Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2012, 16:52
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Hallo allemaal,

Er zit een meisje in mijn klas waar ik (denk ik) verliefd op ben. Bij elk toekomst beeld die ik voor mij haal zie ik haar erbij. Dus neem aan dat ik verliefd ben. Nou wil ik weten of zij dat ook op mij is. Ze zit naast mij met wiskunde. Ik begrijp onze docent vrijwel nooit dus begrijp grote deels van de stof niet. En zij weet dus precies wanneer ik het niet begrijp en dan legt ze het me gelijk uit zonder dat ik het vraag. Als ze iets tegen me zegt komt ze heel dicht bij met haar gezicht en lacht om elke grap die ik maak. Als ze kauwgom pakt vraagt ze ook of ik wil (natuurlijk kan dit ook gewoon aardig zijn). Ze zit regelmatig aan me armen. We hebben serieuze gesprekken, maar ook leuke gesprekken. We kijken elkaar veel aan en we zijn niet echt verlegen van elkaar. Ik heb 3 jaar geleden wel een relatie met haar gehad maar toen zaten we nog niet met elkaar in de klas en we zijn beide ook echt verandert in alle opzichten. Als ik ‘s ochtends op school kom, komt ze altijd lachend naar me toegelopen en praten we wat. Ik ben nou niet het type voor een relatie en dat weet zij ook, maar ik denk toch dat ik het met haar wel wil proberen. Ik wil er alleen zeker van zijn dat ze wel interesse heeft in mij , want ik wil alles wat we hebben dan natuurlijk niet kwijt. Hoop dat jullie me misschien raad kunnen geven. Alvast bedankt allemaal.

Gr, CC
P.S. van dat kauwgom is natuurlijk andersom ook. Ben geen krent XD
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2012, 17:22
Verwijderd
Haha je P.S.

Ik zou het toch gewoon eens proberen. Klinkt veelbelovend, dit.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2012, 17:27
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Waarom vraag je haar niet 'n keertje uit? Samen de stad in na schooltijd of naar de bioscoop in 't weekend bijv., dan merk je vanzelf wel of zij méér dan vriendschappelijke gevoelens voor je heeft.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2012, 17:36
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Citaat:
Waarom vraag je haar niet 'n keertje uit? Samen de stad in na schooltijd of naar de bioscoop in 't weekend bijv., dan merk je vanzelf wel of zij méér dan vriendschappelijke gevoelens voor je heeft.
Daar heb ik inderdaad vaak over nagedacht, maar ik ben er dus achter gekomen dat zij zo een type is die graag thuis blijft. Ze gaat nooit uit. Als er een schoolfeest is, blijft ze thuis op de bank. En ik heb de ballen niet om haar mee uit te vragen :$.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 19:11
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Dan eh.. kun je eens afspreken om samen huiswerk te maken of 'n filmpje op de bank te kijken.
Ik kan me best voorstellen dat het 'eng' is om haar dat spontaan te vragen, maar ja.. je zult toch 'n stap moeten zetten om vooruit te komen en 'n kleinere stap dan deze kan ik zo snel niet bedenken .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 20:49
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Citaat:
Dan eh.. kun je eens afspreken om samen huiswerk te maken of 'n filmpje op de bank te kijken.
Ik kan me best voorstellen dat het 'eng' is om haar dat spontaan te vragen, maar ja.. je zult toch 'n stap moeten zetten om vooruit te komen en 'n kleinere stap dan deze kan ik zo snel niet bedenken .
Haha okeey dank je in ieder geval, en dat is eigenlijk best wel een goed idee. Ga het proberen te doen dank je
Met citaat reageren
Oud 21-10-2012, 19:43
Verwijderd
gewoon voor gaan klinkt goed
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 16:46
xanoniemxx
xanoniemxx is offline
gewoon samen huiswerk gaan maken.
zeg dat je bijvoorbeeld je wiskunde niet snapt.
en als dit goed gaat, kun je haar altijd nog vragen om een keer iets samen te gaan doen..

heel veel succes !
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 23:37
haxordraxortje
haxordraxortje is offline
Vraag gewoon of ze hetzelfde voelt, zoniet, kap dan af en zoek verder.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik vind een meisje van school leuk
MrBlackwatch
6 31-07-2013 20:31
Liefde & Relatie Ik ben een meisje, en ik vind een meisje leuk. vind zij mij leuk?
myloveismusic
4 15-07-2013 18:44
Liefde & Relatie Help, ik vind een goede vriendin leuk
lucade2210
4 05-05-2011 10:52
Liefde & Relatie heb een meisje uit gevraagd en zij vraagt 2 andere jongens mee
kiran3195
4 01-02-2011 07:06
Liefde & Relatie Wat vindt ze van mij??
killer_kamal
12 01-12-2009 20:45
Liefde & Relatie Vindt zij mij ook leuk?
Biertjuhhh
20 21-12-2003 23:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.