Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2013, 19:56
UNESCO-Ilona
UNESCO-Ilona is offline
Hoi! Ik ben Ilona, en ik ben jongerenvertegenwoordiger. Jongerenvertegenwoordigers vormen de schakel tussen jongeren en (politieke) instanties. Zij gaan op zoek naar meningen en ideeën van jongeren. Deze bespreken ze vervolgens met onder andere beleidsmakers. Er zijn jongerenvertegenwoordigers voor duurzame ontwikkeling, Europa, de VN en UNESCO.

Ik ben jongerenvertegenwoordiger UNESCO. Heb je daar al eens van gehoord? UNESCO is een organisatie van de Verenigde Naties die zich bezig houdt met onderwijs, wetenschap en cultuur. Momenteel zijn we vooral bezig met immaterieel erfgoed. Immaterieel erfgoed zijn bijvoorbeeld tradities, gebruiken en rituelen, maar ook religie, eten & drinken en bepaalde kleding. Ook jij hebt dus veel met immaterieel erfgoed te maken! Het is voor iedereen persoonlijk.

Vuurwerk is voor sommige mensen ook immaterieel erfgoed. Anderen willen vuurwerk weer graag verbieden. Uit een onderzoek kwam dat 60% van de Nederlanders voor een verbod op vuurwerk afsteken is, maar dan moeten er wel professionele vuurwerkshows komen. Wat vind jij daarvan? Geef je mening! http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=130499

Het invullen van de enquête duurt maar 5 minuten en gebeurt volledig anoniem. Er hoeft geen naam of (e-mail)adres achtergelaten te worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2013, 20:06
Naimin
Naimin is offline
Gedaan!
Succes ermee.
Oud 21-01-2013, 20:21
Martiño
Martiño is offline
Ja, dit is dus niet de bedoeling, een topic openen én een uppen. Dit topic gaat naar Studiezaken, je link in het vuurwerktopic op N&A wordt gewijzigd (en daar kan worden gediscussieerd).

We willen graag helpen met enquêtes en onderzoeken, leuk dat je hier komt, maar check wel even wat onze regels zijn mbt crossposting en het uppen van topics!
Oud 21-01-2013, 21:16
UNESCO-Ilona
UNESCO-Ilona is offline
Citaat:
Ja, dit is dus niet de bedoeling, een topic openen én een uppen. Dit topic gaat naar Studiezaken, je link in het vuurwerktopic op N&A wordt gewijzigd (en daar kan worden gediscussieerd).

We willen graag helpen met enquêtes en onderzoeken, leuk dat je hier komt, maar check wel even wat onze regels zijn mbt crossposting en het uppen van topics!
Ho, excuses, ik begrijp dat dat niet handig was. Ik heb overigens wel de regels gecheckt voor ik dit deed - sommige fora worden er niet vrolijk van - maar hier even overheen gekeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten