Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2014, 17:32
JustSaying
JustSaying is offline
Hoi ik wil heel graag vloeiend koreans leren, maar ik heb geen idee hoe en ik ben nog eens slecht met talen. op internet staan een paar goeie manieren om een taal te leren zoals woordenlijsten maken en dan die uit je hoofd knallen, veel tv en audio fragmenten beluisteren van de taal die je wilt leren of op cursussen gaan. ik heb atm niet echt veel geld dus die cursussen valt af. wat vinden jullie een goede manier om een taal te leren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2014, 12:07
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Westerse talen zijn gemakkelijker te leren voor ons omdat ze hetzelfde alfabet gebruiken en ong. de zelfde klanken. En dat is heel anders bij Oosterse talen als Chinees, Japans en Koreaans en zo. Leren schrijven zou nog wel moeten lukken maar het nadeel van zelfstudie is dat niemand b.v. een foute uitspraak corrigeert. Ga voor gratis taalcursussen eens in de biep kijken.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 19-02-2014, 17:12
quintyy
Avatar van quintyy
quintyy is offline
Iemand bij mij op school heeft zichzelf ook Japans aangeleerd. Hij deed dit via verschillende cursussen op het internet en zocht ook naar Japanse mensen die alleen Japans en een klein beetje Engels praatten.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2014, 22:59
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
Iemand bij mij op school heeft zichzelf ook Japans aangeleerd. Hij deed dit via verschillende cursussen op het internet en zocht ook naar Japanse mensen die alleen Japans en een klein beetje Engels praatten.
kan je aan hem/haar vragen hoeveel uur per dag ze aan heeft besteed en wat voor manieren ze geleerd heeft ? alvasst bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [IN] Leren programmeren
Anika
18 20-01-2008 15:06
De Kantine Wil jij je kind tweetalig opvoeden?
hasseltboy
200 01-03-2005 19:13
Algemene schoolzaken Examen Wiskunde A1
Sanctus
78 26-02-2005 19:01
Verhalen & Gedichten [fragmenten] dagboek van een kluizenaar
86dagreed
3 05-01-2005 16:00
Studeren Japans studeren
Verwijderd
28 21-11-2004 15:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.