verwijderd
Hm, 50 shades staat nog op mijn lijstje (onder het mom van: zelf ook eens lezen waar alle heisa om te doen is), dus als die het wordt doe ik wel mee!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 17:31
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Oh leuk, weer een leesclub! Ik ga vanavond even bedenken wat me leuk lijkt en dan stemmen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Balance had geen zin in HP
Snel allen, stem voor vrouwenerotica!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2012, 20:54
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Ik heb gestemd Het maakt me eigenlijk niet heel veel uit, maar HP kan ik bijna dromen, dus die liever niet...
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 11:40
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Gestemd
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 18:55
Verwijderd
Nu zijn het er drie op dezelfde plaats. Hoop dat er iets als absolute winnaar komt
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 19:29
Verwijderd
Tot wanneer doen we stemmen?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 19:36
Verwijderd
Poll is open voor een week.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 22:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Nu zijn het er drie op dezelfde plaats. Hoop dat er iets als absolute winnaar komt
Zo niet, dan mag degene die de topics aanmaakt beslissen, deed ik altijd
Dus your pick als het gelijkspel blijft
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 09:22
Verwijderd
Mag ik wel zeggen dat ik wel op HP heb gestemd, maar dat als het gelijkspel wordt tussen iets en HP ik dan liever het iets heb en niet HP ? Die heb ik al gelezen, en hoewel ik het leuk vind om te lezen en dit keer erover te discussiëren vind ik het leuker om iets nieuws te lezen
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 10:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kom ook even zeggen dat, als het iets anders wordt dan HP, ik niet mee doe. Ja, zo lui ben ik. En bibliotheekpasloos.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 11:22
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Helemaal niet bedoeld om de stemming/keuzes te beïnvloeden, maar als het fifty shades wordt, doe ik niet mee. Voor de rest maakt het me niet uit, maar dat boek lijkt me duizend keer niks.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 11:33
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
En zo heeft iedereen zijn eigen mening. Gelukkig maar, anders hoefden boeken ook niet besproken te worden. Van de vorige serie leesclub-boeken is me bijgebleven dat de lezers een beetje wisselden, al naar gelang het gekozen boek. Dus we moeten na dit boek gewoon doorgaan, dan komt iedereen aan z'n trekken.

Laatst gewijzigd op 31-07-2012 om 13:49. Reden: spelfout
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 13:43
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dit is toch gewoon een poll om te kijken voor welk boek het meeste animo is, dat zegt toch nog niets over wie er uiteindelijk het boek gaan lezen? Dat zien we dan wel weer... Je hoeft niet per se gestemd te hebben om mee te doen, je kan ook best gestemd hebben maar besluiten dat je het winnende boek sowieso niet wilt lezen. Geeft niets, een volgende keer is er misschien wél een boek dat je aanspreekt.
Maar ik ben in elk geval ook niet van plan om dat boek van James te lezen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-08-2012, 14:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Het idee van een poll is inderdaad om de animo te checken voor bepaalde boeken Maar het is dan ook wel zo netjes dat je alleen op een bepaald boek stemt, als je ook daadwerkelijk van plan bent om het boek te gaan lezen.

@Geel: laat je stem dan even wijzigen door een fb+ en vink alles aan behalve Fifty shades? Dan komt jouw stem tenminste goed uit in de poll.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 07:53
Verwijderd
Citaat:
Zo niet, dan mag degene die de topics aanmaakt beslissen, deed ik altijd
Dus your pick als het gelijkspel blijft


Dit wordt eerlijk beslist middels dobbelsteenrol.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 08:01
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:


Dit wordt eerlijk beslist middels dobbelsteenrol.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 12:10
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
@Geel: laat je stem dan even wijzigen door een fb+ en vink alles aan behalve Fifty shades? Dan komt jouw stem tenminste goed uit in de poll.
Apate Em. naamzoek!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 18:39
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Apate Em. naamzoek!
Ik zal voor alles behalve HP en Fifty Shades een extra stem neerzetten.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 21:19
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Maar waarom niet bij HP?

Oh, laat maar, ik snap het al
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 20:29
Verwijderd
Het resultaat van de poll is Audrey Niffenegger - De vrouw van de tijdreiziger! Met 9 stemmen (en dus hopelijk ook deelnemers) kunnen we dit boek binnenkort op prettige wijze fileren. Hoera!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2012, 13:43
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Er is niet veel activiteit meer in het topic van De vrouw van de tijdreiziger. Tijd voor een nieuwe poll en een nieuw boek?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2012, 19:45
Verwijderd
Ga je gang!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Poll] Leesclub november
Hawahaai
9 10-11-2012 12:47
Verhalen & Gedichten [Leesclub] Poll september/oktober
Hawahaai
8 23-09-2012 21:35
Verhalen & Gedichten [Leesclub] Poll voor nieuwe boek!
Balance
6 17-03-2012 09:58
Verhalen & Gedichten Forum leesclub: uitleg + poll voor december
Balance
119 02-03-2012 16:46
Verhalen & Gedichten [Leesclub] Poll Oktober
flyaway
16 08-10-2011 09:53
Verhalen & Gedichten [Leesclub] Arthur Japin - Vaslav
Balance
71 29-08-2011 08:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.