Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je moet inderdaad geen medelijden tonen. Ze doet het met een bepaalde reden, zij wilt graag een bepaald lichaam en daarom eet ze minder. Overtuig dr dat minder eten niet de juiste manier is om verantwoordelijk af te vallen. Toen zij zei dat ze al 3 kilo was afgevallen, had ik waarschijnlijk gelachen en gezegd dat ze over een maand 6 kilo is aangekomen en dat ze een ongelooflijk lelijk lichaam krijgt als ze zo doorgaat.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een paar maanden geleden had mijn beste vriend kaij annorexia... Ik zeg had want hij is er aan overleden....
Ik kende hen al 9 jaar maar opeens viel het mij op dat hij niet meer goed at *zoals een jongen zeg maar* geen vlees chips alcohol niks meer alleen maar fruit... Boij dansen droeg hij alleen sweaters en in het dagelijks leven oook hij werd alleen maar dunner dunner en dunner, totdat hij bleef logeren en zich omkleedde stapte ik de kamer in en zag hem staan... Ik wist niet wat ik toen dacht het enige wat m$e te binne schoot was marteling... Waarom doet hij zich zelf zo iets aan ... Hij werd super boos op me en vroeg waaarom ik niet klopte.:$ hij ging wEg en 2 weken later werd ik door hem op gebeld... Hij was namelijk flauwgevallen tijdens een dantraing en lag in het ziekenhuis... Hij vertelde me dat hij in een klioniek lag en mischien niet meer terug zou komen en dat dat lang kon duren... In totaal was hoij daar 4 maanden de week voor hij stierf vroeg ik waarom... Waarom hij zich zelf zo iets aan deed.. Het enige wat hij zei is dat hij zulke maryteling verdiende... Ik logeerde bij hem een een paar dagen later stierf hij... Watr ik eigenlijk hier mee wil zeggen is trek aan de bel voordat het te laat is..:$ als ik het eerder wiost had ik hem mischien kunnen helpen... Iedereen doeyt dit voor zijn of haar eigenredenene kom daar achter help haar, en vertel dit tegen iemand die je vertrouwd... Sterkte en hoop dat het goed komt xxx |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
anorexia nervosa profielwerkstuk esmee_. | 1 | 23-10-2016 20:21 | |
Psychologie |
anorexia nervosa profielwerkstuk esmee_. | 1 | 23-10-2016 20:19 | |
Psychologie |
Anorexia ikkuh15 | 3 | 19-10-2009 11:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
Psychologie |
Anorexia? Eetprobleem? Niemande | 53 | 02-06-2003 15:36 | |
Psychologie |
anorexia iloontjuh | 23 | 12-02-2003 15:17 |