Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2013, 10:19
Wesseltje
Wesseltje is offline
Hoi,
Ik ben n jongen van 16 jaar en totaal niet in trek bij de meisjes..
Afgelopen maanden heb ik toch wel wat meisjes gesproken waarvan ik dacht, ja mss is er meer. Maar na n aantal gesprekken op whatsapp vroeg ik of ze me wel leuk vonden, uit nieuwsgierigheid:$, maar kreeg ik van allemaal t zelfde antwoord: je bent harstikke lieve aardige jongen maar wel voor n ander meisje.
Nu ik zo vertel kom ik denk ik echt wanhopig over.. Terwijl ik dat echt niet ben!
Ik wil wel graag iets met n meisje daar niet van
T is gwn dat ze mij niet leuk (genoeg) vinden..
Kunnen jullie me mss vertellen wat ik beter zou moeten doen??
Ja niet via t internet.. Wachten op de ware heb ik geen zin in omdat ik t nu graag wil:$ En in mijn klas zitten geen meisjes.ik heb maar weinig vrienden om mee uit te gaan en om dan mss daar n meisje tegen te komen.. En alleen ga ik niet uit
Iemand enig idee wat ik nog zou kunnen doen??
Gr. Wess
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2013, 10:21
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Je bent nog erg jong, het komt echt vanzelf wel.
Je kan niemand dwingen verliefd op je te worden.
Toch meer uitgaan, en ook via internet is op zoek gaan, kan het proces van contact leggen wel wat versnellen.

succes
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 11:45
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Je moet niet te lang wachten met zeggen dat jij een meisje ook leuk vind, want dan wordt je gefriendzoned. Zeg zo snel mogelijk dat je ze leuk vind, en of ze een keer wat willen afspreken. Zorg dat je zelfverzekerd overkomt en niet zo verlegen.
Verder zoals bierkoning zei, uitgaan. Daar kom je veel meisjes tegen. Toen ik 16 had ik ook nauwelijks meisjes, nu genoeg, en zoveel ben ik qua uiterlijk niet veranderd in die 2-3 jaar. Uiterlijk maakt dus (vrijwel) niks uit.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 11:47
Verwijderd
Bestaat de ware eigelijks wel ?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 11:55
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Die ware bestaat vast wel. De vraag is of en wanneer je hem/haar tegenkomt
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.

Laatst gewijzigd op 09-01-2013 om 13:37. Reden: vanwege onduidelijk voor bloodyb
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 12:07
Verwijderd
Je bent nog maar 16!
Je zit denk ik nog op de middelbare school? Waarschijnlijk gaat er als je gaat studeren een wereld voor je open. Dan kom je met meer gelijkgestemden in aanraking en ontmoet je vanzelf wel meisjes waar het gewoon wél mee klikt op romantisch gebied.
En en als je zomaar aan ieder meisje dat je net iets beter leert kennen meteen vraagt of ze je leuk vinden, zet je jezelf niet echt in een zelfverzekerde positie. En doe dat al helemaal niet over Whatsapp!! Gewoon eens vragen of ze iets met je willen gaan drinken of wat dan ook en dan zien waar het schip strandt. Dan kun je zelf een beetje aanvoelen of dat meisje misschien wel interesse in je heeft en kun haar bijvoorbeeld net iets vaker aanraken dan je bij een gewone vriend(in) zou doen. Zou ook niet té snel zeggen dat je haar leuk vindt maar het wat meer vanuit dat fysieke contact laten blijken. Het eerst even aankijken en als je het vermoeden hebt dat het misschien wel wederzijds zou kunnen zijn, zou ik zeggen dat je haar leuk vindt.
Verder zou ik er ook niet te veel mee bezig zijn, het komt echt wel
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 12:22
Wesseltje
Wesseltje is offline
Citaat:
Je bent nog maar 16!
Je zit denk ik nog op de middelbare school? Waarschijnlijk gaat er als je gaat studeren een wereld voor je open. Dan kom je met meer gelijkgestemden in aanraking en ontmoet je vanzelf wel meisjes waar het gewoon wél mee klikt op romantisch gebied.
En en als je zomaar aan ieder meisje dat je net iets beter leert kennen meteen vraagt of ze je leuk vinden, zet je jezelf niet echt in een zelfverzekerde positie. En doe dat al helemaal niet over Whatsapp!! Gewoon eens vragen of ze iets met je willen gaan drinken of wat dan ook en dan zien waar het schip strandt. Dan kun je zelf een beetje aanvoelen of dat meisje misschien wel interesse in je heeft en kun haar bijvoorbeeld net iets vaker aanraken dan je bij een gewone vriend(in) zou doen. Zou ook niet té snel zeggen dat je haar leuk vindt maar het wat meer vanuit dat fysieke contact laten blijken. Het eerst even aankijken en als je het vermoeden hebt dat het misschien wel wederzijds zou kunnen zijn, zou ik zeggen dat je haar leuk vindt.
Verder zou ik er ook niet te veel mee bezig zijn, het komt echt wel

Nou ik zit al op het mbo logistiek medewerker. Hierna wil ik chauffeur goederen vervoer gaan doen. Ik weet zeker dat er dan ook geen meisjes in de klas zitten
En ik moet ze dan toch ergens tegenkomen..
Met uitgaan sta je wat in elkaars oor te schreeuwen omdat de muziek te hard staat en dat lijkt me niet zo prettig om zo n gesprek te voeren.

Verder vind ik het wel n goeie om het niet meteen te zeggen maar het daadwerkelijk in het echt zo langzaam aan te kaarten zonder het te zeggen
Bedankt voor dat advies
En verder zal ik idd maar moeten wachten en het niet gaan opzoeken.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 12:37
Verwijderd
Aah oke, dan kan ik me voorstellen dat er inderdaad weinig meisjes in je klas zitten. Misschien dat je ze tegenkomt op een sportclub of dat soort dingen?
Eerlijk gezegd heb ik tijdens het uitgaan ook nooit echt iemand ontmoet waarmee ik daarna ben gaan daten en waar ik goed mee kon praten. Misschien dat het voor anderen wel werkt maar ik zou harde muziek in zo'n geval ook teleurstellend vinden inderdaad.

Graag gedaan, hoop dat je er wat aan hebt!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 13:08
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Die ware bestaat vast wel. De vraag is of en wanneer je hem tegenkomt
Volgens mij zoekt hij een meisje!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij zoekt hij een meisje!
Volgens mij bedoelt hij ... het in het algemeen

Laatst gewijzigd op 09-01-2013 om 13:34.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 13:33
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Citaat:
Je bent nog maar 16!
Je zit denk ik nog op de middelbare school? Waarschijnlijk gaat er als je gaat studeren een wereld voor je open. Dan kom je met meer gelijkgestemden in aanraking en ontmoet je vanzelf wel meisjes waar het gewoon wél mee klikt op romantisch gebied.
En en als je zomaar aan ieder meisje dat je net iets beter leert kennen meteen vraagt of ze je leuk vinden, zet je jezelf niet echt in een zelfverzekerde positie. En doe dat al helemaal niet over Whatsapp!! Gewoon eens vragen of ze iets met je willen gaan drinken of wat dan ook en dan zien waar het schip strandt. Dan kun je zelf een beetje aanvoelen of dat meisje misschien wel interesse in je heeft en kun haar bijvoorbeeld net iets vaker aanraken dan je bij een gewone vriend(in) zou doen. Zou ook niet té snel zeggen dat je haar leuk vindt maar het wat meer vanuit dat fysieke contact laten blijken. Het eerst even aankijken en als je het vermoeden hebt dat het misschien wel wederzijds zou kunnen zijn, zou ik zeggen dat je haar leuk vindt.
Verder zou ik er ook niet te veel mee bezig zijn, het komt echt wel
Ligt eraan, als het een meisje in je klas is niet, als het een meisje is die je niet kent, kan dat prima. En inderdaad, fysiek contact. Niet meteen in d'r bil knijpen ofzo als je die gedachte nu kreeg.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 14:55
Wesseltje
Wesseltje is offline
Nja ik ben eig wel opzoek naar n meisje haha ik ben geen homo ofso (niks er op tegen)
En via het internet vind ik maar erg lastig.. Ik kom uit zuid-Limburg en er zijn niet veel meisjes op t internet die hier ook vandaan komen.. Nog n probleem
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 15:01
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Weet niet of je je al in kan schrijven op een datingsite als je 16 bent, maar als dat kan, dan kan je gewoon rondneuzen in je eigen provincie. En als je dan iemand ziet waarvan je denkt zo dat is leuk, dan stuur je die een berichtje
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Weet niet of je je al in kan schrijven op een datingsite als je 16 bent, maar als dat kan, dan kan je gewoon rondneuzen in je eigen provincie. En als je dan iemand ziet waarvan je denkt zo dat is leuk, dan stuur je die een berichtje
Het is vanaf 18
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Het is vanaf 18
Je hebt ook voor 16+
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Je hebt ook voor 16+
Ow echt ??

meeste zijn van 18+ teminste die ik ken
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 16:08
Verwijderd
Eerst had je nog hier het fotoboek. De makkelijkste manier voor minderjarigen om pussy te regelen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 16:12
Wesseltje
Wesseltje is offline
Nja ik heb wel n site voor jongeren maar daar zitten niet zoveel meisjes op. En al helemaal niet van mij leeftijd en n beetje in de buurt...
Maar als iemand nog sites op plekken weet hoor ik het graag :$
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-01-2013, 00:57
Rachy
Rachy is offline
Jaa, je kan naar www.kinderchat.nl gaan. Daar zitten ook veel meiden op. Misschien zit er wel iemand voor je bij?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 09:27
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Misschien moet je proberen om eerst een vriendenkring te vinden waar jij je thuis in voelt, zodat je wat meer onder mensen komt waar je wat dingen mee gemeen hebt. Als je dat niet op school kan vinden, probeer het dan ergens anders. Heb je hobby's waar veel jongeren komen? Bijvoorbeeld een sport of muziek maken? Zijn er bij jou in de buurt ontmoetingsplaatsen voor jongeren?

Als je leuke vrienden hebt die hetzelfde als jij willen qua uitgaan (kan bijvoorbeeld ook in de kroeg ipv plaatsen waar muziek zo hard staat dat je elkaar niet hoort), ontmoet je misschien ook eerder een meisje dat een beetje bij je past.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 12:51
Padzorz
Padzorz is offline
Citaat:
Hoi,
Afgelopen maanden heb ik toch wel wat meisjes gesproken waarvan ik dacht, ja mss is er meer. Maar na n aantal gesprekken op whatsapp vroeg ik of ze me wel leuk vonden, uit nieuwsgierigheid:$, maar kreeg ik van allemaal t zelfde antwoord: je bent harstikke lieve aardige jongen maar wel voor n ander meisje.
Die laatste zin is zo'n typische zin die iedere vrouw zegt wanneer ze een man 'friendzoned', maar daar heb je natuurlijk geen bal aan aangezien je haar wilde.

Je kan eventueel zeggen dat je iemand leuk vindt, maar vraag niet of iemand jou leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 14:37
Heer Wil
Heer Wil is offline
Wat je beter zou kunnen doen is jouw gedachte over haar. Je moet er gewoon vanuit gaan dat ze jou leuk vind en het dus niet vragen, door er vanuit te gaan heb je meer zelfvertrouwen en vind ze je leuker en door het te vragen geef je haar aan dat je haast niet kan geloven dat er ooit in je leven iemand jou leuk zou vinden.

Je kunt wel zeggen dat je haar leuk vind, dan heeft ze zelf wel die bevestiging die jij graag zou krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [IN] Excel
Mr.Mark
7 13-11-2011 16:37
Studeren HBO Vormgeving of iets in de richting
SjaakadeliC
11 13-05-2008 11:36
Verhalen & Gedichten Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid
Raakvlak
11 20-01-2005 18:28
Verhalen & Gedichten "Het zomert in appartementstad"
Gleipnur
10 20-07-2003 22:42
Psychologie Heeft Fortuyn psychopatische trekjes???
Verwijderd
4 30-03-2002 14:12
ARTistiek Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame!
Verwijderd
3 05-09-2001 08:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37.